Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Mene zanima, če se da tačke na TDMki prestavit višje, ali moram kupit druge(športne)? Je imel že kdo izkušnjo s tem? Problem je v tem, da dostikrat podrajsam s tačko po tleh. Ima kdo kakšno pametno rešitev?

Jaz na vsake toliko zamenjam bunkice na tačkah. Da bi dvigoval tačke mi ne pride na pamet, ker sem tudi že z izspušno cevjo drsal po tleh.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me če paše na tdm 900 izpuh od 850 brez da bi ga moral kej predelat? je že kdo probval?

lp rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje je tukaj logika, da za TDM 900 Akrapovič izpuh ni homologiran (Open varjanta, ki je edina za TDM 900)?? Sej to ni motor za dirkališče, to je sport touring motor. :slap:

Ima kdo Akrapovič slip on ali pa pozna koga da ima? Je problem ker je potem preglasno? :?

3a90ad27ac5cd1c3101ff48ed39d2e77.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje je tukaj logika, da za TDM 900 Akrapovič izpuh ni homologiran (Open varjanta, ki je edina za TDM 900)?? Sej to ni motor za dirkališče, to je sport touring motor. :slap:

Ima kdo Akrapovič slip on ali pa pozna koga da ima? Je problem ker je potem preglasno? :?

3a90ad27ac5cd1c3101ff48ed39d2e77.jpg

Včeraj sva bila s Kec-om na Mariji reki na vrhu pri bifeju. In sva med pogovorom poslušala kar nekaj časa en dvovaljnik ki se je bližal in ugibala, kaj za en je (je padlo vse od KTM-a, Aprille, Ducatija...). Na koncu se pripelje TDM 900 z akrapoti. :eek: , na katerega niti pomislila nisva.

Meni osebno je to preglasno. Se ga je pa lepo slišalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potemtakem to res ni za na cesto. Preglasno pa še policija te lahko zafrkava če maš homologacijo.

Škoda, pa tako lepo zgledajo tele karbonski lonci.

A za Termignoni pa nimamo zastopnika pri nas? Ponujeno mi je bilo samo Arrow ali pa Leo Vince.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leovince+K&N+power commander je zmaga. Meni je žal, da nisem pred časom dal športnega filta in PC notri, samo sem imel po nakupu motorja in opreme bolj tanko denarnico in sem ostal le pri Leovince.

Trenutno čakam na naročen homologacijski vložek, ker sem levega izgubil med vožnjo :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leovince+K&N+power commander je zmaga. Meni je žal, da nisem pred časom dal športnega filta in PC notri, samo sem imel po nakupu motorja in opreme bolj tanko denarnico in sem ostal le pri Leovince.

Trenutno čakam na naročen homologacijski vložek, ker sem levega izgubil med vožnjo :eek:

kok so te pa pršli Leovince-ji pa kje si jih vzel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

740 eur so LeoVince za TDMa. Alu in karbon mislim da je ista cena.

Zdej če ti kdo zrihta ceneje pa tolk boljš.

Drugače pa poglej pri kakem večjem trgovcu in serviserju blizu tvojega kraja. Ziher se bo neki našlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje se da pri nas dobit K&N filter ter PowerCommander?

Gledal sem na nitro.si in poslal povpraševanje pa nisem še dobil odgovora.

Zanima me podjetje ki lahko to uvozi ali nabavi, ne neka šušmarija ko nekdo nekoga pozna ki lahko neki zrihta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje se da pri nas dobit K&N filter ter PowerCommander?

Gledal sem na nitro.si in poslal povpraševanje pa nisem še dobil odgovora.

Zanima me podjetje ki lahko to uvozi ali nabavi, ne neka šušmarija ko nekdo nekoga pozna ki lahko neki zrihta.

Za filtre K&N pri g. iz domžal.

http://www.infocity.si/rumene-strani/m-a-j-klub-jefra-racing

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se vnaprej opravičujem, če je bilo na forumu že govora o temi menjava olja na TDM-ki, ker je namreč ne najdem. S prijatlom sva se pogumno lotila servisa (menjava oljnega in zračnea filtra, olja in svečk). Po deklaraciji, ki sem jih pobral z neta, je kapaciteta olja v motorju 4,7 l. Po navodilih je treba pri menjavi naliti prvo 3 l, 5 x zaverglat in nato (ob menjavi filtra) dodat še 8 deci. jaz sem natočil še 1 l(skupaj 4).Motor lepo brni in vse dela ok. Doma sem za vsak primer preveril nivo olja in je bil krepko čez zgornjo merco. A ima kdo izkušnje s tem? Sem morda nalil preveč olja? Kaj s preostalim slabim litrom (4,7). hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4.7 litra gre, če je agregat čisto suh, torej ko je bil nov ali pa po generalni. Med menjavo ga gre pa mislim da slabe štir litre.

Važno je, da nivo kontroliraš pri ogretem motorju, ker ima suhi karter ozitoma ločeno posodo za olje in pri mrzlem lahko premalo kaže. Segreješ, počakaš 5-10 minut ko ugasneš in preveriš nivo. Če je kak cm čez max ni sile, lahko pa ven izčrpaš s cevko ali kaj podobnega.

Koliko si ga pa ven iztočil in ali si iztočil na obeh vijakih? Eden pri filtru in en pri karterju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve mogoče kdo kje ugodno dobit rabljeno desno ogledalo za TDM 900?

Ali pa če kdo menja levo original + obe mini aftermarket (ki zgledata sicer dobro sta pa zame neuporabni) za kakšne druge aftermarket, ki bodo svojo nalogo na TDM opravljali kot morajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Eno vprašanje za vse TDM šoferje :) . Ve kdo slučajno razlike med RN08, RN11 in RN18 verzijami. Kolkor sem zasledu je tak nekak ...



  • RN08 2002-2004
  • RN11 2004-2005 (tele ima mende črne okvirje)
  • RN18 2006- -->

So med njimi kakršnekoli razlike za katere bi blo fajn vedet, recimo kake dodelave, popravki, itd. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So med njimi kakršnekoli razlike za katere bi blo fajn vedet, recimo kake dodelave, popravki, itd. ?

precej podatkov in zanimivih dodelav za TDM najdeš na http://jbx9.free.fr/tdm/index.php

med drugim piše o spremembah v vsakem modelnem letu:

2003 :

• Different front fork springs.

• Some wiring modification.

• Permanent position lights, automatic headlight switch-on.

• No more light switch.

2004 :

• Different front fork springs.

• Different front brake master cylinder (wider bore).

• Slight wiring modification.

• Immobilizer unit with transponder keys.

2005 :

• Optional ABS model : TDM900A.

2007 :

• Euro3 compliant with three-ways catalytic mufflers.

• Black painted engine.

• White dash plates.

2008 :

• Thicker foam seat, new seat cover.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje!

Pozna kater TDMko iz Motihita Krško?

Ima sicer 55k km...

Kako je kaj s temi motorji pri teh kilometrih?

Je to dovolj motorja za 2, ki mata skupaj s prtljago 180 kg?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje!

Pozna kater TDMko iz Motihita Krško?

Ima sicer 55k km...

Kako je kaj s temi motorji pri teh kilometrih?

Je to dovolj motorja za 2, ki mata skupaj s prtljago 180 kg?

Moja ima 53k km in gre kot urca. Moči je za takšno kombinacijo za moj okus čisto dovolj za udobno vožnjo.

Motorja ne poznam... sem pa slišal, da naj bi bilo precej TDM pri nas s krepko več kilometri, po števcu pa okrog 40K...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se pa da pridet do 1. lastnika?

Baje je od 1. lastnika in slo izvor.

Je potrebno kaj posebej gledat na tdmu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je potrebno kaj posebej gledat na tdmu?

To je motor za kilometre delat in ponavad so tut dost vožene, tako da se mi zdi mal problem najti eno z realnimi kilometri za normalno ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ker ni sreče z banditom, grem pogledat še kako tdmko...

Kolikor sem gledal ima tudi kar soliden navor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!