ixs Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 1.Ceste niso v redu(luknje, zalivki, jame,....) 2. zaščitne ograje niso OK čeprav zakon predpisuje ograje, ki naj bi ščitile vSE udeležence prometa. Trenutno smo usmerjeni na točko 2., ker nam pripada zaščita kot enakopravnim udeležencem prometa! Pa naj stane kolikor hoče!
kp-kp Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Če se ne bo dalo zmenit jih treba "stisnit" in zahtevat oprostitev plačila cestne takse za enosledna vozila. S tistim denarjem bomo že sami poskrbeli za dodatne ograje. Naj razmislijo kaj se jim bolj splača. LP
polomljeni motoristek Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 1.Ceste niso v redu(luknje, zalivki, jame,....) 2. zaščitne ograje niso OK čeprav zakon predpisuje ograje, ki naj bi ščitile vSE udeležence prometa. Trenutno smo usmerjeni na točko 2., ker nam pripada zaščita kot enakopravnim udeležencem prometa! Pa naj stane kolikor hoče! ← ..........jaz pa bi se raje osredotočil na prvo točko. Iz enega čisto enostavnega razloga: ker je ceneje. Za državo in vzdrževalce cest. Saj ne rečem, vsako življenje je neprecenjlivo, se strinjam. A pomislite, koliko bi stalo, če bi v Sloveniji začeli montirati tam, kjer je ograja, še eno ograjo?? Si je kdo poskušal izračunati, koliko km ograj je v Sloveniji? In koliko stane en meter ograje?? Kakšen strošek bi nastal?? Lažje bi bilo pritiskati na vzdrževalce cest na lokalni ravni, ker bi bili stroški (vsaj navidezno) manjši. Suma summarum bi bili mogoče celo enako visoki, ker bi se kar nabralo, če bi v vsaki občini zahtevali popravke cest, kjer so nevarne za motoriste. Tole vztrajanje pri dvojnih ograjah (saj ne, da bi imel kaj proti) me malo spominja na trmarjenje mojega kolega, ki je od mame zahteval, da mu kupi BMW-ja. Mati pa mu je hotela kupiti novega Golfa. On pa hoče BMW-ja ali nič. In na koncu je dobil BMW-ja, ampak ne od mame, ampak si ga je kupil na kredit. Stara mu ni dala niti denarja, kolikor bi stal Golf. ............................ In ker sem Provokator..... a je kateri od pobudnikov te akcije izgubil koga, ki bi, če bi bila ograja dvojna, preživel, pa sedaj zato trmasto vztraja pri dvojnih ograjah, kot da na cestah ni prav nič nevarnega, samo ograje.... pa LP
MaraudeR Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 (popravljeno) A pomislite, koliko bi stalo, če bi v Sloveniji začeli montirati tam, kjer je ograja, še eno ograjo?? Si je kdo poskušal izračunati, koliko km ograj je v Sloveniji? In koliko stane en meter ograje?? Kakšen strošek bi nastal?? preberi si celotno temo od začetka, potem pa še na www.motoristipredparlament.com skoči in dobil boš odgovore na vsa vprašanja.... Popravljeno Maj 23, 2005. Popravil MaraudeR
Tepko Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 No sedaj bom pa malo začel hvalit našo državo:ponekod so začeli "flikati" ceste, ampak ne samo z zalivkami ampak tako, da tam kjer so luknje "postrgajo" asfalt dol in potem novega čez. Zaenkrat so bile vse "flike" narejene zelo lepo tako da nimam pritožb, edino ne vem koliko časa bo to zdržalo... :unsure: :blink: :doze:
mkkamerad Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 Ravnokar izvedel - za člana MK Škorpijon je bila usodna "ZAŠČITNA" cestna ograja http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...15entry495367 :( :angry:
polomljeni motoristek Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 MARAUDER!!!! Sem si prebral, preden sem napisal svoje mnenje. Ampak očitno ti nisi dobro prebral mojega posta. NISEM proti temu, da se postavijo dvojne ograje. Zame tisto življenje ni vredno samo 500 mio. tolarjev, ampak je neprecenjlivo. Moje mnenje je samo, da ni smotrno vztrajati pri dvojnih ograjah, ker jih bomo dobili zelo malo, ali pa nič. Zakaj ne bi poskušali na vzdrževalce cest pritiskati po manjših dozah?? Ker nihče ne bo tako enostavno, meni nič tebi nič pljunil nekaj milijard (??) tolarjev, da nam bo izpolnil željo po dvojnih ograjah (Namerno sem napisal NAM, nisem se zmotil.) A misliš, da ne bi bilo veliko bolj smotrno, da bi po nezgodah, kjer so bile za nezgodo krive razmere na cesti, zahtevamo, da se stanje popravi?? Tam bi tudi lažje argumentiral svoje zahteve...(čeprav to udeleženemu v nezgodi ne bo pomagalo prav nič, a žal je pač tako, da se najprej mora nekaj zgoditi, da pridemo k pameti...) Sicer pa je takole prek teh postov težko diskutirati, bi bilo bolje, če bi se enkrat dobila, pa tole razčistila iz oči v oči. Bi takoj ugotovil da imava enak cilj, le metode so različne.....
Robert Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 (popravljeno) Dvojne ograje so še kako potrebne. Vsi se zavedamo, da ne bodo narejene čez noč, ampak bo potrebno daljše obdobje. Kaj ti meniš, da je bolje pritiskat na vdrževalce cest? Sam si vprašal koliko kilometrov ograj je potrebno, jaz pa tebe vprašam, če se zavedaš koliko km cest je v Sloveniji? In ti misliš, da bodo vzdrževalci sposobni nadziraz vsak milimeter ceste 24 ur na dan? Ne verjamem, pa še razmere se lahko na enem metru ceste vsako sekundo, če pretirav, spreminjajo in preden vzdrževalec prihiti na ta del ceste, da ga očisti (olje, pesek, itd), je motorist lahko že pod ograjo .) In drugič malo premisli, koliko dodatnih stroškov bi potegnilo za seboj za vzdrževanje vseh cest v Sloveniji na način kot ga ti želiš oziroma kot bi vsi želeli. Po moje veliko več kot ograje. Drugače so pa to že sedaj dolžni delat, vendar se žal spet vse ustavi pri denarju, kot pri ograjah. Drugače, bi pa najraje videl, da bi se oboje izvajalo :D Pozdrav od Roberta Popravljeno Maj 24, 2005. Popravil Robert
Sajo Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 No zdej pa me zanima a se sedaj izbira zakaj se bomo borili al se bomo borili za kar smo se odločili, Provokator če ti ni prav da se gre za ograje pač ne beri te teme in to je to. Ali pa še bolje ustanovi neformalno skupino kjer se bomo borili za asfalt flikat. Ne pa sedaj tukaj moralizirat kaj je bolje in kaj ni bolje. Prišel si pozno da bi sedaj cel kompleks spreminjali. Kako da ti ni jasno da se je zadeva predaleč premaknila da bi sedaj odnehali zato ker je nekaj ljudi mnenja da je bolj smoterno popravljat luknje, pa ne mislit da je meni vseeno za luknje. Ampak ko se bo naslednjič dogovarjalo za kaj se bomo potegovali pač podaj svoj predlog. Tukaj so fantje zelo natančno preračunali stroške in statistika jim je več kot le domača, kaj pa si ti storil za luknje ali si se vsaj približno pozanimal koliko stane meter flike in ali si se pozanimal koliko km cest je v sloveniji in še marsikaj se nisi pozanimal, tukaj pa fante podučuješ nekaj o čeme ne veš skoraj nič. Zato se ali pridruži akciji ali pa pusti da se borimo za kar mislimo da je prav. In to je tema o zaščitnih ograjah in ne o nevarnih luknjah v asfaltu.
polomljeni motoristek Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 Ej, fantje, ne gre se tukaj zato, da bi sedaj spreminjali program društva, ali pa da bi se odpovedali dvojnim ograjam. Toda poanta je v tem, da bi se lahko ob tem, da zahtevamo/zahtevate dvojne ograje, poskušali zavzemati tudi za to, da se izboljšajo tudi majhne stvari. Formula je taka, da od države/DARSA/občin/kogarkoli lažje potegneš denar za 100 majhnih stvari, ki bi prav tako izboljšale varnost na naših cestah, kot pa da leta in leta zahtevamo samo dvojne ograje in nič drugega. Poleg tega se lahko zgodi, da po nekaj časa, ko se ne bo doseglo nič, počasi izgubljaš veljavo, ljudi, ki te podpirajo. Nekateri bodo enostavno rekli, da vas ne bodo podpirali, ker itaq niste dosegli nič. Če pa boš nekomu lahko nekaj pokazal, da si le nekaj dosegel, pa tudi če je to ena flika v asfaltu, vredna 10.000, pa ga boš s tem vzpodbudil k temu, da ti bo še vedno stal ob strani in te podpiral. Poleg tega je treba vedeti, da veliko raste samo iz majhnega. Pa še na nekaj bi opozoril nekatere tukaj, še posebno tazadnja dva: poskušajte biti konstruktivni in ne napadajte drugih, ki imajo drugačno mnenje od vas. Čeprav bi še enkrat povdaril, da nisem drugačnega mnenja kot ste vi tukaj, sem samo za to, da se ob dvojnih ograjah postavijo tudi drugi cilji, predlogi za izboljšave, ......... V končni fazi bi bilo neumno, če bi si vsak od nas postavil svojo spletno stran in ustanovil svoje društvo. pa LP
MaraudeR Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 Moje mnenje je samo, da ni smotrno vztrajati pri dvojnih ograjah, ker jih bomo dobili zelo malo, ali pa nič. Zakaj ne bi poskušali na vzdrževalce cest pritiskati po manjših dozah?? Ker nihče ne bo tako enostavno, meni nič tebi nič pljunil nekaj milijard (??) tolarjev, da nam bo izpolnil željo po dvojnih ograjah (Namerno sem napisal NAM, nisem se zmotil.) Trenutno so na "dnevnem redu" ograje, ker se pripravlja sprememba pravilnika o opremi cest in želimo doseči, da se na kritičnih odsekih predvidijo "dvojne" ograje... ...nihče ne zahteva nadomestitve vseh ograj z dvojnimi, vendar preprost izračun pokaže, da bi za ceno enega izgubljenega življenje lahko dopolnili kar 250 km zaščitnih ograj, na račun težje telesne poškodbe pa skoraj 50 km zaščitnih ograj... ...delalo se bo tudi na vzdrževanju cest (vozišča), vendar trenutna kadrovska zasedba ne omogoča izvedbe dveh tako obsežnih projektov... ...veliko oseb sicer sodeluje pri debati na forumu in na veliko razpravlja o tem kaj bi bilo potrebno narediti, ko pa je potrebno zadevo izpeljati pa večina ponikne v ilegalo...na zadnjem sestanku MPP (vabilo je bilo objavljeno tudi v tem forumu), smo bili tako prisotni samo štirje, čeprav naj bi na sestanku sestavili seznam prioritenih odsekov v SLO in se dogovorili glede podrobnosti sestanka s tehničnim odborom za spremembo pravilnika o opremi cest...
iebi VeTeR Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 provokator prav maš!Ampak dej si dopovedat,da se tle postavlja ograje in ,da so eni že ogromno naredil,čeprav ti tega morda ne vidis,zato sajo in marauder :worship:
Lucky Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 Pismu, no, človeku ni jasno, da zato, da se porihtajo male stvari, potrebuješ veliko podatkov in dela. Ne moreš kar reči "popravite vse luknje na cestah, sicer bo joj!" Državnega aparata pač z lahkimi in pomanjkljivimi argumenti ne moreš prepričati. MPP pa priprav na to v zdajšnji zasedbi ne zmore.
Robert Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 Pa še na nekaj bi opozoril nekatere tukaj, še posebno tazadnja dva: poskušajte biti konstruktivni in ne napadajte drugih, ki imajo drugačno mnenje od vas. Čeprav bi še enkrat povdaril, da nisem drugačnega mnenja kot ste vi tukaj, sem samo za to, da se ob dvojnih ograjah postavijo tudi drugi cilji, predlogi za izboljšave, ......... ← Ker se to nanaša tudi na mene, bi ti le povedal, da te jaz osebno ne napadam, ampak s teboj le debatiram. Okej? .) Pozdrav od Roberta
Robert Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 ...veliko oseb sicer sodeluje pri debati na forumu in na veliko razpravlja o tem kaj bi bilo potrebno narediti, ko pa je potrebno zadevo izpeljati pa večina ponikne v ilegalo...na zadnjem sestanku MPP (vabilo je bilo objavljeno tudi v tem forumu), smo bili tako prisotni samo štirje, čeprav naj bi na sestanku sestavili seznam prioritenih odsekov v SLO in se dogovorili glede podrobnosti sestanka s tehničnim odborom za spremembo pravilnika o opremi cest... ← Kar se pa tega tiče, ne moremo vsi vedno prit v LJ, nekateri smo od Ljubljane oddaljeni tudi 100km in imamo zaradi dela in drugih stvari tudi druge obveznosti, zato sem še isti dan poklical Hotschkota in se z njim zmenil, da mi rezervira, dodeli določene odseke. Jaz sem mu za mene npr, svetoval odseke na Primorskem, ker sem pač od tu. Predlagal sem mu relacijo Nova Gorica-Bovec, za kar je tudi sam rekel, da za naš del računa na mene, tako, da zdaj čakam, kaj ste se zmenili .) Pozdrav od Roberta
polomljeni motoristek Objavljeno Maj 25, 2005 Opozori Objavljeno Maj 25, 2005 Ker se to nanaša tudi na mene, bi ti le povedal, da te jaz osebno ne napadam, ampak s teboj le debatiram. Okej? .) Pozdrav od Roberta ← okej
ixs Objavljeno Maj 25, 2005 Opozori Objavljeno Maj 25, 2005 Ej, fantje, ne gre se tukaj zato, da bi sedaj spreminjali program društva, ali pa da bi se odpovedali dvojnim ograjam. Si v prejšnjem postu napisal da si prebral to temo pa je zgleda nisi ali pa imaš zelo kratek spomin. Niti ne gre za društvo ampak za neformalno združenje. Vsekakor bomo zelo veseli tvojega aktivnega udejstvovanja v smeri k izboljšanju stanja slovenskih cest in ko boš zadevo sfural do točke da bo treba le še zbrati podpise se ponovno javi!!!
Butnglavc Objavljeno Maj 25, 2005 Opozori Objavljeno Maj 25, 2005 Danes sem na DSF gledal oddajo MOTOBIKE v kateri je bil tudi prispevek o zaščitnih ograjah v Nemčiji.Tudi tam imajo podobne težave kot pri nas , le da jih tam že rešujejo. Sicer v razumevanju nemščine nisem najboljši , kolikor pa sem razumel stane kilometer dodatne spodnje ograje 500 EUR , pritrdijo pa jo na že obstoječo ograjo. Organizator ali nekaj podobnega pa je MEHRSI.(www.mehrsi.de)
hotschko Objavljeno Maj 26, 2005 Opozori Objavljeno Maj 26, 2005 (popravljeno) Toda poanta je v tem, da bi se lahko ob tem, da zahtevamo/zahtevate dvojne ograje, poskušali zavzemati tudi za to, da se izboljšajo tudi majhne stvari. Dopolnitev varnostne ograje za motoriste je zelo majhen strošek (2500 SIT / meter) v primerjavi s preplastitvijo asfalta ali celo vprimerjavi z postavitvijo navadne enojne ograje. Dopolnitev obstoječih ograj je po našem mnenju en izmed redkih konkretnih posegov v cestno opremo, ki dejansko lahko prihtani 4 izgumljena življenja in 8 težkih motorističnih poškodb letno. Formula je taka, da od države/DARSA/občin/kogarkoli lažje potegneš denar za 100 majhnih stvari, ki bi prav tako izboljšale varnost na naših cestah, kot pa da leta in leta zahtevamo samo dvojne ograje in nič drugega. Po moji grobi oceni bi bilo potreno dopolniti cca 100km ograj od skupno 900km ograj na državnih cestah v SLO. Cena za vse skupaj bi bila 250mio SIT. Ta znesek razdeljen na nekaj let je lahko popolnoma sprejemljiv tudi za DRSC. Naš namen ni, da se takoj namesti kar vse ograje. Najprej je potrebno spremenit pravila (tehnična specifikacija), ki bodo vsebovala način in pogoje postavitev dodatne zaščite za motoriste. Ko bodo takšna pravila sprejeta bodo hkrati tudi obvezujoča za graditelje in vzdrževalce cest. Šele ko bo obstajala zakonska osnova za naše zahteve pa lahko začnemo zares zahtevati spremembe in predlagati posamezne konkretne odseke oz. ovinke in tudi teh ne kar vsevprek ampak na relacijah, kjer je močno povečan promet motoristov v sezoni. A razumeš ? Poleg tega se lahko zgodi, da po nekaj časa, ko se ne bo doseglo nič, počasi izgubljaš veljavo, ljudi, ki te podpirajo. Nekateri bodo enostavno rekli, da vas ne bodo podpirali, ker itaq niste dosegli nič. se dogaja in dosega ... vsak teden kaj novega Če pa boš nekomu lahko nekaj pokazal, da si le nekaj dosegel, pa tudi če je to ena flika v asfaltu, vredna 10.000, pa ga boš s tem vzpodbudil k temu, da ti bo še vedno stal ob strani in te podpiral. lahko že pokažemo Poleg tega je treba vedeti, da veliko raste samo iz majhnega. res je Pa še na nekaj bi opozoril nekatere tukaj, še posebno tazadnja dva: poskušajte biti konstruktivni in ne napadajte drugih, ki imajo drugačno mnenje od vas. Čeprav bi še enkrat povdaril, da nisem drugačnega mnenja kot ste vi tukaj, sem samo za to, da se ob dvojnih ograjah postavijo tudi drugi cilji, predlogi za izboljšave, ......... spremljaj temo in pridi na naslednji sestanek, lahko pa se javiš za popisat in pofotografirat enega od kritičnih odsekov. Trenutno rabimo prostovoljce/aktiviste na cesti. V končni fazi bi bilo neumno, če bi si vsak od nas postavil svojo spletno stran in ustanovil svoje društvo. pa LP ← tudi res ... ali pa ne ... Popravljeno Maj 26, 2005. Popravil hotschko
Sam dePihlja Objavljeno Maj 26, 2005 Opozori Objavljeno Maj 26, 2005 (popravljeno) Dopolnitev varnostne ograje za motoriste je zelo majhen strošek (2500 SIT / meter) Po moji grobi oceni bi bilo potreno dopolniti cca 100km ograj od skupno 900km ograj na državnih cestah v SLO. Cena za vse skupaj bi bila 250mio SIT. Ta znesek razdeljen na nekaj let je lahko popolnoma sprejemljiv tudi za DRSC. ← 250Mio :eek: ? Po nemškem sistemu znaša material za prireditev 100km ograj pribl. 12Mio SIT. Storitev montaže 238Mio :kva2: :hmm: :? Hvala bogu, da mamo DARS :slap: vsaj vemo, kako dragocena je za njih naša varnost :lol1: ! Popravljeno Maj 26, 2005. Popravil Sam dePihlja
hotschko Objavljeno Maj 26, 2005 Opozori Objavljeno Maj 26, 2005 Cena montaže ograje, ki jo ima objavljeno Mehrsi na svoji spletni strani je 12EUR/meter in to ceno celo znižano na 2500 SIT glede na podatke Družbe za državne ceste sem tudi vzel kot osnovo za moj izračun. 500 EUR na kilometer ograje se mi zdi tudi samo za material zeloooo malo, je pa mnogokje tako, da je vgrajeni material le delček celotnega izdelka. Vsekakor je 250 mio pljunek v morje pri vsem denarju, ki vsako leto "odteče" za ceste in če lahko lahko s takšnim vložkom rešimo 4 življenja in 8 težkih poškodb ... je vredno.
mkkamerad Objavljeno Maj 28, 2005 Opozori Objavljeno Maj 28, 2005 Obveščam, da je osnutek projekta Motorist v Sloveniji in občini Trebnje izdelan in posredovan javnim medijskim hišam in sodelujočim na javnem forumu 4.6.05, kjer bomo obravnavali tudi nevarne zaščitne ograje. Upajmo, da bo odziv dober.
Tepko Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 A nebi mogl prijavlat pomanjkanje ograj prometnim inšpektorjem? :hmm: Nek sem slišu da se to njim prijavi... :blink:
c0Li Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 Dobr razmisljas, dej probi pa povej kaj si zvedu :photo:
hotschko Objavljeno Junij 13, 2005 Opozori Objavljeno Junij 13, 2005 podlage zta prijavo inšpektoratu za ceste ni, ker predpis o dodatni zaščiti za motoriste še ne obstaja ... bo pa obstajal in tam smo zraven, da bo takšen kot je treba.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se