LooLekSLO Objavljeno Avgust 16, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2009 niti ne kje je to približno.poznam v velenju šolo doba to je na trgu pa njegovo okolico.imaš kak tel od njega Tukaj imaš več informacij: http://www.informacija.net/moto-center-yogi
smileface Objavljeno Avgust 16, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2009 Za yamaho maš tudi ProMotor Petrovče, na glavni cesti med Levcem in Žalcem so tam pri avtohiši Drev, pri semaforju greš desno in si že tam. Drgač tudi kej drugega servisirajo, ne samo yamahe.
MartinKR Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 TDM-ka 900 mi je letos res naredila enkraten dopust. dobrih 2k kilometrov do Črne Gore po obali in nazaj čez Bosno. Delala brez kakršnih koli težav, kurila cca. 4,4 l/100km. Za vse ki se jim da brati: http://apl.logos.si/agens/Mototour-2009.pdf Pred odhodom sem dal Juretu namontirat stranske nosilce za kovčke. Bilo je poceni, hitro in dobro narejeno. Martin
tati Objavljeno Avgust 20, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2009 TDM-ka 900 mi je letos res naredila enkraten dopust. dobrih 2k kilometrov do Črne Gore po obali in nazaj čez Bosno. Delala brez kakršnih koli težav, kurila cca. 4,4 l/100km. Za vse ki se jim da brati: http://apl.logos.si/agens/Mototour-2009.pdf Pred odhodom sem dal Juretu namontirat stranske nosilce za kovčke. Bilo je poceni, hitro in dobro narejeno. Martin tudi moja damica lepo dela, letos me je kar veliko prevozila skoraj 19000 kilometrov, pa je bila čisto pridna....
Edvard Objavljeno Oktober 19, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2009 CITAT(Cartman @ 22 Jul 2008 @ 17:23) tole z raufniki me zanima, ker vem, da nekaterim čoperjem ne potemnijo, razen če jih lastniki zdresirajo, in ponavadi na zboru navadijo na par minut blokade. . . če ma že trgovinska TDM mal potemnjene, nima dvojne cevi, in je tako barvanje normalno. . . tenx za info. Lepa kovinsko modra barva rorov! Pozdravljen Zanima kje si nabavil zaščito motorja ! LP
jetman Objavljeno Oktober 19, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2009 Ta zaščita motorja je od Givija, prodajajo ga v TC motoshopu.
Edvard Objavljeno Oktober 19, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2009 Ta zaščita motorja je od Givija, prodajajo ga v TC motoshopu. Hvala LP
URBYTDM900 Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 Pozdravljeni! Imam omenjeni motor Yamaha TDM 900 in kovček GIVI MAXIA 52 l Vprašanje je sledeče, je že kdo montiral v omenjeni kovček dve zavorni loči??? Strošek je relativno majhen, cca. 40 eur, samo kako je z instalacijo??? Bojda ni samo "plug & go", potrebno izmeriti moč, ..., damo kak upor ali ne, da ne pregorijo led lučke, ki jih je več v eni zavočni lučki. In kako je s samim posegom, da ni kabel zelo viden, kako se to skrije??? Pozna kdo koga, ki to izvaja in cena ni astronomska? Je to poseg, ki bi ga vi naredili ali ne (razlog - poseg v samo instalacijo motorja, kar pa ni ravno najbolje) In še vprašanje o komunikaciji? Preferirate žično ali brezžično komunikacijo???? Žična je boljša, do 180 km/h eliminira šume, nimamo probleme s šumi,. Edina slabost, kabli in priključek centralne enote na akomulator - spet poseg, obstaja teoretična možnost praznjenja akomulatorja ali ne (če je kaj v stiku - vlaga, ....). Brezžična komunikacija - delovanje samo nekaj ur, še cel dan ne zdrži, slišnost pogojno do 130 km zaradi šumov, ko nekam prideš iščeš vtičnico, da polniš "čelado" oz. enoto ((((( No toliko, to so moja vprašanja, morda že kje opisano, samo forum je velik in težko se išče ... Hvala in lp Urban
xenon900 Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 Pozdravljeni! Imam omenjeni motor Yamaha TDM 900 in kovček GIVI MAXIA 52 l Vprašanje je sledeče, je že kdo montiral v omenjeni kovček dve zavorni loči??? Strošek je relativno majhen, cca. 40 eur, samo kako je z instalacijo??? Bojda ni samo "plug & go", potrebno izmeriti moč, ..., damo kak upor ali ne, da ne pregorijo led lučke, ki jih je več v eni zavočni lučki. In kako je s samim posegom, da ni kabel zelo viden, kako se to skrije??? Pozna kdo koga, ki to izvaja in cena ni astronomska? Je to poseg, ki bi ga vi naredili ali ne (razlog - poseg v samo instalacijo motorja, kar pa ni ravno najbolje) In še vprašanje o komunikaciji? Preferirate žično ali brezžično komunikacijo???? Žična je boljša, do 180 km/h eliminira šume, nimamo probleme s šumi,. Edina slabost, kabli in priključek centralne enote na akomulator - spet poseg, obstaja teoretična možnost praznjenja akomulatorja ali ne (če je kaj v stiku - vlaga, ....). Brezžična komunikacija - delovanje samo nekaj ur, še cel dan ne zdrži, slišnost pogojno do 130 km zaradi šumov, ko nekam prideš iščeš vtičnico, da polniš "čelado" oz. enoto ((((( No toliko, to so moja vprašanja, morda že kje opisano, samo forum je velik in težko se išče ... Hvala in lp Urban Zdravo Imam instalirane dodatne stop lučke na Maxii. Funkcionira BP. Montaže sem se lotil sam pa nisem električar. Žice prilotal na originalen vod za stop luč. Kabel se da lepo skriti. Nobenih dodatnih uporov, merjenj ITD. Poskusi, če si le malo ročno spreten. Glede komunikacije mislim, da je brezžična BP, le pravo napravo moraš najti. (Cardo, Parrot SK4000...). Srečno !
crasher Objavljeno November 5, 2009 Opozori Objavljeno November 5, 2009 kolega ima na r 1150 gs tudi maxio z stop lučkami, no problems at all. komunikacija po moje, če je original k čeladi (nolan, x-lite) se pravi n-com mora delat u nulo. mima kolega in ne more prehvalit. tudi jaz razmišljam o tem, mogoče za pod smrekico .)
URBYTDM900 Objavljeno November 8, 2009 Opozori Objavljeno November 8, 2009 Zdravo Imam instalirane dodatne stop lučke na Maxii. Funkcionira BP. Montaže sem se lotil sam pa nisem električar. Žice prilotal na originalen vod za stop luč. Kabel se da lepo skriti. Nobenih dodatnih uporov, merjenj ITD. Poskusi, če si le malo ročno spreten. Glede komunikacije mislim, da je brezžična BP, le pravo napravo moraš najti. (Cardo, Parrot SK4000... Srečno ! Hvala za odgovore, samo pri brezžični komunikaciji vseeno nisem zasledil revolucije: Baterija zdrži max. 10 ur., če greš ob 8.00 zjutraj in prideš zvečer on 21.00 domov, no-go ... Skratka, ne obstaja brezžična varianta, ki bi zadovoljila potrebe moje potrebe. In še to je pogojno, glede na forum-e, se baterija sprazne še prej. http://www.parrot.com/forums/english/viewtopic.php?id=6687 Polnjenje preko USB-ja??? Npr. Grem v petek popoldan via kamorkoli, pridem v kamp, ko sem na motorju, ne potrebujem elektrike, tudi v kampu ne, imam svetilke na baterije, plinski gorilnik, šoptor ... Le kam naj priklopim USB, za polnjenje čelade (2 kos). Skratka edina, najboljša, čeprav malo štorasta varianta zaradi žičnega priklopa čelade je žična varianta ala STARCOM 1, .... http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).net/tehnika/dodatna-oprema/63-dodatna-oprema/391-motocom-sistemi POleg tega se kasneje lahko naredi še GARMIN ZUMO priklop brez problema, napajanje ZUMO GARMINA zopet na akomulator motorja, akrtivira se še le ob zagonu motorja, da ne prazni akomulatorja ... na star com ena lahko priklopiš poleg tega še dodatne vire oz. vse skupaj istočasno: 1. Komunikacija dve čeladi 2. Gsm 3. Navigacija 4. Radar detektor In vse te tri stvari skupaj za komplet cca. 320 EUR za dve čeladi ... Če pozbna kdo kakšno boljšo varianto, se priporočam za odgovor. lp
2409 Objavljeno December 23, 2009 Opozori Objavljeno December 23, 2009 Pozdravljeni. Svojo TDM 900 bi rad naredil malenkost bolj prijazno potovanjem. Rad bi imel recimo predalcek nekje pri armaturi (kot recimo FJR), potem me moti, da nimam prostora za camping opremo, ce sva na motorju dva... Razmisljam recimo, da bi kupil zascito za motor zato, da bi lahko nanjo obesil kaksen majhen kovcek ali torbo. Ali pa zlozljiv stol/mizo. Zanima me, ce obstajajo kaksne take predelave oz. dodatki za kupit ali se je treba sam lotit improvizacije. Kako ste se takih zadev lotili ostali? Obstaja kaksen mojster v Sloveniji, ki se ukvarja s tem? Hvala za informacije. lp
xenon900 Objavljeno December 24, 2009 Opozori Objavljeno December 24, 2009 Pozdravljeni. Svojo TDM 900 bi rad naredil malenkost bolj prijazno potovanjem. Rad bi imel recimo predalcek nekje pri armaturi (kot recimo FJR), potem me moti, da nimam prostora za camping opremo, ce sva na motorju dva... Razmisljam recimo, da bi kupil zascito za motor zato, da bi lahko nanjo obesil kaksen majhen kovcek ali torbo. Ali pa zlozljiv stol/mizo. Zanima me, ce obstajajo kaksne take predelave oz. dodatki za kupit ali se je treba sam lotit improvizacije. Kako ste se takih zadev lotili ostali? Obstaja kaksen mojster v Sloveniji, ki se ukvarja s tem? Hvala za informacije. lp Mogoče boš dobil navdih..........Kufri
2409 Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Mogoče boš dobil navdih..........Kufri Ja, nekaj takega sem imel v mislih, samo mogoce malo bolj aerodinamicno narejeno Sklepam, da kaj takega se nobena firma ni naredila, po narocilu narest bo pa verjetno predrago. Se malo bom pobrskal po netu, ce kaj najdem, sporocim. Hvala za link.
ankaran Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 Pozdravljeni bikerji. Sem dokaj nov lastnik TDM-ke. Sprednja guma je čisto uničena in jo moram zamenjat. Zdaj imam gor Dunlop SPMAX roadsmart. Mi lahko kdo pove kaj več o svojim izkušnjah glede gum. Kaj mi priporočate. Vnaprej hvala Goran
dlicen Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 roadsmartke so za tdm-ko zelo ok.
crasher Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 hej, sem probal na tdm že dunlopke, tudi michelin, ampak do zdej se mi je najbolje obnesla me z6. odlična tako za bolj športno kot tudi touring vožnjo. zadnja guma zdrži 9 tkm brez problema, sprednja dosti več.
xenon900 Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 hej, sem probal na tdm že dunlopke, tudi michelin, ampak do zdej se mi je najbolje obnesla me z6. odlična tako za bolj športno kot tudi touring vožnjo. zadnja guma zdrži 9 tkm brez problema, sprednja dosti več. Sam sem jo 3 leta obuval v Metzeler Z6 eno leto pa v Dunlop Roadsmart in sem z njimi bolj zadovoljen. Poizkusi. Vsak ima svoje zahteve in način vožnje.
jetman Objavljeno Januar 16, 2010 Opozori Objavljeno Januar 16, 2010 (popravljeno) Jaz tudi vozimm Roadsmart, do zdaj sem zvozil 3 zadnje in 1,5 prednjih gum. Jaz naredim z zadnjo 10.000 km, s prednjo pa še enkrat toliko. Tule lahko prebereš nekaj o tej gumi na TDMki. Popravljeno Januar 16, 2010. Popravil jetman
dzordzo Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 (popravljeno) Pozdrav. Ta vikend pripeljem TDM-ko domov... Zdaj me pa zanima, če ima mogoče kdo za prodat Givi-jevo povišano šipco pa mogoče tudi zaščito motorja, preden se odločim za nakup nove? LP Popravljeno Januar 20, 2010. Popravil dzordzo
jetman Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 Preveri varianto, da namesto Givijevega povišanega vetrobrana kupiš MRA Vario screen.
dzordzo Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 Preveri varianto, da namesto Givijevega povišanega vetrobrana kupiš MRA Vario screen. Hvala ti za predlog, ampak men je ta zadeva tolk ogabno grda, da ni šans, da si jo "fliknem" gor . Verjamem pa, da je ena boljših . Pač stvar okusa vsakega posameznika. LP
muki Objavljeno Februar 23, 2010 Opozori Objavljeno Februar 23, 2010 Hvala ti za predlog, ampak men je ta zadeva tolk ogabno grda, da ni šans, da si jo "fliknem" gor . Verjamem pa, da je ena boljših . Pač stvar okusa vsakega posameznika. LP Zdravo, naj ti povem, da povišano steklo pomaga do hitrosti okoli 150 km/h, naprej pa ne več. Tudi sam sem nabavil najprej tega, vendar, kot sem omenil, ni pomagalo pri višjih hitrostih, tako sem se odločil še za vario zadevo. Lahko povem, da se stvar dobro obnese, samo pri brzini nad 200km/h steklo precej trese in zvija. Tako, da se sedaj odloči sam. Na TDM-ki sem tudi podaljšal držala ogledal, ker sem drugače gledal komolce. Naj ti tudi prišepnem, da sem bil prejšnji lastnik tvojega motorja. LP dzordzo 1
dzordzo Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Zdravo Muki. Hehe, vem da si bil prejšnji lastnik zdaj že mojega prejšnjega motorja, btw. super je bil, nikol me ni pustil na cedilo, vendar sem ščasoma začel pogrešat malo več moči. Pa da ne bom preveč ... V bistvu grem šele ta vikend (vsaj upam) na prvo furco s TDMK-ko, saj mi že več kot mesec stoji v garaži in me že pošteno trga . Pa bom najprej sploh vido kak se original obnese. Še vedno pa sem trdno prepričan, da se ne bom odločil za vario, ker mi je res tolk grda. Ajd... če bi bil motor grd pol še mogoče. Givi varianta se mi oblikovno najbolj dopade, če pa ne bo funkcionirala bom pa ostal pri orginalu. Ker npr. na Transalpki je blo povišano gor, pa sem ga hitr zamenjo za nižjega orginalnega, ker sem prej mel tornado okol glave. Aja...pa če pomaga do 150km/h je super, saj če bi hotel brezvetrje, bi nabavil Goldwinga. :lol1:No...sej bom vido ko sem bom mal zapeljal, pa potem sporočim občutke pa zalimam eno fotko nove zveerine. Pa lep pozdrav.
Basko Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Na že znani strani je pregled povišanih stekel, kjer je dobro ocenjen Mra Racing, ki ne zgleda previsok. Moj Vario se nič ne zvija, trese že malo, vendar je boljši kot original. Drugih nisem preizkušal, ker se mi zdijo previsoki.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se