Skoči na vsebino

Honda XR 650 R


BRANE

Priporočene objave

Najprej lep pozdrav vsem sodelujočim na temu forumu.

Za odgovor sem se odločil ker tale blog vsebuje čist preveč neresnic... Samo za začetek, sem ponosen lastnik Honde XR 650 R 2007 in lahko rečem le vse najboljše o tem modelu. Pred tem sem imel WR 450 in EXC 450, vendar noben od teh motorjev se po odprtem offroad terenu ne more primerjat z XR-ko. Mimo grede, XR-R ima zaprta 60 konj, z nekaj malega predelave jo brez problema spraviš na 75 in bistveno povečaš navor. Drži, da je motor brutalen (odprt). Gume šparam po asfaltu, na offrodu jih ne šparam in sem jih po 500 km že čist scefral... To, da jih v Evropi ne prodajajo sploh ne drži. Jest sem šel svojo iskat v Beluno. Pa še neki, v mašino gre samo 1,6 L olja, če ga naliješ 3,5 ti bodo sigurno šli semeringi! Servisi se delajo na 1000 km. Olje, filter, svečka, zračni filter, kontrola ventilov. Če to delaš redno se ti ni treba ničasar bat. Edina slabost, ki jo ima pred ta malimi (450ccm) offroad motorji je, njena teža. Priznam, da jo je v hribu težko pobrat, če užgeš... KTM-ja je bilo lažji pobrat.

Če povem bistvo, XR 650 R je motor, ki je namenjen odprtem hitrem offroad terenu tipa Baja 2000 ali Paris-Dakar.

Če koga zanima še kaj bom z veseljem odgovoril. Ne maram pa, da kdo govori nekaj tja v tri krasne, če motorja še od blizu ni videl, kaj šele da bi ga kdaj peljal na offroad terenu. Še to, v Sloveniji so skoraj vse take honde predelane v supermoto varianto. Res je, da je Honda prodajala tudi tako izvedbo. Roko na srce, ta motor ni namenjen asfaltu, ampak se najbolj počuti v divjini. Gre pač za zver.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva gre takole. Če pogledaš malo po forumih, kjer se srečujemo lastniki XR-k lahko zaslediš, da so fantje, ki so montirali HRC big bore kit izmerili na zadnjem kolesu med 67-70 konj, kar je nekje do 75 na mašini.

Moja XR-ka ima po oceni med 64-66 konj brez HRC big bore kita (mimo grede to je za offroad več kot dovolj). Ker sem predelavo delal sam, ti lahko natančno povem kaj sem zamenjal/nastavil in koliko me je koštalo. No, tkole gre:

- nastavitev ventilov (SV:0,014 mm IV: 0,021 mm) (zastojn ker sem sam)

- nastavite vplinjača (zastojn ker sem sam)

- menjava pilot in main jeta ter igle (DynoJet 80 eur + 68S HRC jet 12 eur)

- menjava konektorja (krajši) med vplinjačem in cilindrom (20 eur)

- predelava air box-a (spet zastojn...)

- mejava zračnega filtra z športnim AirTwin filtrom (15 eur)

- menjava zadnjega dela izpušnega sistema (v osnovi gre za odprt in povečan fi izhodne cevi) (150 eur)

Torej če seštejem je tole: 277 eur za bistveno razliko v moči predvsem pa navoru motorja. Pred predelavo pod nizkimi obrati ni vzigovalo sprednjega konca, zdej se pa lahko brez problem s 3. prestavo dvigneš na zadnje kolo. Za plezat v hrib ja pa itak že premočna. Za primer ti lahko povem, da grem s to Hondo v ta hud klanc v treji, ko sem v KTM-om šel lahko največ v 2 (brez kakšne menjave zobnikov). Poraba bencina se je povečala za ca 1-1,5L/100 km.

In če se vrnem na HRC big bore kit. Nedolg nazaj sem se zanimal za ta HRC kit za XR-ko (bat, 2x odmična, 2x tesnilo, vzmeri, ojnični ležaj, bat, glava, ketnica in še nekaj drobnarij). Preverjeno na Hondi v Trzinu, 1800.eur. Moje mnenje je, da to ni veliko, če se ti zdi da rabiš, če greš na Pariz-Dakar ali Bajo. Za "domače hoste" bo je pa 65 efektivnih konj več kot dovolj.post-26568-126453281032_thumb.jpg

Prilagam še sliko moje zverince.

Sem te zadovoljil z odgovorom?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče še tole... Če vpišeš na Youtube "Honda XR650R Dirt Bike Test" oziroma ponucaš tale link:

Je že res, da gre za 2006, ampak pove vse XR-ki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo že držalo, če ti tako praviš. :)

Drugače sem mel pa tudi ktm-a sx520 in je šel stock s tretjo na zadnjega kadarkoli samo z gasom po ravnem, za v breg pa nikol ni bla problem prestava da nebi imel dost moči, ampak samo kolk hitro upaš it.

Kolk ma pa to kej suhe teže in pa če ima tut kej štarter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po prometni je 126kg. Moja ima še kakšno dodatno kilco ker sem zamenjal zadnji blatnik (kle sem zgubu kg), pa Acerbis PSH revolution bar, pro rally hand guards in 23L Sahara tank (kle sem pa še ene 3-4 kilce dobil). Tko, da tehle 15kg razlike mad KTM-om se mal pozna in ima svojo ceno. EXC je bil bolj vodljiv v hitrih ostrih zavojih, tam kjer moraš na hitro preit v drsenje. XR-ka pa ima za 7 cm višje sedišče in se moraš tudi zato malo bolj pomatrat. Ti pa poplača z nenormalnim navorom. Ta pride prav kadar moraš plezat po kakšnih koreninah v ekstremen klanc (tam kamor še gorske koze kumi pridejo :) )... Če ne bi sam doživu ne bi nikol verjel. Z XR-ko sem se v klacu navzgor po skoku pratkično ustavu in še vedno uspel naprej speljat v 3. prestavi. KTM mi je ob taki situaciji crknu, vedno.

Drugače pa ja, štarter pride tud zraven že originalno. Mislim pa, da ga odprte XR-ke R za ameriški trg res nimajo. Kar se mene tiče sem vedno pripravlejn ta 2 dodatna kg sabo vozit. Ni lepšga, ko moraš v hudem klancu užgat motor pa ne dosežeš na kurbl al pa sploh nimaš dobre opore, da bi gor skoču, sam mal na štarter zaverglaš in gremo. Ko mi na WR 450 ni delu štarter, sem vedno klel k sem mogu v hribu po kurblu skakat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

za začetek mal zvoka---tega stroja. Zanima me  če ima še kdo  tak   da bomo lahk kaj nakladal  , pa tud kaj koristnega zvedel, da ne bom sam  američane in italijane spraseval...noben ne govori slovensko  haha

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitke za super mašinco.Pri nas jih mora biti le nekaj komadov.Moči vrh glave,ljubi pa  bolj odprt teren.

Ne vem če je res potreba,vendar so nekateri previvali tuljave  ker naj bi bilo za nekatere potrebe premalo soka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fly  sej jo mam že en let pa nisem nikjer zasledil  da bi kdo kaj napisal pri nas. Ja  ni lih za hard teren  na divje za kaksno rdečo varjanto  za  črno moras bit  pa že strokovnjak  pa  je vseeno pretežka  ima 138 kg.  Super je  na odprtem kot si reku , važno da je  pot , makadam , pa kaksna proga tudi.Bil sem pa v Moroccu   tam pa je bla najboljša.če je 62 km premalo  pa si naj kupijo tisti  cestaka haha  , če je zmagala 11 krat na Baji 1000  pol bo dost močna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-31845-0-45332800-1368309037_thumb.jpg

 

RECLUSE   polavtomatska  sklopka    -  recimo.Nekaj lamel odstraniš dodaš recluse   debelejšo  lamelo   in   nekaj vzmeti zamenjaš , nastaviš na zajli   občitljivost in gas.

Za prestave  še vedno stisneš  ročico  vendar ko imas v željeni prestavi ti recimo pri težjem terenu ni potrebno stiskat sklopke.Dokler  so obrati sklopka dela  , ko padejo pod mejo kjer bi ti  že stiskal ročico   se izklopi , sepravi ti motor ne more crknit.

post-31845-0-02180300-1368309106_thumb.jpg

post-31845-0-98088700-1368309160_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menih povej mi,če je sklopka res mal švoh za vse konjičke.Edino to so mi nekateri potarnali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a to misliš recluse  al standardno  obe sta do zdaj odlični

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!