Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno

Ja ketna je bila čist pretegnjena, je zdaj taka razlika v vožnji k motor ne cuka več, da nisem mogel verjet, da je bilo to vse zarad ketne.

Kva?? :eek: 750 € :kva1: Mene bi ziher kap. Dobro imel si še zamenjavo gum.

A verigo si imel že pretegnjeno, da si jo dal zamenjat?

Drgač pa kar se tiče servise sem zadovoljen tko tko, zmenjena sva bila za redni servis, gume in ketno in pridem motor prevzet in ti kr prbije ja sem ti še zamenjal zavorne ploščice, k so mele sam še kaki 5000km pred sabo :glare:

Sem ker mal pobuli, ker kot prvo me ni sploh nič vprašal če hočem menjavo ploščic, kot drugo pa so imele še baje 5000km pred sabo. Sam se mi ni dalo kregat pa pizdit, sam da ti pa kr tko zamenja ploščice je pa tut mal mimo. :angry:

Objavljeno
Ja ketna je bila čist pretegnjena, je zdaj taka razlika v vožnji k motor ne cuka več, da nisem mogel verjet, da je bilo to vse zarad ketne.

Drgač pa kar se tiče servise sem zadovoljen tko tko, zmenjena sva bila za redni servis, gume in ketno in pridem motor prevzet in ti kr prbije ja sem ti še zamenjal zavorne ploščice, k so mele sam še kaki 5000km pred sabo :glare:

Sem ker mal pobuli, ker kot prvo me ni sploh nič vprašal če hočem menjavo ploščic, kot drugo pa so imele še baje 5000km pred sabo. Sam se mi ni dalo kregat pa pizdit, sam da ti pa kr tko zamenja ploščice je pa tut mal mimo. :angry:

Ko smo ravno v temi serviserji :trance_33_sleep: tudi sam sem jo imel pri Juretu pred dvemi tedni (prvič), servis na 22.000. Narejeno ob roku, tudi meni zamenjal ploščice (verjamem strokovnjaku), nastavil vzmetenje, nekaj stvari razložil (si vzel čas, čeprav je verjetno imel vrsto dela do polnoči..). Skratka zadovoljen... Kar se pa cen tiče, sam ne šravfam, zato težko ocenjujem, prepričan sem, da je delo zelo kvalitetno opravljeno, materal kakovostno ustrezen. Za večje nepredvidene stroške pa je treba poklicat...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

danes sem na TDM 900 montiral stranska nosilca za Givi kovcke. Vidim, da bi moral precko, ki povezuje nosilca, speljati skozi luknje od smernikov, smernike pa prestaviti na nosilce, ki so v ta namen prilozeni nosilcem.

Zaenkrat sem precko obrnil na gor, jo prislonil na plastiko, na kateri so smerniki in tablica, zategnil in ne zgleda, da se bo kam premaknila. Nicesar ne moti in tudi razloga na vidim, da bi kaj slabse drzala nosilca narazen (oz. skupaj).

Ce jo pustim tako (lahko jo tudi se kako pritrdim, da se ne bi obrnila na dol po dovolj kilometrih tresenja in vibracij), mi ni treba prestavljat smernikov, glede cesar sem pa ze bral, da so kabli prekratki in jih je treba precvikat in stukat, skratka komplikacija.

Torej, je kaksen pomemben razlog, da gre tista precka ravno skozi luknje ali jo lahko pustim kar tako?

Hvala, lp

Objavljeno

Ti kar mirno pusti.......je nosilec zdržal kar nekaj let in tisoče prevoženih kilometrov z dvema 42litrskima kufroma.......tako po asfaltu, kot tudi na občasnih odsekih makadama.

Objavljeno
Za ketno in zobnike se mi zdi 240€ preveč, od DIDa se gibljejo cene okol 150-180, pa 155 za ploščice je tud full preveč, ker za komplet motor dobiš sintrane EBC za 80€. Tko da morš met res eno super kvaliteto za tak dnar!

In kje kupuješ te ploščice?

Objavljeno
Pozdravljeni,

danes sem na TDM 900 montiral stranska nosilca za Givi kovcke. Vidim, da bi moral precko, ki povezuje nosilca, speljati skozi luknje od smernikov, smernike pa prestaviti na nosilce, ki so v ta namen prilozeni nosilcem.

Zaenkrat sem precko obrnil na gor, jo prislonil na plastiko, na kateri so smerniki in tablica, zategnil in ne zgleda, da se bo kam premaknila. Nicesar ne moti in tudi razloga na vidim, da bi kaj slabse drzala nosilca narazen (oz. skupaj).

Ce jo pustim tako (lahko jo tudi se kako pritrdim, da se ne bi obrnila na dol po dovolj kilometrih tresenja in vibracij), mi ni treba prestavljat smernikov, glede cesar sem pa ze bral, da so kabli prekratki in jih je treba precvikat in stukat, skratka komplikacija.

Torej, je kaksen pomemben razlog, da gre tista precka ravno skozi luknje ali jo lahko pustim kar tako?

Hvala, lp

Na horneti 900 je isti postopek, najlazje mi je bilo res precvikat kable za smernike, speljat cev skozi lukne od smernikov, smernike pa namestit na to palico (z nekimi nosilcki ki sem jih dobil zraven), kjer prideta vijaka ki zategneta to palico v konus z stranskima nosilcema. Sem poslikal in bom poslal na Givi kako se zadeva resi elegantno brez nekih visecih kablov in smerokazov pod glavnim kufrom. Pozicija smerokazov je ostala enaka, le pol cm so nizje.

lp

Objavljeno (popravljeno)
In kje kupuješ te ploščice?

Če si pameten kupi ORIGINAL zavorne ploščice za TDM 900. Z drugimi ne boš na koncu prav nič prihranil !!!

Popravljeno . Popravil xenon900
Objavljeno

Ce sem jaz prav razumel navodila, bi moral smernike prestavit na zgornji nosilec, kar je pa kar dalec v primerjavi s tem, kjer so zdaj. Kakorkoli, po nasvetu klimbre jih zdaj ne bom prestavljal. Bom pa zvrtal dve luknjici v plastiko in precko fiksiral z dvema vezicama. Za vsak primer.

Hvala za mnenja in slike.

lp

Objavljeno
Ce sem jaz prav razumel navodila, bi moral smernike prestavit na zgornji nosilec, kar je pa kar dalec v primerjavi s tem, kjer so zdaj. Kakorkoli, po nasvetu klimbre jih zdaj ne bom prestavljal. Bom pa zvrtal dve luknjici v plastiko in precko fiksiral z dvema vezicama. Za vsak primer.

Hvala za mnenja in slike.

lp

Ja tisto na zgornji nosilec je "omg" grdo, pa se cel zadek moras razdreti - zaradi kablov.

Dej slike potem gor, da vidmo kako si resil zadevo.

lp U.

Objavljeno (popravljeno)

Jaz tudi nisem prestavil smernikov. Tista povezovalna palice ne gre skozi luknje od smernikov, ampak za nosilcem tablice. Žal nimam pri roki slike, kjer bi se ta del dobro videl.

Je pa res, da so smerniki slabše vidni, ker jih kovčki zakrijejo s strani.

post-6014-1243590735_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno

Si ga pa nalozu, najprej sm mislu da vidm bojler za vodo na kufru :eek:

Prej ko sem mel 600tko brez stranskih kufrov sem na top case ene 14kg navezu, sam to je blo kr mal prevec, dovoljena teza na kufru pa 3 kg :)

Objavljeno

Gor na vrhu kufra sem imel spalke, ležalne podloge, armafleks.

Objavljeno
Jaz tudi nisem prestavil smernikov. Tista povezovalna palice ne gre skozi luknje od smernikov, ampak za nosilcem tablice. Žal nimam pri roki slike, kjer bi se ta del dobro videl.

Je pa res, da so smerniki slabše vidni, ker jih kovčki zakrijejo s strani.

sem mislu da so te iz stanovanja vrgl :whistle:

sem v četrtek pelu TDM na servis k juretu, servis na 40000km, menjava ketne komplet, cena mal man k 400eur, danes šel na furco in sem se peljal kot da bi imel nov motor, res krasen občutek :worship: , pol so me pa oblaki pregnal, pa ni blo nič groznega, :naughty: tko da sem še sedj jezen :naughty: :naughty:

Objavljeno
Ja tisto na zgornji nosilec je "omg" grdo, pa se cel zadek moras razdreti - zaradi kablov.

Dej slike potem gor, da vidmo kako si resil zadevo.

lp U.

Takole sem naredil:

post-17573-1243892648_thumb.jpg

post-17573-1243892657_thumb.jpg

lp

Objavljeno

zdravo.

zanima me če je tukaj kak lastnik tdmke, ki je vozil

v-stroma 650.

priložnost imam stroma zamenjati za tdm pa me zanima

koliko je razlike, predvsem v moči.

zanima me predvsem vožnja v dvoje, kjer mi na stromu zmanjka moči.

za vozne lastnosti in ostalo kar se tiče tdmke sem si prebral na

teh 53ih straneh tako da imam približno sliko, kljub temu pa še

kakšen komentar ne bi škodil.

hvala

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Včeraj sem jo peljal k zdravniku na sistematski pregled. Povedal je, da je pri 30k km v dobri kondiciji. Zamenjal ji je olje in filter, da bo še naprej gladko tekla. Če bo kdaj prehitra, bodo pri pojemku zadnji zavorni kolut nežno objemale nove zavorne ploščice. Da se bo varneje sprehajala v teh deževnih dneh, ji je ponudil primerno novo obutev spredaj in zadaj. Nove copatke je z veseljem sprejela. Za prijeten obisk pri njenem zdravniku sem odštel 380 evrov.

Lep pozdrav,

Jetman in Ona :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

zdravo.

pred 2 mes.sem kupil yamaho tdm 900 letnik 02.do sedaj je delala kot švicarska ura.ko sem se pa peljal na morje se je med vožnjo začela ugašat,kr na enx so padli obrati in se je začel agregat nekaj zaganjat.

po krajšem postanku pa je spet šla normalno.

nekaj sem bral na forumu že o nekem medgasu neko krmilje je za yamaho predstavljalo tehnične težave. pa več ne najdem te teme nikjer na forumih.

če je kdo imel tak problem prosim za pomoč.

dejan. :headbang:

Objavljeno

Lahko je okvara TPS senzorja, to je senzor položaja lopute za plin in simptomi okvare so nekje podobni tvojim in tudi letnik nekako ustreza. Najboljš da na servis pelješ, pa bodo hitro ugotovili.

Objavljeno
Lahko je okvara TPS senzorja, to je senzor položaja lopute za plin in simptomi okvare so nekje podobni tvojim in tudi letnik nekako ustreza. Najboljš da na servis pelješ, pa bodo hitro ugotovili.

Men so ta senzor zamenjali na servisu brezplačno ker gre za tovarniško napako... povprašaj serviserja kako je z letniki 02.

Objavljeno

ali pozna kdo kak dober servis na področju štajerske za yamaho.

Objavljeno

Še zmeraj iščem poštenega serviserja za moj motor na območju štajerske.pa lahko je to doma v garaži,

Objavljeno

Yogi v Velenju bi ti bil predaleč?

Objavljeno

niti ne kje je to približno.poznam v velenju šolo doba to je na trgu pa njegovo okolico.imaš kak tel od njega

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!