Ice Objavljeno Maj 19, 2006 Deli Objavljeno Maj 19, 2006 da lahko odstopa od veriznika ? damn, them bikes got numbers. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Maj 20, 2006 Deli Objavljeno Maj 20, 2006 zdej bi velik raj mel kle500 dela ze od 1500 naprej kar pomeni v 6 enih 30 km/h pr bmw pa 3000min-1 pomen enih 80km/h Jaz imam ER 5, ki ima enako mašino kot KLE in po izkušnjah sodeč moram nasprotovati zapisanemu: Od 1500 rpm res dela, ampak v nižjih prestavah (1,2). V 6 lahko pozabiš na 30 km/h. 60 je bolj realna številka. Pod 3000 KLE/ER nista pretirano vozna (se pojavi cukanje), vendar to ni problem, saj imata "delovno polje" od 3000 do 9000 rpm. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zdrawc Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 Ewo problema .) imam F650 Funduro letnik 99 prejšni teden sem naredil servis (filtra, olje, svečke) čez vikend sem naredil normalno bp. dobrih 400km... v ponedeljek ga zalaufam, se peljem dobrih 500m pa začne nenavadno trokirat (pogledam, da nimam slučajno zaprtega bencina <_< ) in se komaj privlečem do kolega še enih 200m, tam seweda gledat kaj bi bilo :hmm: ko motor vžgem, prvih par sekund (4-10) normalno deluje, potem pas začne trokirat in pokat, obrati ne pridejo več kot do 2000 svečke OK, iskra je na obeh svečkah (tako, da se mi zdi, da tudi obe zinšpuli delujeta brezhibno) zdaj sem ga peljal k mehaniku, bo pogledal kako je z uplinjačem (fergazerjem) :eek: a je imel kdo kakšne podobne probleme :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 Glede na to da je z elektriko očitno vse uredu, je možnen problem v dovodu zraka ali pa goriva. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zdrawc Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 Glede na to da je z elektriko očitno vse uredu, je možnen problem v dovodu zraka ali pa goriva. sej, zdajle mehanik forgazer razdira, pa da vidimo, kaj je/bo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 sej, zdajle mehanik forgazer razdira, pa da vidimo, kaj je/bo... Za voljo tvoje denarnice upam da je težava le v kaki smetki... :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Blanka Objavljeno Junij 2, 2006 Deli Objavljeno Junij 2, 2006 Živjo :) v imenu enega prijatelja sprašujem, če kdo od vas slučajno ve, kako se da originalni auspuh za BMW F650GS malo bolj odpreti. Meni sicer ni bilo čisto jasno, kaj s tem misli, ampak menda boste vi že vedeli :) če ne pa vprašajte za detajle. Najlepša hvala :) čao B Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw Objavljeno Junij 2, 2006 Deli Objavljeno Junij 2, 2006 katerega....levega ali desnega?..... :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Blanka Objavljeno Junij 3, 2006 Deli Objavljeno Junij 3, 2006 Čao še enkrat :) najprej hvala za linke, sam nisva nekako izbrskala nič konkretnega. Tale moj Jure bi namreč rad SAM malo bolj odprl izpuh. Pravi, da je čisto vseeno katerega, rad bi samo nekoliko bolj pridobil na glasnosti. Pravi da zato, da se ga bo malo bolj slišalo in da bo zato tudi pri prehitevanju manj šans, da ga bo kdo spregledal. Če bi lahko kdo napisal postopek, ali pa dodal kak link do kakšne take "naredi si sam" strani, bi blo super. Hvala še enkrat, bodte fajn, B Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno Junij 3, 2006 Deli Objavljeno Junij 3, 2006 Čao še enkrat :) najprej hvala za linke, sam nisva nekako izbrskala nič konkretnega. Tale moj Jure bi namreč rad SAM malo bolj odprl izpuh. Pravi, da je čisto vseeno katerega, rad bi samo nekoliko bolj pridobil na glasnosti. Pravi da zato, da se ga bo malo bolj slišalo in da bo zato tudi pri prehitevanju manj šans, da ga bo kdo spregledal. Če bi lahko kdo napisal postopek, ali pa dodal kak link do kakšne take "naredi si sam" strani, bi blo super. Hvala še enkrat, bodte fajn, B preden se z svedrom zapodi v avspuhe 2 nasveta: 1. en avspuh je lažen, samo zaradi šminke, da ne bo tega vrtal in se potem čudil :grim 2. avspuh ni čisto brezveze ima svojo funkcijo pri delovanju mašine. z vrtanjem lahko povzroči da mašina ne bo več optimalno delala, imela večjo porabo ali slabše vlekla, sploh pri BMW-ju ki je pol elektronike, sond itd... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Junij 3, 2006 Deli Objavljeno Junij 3, 2006 vrtanje v original avspuh, po mojem mnenju, neumnost...če želi, da se ga sliši naj kupi drug avspuh.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Blanka Objavljeno Junij 3, 2006 Deli Objavljeno Junij 3, 2006 Hmm... ok, a vrtanje je edina rešitev? on bi ga pač rad malo bolj ODPRL, meni zaenkrat ni nič govoril o kakšnem vrtanju. Tnx B Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno Junij 3, 2006 Deli Objavljeno Junij 3, 2006 Hmm... ok, a vrtanje je edina rešitev? on bi ga pač rad malo bolj ODPRL, meni zaenkrat ni nič govoril o kakšnem vrtanju. Tnx B :blink: mogoče sem butast ampak nevem kako odpiranje pa še naj bi bilo. po domače imaš pri avspuhu razne prekate in polnilo. lahko prevrtaš prekate, vse ostalo pa je že razdiranje avspuha z ??????? posledicami. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Junij 3, 2006 Deli Objavljeno Junij 3, 2006 Hmm... ok, a vrtanje je edina rešitev? on bi ga pač rad malo bolj ODPRL, meni zaenkrat ni nič govoril o kakšnem vrtanju. Tnx B mogoče je pa mal zmeden pa je mislil "odprl bi motor da bo več moči" ... če je to kje v gostilni slišal, potem zna bit to res tko ... povej m uda ima več načinov za pridobivanje moči in tud iveč načinov modifikacij izpušnega sistema ... niso pa vsi ziher delujoči in če pojma nima ... no ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Blanka Objavljeno Junij 3, 2006 Deli Objavljeno Junij 3, 2006 :blink: mogoče sem butast ampak nevem kako odpiranje pa še naj bi bilo. Emm, ne ne Pervy, se je izkazalo, da sem jaz butasta, ker sprašujem neumnosti :) očitno se te stvari res sam vrta. hvala za odgovor, bom sporočila naprej, bodte fajn dečki čao B Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JOHNE Objavljeno Junij 3, 2006 Deli Objavljeno Junij 3, 2006 Živjo :) v imenu enega prijatelja sprašujem, če kdo od vas slučajno ve, kako se da originalni auspuh za BMW F650GS malo bolj odpreti. Meni sicer ni bilo čisto jasno, kaj s tem misli, ampak menda boste vi že vedeli :) če ne pa vprašajte za detajle. Najlepša hvala :) čao B ORIGINAL JE ORIGINAL IN NAJ TAK OSTANE! KO PRODAJAŠ MOTOR,PA VERJETNO NE BO NIHČE NAVDUŠEN NAD PRELUKNANIM AUSPUHOM. VSE SKUPAJ JE PREPROSTO ZA CCA 60.000 SIT. SNAMEŠ ORIGINALNE "RORE",KUPIŠ DRUGEGEGA (ENEGA IN TO LEVEGA IN SICER LEO VINCE ALI KAJ PODOBNEGA) GA NATAKNEŠ, PA BO ROPOTALO DA TE BODO SLIŠALI VSI. :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lobo Objavljeno Junij 3, 2006 Deli Objavljeno Junij 3, 2006 Če menjaš lonec, nimaš več katalizatorja, sonde, ... Če novi loonec ni homologiran, ti zna policija ali stric na tehničnem delat probleme. Glede vrtanja, pa so ti že odgovorili. V avtu pa vaju tako ne bodo slišali, če pripeljeta odzadi, pe če vozita brez auspuhov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw Objavljeno Junij 3, 2006 Deli Objavljeno Junij 3, 2006 preden se z svedrom zapodi v avspuhe 2 nasveta: 1. en avspuh je lažen, samo zaradi šminke, da ne bo tega vrtal in se potem čudil :grim e jebiga Pervy......a moraš res vse takoj sčvekat? .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zdrawc Objavljeno Junij 3, 2006 Deli Objavljeno Junij 3, 2006 Blanka, kaj pa če bi se tvoj prijatelj sam prijavil na MS in se sam pozanimal glede tega :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Blanka Objavljeno Junij 5, 2006 Deli Objavljeno Junij 5, 2006 Blanka, kaj pa če bi se tvoj prijatelj sam prijavil na MS in se sam pozanimal glede tega :hmm: Ok, čao :) ta moj prijatelj je zdaj klele zraven in sprašuje: naj mi prosim nekdo, ki je to že naredil (= vrtal v avspuh), pove v katerega in kam točno naj vrtam, da ne bom prevrtal polnila. se pravi, rabim samo podatke, kam naj zavrtam, koliko veliko luknjo itd. sicer hvala lepa za vsa druga opozorila, sam res rabim samo napotke, kako to naredim sam, ne pa kako zamenjam cel auspuh za 60.000. Razen, če kdo ve, kje ga lahko zamenjam za 30.000 :) hvala :) čao Jure Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno Junij 5, 2006 Deli Objavljeno Junij 5, 2006 Ok, čao :) ta moj prijatelj je zdaj klele zraven in sprašuje: naj mi prosim nekdo, ki je to že naredil (= vrtal v avspuh), pove v katerega in kam točno naj vrtam, da ne bom prevrtal polnila. se pravi, rabim samo podatke, kam naj zavrtam, koliko veliko luknjo itd. sicer hvala lepa za vsa druga opozorila, sam res rabim samo napotke, kako to naredim sam, ne pa kako zamenjam cel auspuh za 60.000. Razen, če kdo ve, kje ga lahko zamenjam za 30.000 :) hvala :) čao Jure hmmm dvomim da je kdo tu tak mojster da bi znal na pamet povedat kam zavrtat. torej vrtat ni priporočljivo nikamor ker so ti avspuhi narejeni z smislim in krepko preračunani in če spremeniš "upor" plinov porušiš tudi optimalno delovanje motorja. če pa že misliš vrtat potem butni kako luknjo dve na slepo ali pa si prej dobi skico avspuha in se odloči kje vrtat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Junij 5, 2006 Deli Objavljeno Junij 5, 2006 In čez nekaj časa bo morda gospodična postavila v kolegovem imenu še eno vprašanje: "Motor kar naenkrat ne gre nikamor. Kako bi se dalo to poceni in učinkovito rešiti?" Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Junij 5, 2006 Deli Objavljeno Junij 5, 2006 Kokooo? zašvasaš to ito luknjo :D !! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tusi Objavljeno Julij 5, 2006 Deli Objavljeno Julij 5, 2006 Ojla. No tud sam sem lastnik GSa od letos in se mi obeta servis na 60.000...pismo a sem jih res že 10k naredu;) Menjat bo treba: olje oljni filter svečka zračni filter filter goriva Ker bom to večinoma delal sam, me zanima kaj kej uporabljate, poleg original BMW zadev: - katero olje - kje kupiti filter - katere svečke so vam najljubše - kje dobit zračni filter - kje dobit filter goriva - mam pa polomljeni še dve prvi špici, pa me tud zanima če to paše od kakega drugega motorja, ali pa kje se s tem posebej ukvarjajo, bi dal pa še fajn nacentrirat zadevo, ker zej mi malo trese Me pa zanima še kje dobit posebej samo verižnike (komplet vem kje se dobi). No sem se spomnu da to še ni vse. Moti me škripanje prve zavore in opažam, da mi malce neenakomerno prijemlje, ko počasi bremzam. Je možno da je malo kriv disk ali je lahko vzrok samo v ploščicah (katere imajo še dovolj mesa). No drugač bi pa samo pohvalu to mašinco, dela bp in ko se ga navadiš se pelje ko moped;) Za prvi motor super zadeva. Hvala za vse odgovore, Tusi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 5, 2006 Deli Objavljeno Julij 5, 2006 Ves potrošni materila najlažje in najhitreje dobiš v louis.de. Olje eno polsintetično za motocikle, znamka niti ni tolk važna. Svečko pa tako, kot je predpisana za tvoj motor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se