Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Ko sem na mestu, v 2. prestavi... ?

To se ti dogaja lahko,če ima sklopka preveč zračnosti ali pa zelo slaba kvalitea olja (prerdko)premalo vzkozno !! Če ima sklopka pravilno zračnost probaj z vol.sintetiko !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore! Bom preveril.

Malo sem žalosten danes, sem hotel s TDMko na šiht, pa je tako kislo u LJ da nisem riskiral :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bremzat v ovinku, ne dol šaltat v ovinku, ne po šodru v ovinku, ne po zalivkah v ovinku. To je to, pa srečno!

:yea1:

OK, prestal poskusno vožnjo. Se mi je zdelo, da bremz sploh ne rabim, ker ko spustim gas kar sam bremza.

A je možno ta motor vozit v naselju po predpisih? Nekako ne maram počasne vožnje pri več kot 3000 obratih.

A ta motor pije kaj olja?

Sem se šel za primerjavo peljat še s prijateljevim Versysom (prosim, ne me ubit).

Mislim, da bo ta TDM-ka kar moja. Bomo videli, kaj bo v ponedeljek rekla moja prijazna banka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, prestal poskusno vožnjo. Se mi je zdelo, da bremz sploh ne rabim, ker ko spustim gas kar sam bremza.

A je možno ta motor vozit v naselju po predpisih?

Mislim, da bo ta TDM-ka kar moja. Bomo videli, kaj bo v ponedeljek rekla moja prijazna banka.

Če neboš vozil po CPP se že kar zdaj na banki zmeni za malo več gnarja !!!

Sicer je težko po predpisih, ampak kot zgleda nas bodo možje v modrem vsega naučili!! :whistle:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, prestal poskusno vožnjo. Se mi je zdelo, da bremz sploh ne rabim, ker ko spustim gas kar sam bremza.

A je možno ta motor vozit v naselju po predpisih? Nekako ne maram počasne vožnje pri več kot 3000 obratih.

A ta motor pije kaj olja?

Sem se šel za primerjavo peljat še s prijateljevim Versysom (prosim, ne me ubit).

Mislim, da bo ta TDM-ka kar moja. Bomo videli, kaj bo v ponedeljek rekla moja prijazna banka.

Jaz imam še s skuterjem probleme vozit po predpisih (ma se trudim!), tako da to je relativno, I guess.

Kakšen se ti je pa Versys zdel? Jaz sem tudi izbiral med TDM in Versys, pa je TDM zmagal predvsem na račun cene - pa mi ni žal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam še s skuterjem probleme vozit po predpisih (ma se trudim!), tako da to je relativno, I guess.

Kakšen se ti je pa Versys zdel? Jaz sem tudi izbiral med TDM in Versys, pa je TDM zmagal predvsem na račun cene - pa mi ni žal!

Meni sta se oba zdela v redu, celo Versys lažje vodljiv na ovinkasti, za en avto in pol široki cesti.

Bi se pa z ženo rad kdaj popeljal kaj več kot samo 10km do službe in tu bo TDM verjetno boljši - bomo videli.

Kdaj pa se je bila tvoja cenovna vojna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni sta se oba zdela v redu, celo Versys lažje vodljiv na ovinkasti, za en avto in pol široki cesti.

Bi se pa z ženo rad kdaj popeljal kaj več kot samo 10km do službe in tu bo TDM verjetno boljši - bomo videli.

Kdaj pa se je bila tvoja cenovna vojna?

Kupil sem marca letos, začela se je biti pa že eno leto prej. Dolgo sem rabil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem marca letos, začela se je biti pa že eno leto prej. Dolgo sem rabil.

A mi je dovoljeno vprašati po ceni, km in ohranjenosti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi je dovoljeno vprašati po ceni, km in ohranjenosti?

Nevem zakaj ne bi bilo dovoljeno... :)

dal sem 3200, km je bilo 30k, ohranjen pa toliko da zaenkrat še nič nisem rabil delat, še gume so OK. Kar se plastik tiče je pa ena praska, drugega v teh parih mesecih še nisem opazil.

Ko sem jaz kupoval, Versysi niti blizu niso prišli po ceni, je pa res da so bistveno novejši letniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Srečno vožnjo vsem, kot z lune mi je padel en V-STROM 650. Se beremo v tisti temi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kolega prodaja praktično nov gel sedež za tdm, info na gsm : 041/322-468

www.avt0.net/_OPREMA/ad.asp?ID=5065599

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega prodaja praktično nov gel sedež za tdm, info na gsm : 041/322-468

www.avt0.net/_OPREMA/ad.asp?ID=5065599

PRODANO!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp.mene zanima če ima kdo rabljen cilinder za yamaho tdm 900.namreč meseca maja sem kupil v lj.nekje v uncu yamaho tdm 900.na motorju se mi je že drugi dan prižgala lučka za olje????takoj sem poklical lastnika ,ki mi je odgovoril,da je nalil premalo olja.jas sem dolil olje,nakar sem naredil 300 km in se je spet prižgala lučka !!! ugotovil sem da motor pije olje,no pred kratkim mi je pa še ketna preskočila in je obstalo...sedaj mi motor stoji na servisu yamaha,in so ugotovili da ima motor veliko prevoženih km in da je cilinder pregret ,da ga je treba zamenjat,pa me zanima,če ima kdo kje kakšnega...lp lali..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj pa stoji, čaka na nov verižni set :(

Mimogrede, a vi pucate verige (s kerozinom), ali jih samo mažete?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj pa stoji, čaka na nov verižni set :(

Mimogrede, a vi pucate verige (s kerozinom), ali jih samo mažete?

Jaz ketno spucam s čistilom za bremze in ketno. Spucam jo približno na vsakih 10-15 tankov(odvisno kolikokrat na dež naletim) mažem jo pa na prbl. 700-800km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj pa stoji, čaka na nov verižni set :(

Mimogrede, a vi pucate verige (s kerozinom), ali jih samo mažete?

Naj ti ne bo žal par evrov za namensko čistilo za verigo. Večkrat kot jo boš spucal in namazal, dalj ti bo držala, če se seveda ne boš preveč postavljal na zadnjega. Priporočam, da mažeš bolj pogosto in manj maziva, ker ti bo višek zmetalo dol po felgi in ščitniku verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj pa stoji, čaka na nov verižni set :(

Mimogrede, a vi pucate verige (s kerozinom), ali jih samo mažete?

Verigo ni potrebno čistit razen,če voziš po pesku(motokros,makedam itd.) lahko jo enkrat letno opereš z kirherjem(wapom) po možnosti z toplo vodo,bi ti pa priporočal REDNO mazanje vsaj na 300 prevoženih Km po dežju pa vsaj na prevoženih 100 Km.:whistle:Samo tako ti veriga in verižniki zdržijo 30K Kil.++:hmm:

Ps: ti pa razmisli kaj ti je bolje menjat na 20 K Kil. in malo mazat ali obratno sicer pa preizkusi sam ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verigo ni potrebno čistit razen,če voziš po pesku(motokros,makedam itd.) lahko jo enkrat letno opereš z kirherjem(wapom) po možnosti z toplo vodo,bi ti pa priporočal REDNO mazanje vsaj na 300 prevoženih Km po dežju pa vsaj na prevoženih 100 Km.:whistle:Samo tako ti veriga in verižniki zdržijo 30K Kil.++:hmm:

Ps: ti pa razmisli kaj ti je bolje menjat na 20 K Kil. in malo mazat ali obratno sicer pa preizkusi sam ! !

Saj ni vprašanje, ali jo bom mazal (to itak), ampak a bi jo pucal z namenskimi čistili, glede na to da se izključno po lepih, asfaltnih cestah peljem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Prvič tukaj.

Pred cca. 3 leti ME JE ZAGRABIL "MOTOR",ker prej ni bilo časa oz. tudi pomislil nisem, da bom gdaj motorist.

Potem sem moral še doma šefa prepričat, da bi v zrlih letih (47) naredu izpit za motor, in tudi sebi dokazat, da še nisem za dom upokojencev. Skratka izpit naredu iz prve kot se šika (konec maja 2011), precej "mladincev", ki smo skupaj trpeli na urah vožnje žal izpita v prvo ni opravila saj so na izpitni ful strogi.

Po dveh mesecih iskanja, odločanja kateri motor kupit in prebiranju na tem forumu sem postal ponosni lastnik TDM 900A letnik 2005 (upam, da se nisem našponu).

Po 500 km so tudi že prvi utisi:

Zaenkrat zadovoljen ni prtežek, lepo se pelje (čaka še montaža novih gum), navora dovolj (zame itak) skratka O.K.

Mogoče edina zamera na že omenjeno cukanje pri nižjih vrtljajih. Ko bo čas se bom lotil tudi tega problema po navodilih iz foruma.

Naslednja faza pa je vizir saj kar precej piha pri 120+ in še kaj se bo našlo na seznamu želja tekom uporabe motorja.

Skratka zaenkrat SUPER in upam, da bo še dolgo služil namenu.

l.p. in srečno vožnjo vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Prvič tukaj.

Pred cca. 3 leti ME JE ZAGRABIL "MOTOR",ker prej ni bilo časa oz. tudi pomislil nisem, da bom gdaj motorist.

Potem sem moral še doma šefa prepričat, da bi v zrlih letih (47) naredu izpit za motor, in tudi sebi dokazat, da še nisem za dom upokojencev. Skratka izpit naredu iz prve kot se šika (konec maja 2011), precej "mladincev", ki smo skupaj trpeli na urah vožnje žal izpita v prvo ni opravila saj so na izpitni ful strogi.

Po dveh mesecih iskanja, odločanja kateri motor kupit in prebiranju na tem forumu sem postal ponosni lastnik TDM 900A letnik 2005 (upam, da se nisem našponu).

Po 500 km so tudi že prvi utisi:

Zaenkrat zadovoljen ni prtežek, lepo se pelje (čaka še montaža novih gum), navora dovolj (zame itak) skratka O.K.

Mogoče edina zamera na že omenjeno cukanje pri nižjih vrtljajih. Ko bo čas se bom lotil tudi tega problema po navodilih iz foruma.

Naslednja faza pa je vizir saj kar precej piha pri 120+ in še kaj se bo našlo na seznamu želja tekom uporabe motorja.

Skratka zaenkrat SUPER in upam, da bo še dolgo služil namenu.

l.p. in srečno vožnjo vsem

Če boš kupoval vizir obvezno MRA z špojlerčkom kot na sliki v mojem avtarju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se še vedno nisem odločil za vizir, ker mi ga še ni uspelo nikjer preizkusiti :\ Kupil bi ga res samo, če bi (za mojo rast) naredilo precej razlike.

Itak se skoraj nič ne peljem po avtocesti oz. ceste izbiram po načelu več ovinkov, več zabave, hitrost me bolj malo briga. Morda nekoč ko bom imel željo potovati z motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za naslednjo sezono si bom verjetno namontiral Akrapoviče na mojo TDM-ko letnik 2002.

Kakšen nasvet?

lp,m

Če mene vprašaš na "dveh" cilindrih ni bistvene spremembe zvoka niti moči,čeprav sam vozim Akrapoviča za na ženinega Kawasakija ER-6-N mi niti na misel nepride, da bi ga kupil,čeprav imama motorček za 800 € dodatne opreme !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se še vedno nisem odločil za vizir, ker mi ga še ni uspelo nikjer preizkusiti :\ Kupil bi ga res samo, če bi (za mojo rast) naredilo precej razlike.

Itak se skoraj nič ne peljem po avtocesti oz. ceste izbiram po načelu več ovinkov, več zabave, hitrost me bolj malo briga. Morda nekoč ko bom imel željo potovati z motorjem.

Na tej strani je pregled vizirjev, kjer je dobro ocenjen Mra Racing, ki ne zgleda previsok.

Moj MRA Vario je boljši kot original, vendar še vedno piha (visok sem 185 cm). Drugih nisem preizkušal, ker se mi zdijo previsoki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tej strani je pregled vizirjev, kjer je dobro ocenjen Mra Racing, ki ne zgleda previsok.

Moj MRA Vario je boljši kot original, vendar še vedno piha (visok sem 185 cm). Drugih nisem preizkušal, ker se mi zdijo previsoki.

Imel sem dva TDM-a, in pri obeh sem montiral najvišji vizir , enega original, drugega givi. Pri mojih 181 cm sem dobival brez vizirja ves veter v prsi, oziroma vrat, pri višjem vizirju pa v čelado, kar pa je še vedno bolje, sploh pri nižjih temperaturah ali dežju. Najboljše je pa da poskusiš sam, sicer pa toplo priporočam.

Lepo se vozi :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!