rookie007 Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Grem pogledat jutri, morda pa bo za kaj :closedeyes:
monaco Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Grem pogledat jutri, morda pa bo za kaj :closedeyes: A moja te pa ne zanima? http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=3937688 Kakega zelenega še spustim ceno... ima pa motor znano zgodovino, slovensko poreklo in potrjeno servisno knjigo ter 100% realne kilometre. Saj mi ni preveč do prodaje, samo vozim se skoraj nič ne in iščem nekaj bolj za makedam v vrednosti okrog 2000€.
monaco Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Grem pogledat jutri, morda pa bo za kaj :closedeyes: A moja te pa ne zanima? http://www_avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=3937688 Kakega zelenega še spustim ceno... ima pa motor znano zgodovino, slovensko poreklo in potrjeno servisno knjigo ter 100% realne kilometre. Saj mi ni preveč do prodaje, samo vozim se skoraj nič ne in iščem nekaj bolj za makedam v vrednosti okrog 2000€.
rookie007 Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Morda bi me, sam se mi ne hodi spet v Lj. Sem bil danes v Radomljah v Motoraju, pa sem dan brez veze stran vrgel... Ima ABS? Lahko na PM
monaco Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Nisem iz Lj ampak iz Koroške. Tablice so Lj, ker sva s kolegom iz Lj menjala motorje (FZS1000 za TDM900) in sem se vozil nekaj časa na njegovo ime (da zavarovanje ni šlo v nič). Nima ABS. Pošteno povedano še nikoli nisem imel motorja z ABS in ga (na srečo) tudi še nikoli nisem pogrešal.
rookie007 Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Monaco, krivine pa res nimaš tok bakrene kot tista v Motohitu... Kako se tok obarvajo? Kako kaj olje pijejo 900ke? Tastare so ga, baje?
monaco Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Nimam pojma... moja zgleda rjava ker sem motor pravkar pral... tako bakrena pa res ni. Po moje pride to od vročine in kilometrov. Ugibam... Od zadnjega servisa olje ni bilo dolito, pa nivo ni nič padel... Če je tako kot pri avtomobilih, potem je poraba olja znak veliko prevoženih kilometrov.
rookie007 Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Pri starem tipu sem bral, da so imele serijsko porabo olja... Jutr grem pogledat tega v Motohit, pa bom videl kaj in kako... Škoda, ker si malo daleč - sem iz Bele krajine.
monaco Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Pri starem tipu sem bral, da so imele serijsko porabo olja... Jutr grem pogledat tega v Motohit, pa bom videl kaj in kako... Škoda, ker si malo daleč - sem iz Bele krajine. Dobro kupi! Če pa ne bo ok pa napiši tu gor, da ne bo še kdo drug šel zastonj.
x raider Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 Pozdravljeni TDM-movci ! Zagrevam se za nakup TDM 900 in bi prosil če mi kdo razloži kakšna je vožnja z temi motorji in kakšna je veterna zaščita in če je kaj posebnega na kar moram pazit. Lp.
peyj Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 Eno vprašanje za vse TDM šoferje . Ve kdo slučajno razlike med RN08, RN11 in RN18 verzijami. Kolkor sem zasledu je tak nekak ... RN08 2002-2004 RN11 2004-2005 (tele ima mende črne okvirje) RN18 2006- --> So med njimi kakršnekoli razlike za katere bi blo fajn vedet, recimo kake dodelave, popravki, itd. ? Tele številke so pri meni kar velik faktor zadnje čase, saj sem na motor dal Leo Vince izpuhe, ki pa jih ne morem homologirati ravno zaradi teh verzij, ker je certifikat izdan samo za Rn08. Seveda nihče, niti prodajalec niti uvoznik niso vedeli za to. So pa neke tehnične razlike, zaradi katerih ne moreš rečt da je to isti motor, čeprav je zunanjost oziroma oblika enaka. Pozdravljeni TDM-movci ! Zagrevam se za nakup TDM 900 in bi prosil če mi kdo razloži kakšna je vožnja z temi motorji in kakšna je veterna zaščita in če je kaj posebnega na kar moram pazit. Lp. Motor se zelo lepo vozi. Na začetku se mi je zdel malo težak, saj je to moj prvi motor, se ga pa hitro navadiš. Ma malo tresljajev, ki niso moteči, pri nizkih hitrostih in vrtljajih pa mu je treba pomagat s sklopko (recimo druga prestava in mala hitrost v ovinek) - pač velika prostornina in dva cilindra. Navora ima vrh kape, moči tudi. Glede vetrne zaščite pa odvisno od tvoje višine in položaja. Jaz sem dal gor Yamahin vizir, povišan za 11 cm in je ravno prav. Visok sem pa 174 cm in mi piha nekje v polovico čelade. Brezvetrja tukaj ne boš dosegel, če pa je vizir previsok se pa zrak vrtinči za glavo in zelo premetava.
zzigon Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 Pozdravljeni TDM-movci ! Zagrevam se za nakup TDM 900 in bi prosil če mi kdo razloži kakšna je vožnja z temi motorji in kakšna je veterna zaščita in če je kaj posebnega na kar moram pazit. Lp. glede na to, da si vajen bolj maxijev, če se ne motim, je razlika precejšnja motor gre dosti težje v ovinek, ima precej višje težišče in zna na začetku delovati malce okorno (glede na maxije), grbine in nepravilnosti na cestah pa bo lažje prenašal, ostalo pa je kot pri večini teh cestnih endur. S tem, da je TDM bolj športna verzija teh SUV na 2 kolesih...torej nikakršnje terenske zmogljivosti, srednje udobje za potovanja in precej zabaven za preganjanje po ovinkih. meni je bil malce "čuden", ampak bi se ga zagotovo hitro navadil, pa krmilo imam malce nenavadno vetrna zaščita je praktično neobstoječa, piha, precej piha (to me najbolj moti), morda le, če si med nižjimi in namontiraš povišano steklo, potem bi bilo morda zadovoljivo. V nobenem primeru pa ne gre primerjat udobja in vetrne oz. vremenske zaščite z dobrim maxijem ala Burgi 650. no, sem eden tistih, ki jih je bil TDM na papirju dolgo časa zelo všeč in precej verjeten kandidat na nakup, dokler ga nisem sprobal. Meni osebno (ker sem pač med večjimi) je premajhen, preozek (kot da sedim na mopedu, hehe), ima preozko krmilo ter premalo vetrne zaščite. Motor je suveren, dobro vleče, za moje pojme čisto dovolj, razen morda za kakšnega divjaka ali "transkontinent autobahn bikerja". osebno, pazi gre za moje preference, imam raje Burgija 650, je bolj praktičen, udobnejši in se vseeno precej dobro pelje, kajne kolega, ki ga ima, pa ga ne more prehvaliti (170cm nekje doseže), pravi da ima dovolj vetrne zaščite tudi do 160km/h in je precej hiter v ovinkih. Tudi daljše enodnevne turce mu ne delajo težav (se gre pogosto kopat iz celja na Krk in isti dan nazaj). definitivno moraš zadevo preizkusiti lp ž
x raider Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 glede na to, da si vajen bolj maxijev, če se ne motim, je razlika precejšnja motor gre dosti težje v ovinek, ima precej višje težišče in zna na začetku delovati malce okorno (glede na maxije), grbine in nepravilnosti na cestah pa bo lažje prenašal, ostalo pa je kot pri večini teh cestnih endur. S tem, da je TDM bolj športna verzija teh SUV na 2 kolesih...torej nikakršnje terenske zmogljivosti, srednje udobje za potovanja in precej zabaven za preganjanje po ovinkih. meni je bil malce "čuden", ampak bi se ga zagotovo hitro navadil, pa krmilo imam malce nenavadno vetrna zaščita je praktično neobstoječa, piha, precej piha (to me najbolj moti), morda le, če si med nižjimi in namontiraš povišano steklo, potem bi bilo morda zadovoljivo. V nobenem primeru pa ne gre primerjat udobja in vetrne oz. vremenske zaščite z dobrim maxijem ala Burgi 650. no, sem eden tistih, ki jih je bil TDM na papirju dolgo časa zelo všeč in precej verjeten kandidat na nakup, dokler ga nisem sprobal. Meni osebno (ker sem pač med večjimi) je premajhen, preozek (kot da sedim na mopedu, hehe), ima preozko krmilo ter premalo vetrne zaščite. Motor je suveren, dobro vleče, za moje pojme čisto dovolj, razen morda za kakšnega divjaka ali "transkontinent autobahn bikerja". osebno, pazi gre za moje preference, imam raje Burgija 650, je bolj praktičen, udobnejši in se vseeno precej dobro pelje, kajne kolega, ki ga ima, pa ga ne more prehvaliti (170cm nekje doseže), pravi da ima dovolj vetrne zaščite tudi do 160km/h in je precej hiter v ovinkih. Tudi daljše enodnevne turce mu ne delajo težav (se gre pogosto kopat iz celja na Krk in isti dan nazaj). definitivno moraš zadevo preizkusiti lp ž Sem poskusil in sem istega mnenja kot ti, peljal sem tudo oba V-STOMA in mi je nekam izmed zadnjih maxsijev BURGMAN 650 zlezel totalno pod kožo in mislim da ga bom kupil kar nazaj, pa čeprav sem bil pred leti motorist. Lp.
tati Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 (popravljeno) glede na to, da si vajen bolj maxijev, če se ne motim, je razlika precejšnja motor gre dosti težje v ovinek, ima precej višje težišče in zna na začetku delovati malce okorno (glede na maxije), grbine in nepravilnosti na cestah pa bo lažje prenašal, ostalo pa je kot pri večini teh cestnih endur. S tem, da je TDM bolj športna verzija teh SUV na 2 kolesih...torej nikakršnje terenske zmogljivosti, srednje udobje za potovanja in precej zabaven za preganjanje po ovinkih. meni je bil malce "čuden", ampak bi se ga zagotovo hitro navadil, pa krmilo imam malce nenavadno vetrna zaščita je praktično neobstoječa, piha, precej piha (to me najbolj moti), morda le, če si med nižjimi in namontiraš povišano steklo, potem bi bilo morda zadovoljivo. V nobenem primeru pa ne gre primerjat udobja in vetrne oz. vremenske zaščite z dobrim maxijem ala Burgi 650. no, sem eden tistih, ki jih je bil TDM na papirju dolgo časa zelo všeč in precej verjeten kandidat na nakup, dokler ga nisem sprobal. Meni osebno (ker sem pač med večjimi) je premajhen, preozek (kot da sedim na mopedu, hehe), ima preozko krmilo ter premalo vetrne zaščite. Motor je suveren, dobro vleče, za moje pojme čisto dovolj, razen morda za kakšnega divjaka ali "transkontinent autobahn bikerja". osebno, pazi gre za moje preference, imam raje Burgija 650, je bolj praktičen, udobnejši in se vseeno precej dobro pelje, kajne kolega, ki ga ima, pa ga ne more prehvaliti (170cm nekje doseže), pravi da ima dovolj vetrne zaščite tudi do 160km/h in je precej hiter v ovinkih. Tudi daljše enodnevne turce mu ne delajo težav (se gre pogosto kopat iz celja na Krk in isti dan nazaj). definitivno moraš zadevo preizkusiti lp ž kaj naj rečem, sem velik zagovornik tega motorja, ker se z njim da peljati res zelo hitro in dinamično, po drugi strani je pa motor super tudi za daljša potovanja, mogoče je to le moje mnenje ampak mislim da z mojimi 50000 kilometri, ki sem jih naredila s tem motorjem in veliko poskusi kaj drugega še nisem našla motorja, ki bi mi nudil veliko hitrost v lepih ovinkih in pokončno držo ter še vse ostalo kar spada zraven, ........... vetrna zaščita, ja tisti, ki jo rabi si pač naj kupi avto, kaj pa čem reči drugega...... pa še dokaj poceni je za vzdrževati....... Popravljeno September 21, 2010. Popravil tati klimbra 1
jimgoose Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 kaj naj rečem, sem velik zagovornik tega motorja, ker se z njim da peljati res zelo hitro in dinamično, po drugi strani je pa motor super tudi za daljša potovanja, mogoče je to le moje mnenje ampak mislim da z mojimi 50000 kilometri, ki sem jih naredila s tem motorjem in veliko poskusi kaj drugega še nisem našla motorja, ki bi mi nudil veliko hitrost v lepih ovinkih in pokončno držo ter še vse ostalo kar spada zraven, ........... vetrna zaščita, ja tisti, ki jo rabi si pač naj kupi avto, kaj pa čem reči drugega...... pa še dokaj poceni je za vzdrževati....... Dobro napisano! Se podpišem z velikimi črkami!
muki Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 kaj naj rečem, sem velik zagovornik tega motorja, ker se z njim da peljati res zelo hitro in dinamično, po drugi strani je pa motor super tudi za daljša potovanja, mogoče je to le moje mnenje ampak mislim da z mojimi 50000 kilometri, ki sem jih naredila s tem motorjem in veliko poskusi kaj drugega še nisem našla motorja, ki bi mi nudil veliko hitrost v lepih ovinkih in pokončno držo ter še vse ostalo kar spada zraven, ........... vetrna zaščita, ja tisti, ki jo rabi si pač naj kupi avto, kaj pa čem reči drugega...... pa še dokaj poceni je za vzdrževati....... Točno tako, kakor je napisano
BREITNER Objavljeno Oktober 9, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2010 Pozdrav TDMovci! Nisem se poglabljal v zadevo, zato pa bi rad odgovor od nekoga, ki je to že uspel probat na motorju Yamaha TDM. Stvar je sledeča, stoji pa takole; zanima me, če je možno prestavno ročico si prilagodit? Zadevo bi moral malo dvignit, saj novih škornjev ne dobim med fusraster in ročico menjalnika! A je postopek zakompliciran? Hvala za odgovor vnaprej.
Basko Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 Stvar je sledeča, stoji pa takole; zanima me, če je možno prestavno ročico si prilagodit? Sicer še nisem prestavljal, ampak iz service manuala ne zgleda nič težjega. Prestavna ročica je preko vzvoda povezana z 'osjo' menjalnika, vzvod pa je pokrit z zaščitnim plastičnim pokrovom Postopek (recimo za 10 minut): najprej odstraniš pokrov, popustiš kontra matice na vzvodu, vzvod zasučeš v tisto smer, ki ti skrajša vzvod in nato priviješ kontra matice in namestiš pokrov nazaj
zverina2 Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 Pozdravljeni. Od prejšnjega tedna zopet ponosni lastnik TDM-ke, tokrat letnik '04. Zaenkrat na motorju vse original, tudi šipca. Sam sem visok 185 pa me zanima kako imate drugi cca. te višine šipe na motorju, original ali povišane. Če povišane, za koliko? Ugotavljam, da mi zrak iz original šipe "udari" v čelado v sredino predbradnega dela, malo se mi zdi da mi tudi vleče pod čelado tega zraka..., rezultat je pihanje v čeladi. Čelada nova N85, protivetrna zaslonka montirana. Bi mogoče original Yamahina 8cm povišana šipa vsaj približno bila boljša od originalne? Za odgovore že vnaprej hvala. Lep pozdrav, Aleš
šokac Objavljeno Oktober 13, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2010 To je motor za kilometre delat in ponavad so tut dost vožene, tako da se mi zdi mal problem najti eno z realnimi kilometri za normalno ceno. Še dobro, da je tako, ker tvoja pojava nikakor ne paše na Yamahine motorje.
simonsi Objavljeno Oktober 13, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2010 kaj da ne, meni srce bije samo za yamaho, imam že četrto v garaži
BarC Objavljeno Oktober 14, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2010 Živijo TDMovci, čez zimo nameravam malo dopolnit opremo na TDMki. Prvo sta na vrsti stranska kovčka Givi, ker imam kasneje namen zamenjati še izpuh, me zanima če je to dvoje hkrati sploh izvedljivo?! Kolikor sem pregledal Akrapoviča, tako na prvo žogo pride zadaj ror precej visoko. Ima kdo takšno kombinacijo? Hvala za mnenja in odgovore. Srečno pri nabiranju zadnjih letošnjih kilometrov.
BarC Objavljeno Oktober 14, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2010 Pozdravljeni. Od prejšnjega tedna zopet ponosni lastnik TDM-ke, tokrat letnik '04. Zaenkrat na motorju vse original, tudi šipca. Sam sem visok 185 pa me zanima kako imate drugi cca. te višine šipe na motorju, original ali povišane. Če povišane, za koliko? Ugotavljam, da mi zrak iz original šipe "udari" v čelado v sredino predbradnega dela, malo se mi zdi da mi tudi vleče pod čelado tega zraka..., rezultat je pihanje v čeladi. Čelada nova N85, protivetrna zaslonka montirana. Bi mogoče original Yamahina 8cm povišana šipa vsaj približno bila boljša od originalne? Za odgovore že vnaprej hvala. Lep pozdrav, Aleš Živjo Aleš, jaz imam sledeče izkušnje s temi šipami... najprej sem vozil z originalno, zares me je veter motil šele nad 130kmh. Nato sem dal najvišjo yamahino, ki mi ni odgovarjala ker sem dobil ves veter pod brado in je čelada postala neznosno glasna. Zato sem na koncu dodal še MRA, s tem dodatkom pa dobim veter v zgornji del vizirja čelade, in je sedaj ok tudi pri večjih brzinah. Visok sem 192, zato bi moralo tebi tole kar odgovarjat. Na koncu pa sem ugotovil, da mi je, kar se tiče glasnosti čelade, še jabolj ustrezala najnižja šipa, ker mi piha v telo in lahko čelada naredi kar zna. Je pa res da toliko povišana šipa pomaga tudi pri hladnejšem vremenu... lp Samo
jetman Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 (popravljeno) Živijo TDMovci, čez zimo nameravam malo dopolnit opremo na TDMki. Prvo sta na vrsti stranska kovčka Givi, ker imam kasneje namen zamenjati še izpuh, me zanima če je to dvoje hkrati sploh izvedljivo?! Kolikor sem pregledal Akrapoviča, tako na prvo žogo pride zadaj ror precej visoko. Ima kdo takšno kombinacijo? Hvala za mnenja in odgovore. Srečno pri nabiranju zadnjih letošnjih kilometrov. Jaz imam gor Leovicije in ta velike (cca 46 litrov) stranske kovčke Givi, ni nobenih problemov. Če pogledaš malo nazaj po temi, boš našel tudi kakšno sliko. Zadnjih smernikov nisem nič prestavljal. edit: sem ti še poiskal nazaj po temi, malo si preberi > K L I K ! Popravljeno Oktober 21, 2010. Popravil jetman
BarC Objavljeno Oktober 22, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2010 Aa.. Tale je tvoj, ravno na tvojih slikah sem primerjal, če bi šlo. Očitno LeoVince ni previsoko, ampak ker bom sam verjetno nabavu Akrapoviča še vedno nisem ziher. In kolikor sem primerjal slike na njihovih straneh se mi zdijo bolj pokonc kot LeoVince. Akrapo na TDeMi Kaj mislite, bi šli še Givi ta večji ob strani?!? Smernikov pa tudi jaz ne bom šel prestavljat. Hvala Jetman Zdej pa še mal debate o novi TDeMki. Že neki časa so zunaj fotošopi, na kaj resnega pa bo treba počakat še kakšne 2-3 leta. Špekulacije...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se