srbo Objavljeno Julij 17, 2004 Deli Objavljeno Julij 17, 2004 (popravljeno) Pred nekaj dnevi sem na mojo mašinco namontiral šprtni zračni filter. Ko sem motor prižgal je ob dodajanju gasa motor začelo dušit Mislim da potrebujem novo dizo KATERO?????? :hmm: Popravljeno Julij 17, 2004. Popravil srbo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
[rain] Objavljeno Julij 17, 2004 Deli Objavljeno Julij 17, 2004 vecjo, kot jo mas sedaj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dj_runner Objavljeno Julij 17, 2004 Deli Objavljeno Julij 17, 2004 nekje 85 90 odvisno kaki filter mas tak so vsaj meni rekli Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
srbo Objavljeno Julij 17, 2004 Avtor Deli Objavljeno Julij 17, 2004 :BUA: Ja mam univerzalni športni filter RMS(če vam to kej več pove) kulk dnarja pa so dize men so v trgovin rekli da jih dobijo samo po naročilu cene pa ne vejo! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Julij 17, 2004 Deli Objavljeno Julij 17, 2004 kaj ko bi najprej povedal kaksen uplinjac, dizo, cilinder in izpuh mas?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
srbo Objavljeno Julij 17, 2004 Avtor Deli Objavljeno Julij 17, 2004 (popravljeno) Vse je še serijsko v tem je problem auspuh mislim dat gor Leovince zx! :notworthy: Iz 50ccm bi rad iztisnu kolk je mogoče!!! Popravljeno Julij 17, 2004. Popravil srbo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fabo Objavljeno Julij 17, 2004 Deli Objavljeno Julij 17, 2004 (popravljeno) Ja za iz 50 ccm vec iztisnit bos mogu pa mal kanale predelat, izpuh zamenjat Itd. sportni filter ti ne bo kaj dost pomagal. Kar pa se dize tice moras najt dizo za primeren uplinjac ker vsak nima enake dize npr. dellorto in amal. Da pa bos nasel dizo ki bo ustrezala tvojemu motorju jih bos moral poskusit vec. Ampak priporocljivo je zacet z vecjo stevilko in nato dol... :yea2: :OK: Popravljeno Julij 17, 2004. Popravil Demolitionman Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Julij 17, 2004 Deli Objavljeno Julij 17, 2004 (popravljeno) Jaz sem sam na lastni kozi prisel do ugotovitve da je na orginal masini brezveze met sprotni filter gor ker druga kot zvoka in porabe ne da prinese pa se en kup tezav zraven tako da brezveze......Ce pa mas kakega Teama gor :naughty: :naughty: B) potem pa ze sam sebi gres na zivcer ker se vse skupaj prevec dere... .)Ampak evo je evo kaj hocemo :D :D Popravljeno Julij 17, 2004. Popravil _Roba_ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
c00L3r Objavljeno Julij 17, 2004 Deli Objavljeno Julij 17, 2004 Če smo že pri temi o filtrih/dizah. _Roba_ pri kaki predelavi se splača menjat filter? Če je vse orginal logično da ne... Kaj misliš vsaj izpuh drugi? Al izpuh pa 70ccm gus? Al kaj mora bit še kaj menjano da se to splača? Sam mam 70ccm gus kit pa izpuh menjan. Zdaj pa eni trdijo da zaradi filtra samo več pije, nekateri pa da bistveno bolj potegne... Kaj praviš ti? Se mi splača menjat filter? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_jezus_ Objavljeno Julij 17, 2004 Deli Objavljeno Julij 17, 2004 c00ler, vrzi red sponge notri.. Je zadosti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
erzo Objavljeno Julij 17, 2004 Deli Objavljeno Julij 17, 2004 probaš 15 diz, pa boš že vio pol skero ti gre najboljše Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pinjas Objavljeno Julij 18, 2004 Deli Objavljeno Julij 18, 2004 s športnim filtrom res malce več popije , sam to ne zarad filtra, to zato ker je filter bol porozen in pusti več zraka skoz zato je treba prilagodit uplinjač z večjo dizo. večaj diza pa logično pusti več benzina skozi zato tud mal več pije. Športen filter je vedno dobra odločitev (razen pri original) seveda je treba znat uplinjač štelat, saj je športni filter zelo občutljiv na vremenske razmere in to se pozna na delovanju motorja. že pri kakih 10°C razlike je delovanje drugačno in je treba dizo prilagodit. športne filtre s ene uporablja samo zaradi da gre motor več, je tudi lažji kot airbox , saj v tem športu vsak kg je pomemben. športen filter (penast in ne tista železna jajca) Polini evolution,standart, Malossi E13, E14, E5, Twin air, priporočam za malo bolj konkretne predelave, sploh pa samo na uplinjačih 19 in 21 ali več, na 17,5 je bolj priporočjiv original airbox z kako dodatno luknjo.(stestirano) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
srbo Objavljeno Julij 18, 2004 Avtor Deli Objavljeno Julij 18, 2004 Kakšne dize mate vi noter če mate seveda športne filtre? Peugeot speedfight2 dabest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zazy Objavljeno Julij 18, 2004 Deli Objavljeno Julij 18, 2004 19 PHBG + 85 + sportnfilter Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
srbo Objavljeno Julij 18, 2004 Avtor Deli Objavljeno Julij 18, 2004 Oprosti! Kaj pomeni PHBG? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zazy Objavljeno Julij 18, 2004 Deli Objavljeno Julij 18, 2004 verjetno to pomeni model :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fabo Objavljeno Julij 18, 2004 Deli Objavljeno Julij 18, 2004 Sigurno to pomeni model. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
M|t3k Objavljeno Julij 18, 2004 Deli Objavljeno Julij 18, 2004 v čem pa so razlike med recimo PHBG, PHVG al kak so že drugi? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
c00L3r Objavljeno Julij 18, 2004 Deli Objavljeno Julij 18, 2004 (popravljeno) v čem pa so razlike med recimo PHBG, PHVG al kak so že drugi? Tukaj maš opisane vse modele: Del Orto uplinjači Druače pa je tak da 3. črka v imenu pomeni tip čoka. Če je "b", potem je ročni čok (yamaha/minareli), če pa je "V" potem pa je avtomatski (gilera). B) Popravljeno Julij 18, 2004. Popravil c00L3r Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zazy Objavljeno Julij 18, 2004 Deli Objavljeno Julij 18, 2004 PHBG BS naj bi bil sportni al kaj a ne :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cime Objavljeno Julij 18, 2004 Deli Objavljeno Julij 18, 2004 19 PHBG + 85 + sportnfilter komot 95 :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zazy Objavljeno Julij 21, 2004 Deli Objavljeno Julij 21, 2004 komot 95 :) a-a smo use sprobali in to je najbolsa kombinacija ker z 95 in vec pa tudi z 90 dobi motor luknje v pospeških tak jih pa nima pa gre fain Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
c00L3r Objavljeno Julij 22, 2004 Deli Objavljeno Julij 22, 2004 Samo nekaj me zanima o dizah... V fergazerju so 3 dize. -za bencin -za olje -za mešanco (bencin+olje) O katerih dizah se pogovarjate ko navajate premere? O oni za bencin ali oni, ko je že olje zraven? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno Julij 22, 2004 Deli Objavljeno Julij 22, 2004 Samo nekaj me zanima o dizah... V fergazerju so 3 dize. -za bencin -za olje -za mešanco (bencin+olje) O katerih dizah se pogovarjate ko navajate premere? O oni za bencin ali oni, ko je že olje zraven? Govora je o GLAVNI ŠOBI za bencin. Diza za olje in mešnaico ne obstaja, ker olje se vbrizgava direktno. Je samo glavna diza in pa ena majhna za štangas. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno Julij 22, 2004 Deli Objavljeno Julij 22, 2004 Samo nekaj me zanima o dizah... V fergazerju so 3 dize. -za bencin -za olje -za mešanco (bencin+olje) O katerih dizah se pogovarjate ko navajate premere? O oni za bencin ali oni, ko je že olje zraven? Govora je o GLAVNI ŠOBI za bencin. Diza za olje in mešnaico ne obstaja, ker olje se vbrizgava direktno. Je samo glavna diza in pa ena majhna za štangas. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se