Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

Da ne boš narobe razumel, nisem mislil menjave po 4ih letih, da bi ga menjal tako kot olje.

 

To zimo sem na avtu zamenjal akumulator, ki je zdržal ravno tako dobo kot sem jo omenil. Ko je bil prvi hladnejši dan, je že jambral.

Seveda imaš prav, menjava po potrebi.

 

Po zgornjih omenjenih 8-9 letih je res težko, da nebi bil akumulator zanič.

Popravljeno . Popravil strajnarR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odlične polnilce in ostalo elektroniko izdeluje T.P.E. electronics, iz Solkana pri Novi Gorici. Moj prijatel, Aleš Terpin, lastnik podjetja, je strokovnjak in resnično zaupanja vreden. Povprašajte, ne bojte se.

 Na mojem SV650 (K4), imam še prvo-original baterijo, seveda jo dopolnim s njegovim polnilcem. Mašinca mi deluje odlično, morda je kriv tudi serviser, nimam pa nikakršnjih potreb po močnejši zadevi. Nisem počasne, vendar mi popije do 5,5l/100km.

 

Vsem lepe pozdrave in pazite nase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole je fantje...po prevoženih 55000km s SVjem lahko povem naslednje.

 

Kar se vzdrževanja tiče je to naaaajbolj dolgočasen motor na svetu :smoke:  Nič se ne pokvari ali polomi, samo tankaj in vozi :OK:  Olja ne spije nič, poraba pri meni povprečno 4,5l/100km, pa sem daleč od polža na cesti :closedeyes: Vibracij ni, oziroma niso moteče. Zavore niso neki biser, a več kot suvereno ustavijo motocikel. Vzmetenje je bolj guncajoče, odlično za naše razrukane ceste :music4:  Zadaj sem namestil amortizer od kawasakija zx10 in je precej boljše, pa še nastavljiv je. Motor je res shiran in s svojimi 175kg v zavojih res blesti, prelaganje iz zavoja v zavoj je enostavno, nenaporno. Okvir je zelo tog, motor sledi ukazom voznika in se nič ne zvija oziroma beži iz smeri.

Pogonski agregat pa...53kW na papirju se mogoče sliši malo, v praksi je pa to hudičevo iskriva konjenica. V 1. in 2. prestavi te pri odločnem zasuku ročice za plin hitro dvigne na zadnje kolo in vidiš samo še nebo :grim Motor vleče kot vlak od 2000RPM dalje, Je pa res da če pri teh obratih odpreš plin do konca, ti zaradi obilice navora skoraj strga verigo. Ni tako uglajen kot 4valjnik. Povsem dinamično se lahko voziš do 6000RPM, ležerno do 4000RPM za prehitevanja pa naviješ do 9000RPM in se smejiš pod čelado ko grmi iz aftermarket izpuhov :OK: . Izredno prožen agregat, zmanjkovat ga začne od 195km/h dalje in se prav počasi zvleče do nekje 220km/h. Ni pa noben užitek pri tej hitrosti, ker piha kot pras...vsaj pri mojem s superbike kitom.

Menjalnik teče lepo brez zatikanja. Pogonsko verigo menjam na nakje 20000km, dvovaljnik ni ravno prizanesljiv do nje.

 

Kakšna slaba stvar...da pri suzukiju še niso spacali skupaj mopeda ki bi suvereno nasledil SV-ja, tako da se na SV-ja tako navežeš da ga ne moreš prodat :OK:

 

Skratka, kul motor, veliko muzike za malo denarja. Če mene vprašate, po izdelavi, voznih lastnostih, vrednosti glede na ceno, daleč pred kawasakijem er6, yamaho FZ6, Z750(prejšnji model)...

 

Mislim da je iz pisanja razvidno moje navdušenje nad tem motorjem :OK: Tako navdušen da imamo kar dva pri hiši.

 

Je pa med modeloma K3 in K4 kar nekaj razlik. K4 im višji in udobnejši sedež, nižje postavljene stopalke, spremenjen subframe, nekaj malega je sprememb na stranskih plastikah...na K3 je bolj športna drža kot na K3 in novejših modelih.

Točno tako. Jaz pa z njim preko 150km/h še nisem šel, mi srce ne da. AC je pač zame smrt, pa saj je SV rojen za ovinke. Sem pa opazil tu na debati, da se edem prodaja za 3000€, l. 2008. Mojega l. 2004 ne dam pod to ceno, raje za malo več. Morda je z mašinco kaj narobe, ali pa... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako. Jaz pa z njim preko 150km/h še nisem šel, mi srce ne da. AC je pač zame smrt, pa saj je SV rojen za ovinke. Sem pa opazil tu na debati, da se edem prodaja za 3000€, l. 2008. Mojega l. 2004 ne dam pod to ceno, raje za malo več. Morda je z mašinco kaj narobe, ali pa... 

Včeraj registriral in naredil prvih 200km.

Motor peljal do 150kmh in razmišljal če me bo odneslo:)

Malo moteče mi je popolno odvzemanje gasa pred ovinkom, ker ko odpreš nazaj nekoliko pocuka(strah pred zdrsom).

Drugače pa naudušen,prvi resni motor:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa le popravi podatek v profilu: Motocikel:Pešhonda

:D 

 

Za višje hitrosti se je treba vsesti malce bolj nazaj ali pa vsaj uleči na tank, komolce pa pospravit notri. Drugač si kot jadro na njem! :P

V2 so večinoma kar vsi "žgečkljivi" kar se tiče rahlega dotikanja ročice za plin, ampak se bosta že navadila en na drugega, hehe.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj registriral in naredil prvih 200km.

Motor peljal do 150kmh in razmišljal če me bo odneslo:)

Malo moteče mi je popolno odvzemanje gasa pred ovinkom, ker ko odpreš nazaj nekoliko pocuka(strah pred zdrsom).

Drugače pa naudušen,prvi resni motor:)

 

Gas ima na začetku mini lufta. Mogoče je to, ker še nisi navajen na throttle control. Probaj bolj nežno dodat gas na začetku (iz nule), pol pa ga zategni po občutku seveda :)

Predvsem pa na začetku pazljivo, motorčič ni tako nedolžen kot deluje po specifikacijah. :OK:

Za ovinke je beštija... s kerga koli drugega motorja (ok pustmo super moto) se vsedem nazaj, se mi zdi da imam igračo pod sabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. ali ima kdo mogoče črnega SV 650S in bi želel bočne plastike?

Popolnoma nove. Z vsem pritrdilnim materialom. 

 

Kupil sem za SV1000S... pa sicer plastike pašejo, nosilci pa ne.. pa se mi nekako ne da delati novih.

 

na ZS!

 

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi nov  akumulator... 8 let je že zelo spoštljiva starost za akumulator.

 

 

  D.

-prav si imel,nova Yuasa je notri in špila bp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gas ima na začetku mini lufta. Mogoče je to, ker še nisi navajen na throttle control. Probaj bolj nežno dodat gas na začetku (iz nule), pol pa ga zategni po občutku seveda :)

Predvsem pa na začetku pazljivo, motorčič ni tako nedolžen kot deluje po specifikacijah. :OK:

Za ovinke je beštija... s kerga koli drugega motorja (ok pustmo super moto) se vsedem nazaj, se mi zdi da imam igračo pod sabo.

...sem kar malo v strahu, usaj čez ovinke, morm pridobit mal občutka nazaj:)

...drugače pa motor vleče kot traktor, si moram sposodit enega štiri cilindraša da vidim razliko ob priliki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes prispelo po pošti:

 

abm_240_13646_24.jpg

 

Predelava iz clip-onov v monobar za SV 650s. Več slikic, ko bo namontirano. :grim

Popravljeno . Popravil frischfleisch
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes prispelo po pošti:

 

abm_240_13646_24.jpg

 

Predelava iz clip-onov v monobar za SV 650s. Več slikic, ko bo namontirano. :grim

Tole imam sam nameščeno zadnjih 50000km :music4:  Super zadeva, sproščena drža, široko krmilo, motor se zelo dobro obvladuje, sopotnica je pa tudi zadovoljna ker lahko zadaj sedi bolj pokonci.

Te pa opozarjam...pripravi se na tornodo ki bo divjal okrog tvoje čelade :BUA:  Ker si s čelado na poti zračnega toka. Predlagam nakup touring stekla. Zadeve ne bo popolnoma odpravil, je pa precej boljše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne izkušnje imate z vizirji na nejked SVjih?

 

Še vedno pa imam problem z blokiranjem zadnjega kolesa pri prestavljanju navzdol. Gume so Continental(2007-preveč stare?!) na gladkem asfaltu motor normalno pospeši, ni zdrsavanja. Sem preveč grob? Moram zamenjati gume? Poiskusil sem z malo odprtim gasom...ampak potem ni zaviranja:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj z občutkom sklopko spuščaj. To je normalno za v twin. Jaz sem se navadil. Gume pa menjaj ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno pa imam problem z blokiranjem zadnjega kolesa pri prestavljanju navzdol. Gume so Continental(2007-preveč stare?!) na gladkem asfaltu motor normalno pospeši, ni zdrsavanja. Sem preveč grob? Moram zamenjati gume? Poiskusil sem z malo odprtim gasom...ampak potem ni zaviranja:)

 

Pri prestavljanju navzdol pride do blokiranja, če motor nima pravih obratov glede na hitrost zadnjega kolesa. Ne vem, če ma to vezo z SVjem. Razen, če ti kolo zablokira tudi ko menjaš dol pri 3000rpm. :hmm:

Ko držiš sklopko in menjavaš tud malo zavrti motor preden spustiš sklopko. Ampak SVja jaz nisem žgal tolko v obrate, da bi kaj blokiralo.  :hmm:

Lahko si pa pogledaš izsek iz totw2,  na 1:21:20 se začne glede te teme...

Pri 1:24:58 pa še enkrat tehnika.

 

https://www.youtube.com/watch?v=bVWNinsmkAw

Popravljeno . Popravil frischfleisch
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... meni še nikoli ni blokiral pri prestavljanju navzdol.... pa ma moj SV dva auspuha....

... mogoče ja, no... ene 2x, ko sem po nesreči preveč dol šaltal do prve v serpentinah... ampak pri manjši hitrosti..pa še to ni blokiral.... samo malo je podrselo...

... vedno pa šaltam navzdol z "vmesnim gasom".

 

BTW  205T16:

..a gume imajo mogoče še tisto belo črto na bokih :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo SV zrihtan in stestiran. Prvi občutki... božanski.

 

DSC_0172_zps887b2e5c.jpg

 

DSC_0170_zpseaf24449.jpg

 

DSC_0173_zps6baf6a1a.jpg

 

Baba ni zadovoljna, da sem ji dal zlat zobnik gor. :BUA:

 

DSC_0166_zps1336ef26.jpg

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za stare ne vem, pri novih je pa sledeče.

Prva stvar je nastavitev TPS senzorja. Tovarniško je nastavljen tako, da se količina vbrizganega goriva poveča pri nekje 4000 RPM, posledično je delovanje agregata v nižjih obratih nemirno. To zadevo se reši s preprostim posegom, ki ti vzame pol urce.Senzor nastaviš tako, da začne vbrizgavati več goriva že nekje pri 1500 RPM.

Druga stvar je zamaknjen predvžig v prvih treh prestavah, ker naj bi bil motor preveč živahen :naughty:

To se odpravi s prikolopom aTRE (automatic timing retard eliminator)med GPS senzor in elektroniko. V bistvu je ta zadeva tako narejena da laže nadzoru vbrizga, sporača mu da je menjalnik v 4. prestavi. Ta zadevca pa stane enih 15-20€.

Po teh modifikacijah agregat dela res gladko, brez cukanja, učinek motornega zaviranja je zmanjšan.....precej lepše se pelje.

 

Koliko vas je uredilo te stvari na vaših SVjih? Se velja? So kakšna tveganja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Zanima me če je nakup SVja z 60 000 prevoženimi vredu, ali je to že preveč za ta motor? Se pa jaz na leto prevozim z motorjem približno 4-5 tisoč kilometorv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nasplošno ti bo težko kdo kaj povedal. Odvisno v kakšnem stanju je. Moj pri 70k laufa ko urca, samo sem pa zadnjih 40k naredil sam in vem, da je vse tak kot treba.

SVjev je na avtonetu polno, poglej si jih več in jih sprobaj pa boš vido.
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!