Skoči na vsebino

Honda XR 650 R


Priporočene objave

Objavljeno

Iščem hardenduro motor, v iskalniku nisem najdu nič pametnega.. V AS-u so jih nazadnje prodajali 2002, je kej...? Rad bi predvsem kak info: kako se pelje, vzdrževanje.. rezervni deli...

Hvala.

Objavljeno

Zelo dober naslednik xr600r, ki je legenda med hardi. Konjev ima 65 in je baje zelooo brutalen. Preveč za evropske hard enduro dirke, zato jih v Evropi ni dosti. Edina pomankljivost je to, da nima e-štarterja. (Brane, saj veš kako smo včasih kurblali xr-ke pod Slavnikom!). V nekem tujem testu sem zasledil, da bi morali za ta model posebej razviti zadnjo gumo, ker jo po trdem (kamnitem) terenu dobesedno cefra! Skratka, za makadame in gozdne poti prva liga. Tudi za na cesto. Za trial eksibicije pa je prebrutalen in malo prevelik ter pretežak. Za to imaš CRF 450.

Vzdrževanje? Pri 3.5l olja v Hondinem agregatu se nima kaj zgodit. Glavni kupci so avstralski pastirji. To ti pove vse! .)

LP

Objavljeno

vidi, vidi.. kdo se javi.. kjera je bla una bela al plava?

Objavljeno

Plava z rumenim sedežem :P

Objavljeno

pa bog te ****kaj si kupu una cestna jaja, jao, jao..

nič več slavnika al kaj..

jeseni mislim nekej kupit, ma sej sem ti pravu.. zdej sem pešak.. :topic:

Objavljeno

Pozdravljen Brane!Sem imel iste težave pred par leti.Prevohal prešnofal vse infote kar se jih je dalo dobiti.Med petimi favoriti je bila tudi XR650,vendar rabljene ni bilo za dobit.(nekje sem sicer zasledil,da cikaš le na novo!?)Zelo solidna izdelava,kurbel ni tak problem(za mačote),veliko moči(lahko se še poveča-kje se pa ne da...).Pa še nekaj minusov:cena novega-rabljenega,cena rez.delov,za trial pretežek(rojen za reli),BAJE je najšibkejši člen sklopka,BAJE pri počasnem mrcvarjenju lahko tudi zakuha(zato se je pojavil za dokupit ventilator...),BAJE je amperaža ravno na meji,zato nekateri previvajo rotor-stator...Pa ne da ga šinfam ker sem vzel Yamaho.Svetujem ti,da za infote prbrskaš XRlinke,ki jih ni malo.

Pa srečno roko pri izbiri! LP FLY

  • 4 let pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav.

Kupujem enduro motor in sem našel eno zgoraj omenjeno hondo pa me zanimajo vaše izkušnje z njim.

Najbolj me skrbi da je zračno hlajen. A mislite da se bi zelo pregreval ker ga bom vozil večinoma po gozdnih poteh.

Hvala za odgovore

Objavljeno

Zakaj bi se pregreval? Že takrat so znali narediti zanesljiv agregat, temperature pa se od takrat tudi niso tako dvignile!

Večji problem je dobiti ohranjen motor tega letnika.

Objavljeno

naj me kdo popravi, če se motim ampak l.93 XR650 ni blo, je bla samo XR600, edin Dominator je 650 :) ta XR650 je pol pršla okol l.99 z vodno hlajenim agregatom

drgač pa kot rečeno odličen in trpežen motor, samo dobrega dobit je težko

Objavljeno

Če je motor v redu,ga ne boš kr tak pregrel,ajd če bi ga poleti v neki hudi vročini v prvi teral nekam u hrib,pol bi ti znal kaki tefloni it rakom žvižgat.

Malo se še pozanimaj kako je z deli za takšen motor.

Drugače pa spadajo ti motorji v serijo xt600 ,neuničljivo če si seveda normalen :)

Objavljeno
naj me kdo popravi, če se motim ampak l.93 XR650 ni blo, je bla samo XR600, edin Dominator je 650 :) ta XR650 je pol pršla okol l.99 z vodno hlajenim agregatom

drgač pa kot rečeno odličen in trpežen motor, samo dobrega dobit je težko

http://www.bikepics.com/honda/xr650/93/pics.asp

Na tem linku vidiš da je 650:D drgač pa sem prašu ker ma frend suzukija dr350 pa tud nima vodnega hlajenja pa se mu ful greje tk da!!! rajš mal prašam prej preden kupim!

Objavljeno

Obstajajo take xr-ke samo so bile delane za ameriški trg.In tudi ona iz avto-neta je pripeljana sem iz amerike.

Objavljeno
Obstajajo take xr-ke samo so bile delane za ameriški trg.In tudi ona iz avto-neta je pripeljana sem iz amerike.

Pa je zarad tega kej drgačna? ker itak je ne nameravam registrirat! Sam pač sem vidu da ma 61 konjev kar se mi ne zdi glih mal :D pa tu ni tok težka v primerjavi z drugimi endurami take kubikaže in podobnega letnika.

Objavljeno (popravljeno)

ne nič ni narobe z tem .

tista na neti se že kr lep čas prodaja,meni se zdi predraga.

Drugače pa pojdi jo pogledat pa boš vidu kaka je stvar.

Popravljeno . Popravil SIMY
Objavljeno
ne nič ni narobe z tem .

tista na neti se že kr lep čas prodaja,meni se zdi predraga.

Drugače pa pojdi jo pogledat pa boš vidu kaka je stvar.

Sej mam namen it pogledat kaka je! pa ceno bo mogu mal spustit ker tok mu sigurn ne dam za njo.

Bol me pa skrbi kk je z rezervnimi deli v primeru okvare glede na to da je uvožena iz amerike in ne vem kk je kej pri nas z deli za njo.

Objavljeno

Obstajata dve hondi XR 650. L in R.

L ima zračnohlajen agregat isti kot na dominatorju ali XL, tudi okvir je bolj stare zasnove.

R pa ima vodno hlajen zelo močan agregat (v številkah mogoče niti ne toliko), ogromen okvir in vse ostalo po občutku malce oversize.

Že samo ko jo vžigaš s "kurblom" dobiš rešpekt do motorja :whistle:

Če koga zanima vem za eno ki se tudi prodaja, skoraj nevožena.

Drugače v osnovi so XR motorji delani predvsem za amerški trg. Sam imam zračno hlajeno XR 400 R in nimam nobenih problemov glede pregrevanja kot se dogaja pri zračno hlajenih yamahah. Nimam nič proti yamahi sem jo tudi imel in jo zelo pohvalim, se je pa znala segrevat.

Če pa koga zanima malo manj močna in seveda lažja XR 400R je tudi naprodaj, reg. z vsemi papirji.

Objavljeno
Obstajata dve hondi XR 650. L in R.

L ima zračnohlajen agregat isti kot na dominatorju ali XL, tudi okvir je bolj stare zasnove.

R pa ima vodno hlajen zelo močan agregat (v številkah mogoče niti ne toliko), ogromen okvir in vse ostalo po občutku malce oversize.

Že samo ko jo vžigaš s "kurblom" dobiš rešpekt do motorja :whistle:

Če koga zanima vem za eno ki se tudi prodaja, skoraj nevožena.

Drugače v osnovi so XR motorji delani predvsem za amerški trg. Sam imam zračno hlajeno XR 400 R in nimam nobenih problemov glede pregrevanja kot se dogaja pri zračno hlajenih yamahah. Nimam nič proti yamahi sem jo tudi imel in jo zelo pohvalim, se je pa znala segrevat.

Če pa koga zanima malo manj močna in seveda lažja XR 400R je tudi naprodaj, reg. z vsemi papirji.

Lej tale: http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2399809

amm kokr vidim nima kurbla ampak more bit na ainlaser. Drgač pa pr tti ni videt da bi mela kiler.

P.S. Kok pa ma ceno ta CR400R?

Objavljeno
Lej tale: <a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2399809" target="_blank">http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2399809</a>

amm kokr vidim nima kurbla ampak more bit na ainlaser. Drgač pa pr tti ni videt da bi mela kiler.

P.S. Kok pa ma ceno ta CR400R?

Ta je L in je veliko švohnej kot R, popolnoma drug motor

L imajo lahko štarter ali kurbl, nevem pa če tudi oboje hkrati, pri R samo kurbl in je vodno hlajen

500x500_5_0_0.jpg

XR400 pa prodajam za 2500€(je tudi na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)) drugače jih je pa veliko na moto.it, pa tudi vse možne xr si boš lahko ogledal.

Objavljeno

ta zračno hlajena xr-ka sigurno nima 60km, v bistvu je bolj lena mašina.

Objavljeno
ta zračno hlajena xr-ka sigurno nima 60km, v bistvu je bolj lena mašina.

Ja kokr sm pa js slišu pa baje zlo vleče. In pač ravno zaradi tega sem prašal kako je s pregrevanjem ker je menda zelo močna.

Objavljeno
Ja kokr sm pa js slišu pa baje zlo vleče. In pač ravno zaradi tega sem prašal kako je s pregrevanjem ker je menda zelo močna.

Odvisno s katerim motorjem primerjaš, v primerjavi 125 tomosom zelo vleče ima ogromno navora, če bi pa primerjal z XR 650R pa je skoraj isto kot primerjati z 50 ccm mopedom.

Tudi L je dober motor vendar mislim da tole že ne spada več v tole temo.

XR 650R :worship:

Objavljeno

xr 600 r preverjeno ni ravno neka raketa. Kakor za koga. :hmm:

Objavljeno (popravljeno)
xr 600 r preverjeno ni ravno neka raketa. Kakor za koga. :hmm:

Proti mojemu ktm-u smc 660 je kot moped. :D

Popravljeno . Popravil EAST
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
ta zračno hlajena xr-ka sigurno nima 60km, v bistvu je bolj lena mašina.

XR 650 L ima 44 Km. To je kombinacija prilagojenega XR600R okvirja in Dominator motorja - se pravi elektrostarter, ne kurbl. V tistih časih(l.93-94) ena najbolj univerzalnih endur, res zelo dobro vleče, je pa zaradi el.starterja in akumulatorja 20 kg težja od XR600R -cca. 160kg, tako da makadam in lahek teren ja, ostalo odpade!! V Evropo so jo uvažali samo sivi uvozniki, ne pa uradni! Rabljeni glede na letnik izdelave že kar problematični, težko dobit ohranjenega.

XR650R je konstrukcijski precej novejši motor z 16KM več namenjen predvsem ameriškim puščavskim rallyem - a la Baja 1000. Precej brutalen, bolj za makadamske ceste in lahek teren, težek- težek teren odpade, r je težak!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!