Skoči na vsebino

Kawasaki ZZR 600...


Ice

Priporočene objave

zavore na boben od mopedov imajo noter trde in močne fedre, sem sam že uporabil za izpuh in se kar obnese če ni drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zavore na boben od mopedov imajo noter trde in močne fedre, sem sam že uporabil za izpuh in se kar obnese če ni drugega.

muchos gracias muchacho :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hladno deformiranje najbrz ni najbolje za ta motor. zate po vsej verjetnosti tudi ne. :whistle:

mene zaenkrat moti samo zvok ko ropota, sedaj pa mi motor že 4 dni stoji, ker se ne upam vozit...bem mu milo mater.... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kje v bližini MB imajo dihtonge za izpuh, nabavil fedro in še zmerom ropota, mi je mehanik rekel da naj nabavim dihtonge. V Louisovem katalogu jih ni označenih...Hvala za odg. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Pri zaviranju mi trese cel sprednji del motorja, pri večjih hitrostih bolj, pri manjših pa malo... Sem obiskal serviserja in sva ugotovila, da sta skrivljena oba prednja diska. Dal sem jih ravnat, vendar je rezultat isti kot prej. Zanima me, ali se da kje dobiti cenejše diske oz. rabljene, ker 500€ za par je ubijalska cena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če tole drži dobiš EBCjeve diske skupaj z 2ma paroma ploščic in poštnino, za malenkost več kot 400€

post-463-126934504182_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Imam problem s svojim motorjem (ZZR 600) in sicer med vožnjo motor večinoma nima moči, pospeševanje je zelo slabo, občasno pa se mašina "odpre" in do 8.000 obr/min potegne dokaj normalno, pri teh obratih pa dejansko hitrost ne naraste za nič, ampak samo stoji (ko deluje normalno, pri 8k obratih in naprej motor "znori" ). Zvok ima kot da deluje po treh cilindrih, včasih pa kot da po dveh in takrat tudi takoj ugasne, če mu ne držiš gasa. Se je pa že zgodilo dvakrat, da mi v cca. 100km ni cukal, ampak še vedno ni šel preko 8k obratov.

Bil sem pri mehaniku in mi je zamenjal svečke, vendar ni bilo nič bolje. Doma sem pogledal akumulator in je bil čisto suh, napetost pa 17,4V. Vzel sem očetov akumulator in ga zamenjal, ZZR je bil nazaj, moč je imel, cukanja ni bilo in obrati so šli brez problema do konca, spet je dobil življenje nad 8k. trance_40_thumbup.gif

Sedaj pa me zanima ali je pokvarjen akumulator ali regler? Sploh pa, ali je možno da zaradi prevelike napetosti motor nima moči in obrati ne gredo nad 8.000?trance_11_confused.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa si zihr da si 17,4 V nameru? KAko si pa meritev izvedu, si imel motor prižgan?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je bil ugasnjen, lahko še poskusim zmerit pri prižganem, vendar dvomim da bo razlika.

Nič neprobavaj "takoj" zamenjaj regler sicer boš uničil oba akumulatorja in tudi elektronika na motorju ti bo crknila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa tudi stator poglej

Dokler preveč polne je stator še izpraven,(nebo pa dolgo) sicer sploh nebi toliko polnilo!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes je bil na motorju zmerjen stator in dela brez problema, zmerjen je bil tudi regler in dela normalno (prosti tek 14,2V, 8.000 obr/min 15,1V). Je pa bila 6. žica na regulatorju zažgana... V motor se je dal nov akumulator in zadeva dela normalno, razen občasno ga cuka pri pospeševanju v visoke obrate, takrat pa odvzamem gas in ga ponovno dodam pa se mašina zavrti normalno naprej.

Ima kdo še kakšno idejo? Jutri bom poskusil še z očetovim reglerjem, če se bo kaj spremenilo glede cukanja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoč problem z gorivom? Ma to direktni vbrizg al še vplinjače?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nov regler in nov akumulator pa motor ne cuka več. trance_43_wavetowel2.gif

Ps: Še vedno pa me iz firbca zanima, kako je okvara reglerja vplivala na delovanje motorja, se pravi da ni imel moči, ni šel nad 8k obr/min, občasno pa je vseeno potegnil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nov regler in nov akumulator pa motor ne cuka več. trance_43_wavetowel2.gif

Ps: Še vedno pa me iz firbca zanima, kako je okvara reglerja vplivala na delovanje motorja, se pravi da ni imel moči, ni šel nad 8k obr/min, občasno pa je vseeno potegnil?

vozil zzr-ja 600...osem sezon. Reglerji crkujejo, tudi meni je. Ko regler crkne, akumulator med vožnjo več ne polni, zato ga slej ko preje izprazneš in mašina ostane "mrtva". Dogajat se pa začne tako, da nekaj časa cuka, pa več ne gre tako kot je šel, na koncu niti štarter več ne obrne. Zamenjal si akumulator, in je zadeva spet delala, nato si ga ponovno izpraznil. Drugače pa..lep in uporaben motorček..imam malo nostalgije...ne vem..a se še dobijo rezervni deli zanj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Po 2. letih spet problem.

Motor še vedno v nulo in ok, edino kar ugotavljam nekaj časa je da ko menjavam (največkrat iz 1. v 2.) mi motor nekaj zahrza in zaropota, pa kot da bi se hotel v prazno zavrtet.

Po mojem je kaj v zvezi z menjalnikom, ker ko pohodim gas, ali pa useknem po ročici pa je spet ok. Najbolj je moteče, če se želim peljati počasi.

Če je imel kdo podoben problem in ga je rešil, ali pa se komu sanja kaj bi to bilo, so mnenja več kot dobrodošla.

:worship:

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Naj vas po nekaj letih spet lepo pozdravim, prijatelji svobode.

Torej, naredil sem dobrih 6 let trajajočo pavzo kar se motociklizma tice (odkar imam trenutno bodoco zeno :rolleyes:), in se ta cas aktivneje ukvarjal z avtomobilskimi sporti.:wub:

Zdaj je prisel cas ko si bo treba do konca urediti stanovanje, zaradi cesar bom prisiljen prodati moj trenutni dirkalnik, kupiti eno "normalno" gajbo, hkrati pa bi situacijo rad izkoristil tudi za en hiter nakup low-budget mopeda. Nagledanega imam enega Kawasakija.

Da ga opisem: motor je predelan v nakeda (ki izgleda celo dokaj okusno - z manjsimi felerji ki bi jih tako ali tako sam odpravil), na njem pise Kawasaki (ampak je lastnik sam kupil nalepke in jih ob barvanju nalepil), ob podrobnem ogledu sem opazil da tudi na izpusem loncu pise tisti kawasakijev K. Torej, je kawasaki. Lastnik ne ve tocno kateri model je. Ob vizualnem pregledu sem videl da gre za inline-4, DOHC, vodno hlajen, po lastnikovih besedah 650 ccm (torej 600). Po pregledu slik na netu sem po obliki okvirja in motornega bloka naredil zakljucek da gre za ZZR 600. Ker lastnik nima pojma kaj prodaja, prometne pa tudi ni imel pri roki.:blush:

Zanima me ce je kdaj ta moped obstajal z enim samim zavornim diskom spredaj (na levi strani). Kajti ta motor ima samo enega.

Zanima me tudi ce obstaja vec dizajnov zadnjega dela motorja (plastik okoli sub-framea), kajti ta izgleda manj masiven kot vsi tisti ki sem jih gledal na netu.

Glede same udobnosti, vodljivosti, ergonomije in uporabnosti (meni se ta motor zdi brez oklepa strasno majhen) na potovanjih me zanima kako se obneseta voznika v konfiguraciji 115 kg (jaz) spredaj, 50 kg (punca) zadaj, 3je veliki kufri zadaj in tank torba spredaj - vse polno nalozeno...:yea2: Se da tudi zadnji amortizer malce nastaviti z menjavo olja, ali je morda plinski, mogoce celo nastavljiv (nisem gledal)..?

Ima kdo kaksne izkusnje s tem motorjem - da je morda sel na vsaj 1000 km turo, po moznosti v dvoje? vtisi, izkusnje, mnenja? V roku dveh let imam namen iti na dva 4000-kilometrska road tripa, pa ce to ni to, grem raje z avtom..:whistle:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malce updatea: vceraj sem se dobil z lastnikom, malce sva podebatirala, motocikel pa sem lahko tudi dodobra preizkusil.

Ta nekajletna motociklisticna abstinenca je sicer na meni pustila sledi in naredila nekaj zavor, ampak izgleda da bom kar hitro nazaj "not".:rolleyes: Torej, res gre za ZZR 600 ki je bil potolcen in predelan v nakeda. Plastike okoli subframea so originaln, a predelane, zato je silhueta malce sodobnejsa, prav vsecna. Okvir in podvozje so ok, vse v liniji, ko spustim balanco gre naravnost, prav tako ga nikamor ne vlece med pospesevanjem ali zaviranjem - niti malo. Razen potrebe po nastavitvi uplinjacev in po menjavi zajle za stevec ni z motorjem nic narobe, kljub temu pa bi se dalo na njem nekaj malenkosti izboljsat. Do 6k rpm je izredno lepo vozen, zvezno vlece in je tudi dokaj vodljiv, nad 8k rpm pa pokaze zobe. Za moje zelje in potrebe je (zaenkrat) cisto dosti zivahen. Morda vcasih celo malenkost prevec, glede na to da imam namen vecino casa voziti v dvoje, moja lepsa polovica pa ni ravno dirkaska dusa. To je tudi razlog da mi je vsec tisto predvidljivo in mirno obmocje pod 6000 rpm. Malce je tezek za hitro prevracanje v ovinek, prednja zavora bi lahko bila agresivnejsa, kar me pa overall tudi najbolj moti.

Zavore. Ne gre mi v racun zakaj ima spredaj le en disk. Platisce na desni strani nima predvidenega pritrdisca za disk, tudi desna vilica nima pritrdisca za celjust, ampak baje je to original?? So morda ZZRe za kaksen trg izdelovali z enim samim kolutom na prednjem kolesu?

Ima kdo kaksne izkusnje z daljsimi potovanji s temi motorji?

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!