Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
pjotr

MOTO oprema - Usnje ali tekstil ?

Recommended Posts

pjotr

Kot stari prizkušeni mački v svetu motociklizma, sklepam da imate tudi izdelana mnenja o obleki za kotoriste.

Kaj je boljše: usnjena jakna in hlače (lahko kombinezon) ali oprema iz umetnih tkanin (cordura, gore-tex...).

Na kaj prisegate in zakaj?

Lp, Pjotr.

Popravil/a - Ice on 23/03/2002 13:47:47

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

Definitivno je že bila obdelana tema... če ne pod motocikli, potem pod Splošno.

Sicer pa prisegam na usnje. Pri drsenju ni boljšega materiala... še. Če se pa zaletiš čelno pri 200 v kamion ti pa itak nič ne pomaga.

Poizkusi dobiti komplet, kjer se hlače in jakna lahko zapneta skupaj z zadrgo. Sicer pa preveri da ti jakna ne zleze čez pas ko se nagneš naprej.

Da ne omenjam rokavov. Kakšni ščitniki so tudi dobrodošli.

Pri hlačah rabiš imet ojačana kolena. Pod nujno.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

Kaj je pa najboljše, če gledaš na varnost in na to da bi se vsake toliko časa podal tudi na daljšo turo ? Ali se lahko usnjen kombinezon uničuje po dežu ?

V čem ti je poleti bolj udobno (manj vroče) oz te pozimi manj zebe ...

/*Temo smo po vsej verjetnosti že obdelali, toda marsikdo ne ve pod kaj naj išče tako da ..., pa še večji odziv je ponavadi če se tema na novo odpre (če ne drugega pritožbe)*/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Vsekakor je usnje kar se drsenja (pri padcu) tiče 100% boljše.

Vendar kar se pa udobnosti tiče imajo umetni materiali prednost, ker dihajo, usnje pa ne.Posledica tega je da ti je v usnju ko stojiš na soncu vroče kot psu,no ja saj te v corduri glih ne zebe samo je pa dost bolš.

Jaz imam vse iz cordure oz. goretexa-a razen rokavic.

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Usnje je poleti vroče in pozimi hladno, pa še vodo spušča.

Za usnje skoraj velja pravilo, da mora biti dokaj na tesno (oprijeto) na telesu, umetni materiali pa so običajno krojeni bolj ohlapno. Verjetno tudi zaradi tega ojačana občutka vročine, oziroma hladu.

Motorciklistična obleka je zaščitna obleka, zato je njena prvotna naloga zaščita in šele potem udobnost in "prijaznost". Zato dajem prednost usnju.

Proti dežju preko zaščitna obleka, proti vročini vožnja, proti mrazu pa dolge gate (ali več).

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanzi

Nimam še izkušenj z umetnimi materiali zato imam zaenkrat vse iz usnja. Sicer je pa čisto odvisno od vrste voženj tipa motorja in predvsem tebe osebno zakaj se boš odločil. Varnost ali udobje. Nisem še videl dirkača na GP s kakšno corduro.

Če boš imel motor za vsak dan npr. za v službo mislim da je bojša cordura ker je v vročini lažje iti peš po mestu v corduri kot pa v usnju.

KOMAJ ČAKAM NASLEDNJE FS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Seveda je čisto druga zgodba pri skakanju po mestu po drobnih opravkih, kjer je motocikel bistveno prikladnejši od avtomobila. Takrat malo čudno zgleda, če jo v banko prihlačaš v popolni bojni opremi. Takrat igram pač na splošni riziko v kavbojkah in majici.

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto

Kolkor sem probal, je leder bol primeren za divjanje - nič ti ne opleta okoli tebe, nič živžga,ti trese roke zaradi malo ohlapnih rokavov, pa tudi glede drsenja bi rekel da drži zgoraj opisano. Če se misliš bolj turistično vozit in ne minimalno 150 kmh, potem ti svetujem kvalitetno jakno(+hlače) iz umetnega materiala. Bolj udobna, zadrge z zračniki, več žepov (ponavadi), da se jo dobro zapret, da ti ne curlja voda pri vratu, lahko jo opereš v pralnem stroju b.p. (no ja, saj usnje verjetno tudi), pa ne potiš se tako kot v usnju.

LP, ElB

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

quote:

Al pa jakno zakleneš u kovček, kar je še boljša opcija !

Jok, je tista moja jakna tako naphana z vložki, da je največ, kar jo lahko zložim to, da previjem rokava naprej, da bi jo pa potem na pol prelomil, da bi šla v kovček, pa ne gre več.

Tako je, vsaka stvar ima tako, kot baterija, pola + in -.

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

HALO

Za smučanje uporabljam "tekstil", za motor pa usnje.

Opažam pa, da je vedno bolj v trendu kombinacija jakna-tekstil, hlače-usnje, predvsem pri "allrounderjih".Tudi v DSF-jevem Polo-magazinu je bilo govora, da je to karseda primeren kompromis med varnostjo in udobjem. Kljub temu, da vozim cestaka, tudi sam razmišljam o tekstilni jakni za kake krajše poletne "fure" (po mojih izkušnjah je pri usnju bolj problem vročina, kot pa mraz). Usnje je tudi zelo zahtevno za vzdrževanje in čiščenje (čistiš ga lahko le z blago milnico, mrčes pa verjetno veš, kako kvalitetno se nalima na vse izpostavljene površine, pa tudi namazat ga je od cajta do cajta treba s kremo za usnje, če nočeš, da po dveh sezonah kombinezon izgleda, kot da si ga dobil pri Karitasu).

Nebi se pa strinjal povsem z udobnostjo in neudobnostjo tekstila oz. usnja. Morda je res, da je sprva tekstil bolj udoben, vendar ti povem, da se po določenem času usnje prilagodi tvoji anatomiji in če je kolikor toliko kvalitetno, je do ubera udobno (prva dva tedna si pa kot Robocop).

Kar se estetike tiče, osebno sem mnenja, da se tekstil pri motoristični opremi ne more kosat z usnjem, sploh pri voznicah (oz.sovoznicah), glede krojev pri tekstilu so mi najbolj všeč izdelki firme Pharao, pa še cenovno so zelo ugodni (kvaliteta je bojda tudi na nivoju).

Kakorkoli boš kombiniral, glej, da se bo zg. in sp. del dal stakniti z zadrgo, pa na kvaliteten ledvični pas s ščitnikom hrbtenice ne pozabi!

LP Sam.

---------

Bolje hladna plavolaska, kot topli brat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

quote:

sam daj internet naslov od tega PHARAO pa da ga vidimo.

lp marijan

...žal nimam internet naslova , zadevo sem si ogledal v Polo trgovini v Muenchnu, so pa slike teh oblačil v Polo katalogu 2001 (verjetno obstaja kaka varianta Online shoping...). Mogoče bi Ice lahko kaj pomagal

LP Sam.

---------

Bolje hladna plavolaska, kot topli brat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
urosintruder

tudi sam prisegam na usnje

par let nazaj sem se z nisko kubičnim motorjem padel sem bil v jakni iz goretexa pa sm meu po parih metrih ramo ze zunaj in polno kamenčkov s ceste

podlozena usnjena jakna je kar se tice varnost po moje 1a

Lp urosintruder

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

Jaz imam tako usnjen kombinizon, kot jakno iz "blaga". Oboje z ščitniki. Za ture in daljše poti nosim usnje, za skok v mesto pa samo jakno.

Če še nimaš nobene opreme, bi jaz prvo kupil usnje....

Accelerate 'till you see God, then brake.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

Gore-tex je v redu za na enduro!Saj je uporaben, uzdržljiv in ne prevroć!Za nizke brzine!

Za čoperje je usnje zakon-image čoperista!

Mislim pa da za dirkalne stroje obstaja usnje in le usnje saj le ta obvaruje pred padci!TER PREDVSEM NE OPLETA!

Torej usnje ali cordura-odvisno od načina vožnje,potreb in uporabe ter nenazadnje tudi od vrste motocikla!!

Ciao,by Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gregs

Jaz imam hlače in jakno iz cordure. Moram reči, da je zadeva zame bolj fina kot usnje, vendar le iz osebnega razloga. Usnje mi nekako ne leži preveč. Cordura je preverjeno zdržala pranje iz Celovca do Ljubljane brez kapljice. Kako pa zadeva drži pri padcu, pa ne vem in upam, da nikoli nebom...

Share this post


Link to post
Share on other sites
huba-buba

Tud sam imam hlače in jakno iz cordure in sem kar zelo zadovoljen, testirana prevečkrat na dežju in niti kapljice ni bilo skoz tud po tri urnem pranju na cesti! Poleti se mi pa dopade, da je znosno na vročini in odvzem podlag vstran. Preživel sem tud padec (zdrs), hvala bogu brez večjih posledic, pa se ni kaj strgalo, samo podrgnjeno je!

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

en mau kopi/pejst:

And, with the colder weather the odds are that many of you have begun wearing leather chaps and heavier jackets. Though pretty expensive, there's ample proof that these provide far more than protection from the cold.

In studies of 'survivability' of various garment materials to a 50 MPH ride on asphalt, for example, denim lasted no more than FOUR FEET before wearing through. Kevlar, on the other hand, lasted EIGHTEEN FEET. But standard motorcycle quality (about three times heavier than fashion jacket material) lasted EIGHTY-SIX FEET. That's more than 20 times as effective as your jeans in protecting your hide.

Mimogrede... tele 3x težje ledraste zadeve je že težko dobit. 2x mogoče še. Al so pa full drage.

Je pa še ena varianta. V Domžalah je en k dela jakne pa to iz ledra. Moja boljša polovička si je dala pri njemu narest hlače. Si sam izbereš material, mu poveš kaj bi rad, kakšen kroj, kakšno podlogo, žepe, ojačanja ipd bi rad, pa se naredi. Njene hlače so res 1a pa je dala 25kSIT. Približno toliko so najcenejše v štacuni. S tem da ima ojačana kolena, povišan pas zadaj, zadrge spodaj itd... izgledajo pa tudi super.

Fino je, če prineseš sabo kej ki ti je všeč kroj itd ali pa vsaj kakšno jakno, ki ti je ravno prav velika, da mu ni treba jemati mer ipd. Za na moped mu moraš le reči da nucaš malce daljše rokave pa malo višje morajo biti na spodnji strani prišiti, da ti ne zlezejo gor ko stegneš roke.

Če te zanima mi pošlji mail pa bom povprašal za tel. številko.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mačica

Jst imam vse iz kordure, pa moram rečt, da je zdržala tudi padce. Sicer niso bili pri veliki hitrosti (pravzaprav sem padla vsakokrat ko sem praktično že stala)

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

quote:

Corduro stestiral pri padcu in sem jo klub mali hitrosti raztrgal na komolcu!Bog ne dej da bi se bl prletu al pa se kdaj to preizkusu!

corduro in usnje _uspesno_ stestiral na vse mogoce nacine - usnje se vedno po vec padcih drzi (ceprav ze bolj bogo),cordura mora imeti scitnike,drugace je flanc.gore-jakna ze trikrat sivana,vseeno hvala dainese za scitnike na ramah in komolcih.

image is nothing - stile everything.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jjk

Meni se zdi največji problem pri usnju ravno čiščenje. Sem pa previril zaddevo z pranjem v banji in moram reči, da je kar zanimivo. Recept pa je za tiste, ki jih zanima takšen: V banjo natočiš mlačno vodo in dodaš malo šampona za telo, potem pa kombinezon not in akcija. Ko ga dobro splahneš, ga obesiš v suh HLADEN prostor za nekaj dni. Z rezultatom sem zadovoljen, ne vem pa, kaj bo z njim po nekaj takšnih seansah.

PS. mažem ga strogo z mlekom za telo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Kje pa usnje tako umažeš, da ga moraš okopati v banji?

Saj tiste mušice gredo tudi na bolj enostaven način dol.

Čeprav moram priznati, da sem bolj pacek in sem nekaj poletnih mušic še včeraj prevažal naokoli.

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
easyrider

quote:

... sem nekaj poletnih mušic še včeraj prevažal naokoli ...

Boge mušice. Jih je moralo precej zebst.

P.s.: usnje čistim z vlažno krpo in mažem z specialno mastjo.

lp Easyrider

Share this post


Link to post
Share on other sites
easyrider

quote:

quote:

P.s.: in mažem z specialno mastjo.

lp Easyrider

proti mušicam ?

lp RAN

Posredno tudi proti mušicam. Če je usnje dobro vzdrževano (beri: mastno), gre vsa ta leteča golazen z vlažno krpo lažje dol.

lp Easyrider

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • RobiRoberto
      Ker imam v sredo zobarico  in ker še vedno kašljam , bom akumalotor v MMV vrnil kdaj drugič. Amateur končno sem našel pravilno orodje , da ti lahko pokažem, po kakšni poti sva s kolegom (sedaj oba upokojena invalida ) prišla na Blegoš in nazaj z nega. Pice v Gostišču Gačnik med vračnjem domov se seveda ne spominjam več, ampak privoščila sva si jo sigurno.  
    • DAMI34
      Jaz osebno pa ne vidim nikakršnega problema pri vožnji po gozdnih cestah, vlakah in gozdnih poteh. Res ne. Sicer pa počasi bodo itak začeli harat e bicikli in e kros motorji, tako da še tičkov ne bo motilo. Vidim pa hud problem, ko nekdo postavlja ovire, ki te lahko stanejo življenja.   Drugače me pa res zanima, pa prosim, naj napišejo tisti, ki se s tem soočajo, koliko haranja krosk po travnikih/gozdovih ter uničevanja ste doživeli? Je to res problem, al se pri nas spet gremo birokracijo, kjer smo na papirju bolj papeški od papeža?  
    • DAMI34
      Bolj pravilen termin je unisex, pa ženski modeli z rožicami V glavnem za mojo sva vzela unisex škorenj in ker je bila cifra prevelika (40), 38 pa premala sva dokupila vložek, ki zmanjša cifro za pol.
    • Roger G. Jagger
      Zivjo, da mal obudim temo. Je v LJ kaksen serviser, da bi preveril, zakaj zadnja zavora ne grabi, kot bi morala...trse na stisk in pa sila zaviranja je mnogo slabsa (dobr da mi rekuperacija zavira)....! Ce bi pa kdo iz foruma znal in je iz LJ....se pa z veseljem pri njemu oglasim in denarce pustim...   hvala, lp   slika zadnjega diska (tole ni OK)?!
    • Nja
      ja, jaz pa med 40-41 in ponavadi tudi za moškimi modeli pogledam.  Pa tudi to ni ziher  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!