Skoči na vsebino

Motoristi pred parlament


micamaca

Priporočene objave

Je zgoraj softi lepo napisal in mislim da ga ne rabimo več resno jemat in bi bilo najbolje da ga enostavno ignoriramo. Kajti napisal je da bi, samo ne more ker nima časa oziroma ima že dovolj drugih skrbi.

Zanimivo da glede na to koliko ima drugih skrbi je zelo ažuren pri pisanju in kritiziranju. Mislim da glede na to da ima čas za tako ažurnost bi imel tudi čas da bi enkrat prišel na sestanek in se tam zlajal in dal predloge.

JA softi verjamem da si bolj izobražen kot jaz samo imaš pač čuden način izražanja :friend1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opazam, da je pri nekaterih prisotna tudi žlehnoba in ne samo kritika. Kritike so zelo dobrodošle, očitki pa popolnoma neumesni. Saj itak se vedno pljuva po ljudeh, kateri kaj delajo in se trudijo, tako je zmeraj bilo in tudi bo, ter zmeraj se dobi nekdo, ki z ljudmi kateri delajo na določenem projektu ne strinja. Zato mene osebno boli en k...., kaj si Softiju podobni mislijo o MPP. Vrata v tem projektu imajo odprta vsi in vsakdo, ki ima kakršnokoli idejo, ki bi pripomogla, je še kako dobrodošel.

Softi, pojma nimam kdo si, vendar tudi ti očitno pojma nimaš, kaj se je do sedaj že naredilo, kaj se še mora naredit. Po tvojih postih tudi vidim, da pojma nimaš zakaj slike odsekov, v glavnem pojma nimaš kaj je kdo že naredil, koliko truda je pri tem že porabil in koliko ga še bo, zato ne moraliziraj, ampak naredi kaj za to tudi ti, če meniš, da smo nesposobni.

In očitki, da se MMP s tem ukvarja zaradi titol in teh varijant. Ma jaz ne vem, mene me prav žalost prime, ko berem take neumnosti kot jih pišeš ti. A veš kaj bo za mene titola? Za mene bo titola takrat (upam, da bo takih dogodkov čim manj, oziroma, da jih sploh ne bi bilo), ko bom izvedel, da je motorist treščil v "ograjo za katero se zavzemamo" in bo pri tem ostal živ, ostal popolnoma nepoškodovan ali pa jo odnesel z lažjimi poškodbami. In to je to, kar mene žene, da pri tem projektu pomagam, kolikor pač upam in zavedam se tudi, da v tej ograji lahko končam tudi sam. Za menoj bo še nevem koliko generacij motoristov, ki bodo te ograje še kako krvavo potrebovali in dobro se zavedam, da bo marsikatero življenje na ta račun prišparano. Še pri vseh stvareh, ki sem do sedaj sodeloval, nisem nikoli hotel bit omenjen ali kaj podobnega, zato očitki te vrste popolnoma brezpredmetni. Hvala bogu, se na take očitke ne oziram in me pri delu tudi ne ovirajo, ker se mi zdi brezveze porabljat energijo nekje, kjer ni učinka.

Nekateri bi radi, da se te stvari naredijo čez noč (tudi jaz bi bil tega vesel), vendar to pač ni mogoče. Narediti je potrebno določene korake, ki si morajo slediti v določenem zaporedju in te korake zdaj delamo tudi mi. Če pa meniš, da lahko na kakršenkoli način hitrost teh korakov pospešiš, potem pač pridi zraven in povej, kako bi to naredil.

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Vse je treba takoj in zdaj... kdor ni sposoben, naj si da šus v glavo." :SS :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Robert jaz mislim da še vedno manjka dialog z pristojnimi. Ni vse samo v pošiljanju listkov po pošti in bla bla bla... Ampak konkretno prnest material na 50 straneh v mapci, it z njimi na sestanek (vse se da zmenit, če je le razlog utemeljen in če je gibanje dovolj "veliko" in močno.) V okviru MAKSI-ja mislim da bi to mogl uspet. Se usest s pristojnimi za mizo in jim povedat situacijo tako kot je. Podat konkretne predlog in vse. Če ne druzga, naj nam država priskrbi saj material za ograje pa grem tud jz zravn pomagat šraufat gor. Sm že reku da mi ni panike.

Tole preko pošte traja zelo dolgo časa. Koliko časa pa traja da vam uni tam odgovorijo? Stavim da vsaj 2 tedna. Pa šele tretji al pa četrtič ste dobil odgovor. Jaz imam še vedno velike dvome, da to uni tam sploh berejo. Dajo tajnikom uni preberejo in potem v imenu odgovornih napišejo odgovor in dajo gor štampilko, šefe pa podpiše. Država misli da so naše ceste idealne in da ni treba nič spreminjat.

Primer: Glejte študentje so tudi zadnjič bili za mizo, ko so spreminjali zakon o dohodnini za študentsko delo. BILI SO ZRAVEN. Pogovarjali so se znjimi in jih dali konkretne predloge in POSLUŠALI so jih. Ravno tako bi poslušali nas, če bi se VSI motoklubi "združili" in vlekli vsi v eno smer, ne pa vsak v svojo.

Torej: Združt, izvolt motoristični "parlament" - odbor članov, ki bi predstavljal motoriste, torej tisti, ki bi se menili z vlado na 4 oči in potem se še pripravi strategijo in 100% da uspemo. V angliji je motoristom to uspelo. Pa mislim da tud v drugih državah. Samo dokler ne bomo enotni ne more bit nič. REsda pa imajo v angliji veliko večjo motoristično "društvo" ampak oni so dali vladi na 80-tih straneh poročilo kake so razmere in vse predloge sprememb na danem mestu. Dal sam vam že linke in dvomim da je sploh kdo pogledu in kdo prebral. Jaz sedaj prevajam te dokumente in mislim da vse kar so tam dosegli pri nas manjka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uf, smo že pri ustanavljanju motorističnega "režima", parlament, izvoljenci ... to ni dobr ..

Poleg tega, Tepko - a si ti morda prebral kak odgovor pristojnih, morda vprašal koga od MPP, kakšno komunikacijo imajo, ali zgolj "domnevaš" kako potujejo pisma sem in tja?

dej, poklič Hočkota ali Marauderja in ti bosta mrbit povedala, kako in kaj ... takole nekaj teoretizirat ... ni dobr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tepko, na zalost je v sloveniji tako, da je fovsija trenutno se vedno vecji faktor pri kakrsnikoli akciji kot pa morebitna korist za vecino. ravno zaradi te fovsije je situacija kakrsna je; med motoklubi, med posamezniki, med odgovornimi.

na kar ti ciljas je ze korenita sprememba miselnosti ljudi, to pa traja se dlje kot male spremembe okoli ograj ali kolickov.

zal.

mislim, da je politika malih korakov trenutno bolj smiselna za gibanje slovenskih motoristov, saj ce bo sprovedeno uspesno bo tudi teza glasu slovenskih motoristov vecja. tako bo pri naslednjem projektu prej in vec posluha za doticne probleme.

tudi FEMA ni zacela kot velika in uspesna organizacija, temvec kot klub fanatikov (v pozitivnem pomenu) in idealistov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Robert jaz mislim da še vedno manjka dialog z pristojnimi. Ni vse samo v pošiljanju listkov po pošti in bla bla bla... Ampak konkretno prnest material na 50 straneh v mapci, it z njimi na sestanek (vse se da zmenit, če je le razlog utemeljen in če je gibanje dovolj "veliko" in močno.) V okviru MAKSI-ja mislim da bi to mogl uspet. Se usest s pristojnimi za mizo in jim povedat situacijo tako kot je. Podat konkretne predlog in vse. Če ne druzga, naj nam država priskrbi saj material za ograje pa grem tud jz zravn pomagat šraufat gor. Sm že reku da mi ni panike.

Tole preko pošte traja zelo dolgo časa. Koliko časa pa traja da vam uni tam odgovorijo? Stavim da vsaj 2 tedna. Pa šele tretji al pa četrtič ste dobil odgovor. Jaz imam še vedno velike dvome, da to uni tam sploh berejo. Dajo tajnikom uni preberejo in potem v imenu odgovornih napišejo odgovor in dajo gor štampilko, šefe pa podpiše. Država misli da so naše ceste idealne in da ni treba nič spreminjat.

Primer: Glejte študentje so tudi zadnjič bili za mizo, ko so spreminjali zakon o dohodnini za študentsko delo. BILI SO ZRAVEN. Pogovarjali so se znjimi in jih dali konkretne predloge in POSLUŠALI so jih. Ravno tako bi poslušali nas, če bi se VSI motoklubi "združili" in vlekli vsi v eno smer, ne pa vsak v svojo.

Tepko, to je pa tisto kar govorim. Ker niste zraven, ne veste kaj je bilo do sedaj narejeno. Vse to kar mi v zgornjem odstavku govoriš je bilo že opravljeno. Nekateri so opravili že veliko razgovorov, tako, da ne le pošiljamo stvari po popšti, kot nekateri to mislite. Vendar se pa strinjam, da jim ne smemo dat miru.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uf, smo že pri ustanavljanju motorističnega "režima", parlament, izvoljenci ... to ni dobr ..

Poleg tega, Tepko - a si ti morda prebral kak odgovor pristojnih, morda vprašal koga od MPP, kakšno komunikacijo imajo, ali zgolj "domnevaš" kako potujejo pisma sem in tja?

dej, poklič Hočkota ali Marauderja in ti bosta mrbit povedala, kako in kaj ... takole nekaj teoretizirat ... ni dobr.

Pa to sploh ni teoretiziranje. A se ti na 4 oči zmeniš s človekom al se ne? Al se bolj zmeniš preko papirjev kot na 4 oči. Težko ti en človek laže v oči, še bolj težko pa laže v oči recimo desetim. Še bolj težko pa lahko laže 17.000 motoristom. Tisti odgovorai samo obljubljajo. Obljube so prazne pa še te zgolj samo na papirju.

Sicer jaz sem dal predlog s katerim bi 100% uspel. Kar se mene tiče lahko delate kar hočte. Jaz bom svoje zadane zadeve prevedel in pofotkal in material predal naprej pol pa naj delajo kar hočejo. Zarad mene če si mečejo listke čez okn parlamenta kot smo si jih včasih v šoli med sošolci. :kva2:

Men se zdi, da to ni problematika, ki bi jo lahko reševali preko pisem in papirja. Problematika je, kjer se je treba usest za mizo in se pogovorit. Tudi uni imajo ziher 100 argumentov proti ograjam, ki so mogoče nam neznani.

Pa tud števila sem že 100x napisal da ni dovolj eno MAKSI društvo in 3-je na sestanku MPP. Študentje mamo ŠOU pa še marsikej druzga in imamo študentski parlament. VSI držimo skupaj in tudi dosežemo ko država kaj zajebe.

Je tak al ni? Mislm da je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa to sploh ni teoretiziranje. A se ti na 4 oči zmeniš s človekom al se ne? Al se bolj zmeniš preko papirjev kot na 4 oči. Težko ti en človek laže v oči, še bolj težko pa laže v oči recimo desetim. Še bolj težko pa lahko laže 17.000 motoristom. Tisti odgovorai samo obljubljajo. Obljube so prazne pa še te zgolj samo na papirju.

Sicer jaz sem dal predlog s katerim bi 100% uspel. Kar se mene tiče lahko delate kar hočte. Jaz bom svoje zadane zadeve prevedel in pofotkal in material predal naprej pol pa naj delajo kar hočejo. Zarad mene če si mečejo listke čez okn parlamenta kot smo si jih včasih v šoli med sošolci.  :kva2:

Men se zdi, da to ni problematika, ki bi jo lahko reševali preko pisem in papirja. Problematika je, kjer se je treba usest za mizo in se pogovorit. Tudi uni imajo ziher 100 argumentov proti ograjam, ki so mogoče nam neznani.

Pa tud števila sem že 100x napisal da ni dovolj eno MAKSI društvo in 3-je na sestanku MPP. Študentje mamo ŠOU pa še marsikej druzga in imamo študentski parlament. VSI držimo skupaj in tudi dosežemo ko država kaj zajebe.

Je tak al ni? Mislm da je.

lej, ti DOMNEVAŠ, da komunikacija teče samo po papirju...

In ne - študenti ne dosežete baš dosti. ŠOU pa je tu samo zaradi pranja denarja. In študentski parlament - hahaha ... dobr štos :lol1:

In TEORETIZIRANJE sem mislil to, ko ti tukaj teoretično nabijaš, kaj bi bilo treba, in teoretično očitaš MPP in MAKSI, da sam po papirju komunicirajo. VEŠ pa tega ne zagotovo, ker se nisi potrudil pogovoriti s kom, da bi ti povedali, kako poteka komunikacija...

In samo zato tvoje pisanje, žal, ocenjujem kot nabijanje. Teoretičnih predlogov imamo vsi dosti - realnost je nekaj drugega. Real life pa to ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo fantje in dekleta, konkretna akcija na vidiku :yea1:

Na našem zboru MK Kamerad 4.6.05 bo forum na temo moto varnosti tekla v živo in to s kompetentnimi gosti.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=12154

Priprave na stvar so na višku, zato pozivam vse, ki lahko pripomorejo k učinkoviti pripravi in izvedbi debate 4.6.05, da to storijo.

Konkretno - da bo akcija 4.6. uspešna (da ne bomo izumljali tople vode), bomo potrebovali zadnja stališča nas motoristov ter države glede zaščitnih ograj na nevarnih odsekih cest, tu pa vidim vas.

Rabili bomo izoblikovana stališča tudi za druge zadeve npr. glede cestnin in zavarovanj v Sloveniji ter še kaj po načelu več glav več zelja.

Na to temo smo se že videli enkrat z Bladzojem, sedaj pa pričakujem še kaj konkretnega, lahko tudi na mail.

LP! Kamerad Mirko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo fantje in dekleta, konkretna akcija na vidiku  :yea1:

Na našem zboru MK Kamerad 4.6.05 bo forum na temo moto varnosti tekla v živo in to s kompetentnimi gosti.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=12154

Priprave na stvar so na višku, zato pozivam vse, ki lahko pripomorejo k učinkoviti pripravi in izvedbi debate 4.6.05, da to storijo.

Konkretno -  da bo akcija 4.6. uspešna (da ne bomo izumljali tople vode), bomo potrebovali zadnja stališča nas motoristov  ter države glede zaščitnih ograj na nevarnih odsekih cest, tu pa vidim vas. 

Rabili bomo izoblikovana stališča tudi za druge zadeve npr. glede cestnin in zavarovanj v Sloveniji ter še kaj po načelu več glav več zelja.

Na to temo smo se že videli enkrat z Bladzojem, sedaj pa pričakujem še kaj konkretnega, lahko tudi na mail.

LP!        Kamerad Mirko

KONČNO!!! TO sem čakal in o tem govoril!!! Zdej se morm pa potrudt pa čimprej prevest vso strategijo in statistiko.

In kje je ta obrtna cona trebnje? Jaz tam še bil nikoli ne. :grrr

In sedaj naj se tam zberejo vsi gobezdači in vsi tisti, ki so delali na kakih ograjah in čemurkoli in povejo tistim gospodom kar jim gre. Seveda bi bilo treba prej malo poskrbeti kaj se bo govorilo in predlagalo. :doze:

In kot vidim, ti vplivni možje le niso tako VIP in zasedeni, da se v 8 mesecih ni dalo dobiti vse za mizo... :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 Tepko

Ko prideš v Trebnje, Dolenjska, bo vse označeno. Sledi označbam MOTO :yes:

2 all

Časa na forumu bo max 1,5 ure, tematik za obdelat pa kar nekaj, zato bomo morali biti vsi zelo konstruktivni z izoblikovanimi stališči.

Gobezdačev "KAR NEKI" ne bo na forumu nobeden poslušal. Za razglabljanje in nakladanje bo čas ob hladnem pivu :grim

Potek foruma:

1. predstavitev motorista v Sloveniji (povzročitelji nesreč v Evropi in pri nas, problematika nezadostnega pridobivanja praktičnih znanj pred pridobitvijo izpita A, obnavljanje praktičnih znanj na poligonih in šolah varne vožnje z motorji), predstavitev motorista v občini Trebnje

2. zaščitne ograje na nevarnih odsekih cest v Sloveniji in nevarni odseki v občini Trebnje

3. kolesarji v prometu – v Sloveniji in občini Trebnje, pomanjkanje kolesarskih poti in stez

4. cestnine in zavarovanja v Sloveniji (mesečno, polletno zavarovanje, zavarovanje treh motorjev na eno polico)

5. načini uvoza motorjev ter starodobnikov iz tujine, homologacija predelanih motornih koles

Zatorej, stališča moramo izoblikovat čim preje in morajo biti kratka in jasna!

Obrazložitev pa bo seveda širša, saj papir itak vse prenese! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[quote=Tepko,8 May 2005

In sedaj naj se tam zberejo vsi gobezdači in vsi tisti, ki so delali na kakih ograjah in čemurkoli in povejo tistim gospodom kar jim gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tepko, Softi in ostali

MPP nam pač ni prva in edina stvar v življenju, ki jo počnemo. Aktivni smo občasno in glede na "trenutno inspiracijo" oz. po potrebi. Smo pač neformalno združenje in po moje zelo uspešno. Vsaj JAZ tako gledam na to reč.

Trenutno se konkretno ukvarjamo in rinemo skozi proceduro spremembo tehnične specifikacije za ceste (TSC) in pravilnika o opremi cest (sestanek tehničnega odbora DRSC-ja bo ravno zaradi tega že 18.5.), ki bo po sprejetju postala zavezujoča in bo lahko osnova za naše konkretne predloge in zahteve na "teh in teh" odsekih. Od sprejetja TSC naprej bo odgovornosti za mrtve in poškodovane zaradi neustreznih ograj na Ministrstvu za promet (MP) in Direkciji RS za ceste (DRSC) in verjemi, da si MP in DRSC ne želita mrtvih na svoji vesti.

Naša stališča so jasna in kratko in jedrnato pojasnjena v dveh dokumentih, ki so ju dobili na DRSC-ju in MP in sta bila objavljena tudi v tej temi.

Pred sprejetjem tega tehničnega dokumenta nas lahko vedno zavrnejo, da so ceste v skladu s pravili in sprememba ni nujna, kar je v bistvu res. Ko bo torej obstajala pravna osnova za ustreznejše varnostne ograje, bomo začeli podajati konkretne predloge na katerih odsekih je postavitev nujna in če se ne bo nič premaknilo gremo šele potem "štrajkat". To, da smo bili že v Tedniku je precej pomagalo in če bo treba bomo zrihtali tudi Trenja.

V družbi za državne ceste (DDC) so obljubili, da bodo postavili ograje na najbolj kritičnih delih (tam kjer so bili pred kratkim poškodovani ali mrtvi motoristi) še letos pred sprejetjem TSC, če jim pripravimo seznam teh ovinkov in ograj. Ravno zato sem predlagal, da gremo na cesto poslikat ograje na problematičnih odsekih cest in to zbrano in urejeno pošljemo na DDC.

Morate pa tudi vedeti, da noben državni ali javni organ ne more delat mimo pravil, ki veljajo in ravno zato je pomembno, da se pravila spremenijo in sprejmejo takšna, ki bodo v skladu z našimi zahtevami in željami.

Upam, da sem bil jasen in da razumete kakšna je naša pot in da je vsak, ki pride na sestanek MPP lahko zelo kortisten, čeprav nič zelo konkretnega ne stori, saj ima morda delček informacije ali idejo o zelo konkretnih rečeh ... recimo oblika dokumenta, dopolnitev delčka besedila, konkreten podatek kje dobiti določeno informacijo ..., ki jo potrebujemo in brez katere bi bi bilo delo težje in manj učinkovito.

LP

h.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potek foruma:

1. predstavitev motorista v Sloveniji (povzročitelji nesreč v Evropi in pri nas, problematika nezadostnega pridobivanja praktičnih znanj pred pridobitvijo izpita A, obnavljanje praktičnih znanj na poligonih in šolah varne vožnje z motorji), predstavitev motorista v občini Trebnje

2. zaščitne ograje na nevarnih odsekih cest v Sloveniji in nevarni odseki v občini Trebnje

3. kolesarji v prometu – v Sloveniji in občini Trebnje, pomanjkanje kolesarskih poti in stez

4. cestnine in zavarovanja v Sloveniji (mesečno, polletno zavarovanje, zavarovanje treh motorjev na eno polico)

5. načini uvoza motorjev ter starodobnikov iz tujine, homologacija predelanih motornih koles

Zatorej, stališča moramo izoblikovat čim preje in morajo biti kratka in jasna!

Obrazložitev pa bo seveda širša, saj papir itak vse prenese!  B)

Predlagal bi, da se "stopi skupaj" MAKSI, MPP in seveda organizatorji tega foruma. Možno ali ne? :?

1. točka je zelo kul :OK: Predlagam še, da si država dobi pravico s katero lahko "posega" v ceno učne ure v avtošolah in poviša mejo števila učnih ur v avtošoli, ki so potrebna za opravljanje izpita. Avtošole, ne smejo gledati samo na profit in konkurenčnost, pač pa si morajo prizadevat za večjo varnost. In država si tudi prizadeva. Zato naj malo "omejijo" avtošole pri njihovih "podvigih" cen.

Zraven bi še dodal, da bi se lahko "uzakonilo" da se vsak državljan, ki ima vozniško dovoljenje vsakih 5 let udeležuje šol varne vožnje, ki bi poteka v Sloveniji. Na teh šolah bi predvsem ponavljali predpise in zakone, še posebej poudarili spremembe (nekateri jih ne poznajo dobro) in izpilili "reflekse" in tehniko vožnje. Te šole bi morale biti obvezne in primerne cene (okoli 5-10 tisoč SIT).

2. točka predlagam že zgoraj omenjeno povezavo z MPP in MAKSI.

3. točka je prepuščena vam...

4. glede zavarovanja mislim da bi tudi morali skupi stopt MPP, MAKSI in drugi...

Cena cestnin je ok (ob registraciji), če bodo zgradili ograje in popravili ceste. Plačam magari tudi več. Cestnina za avtoceste pa najmanj za 50% dol, ker to kar je sedaj ni pravično. Kar se tiče zavarovanj, ideje so kul! :OK: :OK: Mogoče še malo znižat ceno zavarovanja glede na to, da motoristi ne povzročimo toliko nesreč.

5. točka spet prepuščena vam...

Drgač pa carji ste :worship: :worship: :worship: :OK: :OK: :OK: :yea2: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a nismo (kdo že? :blink: ) bli par strani nazaj lenobe pa abervezniki :blink: ????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drgač pa carji ste  :worship:  :worship:  :worship:  :OK:  :OK:  :OK:  :yea2:  :yea1:

Sej Hočkotovo zadnjo objavo v tej temi, ki je neposredno pred tvojo tole, katero tukaj delno citiram, si pa prebral, a ne? Zganjaš revolucijo po tem, ko se je že zgodila ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tepko,glede sodelovanja;z MAKSI smo se že dogovarjal(če prav vem-maksi in mpp so si precej blizu :? )ker so fantje že veliko naredili na tem :OK: in nima smisla,da izumljamo toplo vodo.upam,da res pridejo :hmm: in tudi vsi ostali,ki verjamete,da se da kaj naredit močno vabljeni.glede na goste,ki so potrdili udeležbo bi bilo škoda,če jih nebi "izkoristili",čeprav se moramo zavedat,da bo treba še velikokrat v "hosto" preden se bo kej rešil.

hja,nekaj postov višje sem omenil sodelovanje......,pa zgleda,da je že na vidiku nam tako ljuba in domača foušija in rivalstvo :BUA: (pa pustmo to zaenkrat stat)-ko pa bo to "uradno" potrjeno vas pa razsvetlim.

vsem en lep :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a nismo (kdo že?  :blink: ) bli par strani nazaj lenobe pa abervezniki :blink: ????

Ne pozabi, da se ljudje spreobračamo. Mogoče je Tepko videl Marijo :D Mal heca!

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MEHR SIcherheit - vec varnosti. v D in tudi A so tega problema osvesceni ze vec let in koncko se zadnjih par let pospeseno tudi raziskuje na podrocju izboljsanja varnostnih ograj, tako da motoristi ne bodo vec prileteli kot v cirkularko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej Hočkotovo zadnjo objavo v tej temi, ki je neposredno pred tvojo tole, katero tukaj delno citiram, si pa prebral, a ne? Zganjaš revolucijo po tem, ko se je že zgodila ...

To je letelo na MKKAMERAD. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne pozabi, da se ljudje spreobračamo. Mogoče je Tepko videl Marijo :D  Mal heca!

Pozdrav od Roberta

zgleda da res....ker se temu primerno finega dela :naughty: .....

on že ve :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse zainteresirane in sodelujoče pri MPP pozivam na taktično/posvetovalni sestanek v torek 17.5.2005 v Clubhouse-u Firestarters v Ljubljani.

okvirni dnevni red

- taktični posvet pred sestankom tehničnega odbora za varnosstne ograje

- izmenjava mnenj med člani MPP, MakSi in Mk Kamerad in priprava stališč za forum 4.6.2005 v Trebnjem

- razdelitev odsekov za popis in pripravo konkretnega predloga za postavitev ograj na najkritičnejših cestnih odsekih v SLO

- razno

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!