gregagp Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 Najprej lep pozdrav vsem sodelujočim na temu forumu. Za odgovor sem se odločil ker tale blog vsebuje čist preveč neresnic... Samo za začetek, sem ponosen lastnik Honde XR 650 R 2007 in lahko rečem le vse najboljše o tem modelu. Pred tem sem imel WR 450 in EXC 450, vendar noben od teh motorjev se po odprtem offroad terenu ne more primerjat z XR-ko. Mimo grede, XR-R ima zaprta 60 konj, z nekaj malega predelave jo brez problema spraviš na 75 in bistveno povečaš navor. Drži, da je motor brutalen (odprt). Gume šparam po asfaltu, na offrodu jih ne šparam in sem jih po 500 km že čist scefral... To, da jih v Evropi ne prodajajo sploh ne drži. Jest sem šel svojo iskat v Beluno. Pa še neki, v mašino gre samo 1,6 L olja, če ga naliješ 3,5 ti bodo sigurno šli semeringi! Servisi se delajo na 1000 km. Olje, filter, svečka, zračni filter, kontrola ventilov. Če to delaš redno se ti ni treba ničasar bat. Edina slabost, ki jo ima pred ta malimi (450ccm) offroad motorji je, njena teža. Priznam, da jo je v hribu težko pobrat, če užgeš... KTM-ja je bilo lažji pobrat. Če povem bistvo, XR 650 R je motor, ki je namenjen odprtem hitrem offroad terenu tipa Baja 2000 ali Paris-Dakar. Če koga zanima še kaj bom z veseljem odgovoril. Ne maram pa, da kdo govori nekaj tja v tri krasne, če motorja še od blizu ni videl, kaj šele da bi ga kdaj peljal na offroad terenu. Še to, v Sloveniji so skoraj vse take honde predelane v supermoto varianto. Res je, da je Honda prodajala tudi tako izvedbo. Roko na srce, ta motor ni namenjen asfaltu, ampak se najbolj počuti v divjini. Gre pač za zver.
simonsi Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 daj ti malo razloži ali pa prilepi kakšen dyno izpisek kje si dobil 75 konjev z "nekaj malega" predelave.
gregagp Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 Zadeva gre takole. Če pogledaš malo po forumih, kjer se srečujemo lastniki XR-k lahko zaslediš, da so fantje, ki so montirali HRC big bore kit izmerili na zadnjem kolesu med 67-70 konj, kar je nekje do 75 na mašini. Moja XR-ka ima po oceni med 64-66 konj brez HRC big bore kita (mimo grede to je za offroad več kot dovolj). Ker sem predelavo delal sam, ti lahko natančno povem kaj sem zamenjal/nastavil in koliko me je koštalo. No, tkole gre: - nastavitev ventilov (SV:0,014 mm IV: 0,021 mm) (zastojn ker sem sam) - nastavite vplinjača (zastojn ker sem sam) - menjava pilot in main jeta ter igle (DynoJet 80 eur + 68S HRC jet 12 eur) - menjava konektorja (krajši) med vplinjačem in cilindrom (20 eur) - predelava air box-a (spet zastojn...) - mejava zračnega filtra z športnim AirTwin filtrom (15 eur) - menjava zadnjega dela izpušnega sistema (v osnovi gre za odprt in povečan fi izhodne cevi) (150 eur) Torej če seštejem je tole: 277 eur za bistveno razliko v moči predvsem pa navoru motorja. Pred predelavo pod nizkimi obrati ni vzigovalo sprednjega konca, zdej se pa lahko brez problem s 3. prestavo dvigneš na zadnje kolo. Za plezat v hrib ja pa itak že premočna. Za primer ti lahko povem, da grem s to Hondo v ta hud klanc v treji, ko sem v KTM-om šel lahko največ v 2 (brez kakšne menjave zobnikov). Poraba bencina se je povečala za ca 1-1,5L/100 km. In če se vrnem na HRC big bore kit. Nedolg nazaj sem se zanimal za ta HRC kit za XR-ko (bat, 2x odmična, 2x tesnilo, vzmeri, ojnični ležaj, bat, glava, ketnica in še nekaj drobnarij). Preverjeno na Hondi v Trzinu, 1800.eur. Moje mnenje je, da to ni veliko, če se ti zdi da rabiš, če greš na Pariz-Dakar ali Bajo. Za "domače hoste" bo je pa 65 efektivnih konj več kot dovolj. Prilagam še sliko moje zverince. Sem te zadovoljil z odgovorom? hilton in sayo 2
gregagp Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 Mogoče še tole... Če vpišeš na Youtube "Honda XR650R Dirt Bike Test" oziroma ponucaš tale link: Je že res, da gre za 2006, ampak pove vse XR-ki.
simonsi Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 Bo že držalo, če ti tako praviš. Drugače sem mel pa tudi ktm-a sx520 in je šel stock s tretjo na zadnjega kadarkoli samo z gasom po ravnem, za v breg pa nikol ni bla problem prestava da nebi imel dost moči, ampak samo kolk hitro upaš it. Kolk ma pa to kej suhe teže in pa če ima tut kej štarter.
gregagp Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 Po prometni je 126kg. Moja ima še kakšno dodatno kilco ker sem zamenjal zadnji blatnik (kle sem zgubu kg), pa Acerbis PSH revolution bar, pro rally hand guards in 23L Sahara tank (kle sem pa še ene 3-4 kilce dobil). Tko, da tehle 15kg razlike mad KTM-om se mal pozna in ima svojo ceno. EXC je bil bolj vodljiv v hitrih ostrih zavojih, tam kjer moraš na hitro preit v drsenje. XR-ka pa ima za 7 cm višje sedišče in se moraš tudi zato malo bolj pomatrat. Ti pa poplača z nenormalnim navorom. Ta pride prav kadar moraš plezat po kakšnih koreninah v ekstremen klanc (tam kamor še gorske koze kumi pridejo )... Če ne bi sam doživu ne bi nikol verjel. Z XR-ko sem se v klacu navzgor po skoku pratkično ustavu in še vedno uspel naprej speljat v 3. prestavi. KTM mi je ob taki situaciji crknu, vedno. Drugače pa ja, štarter pride tud zraven že originalno. Mislim pa, da ga odprte XR-ke R za ameriški trg res nimajo. Kar se mene tiče sem vedno pripravlejn ta 2 dodatna kg sabo vozit. Ni lepšga, ko moraš v hudem klancu užgat motor pa ne dosežeš na kurbl al pa sploh nimaš dobre opore, da bi gor skoču, sam mal na štarter zaverglaš in gremo. Ko mi na WR 450 ni delu štarter, sem vedno klel k sem mogu v hribu po kurblu skakat...
menih Objavljeno Maj 11, 2013 Opozori Objavljeno Maj 11, 2013 za začetek mal zvoka---tega stroja. Zanima me če ima še kdo tak da bomo lahk kaj nakladal , pa tud kaj koristnega zvedel, da ne bom sam američane in italijane spraseval...noben ne govori slovensko haha
FLY Objavljeno Maj 11, 2013 Opozori Objavljeno Maj 11, 2013 Čestitke za super mašinco.Pri nas jih mora biti le nekaj komadov.Moči vrh glave,ljubi pa bolj odprt teren. Ne vem če je res potreba,vendar so nekateri previvali tuljave ker naj bi bilo za nekatere potrebe premalo soka.
menih Objavljeno Maj 11, 2013 Opozori Objavljeno Maj 11, 2013 Fly sej jo mam že en let pa nisem nikjer zasledil da bi kdo kaj napisal pri nas. Ja ni lih za hard teren na divje za kaksno rdečo varjanto za črno moras bit pa že strokovnjak pa je vseeno pretežka ima 138 kg. Super je na odprtem kot si reku , važno da je pot , makadam , pa kaksna proga tudi.Bil sem pa v Moroccu tam pa je bla najboljša.če je 62 km premalo pa si naj kupijo tisti cestaka haha , če je zmagala 11 krat na Baji 1000 pol bo dost močna.
menih Objavljeno Maj 11, 2013 Opozori Objavljeno Maj 11, 2013 RECLUSE polavtomatska sklopka - recimo.Nekaj lamel odstraniš dodaš recluse debelejšo lamelo in nekaj vzmeti zamenjaš , nastaviš na zajli občitljivost in gas. Za prestave še vedno stisneš ročico vendar ko imas v željeni prestavi ti recimo pri težjem terenu ni potrebno stiskat sklopke.Dokler so obrati sklopka dela , ko padejo pod mejo kjer bi ti že stiskal ročico se izklopi , sepravi ti motor ne more crknit. Ni3ous in gsxf750 2
FLY Objavljeno Maj 11, 2013 Opozori Objavljeno Maj 11, 2013 Menih povej mi,če je sklopka res mal švoh za vse konjičke.Edino to so mi nekateri potarnali.
menih Objavljeno Maj 11, 2013 Opozori Objavljeno Maj 11, 2013 a to misliš recluse al standardno obe sta do zdaj odlični
FLY Objavljeno Maj 11, 2013 Opozori Objavljeno Maj 11, 2013 OK,sej paštarjem redko verjamem na besedo,zato sem vprašal.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se