Skoči na vsebino

Citroën Berlingo vs. Peugeot Partner


Priporočene objave

Objavljeno

Vem, da je celoten koncept teh vozilc skupno maslo koncerna PSA, vendar me zanima, če obstaja sploh kakšna razlika razen znamke in dodatne opreme? Kateri servisi so bolj normalni (verjetno s tem spodbujam debato: moj je boljši, a probajmo vseeno..)

:?

Objavljeno

Občaswno delam na Peugeot Slovenija in ti lahko rečem samo eno...kupi Japonca(moj nasvet Toyoto Verso, vem da je dražja). Toliko pritožb (največ čez 307) kot jih ima trenutno Peugeot jih najvrjetneje še ni bilo...kaj vse se dogaja v pisarni kjer obravnavajo pritožbe....brez besed.

Hočem reči, raje daj malo več denarja in si kupi Japonca, kot pa da daš tista 2.5 mio...3mio pa maš probleme 3 mesce po nabavi novega vozila.

P.S. Pa še odgovor na temo:

Mislim, da si si odgovoril že sam, dejanskih razlik med samo izdelavno ni (bistvenih), lahko bi posplošil...isto sranje, druga značka....

Morda ti prednosti prinašajo kaka poznanstva na servisih. Za Citroen ne vem, a z Peugeotovimi servisi je tudi "zanimivo".

Morda je moje stališče malce črnogledo, a pač take so moje izkušnje.

P.P.S. če te kaj bolj konkretnega zanima PM

LP

Objavljeno

Morda je moje stališče malce črnogledo, a pač take so moje izkušnje.

P.P.S. če te kaj bolj konkretnega zanima PM

LP

Si naložil, pa se še nikoli izgleda v tem avtu nisi vozil. :lol1: :lol1: :lol1:

Glede na tvoje priporočilo za Toyoto Verso (btw teh je kar nekaj Corolla, Yaris... :hmm: ) bi pa lahko domnevali, da ravno nisi seznanjen s konceptom Berlingota, pa s ceniki za mooočččnooo precenjene Toyote, tista z Japonci kot superiornimi je pa tko al tko samo klasika, po drugi strani bi sicer lahko omenili hudo poceni plastiko in notranjo ergonomijo kolibe pa... ma brez veze se sedaj delat kdo ima daljšega...

Tudi za druge, ne nakladat v 3 pm, če ne poznate zadeve, pa če tudi si slišal od prijatelja od kolega... Tudi jaz sem imel enkrat Peugeota 206, in z njim toliko problemov, da sem ga po 1 letu prodal, samo Berlingo/partner sta pa nekaj čisto drugega. :yea2:

Kot prvo imam Berlingota 1.4 letnik 98 kupil pa sem ga 11 messecev starega. V tem času sem naredil z njim preko 120.000 km in to BREZ ENE SAME SAMCATE TEŽAVICE. Nikoli mi ni crknilo nič, enkrat mi je bila edino bila ena manšeta malo napokana, pa so jo iz previdnosti zamenjali, pa seveda avspuh pred enim letom. V glavnem, zadeva ima 1.4 motor, ki sicer ni noro poskočen, pa z njim brez težav tudi s prižgano klimo narediš 150 km +, poraba hudo normalna 6.5-7.5 l/100 km. Z njim sem vozil že vsega boga od 600 kg lubja za vrtnarijo, cementa, ploščic do dveh odvetnikov in enega doktorja znanosti. Brez heca.

Ima super podvozje, sicer se nenaložen malce nagiba ,samo ni krize, še posebej, ko se znebiš Michelin Agilis gum (ne vem če jih še dajejo gor ker so jajc) in daš kake poštene Michelin Energy gume gor. Medosna razdalja (2,69 m) in pozicija za volanom pa sta idealni za daljša potovanja (rekord Litija - San Marino 1/2 urna pavza in nazaj, vmes 2x tankanje in to je to). Prtljažnik je bil pri 3 vratnih kar 660 l, pri 4 in 5 vratnih je 600l ampak še zmeraj super velik in širok, zato imajo pa ti več prostora na zadnji klopi. Prtljažnik sicer ni tako velik kot kak Ducatov ali Doblov, samo, je pa Berlingo/Partner edini avto, ki je v tem razredu res avto in nima povsod poceni plastike in odkritega pleha. Sam imam verzijo SX, ki je ne delajo več, je bila pa najbolj luksuzna, saj je namesto blaga žamet.

Še glede varnosti. Zadeva je tank, sem že imel bližnje srečanje z enim VW Transporterjem, razen novega boka ni bilo avtu nič, še optike ni bilo treba delat. Moja žena je z njim zarikvercala v stoječi Clio. Clio je bil po boku skor totalka, je bilo treba vse menjat, pri Berlingotu pa ni bil popraskan niti odbijač (imam nelakirane) niti zvita okrasna krom letvica v odbijaču, v bistvu sem za nesrečo zvedel šele čez pol leta.

Pa še razlike:

Stari/novi Berlingo oz. Partner:

Izgled in luči, pri novem sta izboljšana sprednja sedeža, imajo boljšo sprednjo šipo in po moje tudi ostale šipe (atermične), armatura je pri novem drugačna števci isti kot pri P 206, tudi ročke so druge, ni več dveh lukenj za radio, avtomatika za brisalce je kot pri p206, se pravi dosti boljša in občutljiva na hitrost, več je dodatne opreme...

Berlingo/Partner

So iz iste tovarne, po moje iz iste linije, deli imajo vsi oznako obeh firm, edino značke na avtomobilu in mašini so druge. Aja, cena je včasih pri enem včasih pri drugem ugodnejša, razlikujejo se tudi po notranji opremi, se pravi po tem, kar dobiš trenutno.

Po moje je boljša izbira Berlingo, saj je bilo prodanih dosti več vozil in imajo tudi serviserji več izkušenj. Sam vozim na servis v Trbovlje k Špajzerju. Servisi so poceni, hitri ( 1-2 uri redni servis) in predvsem vsaj pri Špajzerju zadevo obvladajo v 0, deli so dobavljivi v par dneh, če že niso na zalogi, po servisu ti naredijo pregled in povejo kaj moraš če narediti, kaj bi bilo potrebno zamenjati, kaj bi bilo dobro zamenjati (dobiš ovitek, v katero ti dajo dokumente in na njem celotn zapisnik o servisu in nasveti...).

V glavnem od vseh znamk , katere sem imel, (in teh sem imel veliko saj avto menjam vsako leto, ko se ga naveličam) ali jih imam, so pri Citroenu najboljši servisi. da ne omenim, da imajo vsaj na mojem servisu predpisano število ur za določen poseg in tako takoj veš, koliko te kaj stane...

Sve v svemu super Avto, sem zamenjal 4 avtomobile odkar sem kupil Berlinga, tega pa ne prodam za nič na svetu, pa so me že kar nekajkrat žicali, če bi ga prodal, od sosedov, žlahte, do Citroenovih prodajalcev. Aja, pa noro drži ceno, z mojo opremo in ohranjenostjo bi po 5 letih vožnje zanj dobil samo 300-400k SIT manj, kot sem plačal zanj (plačal 1.650k SIT ker sem se super zdilal, nov bi bil z mojo opremo takrat 2.600k SIT sedaj bi dobil vsaj 1.200k SIT).

Če te zanima še kaj kar po PM vprašaj.

lp

Rudi

Objavljeno

Pa še nekaj. Ma Marem še kako prav glede Peugeot Slovenija, takih modelov še svet ni videl, kot da bi bili oni edini carji na svetu. Reklamacija za njih ni beseda v slovarju, raje tožijo, kot pa da bi se pogovorili, pa tudi 307 in 206 imasta toooolliiikooo problemov glede kvalitete izdelave, da to že vsi naokoli vejo. Še en razlog več, zakaj kupi raje Berlinga, pa čeprav je v bistvu isti kot Partner. Citroen Slovenija vsaj dosedaj še ni imel kakih hudih zamer od strank.

lp

Rudi

Objavljeno

Predvideval sem, da avto potrebuje za familijo, pač nekoliko večji a ne čisto tipični enoprostorec. V bivši firmi kjer sem delal kot kurir smo vozili kangooje. Tiste z prvima sedežema in "kesonom". Avto morda ni lep je pa res ekstremno trpežen, parkrat smo jih tako naložili, da sem mislil da se bo vse polomilo, plus to da so jih vozili študentje, ki pa nikakor niso šparali avta. Moram pa reči, da ej bil šef skrajno nezadovoljen z vsemi serviserji (v 2 letih zamenjal 3-4). zgodilo se nam je namreč, da smo pripeljali karamboliran avto, katerega so oni kvazi popravili, par dni po popravilu pa je zadni odbijač skoraj odpadel. ...Nevem, zakaj sploh potrebuješ avto?

V podjetju, ko smo kupovali dostavni avto smo se orientirali nekaj po ceni, nekaj po kvaliteti izdelave, nekaj pa na razvitost/pokritost servisne mreže. Veliko smo razmišlajli o Berlingu/Partnerju a problem pri njih je bil ta, da (takrat) v osnovnem modelu nisi dobil stranskih drsnih vrat (razen ob doplačilu), pri kangooju serijsko. Poleg tega pa so imeli takrat pri Renaultu dosti bolj ugodne nakupne pogoje (neka akcija je bila in je šef rekel, da za tisti prišparani denar dajo klime notri).

Objavljeno

@rudib.......poraba je podana za relacijo,kajne......

koliko je pa "žejen " samo po mestu?

Objavljeno

kangoo 1.4 (podobna mašina kot pri Peugeotu/Citroenu) je po mestu redko prišel v preko 8 L. Avto ni požrešen. Predvidevam, da je pri C/P podobno

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Še nekaj besed kar zahtevnega uporabnika Partnerja: 2,0 HDi kupil maja 2001, od takrat naredil skoraj 140.000 km, tudi po Maroku, ter 24.000 km dolgo turo čez Turčijo, Sirijo, Libanon, Jordanijo, Egipt, Libijo, itd. URL=http://www.desertsoul.com]Desert Soul Avto se je dobro držal, v vsem času sem imel najprej težavo z ropotom v levem sprednjem amortizerju, ga ene petkrat peljal na različne Peugeot servise, razdirali, gledali (tako so vsaj rekli), pa nič, kljub temu, da sem jim povedal, da sumim vzmet. Zadeva je potem bila rešena v Kairu na "servisu" pred garažo na koncu blatne uličice. Tam so mi tudi pokazali, da sem se od zadnjega poskusa popravila v Sloveniji vozil brez ležaja v amortizerju - torej so pri nas resnično nekaj razstavljali zadevo (toliko o servisih).

Avto (2,0 HDi) kuri približno 7,3 l / 100 km, noter je prostora za pošteno posteljo (če se imate zelo radi, je prostora za tri), obtežiš ga lahko tako, da se že skoraj po tleh vleče, a vzmetenje še vedno dobro deluje (sam sem sicer v Kairu dvignil zadnjo torzijo do konca, a to zgolj zaradi večje razdalje od tal, ki sem jo potreboval v pesku). Na kratko torej, s partnerjem sem izredno zadovoljen in ga ne nameravam še tako kmalu prodati.

Zakaj sem izbral partnerja in ne berlinga? Razlog morda malo trapast, a odločilne so bile bočne letve na vratih - pri partnerju segajo čez rob vrat, medtem ko so pri berlingu (ne vem od katerega letnika naprej) izključno okrasne, končajo se namreč pred robom. Noter je razlika še v tem, da pri partnerju dobiš mrežo med potniškim in tovornim delom, medtem ko ima berlingo zelo uporabna predala pod stropom nad bočnimi drsnimi vrati (če kdo ve za kakšnega razbitega berlinga, naj mi prosim javi :P ).

Sicer sta oba enaka (berlingo in partner), izdelujejo pa ju na isti liniji v španskem Vigu (potniški) oz. v portugalskem Mangualdeju (tovorni) - to velja za evropsko tržišče. Za Afriko jih sestavljajo v maroški Casablanci (praktično brez dodatne opreme in klime ter estetskih razlik med obema), za Turčijo pa si jih sestavljajo doma, kjer so praktično enaki evropski različici. Poleg že omenjene notranjosti je bila pri starih modelih razlika še v obliki žarometov in posledično pokrova motorja.

Z motorjem sem zadovoljen, se je pa mojemu svaku po 13.000 km na P 406 2,0 HDi 110 KM (moj jih ima 90) lepo pokadilo iz motorja, ki so mu ga potem zamenjali. Poznam še enega, ki mu je odpovedala najprej Bosch črpalka, potem pa še diza. Two unlucky people, jaz težav nisem imel, že trkam na les...

Objavljeno

tako kot si predvideval in so ze pred mano potrdili, razlika je samo v znacki in opremi, ki pa je na koncu pogojena s ceno.

sam bi vzel citroena, ker so servisi cenejsi, vsaj tako trdijo mnogi.

prijatelj in berlinga 1.9d. po modifikaciji,(spuscen, temne sipe) je avto zelo vsecen, a neprijazen do hrbtenice na neravninah. serijski je premehak, ker je le narejen za prevoz tovora oz. kombiniran.

poraba je malenkost vecja kot pri osebnem avtu.

Objavljeno

@ poraba

nope 7.5 je Litija, izjemoma 8, pa še to sam0 1 tank, ko je bila ekstremna zima, sam je pa tudi res, da imam motor za užitek, avto pa vozim kot penzioner.

@ bočne letvice

Tud sam sem to opazil na novejših modelih. Jaz imam na srečo verzijo z ogooomno bočno letvijo in odbijači, oboje nelakirano, samo okrasni kromirani letvici v odbijačih. Tako rata avto praktično imun na parkirišča in podobno. :yea2:

@ motor

pač problemi, ki jih ima dosti dizlov, da ne omenim tukaj "zadovoljnih" kupcev 1.5 DCI Renaultov, ki so baje ustanovili celo svoj forum... pač, se zgodi enemu na x primerov.

Sve v svemu super nakup je Berlingo/Partner.

lp

Rudi

Objavljeno

Od januarja letos imamo še Kangooja 4x4, 1.6 bencinc. Jaz sem zadovoljna uporabnica, za servise pa skrbi moja boljša polovica, ki je za dva nepredvidena servisa letos že poskrbela (če se prav spomnim je šlo za napako pri lambda sondi).

Na končno odločitev nakupa je vplival ugodnejši kredit (druga opcija je bil namreč Suzuki Jimny-verjetno spet ni prav napisano, Vitara pa nam je bila za drugi avto že predraga), oba s partnerjem pa sva sedaj navdušena nad prostornino prtljažnika in drsnimi vrati Kangoo-ja.

Leta pa bodo pokazala, če se ne bi splačalo vzeti višji obrok kredita in imeti manj stroškov z nepredvidenimi servisi (trenutno je še vredu ker velja dvoletna garancija, ce odmisliš čas in pot, ki jo porabiš do servisa in nazaj).

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

nekaj dejstev o našem 2003 berlingu HDI 90 , trenutno ima 121.400km

zgodilo se je: (ne nujno v tem vrstnem redu)

-preskočil je jermen (baje zarad nafte?)

-odlimala in odpadla je gumijasta obroba stekla

-drsna vrata imajo probleme z zapiranjem

-ko je sprednja desna guma počila nisem dobil kolesa dol (treba je blo mal precej iznajdljivosti, na servisu pa pošteno brco :eek: )

-polomilo se je nekaj okol žmigavcev v volanu, tako da se po desnem žmigavcu prižge še levi (novo stane 80ksit)

-v notranjosti se lušči barva z ročajev vrat :eek:

-zjutri (pri -5) ima precej hude probleme vžgat (enako jumpy z isto mašino, ki je tudi naš) (škoda ocatvija vžge k nč)

-senzor za nivo olja se je pokvaril že lep čas nazaj

-pije olje

-šipka za kontrolo olja se iz meni neznanih razlogov po malce daljši vožnji dvigne iz motorja dokler ne zadane havbe (dvigne... tko kot, da bi jo mal vn potegnu in tko pustu)

- v notranjosti nekaj detajlov (predal konkretno zija, odlomljena plastika, ki pomaga zice podret,...)

- nekaj časa ni delal en zvočnik, zdj spet dela :naughty:

-dolgo časa in še zdej kdaj pri zaviranju trese (čeprov je blo na servisu)

-...sigurno še kej

Imel smo še dva berlingota... najstarejši (eden prvih v slo) 1.9D je delu k urca , malce novejši 1.8i je pri 90.000 zaribal (menda je zamrznil oddušnik olja in je šipko vn odneslo, olje ven zmetal, stvar zaribala), kupil novo mašino in ga mel še do nadaljnih 155.000km.

Še eno dejstvo :

Nobenega od teh treh avtov se ni šparalo. In to resno mislm... se pravi zjutri prec gas, kakšn servis se je spustil, naložilo preko meje, napočez čez ovnike, po avtocesti gas u podn, itd ...

In ŠE ENO dejstvo :

Bil sem na ene dveh servisih od citroena... na obeh sem moral dejansko serviserja prepričat, da neki ne dela :blink: :blink:

PS:

BMW (318d touring) enako zlorabo in srce parajoče obratovanje ponižno prenaša in je trenutno pri 60.000km brez ene same napake.

Objavljeno (popravljeno)

imam berlingota 1.8i dela za enkrat brez problomov :) :)

Popravljeno . Popravil atek
Objavljeno

Še eno dejstvo :

Nobenega od teh treh avtov se ni šparalo. In to resno mislm... se pravi zjutri prec gas, kakšn servis se je spustil, naložilo preko meje, napočez čez ovnike, po avtocesti gas u podn, itd ...

saj se me ne tiče, ampak :devil: pri hiši imamo tudi dva dostavnika(MB vito, Jumper) se včasih tudi zgodi, da se naloži čez mejo, pa po avtocesti malo hitreje...

Ampak, da bi pa ven spustil servis ali pa zjutraj mrzlega v gas pa ne :nono: Pa smili se mi človek, kateri bo naslednji lastnik tvojih/vaših vozil :blush:

Pa dvomim, da z motociklom ravnaš drugače :topic:

Objavljeno

Še eno dejstvo :

Nobenega od teh treh avtov se ni šparalo. In to resno mislm... se pravi zjutri prec gas, kakšn servis se je spustil, naložilo preko meje, napočez čez ovnike, po avtocesti gas u podn, itd ...

PS:

BMW (318d touring) enako zlorabo in srce parajoče obratovanje ponižno prenaša in je trenutno pri 60.000km brez ene same napake.

tu bo tičal razlog :headbang: in čeprav je BMW vzdržljiva zadeva verjamem da se bo kmalu začelo obdobje ko bo več na servisu kot na cesti če praviš da doživlja isto skrbno vzdrževanje.

po zgoraj napisanem ravno ne moreš bit merodajen da oceniš kakovost avtomobilov lahko pa probaš kakega starega MB ali peugeota (letnik 85 in manj), v afriki jim odlično služijo :devil:

PS: nisem pussy glede vožnje ampak en BMW z 140.000 km in en citroen picasso z 110.000 km prenašata vse brez najmanjšega problema, le z menjavo jermena, izpušnega lonca in ostalega potrošnega materiala tu in tam.

Objavljeno

saj se me ne tiče, ampak :devil: pri hiši imamo tudi dva dostavnika(MB vito, Jumper) se včasih tudi zgodi, da se naloži čez mejo, pa po avtocesti malo hitreje...

Ampak, da bi pa ven spustil servis ali pa zjutraj mrzlega v gas pa ne :nono: Pa smili se mi človek, kateri bo naslednji lastnik tvojih/vaših vozil :blush:

Pa dvomim, da z motociklom ravnaš drugače :topic:

fant... jz nimam nč s tem...take stvari se pač dogajajo z delovnimi avti, vem pa zato, ker sm mnogokrat sedel na sovoznikovem sedežu. Oče se tud ne zmeni kej preveč za avto (pač to more delat).

Jz ga šparam kokr se da, neogretega niti slučajno čez 2000 obratov, ... ne morm tko delat z avtom. Včas se mi pa strga in ga pelem precej hitr, ampak to je redko. Motor enako.

tu bo tičal razlog :headbang: in čeprav je BMW vzdržljiva zadeva verjamem da se bo kmalu začelo obdobje ko bo več na servisu kot na cesti če praviš da doživlja isto skrbno vzdrževanje.

po zgoraj napisanem ravno ne moreš bit merodajen da oceniš kakovost avtomobilov lahko pa probaš kakega starega MB ali peugeota (letnik 85 in manj), v afriki jim odlično služijo :devil:

PS: nisem pussy glede vožnje ampak en BMW z 140.000 km in en citroen picasso z 110.000 km prenašata vse brez najmanjšega problema, le z menjavo jermena, izpušnega lonca in ostalega potrošnega materiala tu in tam.

ne ocenjujem...samo navedel sem dejstva

Objavljeno

fant... jz nimam nč s tem...take stvari se pač dogajajo z delovnimi avti...

take stvari se dogajajo če je njihov gospodar slab gospodar glede prevoznih sredstev :BUA: izgovor, da se take stvari dogajajo z delovnimi avti pa :headbang: saj se sigurno, samo toliko bolj žalostno je, če to počne sam lastnik vozil :devil:

Svoj čas sem bil na praksi v mehanični delavnici, kam so vozili tudi kombije podjetja(pošta ipd.) in moram povedat, da so se v glavnem zelo držali servisnih intervalov :) kar se pa tiče načina vožnje teh kombijev, je pa zopet zgodba zase :P

V glavnem je pa meni vseeno, kako boste vzdrževali svoja vozila .) ne bi pa rad bil v koži kupca vašega vozila B)

Objavljeno

ja vsak ma svoje prepričanje... in vsak misl, da prov dela :headbang:

Eni dajejo aditive v motorje, ki sam še poslabšajo stvari...ampak so pa prepričani, da dobr delajo

Objavljeno

Imam Berlingota 1,8 SX letnik 98, 140000 km. Do zdaj zamenjal zobati jermen, 2x zavorne ploščice, 2 ali 3 zadnje lonce, kondenzator klimatske naprave in sedežni del voznikovega sedeža (pena se je zdrobila). To je poleg rednih servisov tudi vse. Servisira mi ga Citroen servis Jerovšek Grosuplje. Zelo uporaben in udoben avto, tako za družinske potrebe, kot za delo. Edino zamera je poraba. Berlingoti z 1,8 mašino v povprečju porabijo slabih 10l/100km.

Objavljeno

nekoč sm ga prepričal, da sm naredu porabo 9L/100km, ampak sm ga fejs prepričeval... hm...če se prov spomnim se je z enim tankom naredilo cca 400km :cry:

Objavljeno

pri taki obliki karoserije mislim,da ni za pričakovati kaj dosti nižjo porabo

no pri HDi motorji se poraba malo zniža povprečno 7-8 l

Objavljeno

poraba res mogoče ni racionalna meni na 100 nekje med 8-9L pa kaj čmo tako je drugače pa zelo zadovoljen lansko leto samo klimo dal preveriti redni servisi in zadeva dela saj do zdaj :D :D

Objavljeno

Sem že od 99 leta ponosni lastnik Berlingov, trenutno imam malo manj kot dve leti starega 2,0 HDI in je res avto, ki ga samo nucaš in tankaš. Pri prejšnjemu bencinarju mi je šla samo ena manšeta in 2x lonci, pa no, en vod od bremze, samo to zarad moje spretnosti, pri novem dizlu pa do 40k km še nič, stranska vrata so se sicer malo slabše zapirala pa so mi to na servisu zrihtali.

Poraba je pri HDI-ju tam 6-7 l, čez 7 gre zelooo težko, ga moram res tišat, pod 6 pa je tudi nemogoče priti (uradno naj bi bila poraba 5,5l/100km sam mislim da se je en šalil, ko je to pisal :) ) z enim tankom naredim tam cca 800 km plus minus nekaj. Servisi so pa pri HDI-ju občutno dražji kot pri bencinarju, to pa zato, ker ti eno hudo noro olje not vlijejo, samo za 20k km po moje ni potrebe po takem superduper olju, bom naslednjič mal tudi na to pazil.

lp

Rudi

Objavljeno

Sem že od 99 leta ponosni lastnik Berlingov, trenutno imam malo manj kot dve leti starega 2,0 HDI in je res avto, ki ga samo nucaš in tankaš. Pri prejšnjemu bencinarju mi je šla samo ena manšeta in 2x lonci, pa no, en vod od bremze, samo to zarad moje spretnosti, pri novem dizlu pa do 40k km še nič, stranska vrata so se sicer malo slabše zapirala pa so mi to na servisu zrihtali.

Poraba je pri HDI-ju tam 6-7 l, čez 7 gre zelooo težko, ga moram res tišat, pod 6 pa je tudi nemogoče priti (uradno naj bi bila poraba 5,5l/100km sam mislim da se je en šalil, ko je to pisal :) ) z enim tankom naredim tam cca 800 km plus minus nekaj. Servisi so pa pri HDI-ju občutno dražji kot pri bencinarju, to pa zato, ker ti eno hudo noro olje not vlijejo, samo za 20k km po moje ni potrebe po takem superduper olju, bom naslednjič mal tudi na to pazil.

lp

Rudi

lahko napišeš kaj je zate občutno dražje ker se tudi jaz navdušujem za zamenjavo berlingota iz bencinarja na dizla

hvala

Objavljeno

Nobeno posebno olje ni potrebno. Esso Ultron (nekaj čez 3.000 NSIT) ali Total Quartz, se mi zdi.

Ni se hecal. Imel porabo 5,8 in 5,3. Pa tudi čez 10. In to ni povezano s starostjo mašine. Za stavo ti lahko skurim 4 rezervoarje zapored s porabami 10, 6, 10, 6.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!