Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

-imam 50 000 km prevoženih in je začel papcat olje,cca 2 deci na 1000,vozim dinamično,poraba 4,5 je utopija,pri meni je cca 5,5,no saj bi šlo manj,ampak... :grrr

-kdaj bo že topleje,moral bi do petka na tehnični ?  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem moral menjati verigo in zobnike, sem se odločil za sprednji manjši zobnik. Dekleta in fantje kar je nastalo je :kva2: !! Slabost je, mankajo 2 brzini, ker se ga v 6 predstavi spravi skoraj do blokade! Končna hitrost pa je manjša za 20 km/h. (še vedno pa dobrih 220)

 

SV je  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem moral menjati verigo in zobnike, sem se odločil za sprednji manjši zobnik. Dekleta in fantje kar je nastalo je :kva2: !! Slabost je, mankajo 2 brzini, ker se ga v 6 predstavi spravi skoraj do blokade! Končna hitrost pa je manjša za 20 km/h. (še vedno pa dobrih 220)

 

SV je  :OK:

koliko si dal za komplet, kje kupuješ olje, filtre in svečke. Koliko je kaj strošek?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje(Motul 5100, 36e),filter(7e),svečke(19e) lokalna trgovina z avtodeli deli, veriga(DID 525VX zlata) + zobniki(Super Sprox ARANŽEN) :grim  165e. Se pravi, vse skupaj material cca 230,

delo: lastna režija. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem moral menjati verigo in zobnike, sem se odločil za sprednji manjši zobnik. Dekleta in fantje kar je nastalo je :kva2: !! Slabost je, mankajo 2 brzini, ker se ga v 6 predstavi spravi skoraj do blokade! Končna hitrost pa je manjša za 20 km/h. (še vedno pa dobrih 220)

 

SV je  :OK:

Bo ti gumo še hitreje rediralo :smoke:  Še vedno pa dobrih 220?Torej je pred tem šlo 240?Jaz sploh ne vem koliko moj gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeb.... gumo! ^_^  Ja, prej sem ga nekako spravil cca 240. Tja do 180 je ves :kva2: !  Ljudje sprašujejo, če to sploh kam gre, ker ma komi 72 konjev, jaz pa pravim, pejt se greva pelat! :grim Za po naših cestah je čisto dovol močan. Će pogledamo kot komplet, cena/izgled/uporabnost/poraba/vzdrževanje, super motorček. Tko kot za začetnike, kot tud za bolj izkušene motoriste.

Motofil, dej ga probi. sej komi čaka! :fight2:

 

P.S. po ravnem ga zna vsak žgat! :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-zaradi slabega vremena sem zamudil tehnični pregled.Kolika je kazen če me dobijo na poti do tehničnega?Poteklo je 5.4.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da nekje okol 40eur! Ce je pa taplav majčkeno človeški, ti bo pa mir dal! Drugače pa, do enega meseca ni panika, kar je pa več pa zna glava bolet! :jezen  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da nekje okol 40eur! Ce je pa taplav majčkeno človeški, ti bo pa mir dal! Drugače pa, do enega meseca ni panika, kar je pa več pa zna glava bolet! :jezen  

 

Zdaj ni več tega 1 mesec po preteku, kot je bilo včasih. Mislim, da so dali na 0 dni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pogonski agregat pa...53kW na papirju se mogoče sliši malo, v praksi je pa to hudičevo iskriva konjenica. V 1. in 2. prestavi te pri odločnem zasuku ročice za plin hitro dvigne na zadnje kolo in vidiš samo še nebo :grim Motor vleče kot vlak od 2000RPM dalje, Je pa res da če pri teh obratih odpreš plin do konca, ti zaradi obilice navora skoraj strga verigo. Ni tako uglajen kot 4valjnik. Povsem dinamično se lahko voziš do 6000RPM, ležerno do 4000RPM za prehitevanja pa naviješ do 9000RPM in se smejiš pod čelado ko grmi iz aftermarket izpuhov :OK: . Izredno prožen agregat, zmanjkovat ga začne od 195km/h dalje in se prav počasi zvleče do nekje 220km/h. Ni pa noben užitek pri tej hitrosti, ker piha kot pras...vsaj pri mojem s superbike kitom.

Menjalnik teče lepo brez zatikanja. Pogonsko verigo menjam na nakje 20000km, dvovaljnik ni ravno prizanesljiv do nje.

 

Še dobro, da imam SV1000S, ki je (očitno) precej manj divji in ga je za gledanje neba treba kar pošteno prepričevat...

 

Pa tudi verigo prežveči šele v dobrih 30k ali slabih 40k kilometrih.

 

 

spark je iskra in ne svečka.

 

In vendarle je 'twin spark' dokaj 'udomačena' oznaka za 'dve svečki na valj'. Že od leta 1914...

 

 

Zdaj ni več tega 1 mesec po preteku, kot je bilo včasih. Mislim, da so dali na 0 dni.

 

Maš kak vir za tole?

 

   D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno je kazen za nereg avto-motor do 30dni po preteku 100€, potem pa 500€... ;)

Pa,da ne bo kdo pameten, to je prepisano iz lista katerega mi je poslal LPP.

 

Pa srečno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verigo redno špricam s profi dry lubom. Čistim jo 3krat letno. Življenjsko dobo ji v mojem primeru skrajšuje pogosta vožnja po dežju, pozimi-soljene ceste, maksimalno naložen motor, ne ravno turistična vožnja...je pa vedno isto, neenakomerno se raztegne. Verižniki so kot novi. Vzamem pa vedno v Louisu DID komplet z VX verigo.

 

Še dobro, da imam SV1000S, ki je (očitno) precej manj divji in ga je za gledanje neba treba kar pošteno prepričevat...

 

Pa tudi verigo prežveči šele v dobrih 30k ali slabih 40k kilometrih.

 

 

 

In vendarle je 'twin spark' dokaj 'udomačena' oznaka za 'dve svečki na valj'. Že od leta 1914...

 

 

 

Maš kak vir za tole?

 

   D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verigo redno špricam s profi dry lubom. Čistim jo 3krat letno. 

 

Tudi jaz sem uporabljal profi dry. Pa ne vem kaj bi bilo za čistiti trikrat na leto??? S čiščenjem si izpral še tisto malo maščobe, ki jo veriga ima.

Ko sprej naneseš na verigo je suho, da se sploh ve vidi in nič se gor ne lepi.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš kak vir za tole?

 

Bom poiskala. Vem, da sem se to učila 3 tedne nazaj, ko sem opravljala izpit iz zakonov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem moral menjati verigo in zobnike, sem se odločil za sprednji manjši zobnik. Dekleta in fantje kar je nastalo je :kva2: !! Slabost je, mankajo 2 brzini, ker se ga v 6 predstavi spravi skoraj do blokade! Končna hitrost pa je manjša za 20 km/h. (še vedno pa dobrih 220)

 

SV je  :OK:

Imel identični motor. In tudi menjal prednji verižnik za en zob manj. Po mojem spominu ni bila tako divja izkušnja. Bil je malo bolj živ, lepše se ga je peljalo med 100 in 120 km/h (imel sem občutek, da bolj mirno teče- skoraj nič vibracij). Ob vožnji v dvoje na AC pa majhen šok. Pri potovalnih 130-140  km/h je "žrl" 7 litrov in tudi čez. 

 

Drugače sem na SV-ju shajal med 5.5 in 6.6 l/100 km. Manj kot 5 litrov porabe je po moje utopija(model K3-K6). Super motorček, le sčasoma mi je postal prešvoh in navsplošno premajhen za moje potrebe. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ker sem moral menjati verigo in zobnike, sem se odločil za sprednji manjši zobnik. Dekleta in fantje kar je nastalo je :kva2: !! Slabost je, mankajo 2 brzini, ker se ga v 6 predstavi spravi skoraj do blokade! Končna hitrost pa je manjša za 20 km/h. (še vedno pa dobrih 220)

 

SV je  :OK:

 

Tudi jaz razmišljam, da bi dal spredaj manjši zobnik (torej 14 zob) :yes: 

Zdej pa nevem ali bom lahko dovolj našponal verigo ali jo bo potrebno krajšati...? :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Akumulator sem želel dofilat,star je cca 8-9 let,potem sem ga pozabil odklopit,to sem storil šele po 24. urah.Polnilec je home made,zato fila dokler ga ne odklopiš.Malo je bil topel,montiral sem ga in motor je normalno vžgal,no ja,pričakoval sem boljši zagon,pa vendar.Danes,drugi dan,pa dam kontakt,lučke svetijo in nič,samo zzzzz...Kaj to pomeni?Sicer iščem kable pri sosedih,upam,da ni kaj drugega,kakšen računalnik,recimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akumulator sem želel dofilat,star je cca 8-9 let,potem sem ga pozabil odklopit,to sem storil šele po 24. urah.Polnilec je home made,zato fila dokler ga ne odklopiš.Malo je bil topel,montiral sem ga in motor je normalno vžgal,no ja,pričakoval sem boljši zagon,pa vendar.Danes,drugi dan,pa dam kontakt,lučke svetijo in nič,samo zzzzz...Kaj to pomeni?Sicer iščem kable pri sosedih,upam,da ni kaj drugega,kakšen računalnik,recimo.

Kupi nov  akumulator... 8 let je že zelo spoštljiva starost za akumulator.

 

 

  D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi je motor ali pa avtomobil potreben menjave akumulatorja po 4 letih. Neko povprečje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi je motor ali pa avtomobil potreben menjave akumulatorja po 4 letih. Neko povprečje.

tale je pa mal bosa...akumulator se menja po potrebi. delam na servisu in niti približno se ne menjujejo po štirih letih.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!