jetman Objavljeno Oktober 24, 2010 Deli Objavljeno Oktober 24, 2010 Tale zadnji photoshop od cycle world se sigurno ne bo uresničil. Če bi želeli narediti le facelift, bi ga pri yamahi že dali ven. IMHO bo nova TDMka precej drugačna od sedanje, ki ostaja nespremenjena že od leta 2002. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BarC Objavljeno Oktober 24, 2010 Deli Objavljeno Oktober 24, 2010 Upam da nebo čist spremenjena, predvsem upam da ostane velik all-rounder. Konec koncev je ravno zato že 20 let na sceni prodajna uspešnica. Je pa že skrajni čas da neki naredijo ker konkurenca ne spi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jetman Objavljeno Oktober 25, 2010 Deli Objavljeno Oktober 25, 2010 Da bi bila TDMka pravi allrounder, ji manjkajo makadamske sposobnosti. So pa le-te vsaj malo boljše kot na FZ seriji... prednje vzmetenje ima 20mm več hoda, to je pa tudi vse. Nova Super Tenere je zame pravi allrounder. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
peyj Objavljeno November 2, 2010 Deli Objavljeno November 2, 2010 Da bi bila TDMka pravi allrounder, ji manjkajo makadamske sposobnosti. So pa le-te vsaj malo boljše kot na FZ seriji... prednje vzmetenje ima 20mm več hoda, to je pa tudi vse. Nova Super Tenere je zame pravi allrounder. Nova Super Tenere ima agregat ki je bil razvit iz TDMa, tako da sem slišal celo nekaj na temo da naj bi bila nova TDM 1200 ccm. Bomo videli čez 2-3 leta. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
peyj Objavljeno November 2, 2010 Deli Objavljeno November 2, 2010 Akrapo na TDeMi Akrapovič se na TDMu ne da homologirat. Če te to ne moti potem ok. Pa tudi dosti dražji so (1086 Eur) od recimo Leo Vince (739 Eur). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
OKigor Objavljeno November 6, 2010 Deli Objavljeno November 6, 2010 (popravljeno) Številjke ki si jih navedel za certifikat so prave . Pri MASS-u imamo homologacije za vse letnike . Pa tudi kot izpuhov ni problematičen , a bi vseeno priporočal , da so odprtine izhoda obrnjene proti dol, tako kot na drugi sliki . Drugače je pa z našimi izpuhi pravi bombnik . Igor ( izpuhi.mass@gmail.com ) http://www.shrani.si/f/1k/yE/FBioBUd/tdm-900-2.jpg http://www.shrani.si/f/1C/gp/2Qxo3XQF/tdm-900-6.jpg Popravljeno November 6, 2010. Popravil OKigor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nsignific Objavljeno Januar 14, 2011 Deli Objavljeno Januar 14, 2011 http://www.visordown.com/road-tests-used/meet-the-fuglys-alternative-used-adventurers/13918-2.html Tukaj so označili TDM 900 za "fugly" XD Norci, nevejo kaj je lepo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BREITNER Objavljeno Februar 7, 2011 Deli Objavljeno Februar 7, 2011 Nisem zasledil nobene teme o TDM900 pa sem se odločil kar tukaj povprašat. Torej zanima me: Imam TDM900 ... a je možno kako spustit motor, da bi bil sedež manj oddaljen od poda? Če da, potem kje in kako se to da storit. Hvala in lp. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dadi Objavljeno Februar 7, 2011 Deli Objavljeno Februar 7, 2011 (popravljeno) Nisem zasledil nobene teme o TDM900 pa sem se odločil kar tukaj povprašat. Torej zanima me: Imam TDM900 ... a je možno kako spustit motor, da bi bil sedež manj oddaljen od poda? Če da, potem kje in kako se to da storit. Hvala in lp. je možno ga spustit zadaj, zamenjata se dve dog bones, dve ploščici v obliki pasjih kosti in spredaj v križu, da je motor spuščen enako spredaj in zadaj kot mora bit, zaradi pravilne ciklistike. zamenjavo opravijo vsi motomehaniki, priporočam servis primec jure lj.-vič, čarman medvode in elisa domžale, jih je pa seveda dovolj tudi drugje. če je pa še vedno preveč visok pride pa na vrsto nižanje sedeža, to pa tapetniki opravijo za šalo. Popravljeno Februar 7, 2011. Popravil Dadi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BREITNER Objavljeno Februar 8, 2011 Deli Objavljeno Februar 8, 2011 je možno ga spustit zadaj, zamenjata se dve dog bones, dve ploščici v obliki pasjih kosti in spredaj v križu, da je motor spuščen enako spredaj in zadaj kot mora bit, zaradi pravilne ciklistike. zamenjavo opravijo vsi motomehaniki, priporočam servis primec jure lj.-vič, čarman medvode in elisa domžale, jih je pa seveda dovolj tudi drugje. če je pa še vedno preveč visok pride pa na vrsto nižanje sedeža, to pa tapetniki opravijo za šalo. Aha .... nekako se mi je zdelo, da tisti dve (pasji kosti) se dobita tudi krajši, nisem pa vedel, da je posledično temu potrebno tudi spredaj menjat. Hvala za odgovor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 8, 2011 Deli Objavljeno Februar 8, 2011 spredaj ni treba nič menjat, samo spustiš vilice v križih. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BREITNER Objavljeno Februar 10, 2011 Deli Objavljeno Februar 10, 2011 Hvala za info! Verjetno pa tiste "pasje kosti" stanejo vse premoženje prav zaradi tega, ker so funkcjonalne. Včeraj sem se posvetil verigi in zobčeniku. Detaljno sem ščistil zobčenik in verigo. Problem je v tem, da sem se zelo zajebaval, saj mi je auspuh napoti. Kaj je že kdo prakticiral, da je odstranil levi auspuh dokler se je intenzivno posvetil čiščenju ketne? Sem razmišljal, da bi to bilo res najbolj pametno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
muki Objavljeno Februar 11, 2011 Deli Objavljeno Februar 11, 2011 Hvala za info! Verjetno pa tiste "pasje kosti" stanejo vse premoženje prav zaradi tega, ker so funkcjonalne. Včeraj sem se posvetil verigi in zobčeniku. Detaljno sem ščistil zobčenik in verigo. Problem je v tem, da sem se zelo zajebaval, saj mi je auspuh napoti. Kaj je že kdo prakticiral, da je odstranil levi auspuh dokler se je intenzivno posvetil čiščenju ketne? Sem razmišljal, da bi to bilo res najbolj pametno. Odstranitev auspuha je mala šala, 2 minute dela. Glede nižanja motorja pa lahko povem, da ko sem zamenjal zadaj "pasje kosti"(mislim, da so daljše in ne krajše), sem kaj hitro zadel v tla z objemko od auspuha, posebej še ko sva bila dva na motorju tako, da sem nazaj namestil originale.To se mi je dogajalo pri kakšnem pločniku in večji na hitro speljani grbini. Motor sem znižal spredaj v križu in sicer 25mm, na višini se pozna, pri vožnji pa ne kaj dosti oz. nič, sem pač bolj umirjen voznik, ne vem pa kako bi se obnašalo pri extremnem polaganju ovinkov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vegi Objavljeno Februar 15, 2011 Deli Objavljeno Februar 15, 2011 Pozdravljeni. Sem nov lastnik TDM 900, pa imam pa že par vprašanj. Ob nastavljanju trdote zadnjega vzmetenja sem opazil: Ko motor pritisnem na zadnjem vzmetenju proti tlem in spustim rahlo poči. Mislim, da v vpetju blažilnika oz. v zadnji nihajki. Ali je to normalno? Ker je motor še pod garancijo, mi priporočite dobrega serviserja. Lep pozdrav. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BLACKACES Objavljeno Februar 15, 2011 Deli Objavljeno Februar 15, 2011 Pozdravljeni. Sem nov lastnik TDM 900, pa imam pa že par vprašanj. Ob nastavljanju trdote zadnjega vzmetenja sem opazil: Ko motor pritisnem na zadnjem vzmetenju proti tlem in spustim rahlo poči. Mislim, da v vpetju blažilnika oz. v zadnji nihajki. Ali je to normalno? Ker je motor še pod garancijo, mi priporočite dobrega serviserja. Lep pozdrav. Zdravo. Imel sem TDM 900 pa se ne spomnim ali ima mogoče mazalno mesto, ali se pa vzmet še ni "ulegla". Glede serviserja pa: iz katerega konca SLO si? lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Februar 15, 2011 Deli Objavljeno Februar 15, 2011 Pozdravljeni. Sem nov lastnik TDM 900, pa imam pa že par vprašanj. Ob nastavljanju trdote zadnjega vzmetenja sem opazil: Ko motor pritisnem na zadnjem vzmetenju proti tlem in spustim rahlo poči. Mislim, da v vpetju blažilnika oz. v zadnji nihajki. Ali je to normalno? Ker je motor še pod garancijo, mi priporočite dobrega serviserja. Lep pozdrav. To nesme delat(pokat)najprej probaj vse vijake na nihaljki in amortizerju dotegnit in če še vedno nebo dobro ga zapelji na servis dokler je garancija.Najbolje na servis kjer je bil kupljen sicer pa kar v Krško na Delta - tim. Cartman in BLACKACES 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vegi Objavljeno Februar 15, 2011 Deli Objavljeno Februar 15, 2011 Zdravo. Imel sem TDM 900 pa se ne spomnim ali ima mogoče mazalno mesto, ali se pa vzmet še ni "ulegla". Glede serviserja pa: iz katerega konca SLO si? lp Ima mazalno mesto, vendar to ni ti. Servisni interval predvideva mazanje na 50000km. TDM 900 ima podobno vago kot XTZ 750 (8 let vozim XTZ 750 SUPER TENERE in nič ne poka) Vzmet mora biti na na svojem mestu, ker ima motor 10500 km. Sem iz Gorenjske Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BLACKACES Objavljeno Februar 15, 2011 Deli Objavljeno Februar 15, 2011 Ima mazalno mesto, vendar to ni ti. Servisni interval predvideva mazanje na 50000km. TDM 900 ima podobno vago kot XTZ 750 (8 let vozim XTZ 750 SUPER TENERE in nič ne poka) Vzmet mora biti na na svojem mestu, ker ima motor 10500 km. Sem iz Gorenjske Glede mazanja ne more škoodit, če se namaže pogosteje. Glede serviserja sem prakticiral z Servis Štern in Elisa Domžale. Če te zanimajo izkušnje ti pustim neodgovorjeni klic, ali piši na PM. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HondaXL Objavljeno Februar 23, 2011 Deli Objavljeno Februar 23, 2011 Mene pa zanima koliko kilometron zdrzjio ti motorji, nekaj jih je na a.v.t.o.n.e.t-u z 80.000+, do koliko grejo brez vecjih tezav? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tucko Objavljeno Februar 23, 2011 Deli Objavljeno Februar 23, 2011 Mene pa zanima koliko kilometron zdrzjio ti motorji, nekaj jih je na a.v.t.o.n.e.t-u z 80.000+, do koliko grejo brez vecjih tezav? Če je vzdrževano po ps-jih nebi smelo bit 100 000 + km noben problem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamtdm Objavljeno Februar 23, 2011 Deli Objavljeno Februar 23, 2011 Sem govoril z motoristom, ki je z TDM prevozil 164 000 km in šele takrat ga je namučila večja okvara. Okvir motorja se je zvil,zaradi poti skozi puščavo, ko se je vračal iz s.Afrike. A se je kljub temu preko cele Italije sam pripeljal domov, le sopotnica je morala presesti. Za takšno pot z prtljago in sopotnikom, bi po mojem potreboval ojačan okvir in še kaj. Mašina pa je tudi zaradi keramične prevleke cilindrov zelo trpežna..........skratka dolgoprogaš......z solidnim vzdrževanjem , zanesljiv. ld Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nsignific Objavljeno Februar 24, 2011 Deli Objavljeno Februar 24, 2011 Še čisto malo, pa bo moja... Kaj je prva stvar, ki bi jo moral dodati TDM 900? Višja šipca, glede na to, da merim 190cm? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Februar 24, 2011 Deli Objavljeno Februar 24, 2011 olje, filter, bencin, zrak. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nsignific Objavljeno Februar 24, 2011 Deli Objavljeno Februar 24, 2011 olje, filter, bencin, zrak. Ja ok to menda itak... O dodatni opremi razmišljam. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamtdm Objavljeno Februar 24, 2011 Deli Objavljeno Februar 24, 2011 Odvisno od karakterja, načina vožnje, načrtovanja poti..........šipca, ja, meni se je občutno zmanjšal pritisk v glavo (186 ). Pa centralno stojalo, če ga še nima, zelo prav pride. Skratka, ko odpelješ nekaj voženj, se začnejo oblikovat potrebe in želje..........saj sproti dokopuješ, kolikor pač ugotoviš, da rabiš. Ice 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se