motofil Objavljeno April 1, 2013 Opozori Objavljeno April 1, 2013 -imam 50 000 km prevoženih in je začel papcat olje,cca 2 deci na 1000,vozim dinamično,poraba 4,5 je utopija,pri meni je cca 5,5,no saj bi šlo manj,ampak... :grrr -kdaj bo že topleje,moral bi do petka na tehnični ? :grim
mali šlosar Objavljeno April 3, 2013 Opozori Objavljeno April 3, 2013 Ali kdo pozna ta motor http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7061429 Hvaležen sem za vse info
Jernej P Objavljeno April 4, 2013 Opozori Objavljeno April 4, 2013 Ker sem moral menjati verigo in zobnike, sem se odločil za sprednji manjši zobnik. Dekleta in fantje kar je nastalo je !! Slabost je, mankajo 2 brzini, ker se ga v 6 predstavi spravi skoraj do blokade! Končna hitrost pa je manjša za 20 km/h. (še vedno pa dobrih 220) SV je
mali šlosar Objavljeno April 4, 2013 Opozori Objavljeno April 4, 2013 Ker sem moral menjati verigo in zobnike, sem se odločil za sprednji manjši zobnik. Dekleta in fantje kar je nastalo je !! Slabost je, mankajo 2 brzini, ker se ga v 6 predstavi spravi skoraj do blokade! Končna hitrost pa je manjša za 20 km/h. (še vedno pa dobrih 220) SV je koliko si dal za komplet, kje kupuješ olje, filtre in svečke. Koliko je kaj strošek?
Jernej P Objavljeno April 5, 2013 Opozori Objavljeno April 5, 2013 Olje(Motul 5100, 36e),filter(7e),svečke(19e) lokalna trgovina z avtodeli deli, veriga(DID 525VX zlata) + zobniki(Super Sprox ARANŽEN) :grim 165e. Se pravi, vse skupaj material cca 230, delo: lastna režija.
motofil Objavljeno April 5, 2013 Opozori Objavljeno April 5, 2013 Ker sem moral menjati verigo in zobnike, sem se odločil za sprednji manjši zobnik. Dekleta in fantje kar je nastalo je !! Slabost je, mankajo 2 brzini, ker se ga v 6 predstavi spravi skoraj do blokade! Končna hitrost pa je manjša za 20 km/h. (še vedno pa dobrih 220) SV je Bo ti gumo še hitreje rediralo Še vedno pa dobrih 220?Torej je pred tem šlo 240?Jaz sploh ne vem koliko moj gre.
Jernej P Objavljeno April 6, 2013 Opozori Objavljeno April 6, 2013 Jeb.... gumo! ^_^ Ja, prej sem ga nekako spravil cca 240. Tja do 180 je ves ! Ljudje sprašujejo, če to sploh kam gre, ker ma komi 72 konjev, jaz pa pravim, pejt se greva pelat! :grim Za po naših cestah je čisto dovol močan. Će pogledamo kot komplet, cena/izgled/uporabnost/poraba/vzdrževanje, super motorček. Tko kot za začetnike, kot tud za bolj izkušene motoriste. Motofil, dej ga probi. sej komi čaka! P.S. po ravnem ga zna vsak žgat!
motofil Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 -zaradi slabega vremena sem zamudil tehnični pregled.Kolika je kazen če me dobijo na poti do tehničnega?Poteklo je 5.4.
Jernej P Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Mislim, da nekje okol 40eur! Ce je pa taplav majčkeno človeški, ti bo pa mir dal! Drugače pa, do enega meseca ni panika, kar je pa več pa zna glava bolet! :jezen
rosse20 Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Mislim, da nekje okol 40eur! Ce je pa taplav majčkeno človeški, ti bo pa mir dal! Drugače pa, do enega meseca ni panika, kar je pa več pa zna glava bolet! :jezen Zdaj ni več tega 1 mesec po preteku, kot je bilo včasih. Mislim, da so dali na 0 dni.
danci1973 Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Pogonski agregat pa...53kW na papirju se mogoče sliši malo, v praksi je pa to hudičevo iskriva konjenica. V 1. in 2. prestavi te pri odločnem zasuku ročice za plin hitro dvigne na zadnje kolo in vidiš samo še nebo :grim Motor vleče kot vlak od 2000RPM dalje, Je pa res da če pri teh obratih odpreš plin do konca, ti zaradi obilice navora skoraj strga verigo. Ni tako uglajen kot 4valjnik. Povsem dinamično se lahko voziš do 6000RPM, ležerno do 4000RPM za prehitevanja pa naviješ do 9000RPM in se smejiš pod čelado ko grmi iz aftermarket izpuhov . Izredno prožen agregat, zmanjkovat ga začne od 195km/h dalje in se prav počasi zvleče do nekje 220km/h. Ni pa noben užitek pri tej hitrosti, ker piha kot pras...vsaj pri mojem s superbike kitom. Menjalnik teče lepo brez zatikanja. Pogonsko verigo menjam na nakje 20000km, dvovaljnik ni ravno prizanesljiv do nje. Še dobro, da imam SV1000S, ki je (očitno) precej manj divji in ga je za gledanje neba treba kar pošteno prepričevat... Pa tudi verigo prežveči šele v dobrih 30k ali slabih 40k kilometrih. spark je iskra in ne svečka. In vendarle je 'twin spark' dokaj 'udomačena' oznaka za 'dve svečki na valj'. Že od leta 1914... Zdaj ni več tega 1 mesec po preteku, kot je bilo včasih. Mislim, da so dali na 0 dni. Maš kak vir za tole? D.
Hytech Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Še vedno je kazen za nereg avto-motor do 30dni po preteku 100€, potem pa 500€... Pa,da ne bo kdo pameten, to je prepisano iz lista katerega mi je poslal LPP. Pa srečno
Tomyboy Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Verigo redno špricam s profi dry lubom. Čistim jo 3krat letno. Življenjsko dobo ji v mojem primeru skrajšuje pogosta vožnja po dežju, pozimi-soljene ceste, maksimalno naložen motor, ne ravno turistična vožnja...je pa vedno isto, neenakomerno se raztegne. Verižniki so kot novi. Vzamem pa vedno v Louisu DID komplet z VX verigo. Še dobro, da imam SV1000S, ki je (očitno) precej manj divji in ga je za gledanje neba treba kar pošteno prepričevat... Pa tudi verigo prežveči šele v dobrih 30k ali slabih 40k kilometrih. In vendarle je 'twin spark' dokaj 'udomačena' oznaka za 'dve svečki na valj'. Že od leta 1914... Maš kak vir za tole? D.
Scarabeo 500 Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Verigo redno špricam s profi dry lubom. Čistim jo 3krat letno. Tudi jaz sem uporabljal profi dry. Pa ne vem kaj bi bilo za čistiti trikrat na leto??? S čiščenjem si izpral še tisto malo maščobe, ki jo veriga ima. Ko sprej naneseš na verigo je suho, da se sploh ve vidi in nič se gor ne lepi. Scarabeo
rosse20 Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Maš kak vir za tole? Bom poiskala. Vem, da sem se to učila 3 tedne nazaj, ko sem opravljala izpit iz zakonov.
joshi Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 Ker sem moral menjati verigo in zobnike, sem se odločil za sprednji manjši zobnik. Dekleta in fantje kar je nastalo je !! Slabost je, mankajo 2 brzini, ker se ga v 6 predstavi spravi skoraj do blokade! Končna hitrost pa je manjša za 20 km/h. (še vedno pa dobrih 220) SV je Imel identični motor. In tudi menjal prednji verižnik za en zob manj. Po mojem spominu ni bila tako divja izkušnja. Bil je malo bolj živ, lepše se ga je peljalo med 100 in 120 km/h (imel sem občutek, da bolj mirno teče- skoraj nič vibracij). Ob vožnji v dvoje na AC pa majhen šok. Pri potovalnih 130-140 km/h je "žrl" 7 litrov in tudi čez. Drugače sem na SV-ju shajal med 5.5 in 6.6 l/100 km. Manj kot 5 litrov porabe je po moje utopija(model K3-K6). Super motorček, le sčasoma mi je postal prešvoh in navsplošno premajhen za moje potrebe.
Trdič Objavljeno April 29, 2013 Opozori Objavljeno April 29, 2013 Ker sem moral menjati verigo in zobnike, sem se odločil za sprednji manjši zobnik. Dekleta in fantje kar je nastalo je !! Slabost je, mankajo 2 brzini, ker se ga v 6 predstavi spravi skoraj do blokade! Končna hitrost pa je manjša za 20 km/h. (še vedno pa dobrih 220) SV je Tudi jaz razmišljam, da bi dal spredaj manjši zobnik (torej 14 zob) :yes: Zdej pa nevem ali bom lahko dovolj našponal verigo ali jo bo potrebno krajšati...? :glare:
SiM Objavljeno April 29, 2013 Opozori Objavljeno April 29, 2013 Spredaj -1 zob, zadaj pa +3, pa imaš lahko enako dolgo verigo.
205T16 Objavljeno April 29, 2013 Opozori Objavljeno April 29, 2013 Iščem servis manual in part katalog za SV650N K4 Pomoč.... HVALA
danci1973 Objavljeno April 29, 2013 Opozori Objavljeno April 29, 2013 Iščem servis manual in part katalog za SV650N K4 Pomoč.... HVALA Part catalog najdeš na RonAyers.com in/ali BikeBandit.com, service manual pa na http://www.carlsalter.com/download.asp?p=1191. trojan69 1
Trdič Objavljeno Maj 8, 2013 Opozori Objavljeno Maj 8, 2013 Zdravo Zanima me kje pri nas bi dobil dize (main jet) za sv-ja? Hvala in LP
motofil Objavljeno Maj 10, 2013 Opozori Objavljeno Maj 10, 2013 Akumulator sem želel dofilat,star je cca 8-9 let,potem sem ga pozabil odklopit,to sem storil šele po 24. urah.Polnilec je home made,zato fila dokler ga ne odklopiš.Malo je bil topel,montiral sem ga in motor je normalno vžgal,no ja,pričakoval sem boljši zagon,pa vendar.Danes,drugi dan,pa dam kontakt,lučke svetijo in nič,samo zzzzz...Kaj to pomeni?Sicer iščem kable pri sosedih,upam,da ni kaj drugega,kakšen računalnik,recimo.
danci1973 Objavljeno Maj 10, 2013 Opozori Objavljeno Maj 10, 2013 Akumulator sem želel dofilat,star je cca 8-9 let,potem sem ga pozabil odklopit,to sem storil šele po 24. urah.Polnilec je home made,zato fila dokler ga ne odklopiš.Malo je bil topel,montiral sem ga in motor je normalno vžgal,no ja,pričakoval sem boljši zagon,pa vendar.Danes,drugi dan,pa dam kontakt,lučke svetijo in nič,samo zzzzz...Kaj to pomeni?Sicer iščem kable pri sosedih,upam,da ni kaj drugega,kakšen računalnik,recimo. Kupi nov akumulator... 8 let je že zelo spoštljiva starost za akumulator. D.
strajnarR Objavljeno Maj 11, 2013 Opozori Objavljeno Maj 11, 2013 Ponavadi je motor ali pa avtomobil potreben menjave akumulatorja po 4 letih. Neko povprečje.
lukabogo Objavljeno Maj 11, 2013 Opozori Objavljeno Maj 11, 2013 Ponavadi je motor ali pa avtomobil potreben menjave akumulatorja po 4 letih. Neko povprečje. tale je pa mal bosa...akumulator se menja po potrebi. delam na servisu in niti približno se ne menjujejo po štirih letih. Spider™ in cedevita 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se