jetman Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 (popravljeno) Na že znani strani je pregled povišanih stekel, kjer je dobro ocenjen Mra Racing, ki ne zgleda previsok. Moj Vario se nič ne zvija, trese že malo, vendar je boljši kot original. Drugih nisem preizkušal, ker se mi zdijo previsoki. Sem prebral tale test. MRA Racing ima najboljšo oceno. Sploh nisem vedel, da je ta tip vetrobrana mogoče dobiti za TDM. Popravljeno Februar 28, 2010. Popravil jetman
crasher Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 glede višjega vetrobrana za na tdm ti lahko povem, da sem probal že vse višine, original yam +145 mm, zdaj pa imam givijevega +100 mm, pa še vedno piha, po mojem zato, ker je oddaljenost voznika do vetrobrana precejšnja. stvar je v tem, da pri tovarniškem piha v prsi, malo višjem v vrat in pri najvišjem v čelado ( seveda zavisi koliko si visok ) . meni osebno se najboljša zdi tasrednja varianta. jetman 1
jetman Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 (popravljeno) ...še vedno piha, po mojem zato, ker je oddaljenost voznika do vetrobrana precejšnja. Jaz sem enakega mnenja. Čeprav zdajle me prav boli q*, če piha... samo, da čim prej zgine sneg in sol s cest Popravljeno Marec 11, 2010. Popravil jetman
muki Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Čeprav zdajle me prav boli q*, če piha... samo, da čim prej zgine sneg in sol s cest
Darko3g Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Po prebranih 56 straneh sem ugotovil kar precej koristnega o TDM, zlasti o cukanju v nizkih obratih in bom poskusil čimprej popraviti zadevo. Imam pa še eno vprašanje. Na nosilcu ogledala je čep, ki pokriva vijak. Eden mi manjka, serviserji pa pravijo, da se lahko kupi le celo ogledalo. In še, da mnogi to snamejo z drugih motorjev (morda so mojega sneli v trgovini - sem kupil rabljenega). Verjetno bi lahko dobil kakšnega s polomljenega ogledala ali pa uporabil kak drugi univerzalni pokrovček. Ima še kdo podobno težavo?
janbar Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Pozdravljeni! Ogrevam se za nakup rabljene TDM900 od letnik 2006(2004) naprej. Zanima me ali lahko pričakujem kakšne težave glede na starost razen tekočega vzdrževanja? Kakšna je življenska doba motorja (koliko km ste že naredili)? Nekje v temi je bilo omenjeno 86k km.
Agostini Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 Pozdravljeni! Ogrevam se za nakup rabljene TDM900 od letnik 2006(2004) naprej. Zanima me ali lahko pričakujem kakšne težave glede na starost razen tekočega vzdrževanja? Kakšna je življenska doba motorja (koliko km ste že naredili)? Nekje v temi je bilo omenjeno 86k km. S tem mopkom ni težav Ti samo kupi in se vozi uvojko 1
muki Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 Zdravo! Mene pa zanima, ali je kdo nižal TDM-a 900 spredaj v križu zadaj pod vzmetjo, za koliko, kako, kakšne so dobre in slabe strani tega početja. Meni je malo visok, pa bi ga želel malo spustiti k tlom. V kolikor že obstaja takšna tema mi prosim povejte, ker iskalnik ni našel nič od tega. Veliko varnih kilometrov vam želim. LP
tine Objavljeno Maj 7, 2010 Opozori Objavljeno Maj 7, 2010 S tem mopkom ni težav Ti samo kupi in se vozi Načeloma je to zelo dober motor. Meni so žal pri 37000km začeli rožljati ležaji v mašini (verjetno ojnice).1 mesec prej sem menjal olje in filtre... Razlog? --->who knows!!! Spomladi sem že dal nanj 700EUR. Če kdo kaj potrebuje prodam dele motorja (mašine).. 2002, 37000km, kupljen v SLO... --> PM LP!
Gloga Objavljeno Maj 7, 2010 Opozori Objavljeno Maj 7, 2010 Pozdravljeni! Ogrevam se za nakup rabljene TDM900 od letnik 2006(2004) naprej. Zanima me ali lahko pričakujem kakšne težave glede na starost razen tekočega vzdrževanja? Kakšna je življenska doba motorja (koliko km ste že naredili)? Nekje v temi je bilo omenjeno 86k km. Znanec je imel lansko leto na 05' letniku 96k km, brez enega izrednega servisa. Seveda je prvi lastnik. Se mi zdi, da je najvecji problem teh motorjev "prevrteni" stevci. Tisti ki kupi doticni motor, sigurno ni "café racer". Ko sem nazadnje malce bolj podrobno gledal avto.net, nihce od 7-10let starih TDM ni imel vec kot 40k km. Zgolj naklucje? O tem presodi sam. Moj nasvet - ce kupis motor od znanca z realnimi kilometri, tudi 100k km ni ovira.
kaca1 Objavljeno Maj 7, 2010 Opozori Objavljeno Maj 7, 2010 Po prebranih 56 straneh sem ugotovil kar precej koristnega o TDM, zlasti o cukanju v nizkih obratih in bom poskusil čimprej popraviti zadevo. Imam pa še eno vprašanje. Na nosilcu ogledala je čep, ki pokriva vijak. Eden mi manjka, serviserji pa pravijo, da se lahko kupi le celo ogledalo. In še, da mnogi to snamejo z drugih motorjev (morda so mojega sneli v trgovini - sem kupil rabljenega). Verjetno bi lahko dobil kakšnega s polomljenega ogledala ali pa uporabil kak drugi univerzalni pokrovček. Ima še kdo podobno težavo? Pojdi v Merkur, vzemi s sabo pokrovček, ki ti je ostal (za mero) in nabavi pokrovček za obično cev! Problem rešen poceni in za zmeraj (lahko pa si nabaviš še kakšnega za rezervo)
kaca1 Objavljeno Maj 7, 2010 Opozori Objavljeno Maj 7, 2010 Načeloma je to zelo dober motor. Meni so žal pri 37000km začeli rožljati ležaji v mašini (verjetno ojnice).1 mesec prej sem menjal olje in filtre... Razlog? --->who knows!!! Spomladi sem že dal nanj 700EUR. Če kdo kaj potrebuje prodam dele motorja (mašine).. 2002, 37000km, kupljen v SLO... --> PM LP! Tine! Če gre za isti motor....ta je imel 21. 5. 2007 prevoženih :km!!!???
tine Objavljeno Maj 8, 2010 Opozori Objavljeno Maj 8, 2010 Tine! Če gre za isti motor....ta je imel 21. 5. 2007 prevoženih :km!!!??? No sedaj jevse jasno... Sem klical prejšnjega lastnika... Tip reče daje vedel za kilometre ampak da sem žal imel smolo.. Kbi ga najraj nabrcal skoz telefon..
Samorai Objavljeno Maj 28, 2010 Opozori Objavljeno Maj 28, 2010 Mene zanima, če se da tačke na TDMki prestavit višje, ali moram kupit druge(športne)? Je imel že kdo izkušnjo s tem? Problem je v tem, da dostikrat podrajsam s tačko po tleh. Ima kdo kakšno pametno rešitev?
Basko Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 Ne vem, če je prestavljanje tačk višje prava rešitev, saj je namenjeno, da ti pokažejo kje je meja nagiba. Če bi jih prestavil višje, bi lahko drsal s katero od drugih fiksnih reči (stranska tačka, izpuh, ščitnik motorja), kar pa ni pametno. Najbolj bi pomagalo trše vzmetenje, ki bi se manj posedalo. Originalno vzmetenje po določenem času/kilometrih izgubi svoje lastnosti, sploh če se voziš v dvoje. Še vprašanje za druge: Ali je že kdo menjal vzmetenje na TDM?
peyj Objavljeno Junij 12, 2010 Opozori Objavljeno Junij 12, 2010 (popravljeno) Pozdravljeni Kdo bi mi lahko pomagal in povedal kje se dobi takšen nosilec za kovček ali znamko. Tale kovček na sliki mislim da je Kappa. Važno mi je da nima tistega ogrodja ob strani, ker se mi ne dopade, ampak da je samo plošča pritrjena na originalni nosilec na TDMki. Drugače ima kdo kaj izkušenj s tem glede nosilnosti in kako čvrsto je pritrjeno? Hvala in lp. Popravljeno Junij 12, 2010. Popravil peyj
muki Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 Pozdravljeni Kdo bi mi lahko pomagal in povedal kje se dobi takšen nosilec za kovček ali znamko. Tale kovček na sliki mislim da je Kappa. Važno mi je da nima tistega ogrodja ob strani, ker se mi ne dopade, ampak da je samo plošča pritrjena na originalni nosilec na TDMki. Drugače ima kdo kaj izkušenj s tem glede nosilnosti in kako čvrsto je pritrjeno? Hvala in lp. Namontiran imam takšen nosilec, samo je givijev (monolock system). Povprašaj pri prodajalcih, kjer prodajajo kovčke. Pa veliko sreče
peyj Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Se se pozanimal na treh koncih in dobil odgovore da se pač nekateri za to odločijo, čeprav ni tolko ziher ter da je treba vrtati da se nosilna plošča privijači na motor. Na netu sem videl ene par rabljenih TDMov ki imajo takšne rešitve, za originalne dele ki bi to omogočali mi pa nihče ni znal povedati. Tako da res ne vem... Pa še nekaj, videl sem par postov nazaj govora o povišanih šipah. Kaj bi bilo zame in mojo višino 174 cm najbolje? Yamahina povišana je višja za 14,5 cm, Givi pa mislim da je za okoli 11 cm višja od originalne. Na motorju imam občutek da mi piha ravno za vrat in mi pri ušesih ropota okoli čelade. Same dileme se me lotevajo zadnje čase.
zverina2 Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 dejte folk pomagat Gregatu, al pa vsaj tko da mu date kakšen namig kje to kupit, ker če niso v TCju sposobni tega prodat pol tud sam najbrž ne ve kam se obrnit. tudi sam sem imel na svojem TDMu direkt na motorju brez tistih posebnih nosilcev in je bilo vse OK. vsaka pomoč je dobrodošla, ne Grega? Se se pozanimal na treh koncih in dobil odgovore da se pač nekateri za to odločijo, čeprav ni tolko ziher ter da je treba vrtati da se nosilna plošča privijači na motor. Na netu sem videl ene par rabljenih TDMov ki imajo takšne rešitve, za originalne dele ki bi to omogočali mi pa nihče ni znal povedati. Tako da res ne vem... Pa še nekaj, videl sem par postov nazaj govora o povišanih šipah. Kaj bi bilo zame in mojo višino 174 cm najbolje? Yamahina povišana je višja za 14,5 cm, Givi pa mislim da je za okoli 11 cm višja od originalne. Na motorju imam občutek da mi piha ravno za vrat in mi pri ušesih ropota okoli čelade. Same dileme se me lotevajo zadnje čase.
toma Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 poglej na www.sw-motech.de jaz imam na banditu njihov nosilec in sem ful zadovolen,je pa to nekaj podobnega kar ti iščeš,pa še to je dobr če ne uporabljaš kovčka lahko snameš podporno ploščo saj jo v parih sekundah odpneš ali pripneš na prtljažnik. l.p.
tdm900k Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 (popravljeno) Se se pozanimal na treh koncih in dobil odgovore da se pač nekateri za to odločijo, čeprav ni tolko ziher ter da je treba vrtati da se nosilna plošča privijači na motor. Na netu sem videl ene par rabljenih TDMov ki imajo takšne rešitve, za originalne dele ki bi to omogočali mi pa nihče ni znal povedati. Tako da res ne vem... Pa še nekaj, videl sem par postov nazaj govora o povišanih šipah. Kaj bi bilo zame in mojo višino 174 cm najbolje? Yamahina povišana je višja za 14,5 cm, Givi pa mislim da je za okoli 11 cm višja od originalne. Na motorju imam občutek da mi piha ravno za vrat in mi pri ušesih ropota okoli čelade. Same dileme se me lotevajo zadnje čase. lp Imel sem tdm 900 in ga prodal (otrok in karavan ), na njem sem imel kappin kovček direktno privijačen na tdm-ov nosilec. Zadeva funkcijonira odlično(naloženo zagotovo 30kg). Kar se tiče povišanega stekla pa je pri moji višini 188 bilo premalo samo original povišano steklo, zato sem si kupil nastavljivo steklo v TC-ju. Zate pa mora biti povišano steklo dovolj(14,5). Namontirati pa si boš moral sam. Če je še kakšno vprašanje povej in lahko mogoče pobrskam po kakšni fotografiji stekla ali kovčka. Popravljeno Junij 16, 2010. Popravil tdm900k
muki Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 Se se pozanimal na treh koncih in dobil odgovore da se pač nekateri za to odločijo, čeprav ni tolko ziher ter da je treba vrtati da se nosilna plošča privijači na motor. Na netu sem videl ene par rabljenih TDMov ki imajo takšne rešitve, za originalne dele ki bi to omogočali mi pa nihče ni znal povedati. Tako da res ne vem... Pa še nekaj, videl sem par postov nazaj govora o povišanih šipah. Kaj bi bilo zame in mojo višino 174 cm najbolje? Yamahina povišana je višja za 14,5 cm, Givi pa mislim da je za okoli 11 cm višja od originalne. Na motorju imam občutek da mi piha ravno za vrat in mi pri ušesih ropota okoli čelade. Same dileme se me lotevajo zadnje čase. No takole izgleda moja lubica. S kovčkom in povišanim steklom +vario šipo (oboje kupil v TC-ju). Z nosilcem ni težav, za šipo pa lahko rečem, da se tudi dobro obnese. Btw, visok sem 176 cm, torej sva približne velikosti. (Na sliki nisem jaz, ampak moj sin). Upam, da se boš kaj lažje odločil. :naughty: uvojko 1
peyj Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 (popravljeno) Opa, pa sem že mislil da so se vsi TDMovci odpeljali v neznano. Hvala za vse odgovore. Za nosilec mi je varjanta od toma še najbolša. Trdno in kompaktno montirano pa še lično zgleda. Prodajajo to kje pri nas? Če ne pa prek neta naročit. Muki, zelo lepo spedenana ljubica. Kateri kovček je to? Prav tako zaščito motorja dobim jutri, pa še črna je in gre perfektno na črn agregat na moji TDMki. Se montaže te zaščite lahko lotim sam, glede na to da sem tehnični tip? Šipa bo pa od Yamahe povišana za 14,5 cm. Potem pa mislim da bo dovolj šminkanja za letos. Sicer pa nikol ne veš kaj ti še v uč pade. :naughty: Malo prej sem na netu gledal xenon kit... O:-) Popravljeno Junij 17, 2010. Popravil peyj
toma Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 jaz sem motechov nosilec kupil preko louis kataloga v TRG ljubljana,mislim pa da sw-motech prodaja tudi as domžale,moto igl,vik kozina pride pa okrog 120€
peyj Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 Hvala, sem se kar odločil. Če sem prav razumel na njihovi strani in iz kataloga, potrebujem ALU RACK za TDM: in potem QUICK LOCK adapter plate za Givi/Kappa: in nanj se pritrdi kovček. Zadeva res odlično zgleda. Hvala za informacijo , sedaj vsaj vem kaj hočem.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se