Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Ok, potlej se s tem ne bom vnaprej obremenjeval, bom dokupoval, ko se pojavi potreba. Dober nasvet, hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj idej: Višji vetrobran, zaščita motorja (rollbar), tanktorba, mazalec verige (če boš delal veliko kilometrov). Pokazalo pa se ti bo, če rabiš stranske kovčke. Pa premisli o športnih izpuhih za še večje veselje med vožjo in lepši videz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če je možna montaža centralnega stojala na Yamaho TDM 900 in kje bi se ga dalo nabaviti. Hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če je možna montaža centralnega stojala na Yamaho TDM 900 in kje bi se ga dalo nabaviti. Hvala za odgovor.

Če boš montiral centralno stojalo, računaj, da bo motor pri globljih nagibih v zavojih še prej nasedel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če je možna montaža centralnega stojala na Yamaho TDM 900 in kje bi se ga dalo nabaviti. Hvala za odgovor.

Jaz sem ga naročil pri Čarmanu za 135€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le brez panike. Na centralno stojalo ne boš nasedel, če je le original ali dobra kopija je ta strah brezpredmeten. Je veliko prej stopalka na tleh........se ti bo prej koleno in rit vžgala.........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kar hitro ugotovil, kaj bo moj prvi dodatek motorju - nosilec kovčkov + zadnji kovček. Prihajam iz sveta skuterjev in sem bil rahlo šokiran ob pomanjkanju vsakršnih tovrstnih kapacitet na TDM 900.

Kakšne imate vi (nosilce + kovček) in kaj mi priporočate? Gledam na TC (ker mi je najbližje), kaj drugega pa niti ne poznam, če sem iskren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kar hitro ugotovil, kaj bo moj prvi dodatek motorju - nosilec kovčkov + zadnji kovček. Prihajam iz sveta skuterjev in sem bil rahlo šokiran ob pomanjkanju vsakršnih tovrstnih kapacitet na TDM 900.

Kakšne imate vi (nosilce + kovček) in kaj mi priporočate? Gledam na TC (ker mi je najbližje), kaj drugega pa niti ne poznam, če sem iskren.

Najbolje je, da si kupiš vsaj originalni prtljažnik na katerega pričvrstiš givi nosilec,katerega dobiš z kufrom zraven.Ta kombinacija je vredu, ker nosilec in kovček vedno lahko demontiraš in montiraš na drugi motor! Kufer kupi dovolj velik vsaj 50 litrov+ in da je za dve čeladi.Če ti bo premalo za daljše ture in potuješ sam lahko daš na zadnji sedeš še dodatno kako potovalko in jo pričvrstiš na kufer.Potovanje z sopotnico pa zahteva še dodatne stranske kovčke + poseben nosilec za dodatne kovčke.Če si misliš nabavit vse tri kovčke, naroči obvezno tri enake cilindre tako, da imaš samo en ključ pri givi kufrih se to da naročit.Za kufre pa se obrni najbolje na Luisa ali tja kjer ti dajo vsaj 10-20% popusta če kipiš cel komplet treh kufrov! :whistle:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Novi srečni lastnik Yamahe TDM 900 in novinec na temle forumu lepo pozdravljam vse soveseljake in upam, da se kmalu srečamo na kakšni furi! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

TDM 900 moram peljat na servis. Koliko olja gre v motor in koliko vam zaračunajo na servisu? V knjigi piše 3,9 litra z menjavo filtra, na računu od lani pa 4,5 litra. Čudno!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Moja TDM 900 danes na furi ni ravno najbolj ubogala... Po cca. 60km je začela pri konstantni vožnji 90km/h, 5 ali 6 prestava, cukat. Ampak cukanje med vožnjo, brez odvzema plina ali dodajanja plina...

Nato po nekaj km na križišču stisnem sklopko, ustavim, ona crkne. Hočem vžgat, vergla, vendar ne pali... Dodam malo gasa, nato vžge... Se vozim dalje, malo cuka malo ne, kot da nima prave moči. Ko stisnem gas, potegne z zamikom, vendar ne vedno, samo občasno tako...

Bencina dovolj, s tem tankom naredil že 200km.

Kr neki... Mogoče kdo tako na hitro ve, kako in kaj??

Sicer bom probal jutri v Delto na servis pelat, vikend kot kaže bo lep...

Za kakšen koristen odgovor že vnaprej hvala.

LP, Aleš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Moja TDM 900 danes na furi ni ravno najbolj ubogala... Po cca. 60km je začela pri konstantni vožnji 90km/h, 5 ali 6 prestava, cukat. Ampak cukanje med vožnjo, brez odvzema plina ali dodajanja plina...

Nato po nekaj km na križišču stisnem sklopko, ustavim, ona crkne. Hočem vžgat, vergla, vendar ne pali... Dodam malo gasa, nato vžge... Se vozim dalje, malo cuka malo ne, kot da nima prave moči. Ko stisnem gas, potegne z zamikom, vendar ne vedno, samo občasno tako...

Bencina dovolj, s tem tankom naredil že 200km.

Kr neki... Mogoče kdo tako na hitro ve, kako in kaj??

Sicer bom probal jutri v Delto na servis pelat, vikend kot kaže bo lep...

Za kakšen koristen odgovor že vnaprej hvala.

LP, Aleš

Kaj pa problemi z bencinom. Če ti tega ni nikoli počela, bi bilo možno tudi gorivo.

Tastarega najprej vn potegent, probat eno čisto 100tko nalit pa ga malo pretišat.

Mogoče je preprosta rešitev, nekje pač moraš začet.

lp u.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko je TPS - crkovanje teh senzorjev je znana napaka, menjajo takoj ne glede na veljavnost garancije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko je TPS - crkovanje teh senzorjev je znana napaka, menjajo takoj ne glede na veljavnost garancije.

pozdravljen!

bil danes na servisu v Delti, Krško, zamenjali boto TPS, stvar je že naročena, vsa pohvala osebju Delte za odlično postrežbo.

LP, Aleš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Prvič tukaj.

Če bo sreča, bom v nekaj tednih lastnik in voznik ene TDM 900. Odločal sem se med (seveda v marsičem neprimerljivimi) KLE 500, Versys, TDM in Varadero. Če sem prav izbral, bo pokazal čas. Skupaj s sopotnico dobrih 200 kg.

Po 13-ih letih brez motorja, po Goldwingu, spet na dveh kolesih.

Kakšen nasvet, da ne bom pogrnu že prve dni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Prvič tukaj.

Če bo sreča, bom v nekaj tednih lastnik in voznik ene TDM 900. Odločal sem se med (seveda v marsičem neprimerljivimi) KLE 500, Versys, TDM in Varadero. Če sem prav izbral, bo pokazal čas. Skupaj s sopotnico dobrih 200 kg.

Po 13-ih letih brez motorja, po Goldwingu, spet na dveh kolesih.

Kakšen nasvet, da ne bom pogrnu že prve dni?

Ne bremzat v ovinku, ne dol šaltat v ovinku, ne po šodru v ovinku, ne po zalivkah v ovinku. To je to, pa srečno!

:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa včasih noče v prvo prestavo, ko stojim - moram dat malo gasa (se premaknit) da prešalta.

Servis? Itak nameravam, samo da vem kaj mu povedat (itak bo vedel...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa včasih noče v prvo prestavo, ko stojim - moram dat malo gasa (se premaknit) da prešalta.

Servis? Itak nameravam, samo da vem kaj mu povedat (itak bo vedel...)

Spusti sklopko in poskusi še enkrat. Najbrž bo boljše. Drugače pa to ni okvara.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spusti sklopko in poskusi še enkrat. Najbrž bo boljše. Drugače pa to ni okvara.

Ko sem na mestu, v 2. prestavi... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem na mestu, v 2. prestavi... ?

Ja, al pa v 3,4,5,6... nima veze, tako kot so ti napisal, počasi spuščaj sklopko, ko čutiš da grabi, jo pa stisni in prešaltaj v željeno prestavo.

Zakaj pride do tega pa tudi piše na motosvet forumu in ni nč takega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!