Ice Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 20. zmenki za fure, srecanja, druzenja, komentarji o izletih, dogajanjih, dogodovscinah et altera ne spadajo v tehnicno temo o motociklu in bodo brisana brez komentarja. http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=8106
jetman Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 (popravljeno) Samo informativno: TDMovci imamo temo namenjeno nabijanju glede voženj na sledečem forumu... Motocikli > Sekcije, skupine, moto klubi, skupnosti > TDM riders Popravljeno April 8, 2009. Popravil jetman
S-trMa Objavljeno April 10, 2009 Opozori Objavljeno April 10, 2009 Zdravo! Svojo XTjko sem prodal in zdaj ogledujem kaj bi naslednje kupil. V ožji izbor je prišla tut TDM. Sej sem bral temo lepo od začetka, ampak sem pri 15. strani obupal, kar je preveč je pa preveč... Mučijo me nasprotujoča si mnenja glede voznih lastnosti tega mopeda. Saj sem ga preizkusil, ampak po 10km dobiš bolj en drek občutka, medtem ko se treseš, da kolegu nebi razbil motorja in imaš en kup drugih skrbi. Predvsem bi rad, da mi nekdo, ki si je dejansko lastil kaj več kot samo APN6 in potem TDM (ta pač nima izkušenj z drugimi mopedi), pove zakaj je izbral TDM in ne npr. Varadero, za katerega sem kar od nekaj glav slišal, da je neverjetno vozen motor, kljub temu da je kravast, ali pa kak drug motor v tem segmentu. Aja še ena malenkost: ali vozi kdo ta motor z enduro škornji? (Alpinestars TECH3) Hvala, LP
jetman Objavljeno April 10, 2009 Opozori Objavljeno April 10, 2009 (popravljeno) V temi Honda Varadero vs Yamaha TDM imaš nekaj strani kreganja in nabijanja. Tudi v temi Varadero piše kaj. TDM je popolnoma cesten motor, Varadero je bolj all-road varianta, ker ima primerne gume in dajše hode vzmeti. Jaz se vozim z normalnimi cestnimi škornji TCX Competizione S gore-tex. Popravljeno April 10, 2009. Popravil jetman
S-trMa Objavljeno April 20, 2009 Opozori Objavljeno April 20, 2009 Ali ima TDM 900 l. 2002 nalepke nalimane na plastiko ali je nalepka prelakirana?
tati Objavljeno April 20, 2009 Opozori Objavljeno April 20, 2009 Aja še ena malenkost: ali vozi kdo ta motor z enduro škornji? (Alpinestars TECH3) Hvala, LP jaz z turing škornji, jutri grem gledat nove v TC...........:krneki:
2409 Objavljeno April 22, 2009 Opozori Objavljeno April 22, 2009 Pozdravljeni Se en novi lastnik TDM 900. Zaenkrat sem cisto navdusen, manjka pa mi le kovcek. Danes sem bil v trgovini, kjer naj bi jih imeli, pa jih nimajo vec. Ali ima mogoce kdo rabljenega in bi prodal? Novega ne bi kupoval, ce ne drugace ne bo slo. Poleg tega me zanima, ce komu lezi kje povisano steklo in bi ga posodil za kaksen krog. Ce bi se obnesel, ga kupim. Stranski nosilci, centralno stojalo... Ce se komu slucajno valja v kotu... Hvala, lp
dlicen Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 BTW, ali se pri TDM 900 ('02) zadnji kovček montira direkt na motorjev "prtljažnik" ali je treba montirati posebne nosilce za kovček?
janih Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 a, je kdo kaj ketno pa zobnike menju v kratkem, zanima me predvsem cena ketne in dela, hvala
xenon900 Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 BTW, ali se pri TDM 900 ('02) zadnji kovček montira direkt na motorjev "prtljažnik" ali je treba montirati posebne nosilce za kovček? Lahko montiraš direkt na motor. Uporabiš univerzal Givi ploščo. Jaz imam 52l Maxio tako montirano že 3 leta BP.
tati Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 a, je kdo kaj ketno pa zobnike menju v kratkem, zanima me predvsem cena ketne in dela, hvala jaz ta teden menjala ketno, zobnike, obe gumi in zavorne ploščice ampak še ne vem cene, sporočim, če me ne bo zadela kap :krneki:
janih Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 jaz ta teden menjala ketno, zobnike, obe gumi in zavorne ploščice ampak še ne vem cene, sporočim, če me ne bo zadela kap :krneki: tati, mislim da se tebi, ni treba bat :winkiss:
dlicen Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 hvala xenon900. ni mi bilo jasno, ker vsaka TDM-ka, ki jo vidim s kufrom, ima tudi posebne nosilce zanj. zakaj pa, če je mogoča montaža direkt na motor? je bolj stabilno?
tati Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 tati, mislim da se tebi, ni treba bat pozabi............... :krneki: :krneki: :krneki:
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 jaz ta teden menjala ketno, zobnike, obe gumi in zavorne ploščice ampak še ne vem cene, sporočim, če me ne bo zadela kap :krneki: okrog 380-500, odvisno, kolk kvalitetn materjal si vzela
vojak25 Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 a, je kdo kaj ketno pa zobnike menju v kratkem, zanima me predvsem cena ketne in dela, hvala evo gllih danes pripeljal motor iz servisa na 30.000km. Menjana ketna z zobniki, zavorne ploščice (na obeh kolesih) in novi gumi. Skupaj je priščo 750 evrov ja kap me je... drag šport ni kaj drgač pa: - dve gumi roadsmart (250 evrov) montaža zastonj - ketna + oba zobnika (240 evrov) - zavorne ploščice (155 evrov) - servis 90 evrov pri Jure Primec servis v Ljubljani.
janih Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 tkole na enkrAT je res šok, jest mam letos sam ketno za menat, ostalo sem že lansko leto, po kosih
jetman Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 Kva?? 750 € Mene bi ziher kap. Dobro imel si še zamenjavo gum. A verigo si imel že pretegnjeno, da si jo dal zamenjat?
Miha27 Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 evo gllih danes pripeljal motor iz servisa na 30.000km. Menjana ketna z zobniki, zavorne ploščice (na obeh kolesih) in novi gumi. Skupaj je priščo 750 evrov ja kap me je... drag šport ni kaj drgač pa: - dve gumi roadsmart (250 evrov) montaža zastonj - ketna + oba zobnika (240 evrov) - zavorne ploščice (155 evrov) - servis 90 evrov pri Jure Primec servis v Ljubljani. 750€ To je pa res preveč
Barth Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 - dve gumi roadsmart (250 evrov) montaža zastonj 50 eur preveč!
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 50 eur preveč! razn, če niso škart roba?
nk84 Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Za ketno in zobnike se mi zdi 240€ preveč, od DIDa se gibljejo cene okol 150-180, pa 155 za ploščice je tud full preveč, ker za komplet motor dobiš sintrane EBC za 80€. Tko da morš met res eno super kvaliteto za tak dnar!
simonsi Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Cene ustrezajo "originalnim" rezervnim delom. Predvidevam da se je sam odločil za to varijanto. Z enako kvalitetnimi aftermarket ploščicami in verižnim setom bi bilo nekje pol ceneje. Pri gumah bi pa mogoče prišparal ene 20 eur z montažo.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 Cene ustrezajo "originalnim" rezervnim delom. Predvidevam da se je sam odločil za to varijanto. Z enako kvalitetnimi aftermarket ploščicami in verižnim setom bi bilo nekje pol ceneje. Pri gumah bi pa mogoče prišparal ene 20 eur z montažo. Tako je ... Pa mi vsi govorijo, da je servis za Ducatija drag :lol:
bmw Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 evo gllih danes pripeljal motor iz servisa na 30.000km. Menjana ketna z zobniki, zavorne ploščice (na obeh kolesih) in novi gumi. Skupaj je priščo 750 evrov ja kap me je... drag šport ni kaj drgač pa: - dve gumi roadsmart (250 evrov) montaža zastonj - ketna + oba zobnika (240 evrov) - zavorne ploščice (155 evrov) - servis 90 evrov pri Jure Primec servis v Ljubljani. za vse tole samo 750 evrskih?....prepoceni...saj je samo 90 evrov za servis z materialom nerealno...Jure bo moral dvigniti cene, drugače bo bankrotiral
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se