Skoči na vsebino

BMW F 650 GS


Priporočene objave

Objavljeno
Itak da obstaja več kvalitet verig, potem je samo od tebe odvisno koliko si pripravljen seči v žep. Tiste slabše bo prej pretegnilo, tiste boljše bodo pa prej oba verižnika zdrgnile pa bodo še OK

Imaš kakšen predlog, katera bi bila OK? Sem še relativno nov v moto-veselju, ki se mu pravi "štimanje" motorja, pa rabim kakšen dober namig. Nekaj sem že prebral o verigah REGINA, pa sem dobil občutek, da niso kaj prida...

Hvala že vnaprej za odgovor!

lp

Objavljeno

REGINE ti tudi jaz ne bi priporočal čeprav pravijo da so se popravili v zadnjem času. JAz še vedno prisegam na DID, tukaj imaš vse podatke o vrstah verig in tudi podatke o natezni trdnosti, dimenzijah posameznih elementov in obrabni odpornosti. Mislim da je kar precej pregledno.

DID CHAINS

Objavljeno

TNX!

Nimajo sicer podatkov za mojo GS-ko ampak glede na to, da je zelo podobna PEGAS-u 650, sem pregledal njegove podatke. Načeloma vse OK, sem pa na LOUIS-a vseeno posalal vprašanje ali je njihov komplet originalen ali "nadomestek".

Za odgovor sem sicer prepričan, kakšen bo: "Jaaaaa, vse je ORIGINAL in OK" :naughty:

Bomo vidli... .)

lp

Objavljeno

Tole sicer paše v temo o verigah in upam da bo ICE tole prestavil

Glej očitno smo se narobe razumeli, nadomestek za original je vse kar ne boš kupil na pooblaščenem servisu in seveda drago plačal. Če kupiš v LOUISU set od DID-a imaš nadomestek ampak ni nujno da je slabši od originala. Kot sem napisal prečekiraj link in poglej kako kvaliteto bi rad oziroma se pozanimaj kaka kvaliteta verige je bila sedaj gor. LAhko pa vzameš tisto ki ti jo priporoča DID za tvoj motor oziroma alternativo kot lahko vidiš za Aprilio.

http://www.didchain.com/aprilia.html

Objavljeno

pri nakupu louis in podobnih verig pazi ker so ponavadi NEDELJIVE verige in jih je toliko težje montirat. te so cenejše, deljive pa dražje in tu je navadno razlika. ti pa to pozabijo povedat ko kupiš če nisi pozoren (been there, done that :angry: ).

Objavljeno

Ni take groze montirat NEDELJIVE verige, sploh pa tud originalne verige so bile na vseh mojih motorjih nedeljive, sploh ne vem če obstajajo za mnočnejše motorje une z zaponko. Imel sem jo edino na motocross motorju

Objavljeno

Deljive? Ali to pomeni, da lahko brez demontaže zadnjega kolesa napelješ novo? Če je to res, zna biti prektično...

Objavljeno

Sicer pa mi je vseeno, samo kvaliteta me zanima, preden grem k Louisu in si eno takšno omislim...

Objavljeno
Deljive? Ali to pomeni, da lahko brez demontaže zadnjega kolesa napelješ novo? Če je to res, zna biti prektično...

ja to pomeni to, čeprav itak menjaš tudi zobnik zraven tako da gre kolo dol, samo je pa vseeno dosti manj dela z podiranjem ostalega.

obstajajo pa obe variante.

Objavljeno

Ima kdo pri roki še kakšen namig, kje (pri kom) bi se dalo to zamenjati po ne preveč oderuški ceni? :notworthy:

Objavljeno

"Letečemu" in "Pervy-u" pa hvala za ves trud z mojo "nevednostjo".

lp

Objavljeno

Slišim da so bmw narejeni v Italiji precej bolj požrešni in z več tehničnimi težavami, kot novejši Nemški.Če ima kdo kaj tovrstnih iskušenj naj jih posreduje

Objavljeno
Slišim da so bmw narejeni v Italiji precej bolj požrešni in z več tehničnimi težavami, kot novejši Nemški.Če ima kdo kaj tovrstnih iskušenj naj jih posreduje

prvič slišim to? a ti misliš zamenjavo motorja iz rotaxovega, ki ga je imel tudi stari pegaso, z predelanim rotaxom, ki so ga začeli potem delati v nemčiji. to je blo leta 2000 al kaj drugega? to bi lahko bila edina razlika, drugače ne vem?

Objavljeno

jest vem da obstajajo take

-ki so deljive z zaponko (orodje je noht)

-ki so deljive z posebnim clenkom, za katerega rabis specialno ordje za netanje veriznih clenkov (isto orodje rabis za razstavljanje)

ce pa obstajajo popolnoma nedeljive verige,in ze zakljuceno kups, pa nebi cist zihr vedu

obstajajo pa tudi specialni cleni ki imajo navoj na koncu sornika in se ga potem z matico fixira (dve na en clenk)

nevem pa cist v detajle zakaj obstaja taka resitev (ciljni krog kupcev?)

Objavljeno
ce pa obstajajo popolnoma nedeljive verige,in ze zakljuceno kups, pa nebi cist zihr vedu

obstajajo in so prava jeba - vem kupil v louis-u ker nisem dobro pogledal (pa nisem edini). no mehanik mi je potem preklel :fight2:

je bla ob DID menda pa zelo ugodno, no potem sem videl zakaj :angry:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

zamenjat verigo, ce je nedeljiva pa tu res ni problem, jest sem si jo sicer zamenjal pri letniku 97....

Objavljeno
REGINE ti tudi jaz ne bi priporočal čeprav pravijo da so se popravili v zadnjem času.

Aha, zato pa stanejo skozi skoraj polovico več kot ostale verige in na nobenem tekmovalnem motoruju še nisem spljoh regina nalepke videl... sigurno zato ker so podn, o kvaliteti pa ne duha in ne sluha, aneda?

My ass.....

Verjetno si kdaj kupil najcenejšo, pa nisi bil zadovoljen, ali pa poznaš koga ki je to naredil ali si to nekje prebral itd...

Oz. povej nam prosim, zakaj je nebi priporočal? Ker resno razmišljam, da bi še pred začetkom sezone zamenjal verigo, pa me res zanima, kaj vzet. Enkrat sem že dal regino gor, štelat je sploh nisem rabil, raztezanja ni bilo nič.

El Barto

Objavljeno
štelat je sploh nisem rabil, raztezanja ni bilo nič.

El Barto

Ja, Barti, zato pa ni bla dobra.... O:-) :rolleyes:

Vem, vem... da sem :topic: ... že letim v svoj peskovnik... :photo:

Objavljeno
Aha, zato pa stanejo skozi skoraj polovico več kot ostale verige in na nobenem tekmovalnem motoruju še nisem spljoh regina nalepke videl... sigurno zato ker so podn, o kvaliteti pa ne duha in ne sluha, aneda?

My ass.....

Verjetno si kdaj kupil najcenejšo, pa nisi bil zadovoljen, ali pa poznaš koga ki je to naredil ali si to nekje prebral itd...

Oz. povej nam prosim, zakaj je nebi priporočal? Ker resno razmišljam, da bi še pred začetkom sezone zamenjal verigo, pa me res zanima, kaj vzet. Enkrat sem že dal regino gor, štelat je sploh nisem rabil, raztezanja ni bilo nič.

El Barto

Škoda ker sem svoj cross motor prodal kjer bi lahko videl posledice strgane verige (regina) na bloku motorja ki ga je dobesedno odtrgala na delu kjer se nahaja sprednji verižnik. Ne in ni bila neka cenena veriga ampak povsem primerljiva (cenovno) z konkurenco (DID, Braking...)

Zanimivo za videt kaj lahko naredi ena strgana veriga ene škode v tem primeru le na motorju kajti bognedaj da bi ji na pot prišla moja noga.

ZADOVOLJEN ?????????

Objavljeno

No ne najbolj...če je bila cenovno primerljiva z DID, zagotovo ni bila ravno neka huda.

Glej, golfa lahko tudi dobiš v cenovnem rangu fiata stilo, ampak je v tem primeru podn od podna. Bele šipe, brez CZ itd... ali pa kavbojke: Leviske tudi lahko dobiš za ceno krneki kavbojk iz Quelle kataloga. Ampak so spet slabše, so pa Leviske.

Tak je verjetno bilo z tvojo ketno. Verjetno razumeš, kaj ti hočem povedat. Ali pa npr. najcenejšo zadnjo gumo priznanega proizvajalca tudi lahko dobiš za ceno zelo dobre gume ne-tako-fejst priznanega proizvajalca. Gold serija stane 20 % ali pa še malo več kot navadna, prenese pa tudi mnogo več. Meni je originalno na tdmki španalo kot da je testenina, regina gold pa ni mrdnila niti malo. A mi zaupaš točno s katero krosko ti je vtrgalo kateri model verige?

LP, ElBarto

:friend2:

Objavljeno (popravljeno)

Model verige ne vem kateri je bil ker je že dolgo tega motor je bila pa HONDA CR125R letnika 96.

Samo tole je malo trapasto razmišljanje glede cenovnega ranga, potem je isti drek ali vzameš regino slabšega razreda ali DID boljšega razreda. Važno je kakšna je natezna trdnost verige in če je regina za isto vrednost natezne trdnosti dražja, sorry bo vsak raje vzel DID ovo verigo. Tako pač je, mene ne prevzame če je veriga zlate metalik barve ali čist obične kovinske, je pa res da so italjani mojstri privabljanja kupcev z izgledom in ne kvaliteto .)

Zaradi mene lahko vsi hvalite regino, tudi prav samo jaz je ne kupim več.

ICE daj prosim tole v temo o verigah ker je tole tukaj totalno :topic:

LP

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno

Točno tak kot si napisal. Zakaj misliš, da stanejo različno? Ja valjda ker so različne natezne trdnosti, od 20000 do 45000 itd...pa z x ringi, pa o ringi itd....

samo da ti je pa na 125ki vrtgalo ketno pa hmm....shit hapens, lahko da je bila prenapeta, si kaj noter dobil med zobnik in ketno itd...nikoli ne veš...

No dovolj.

El B.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ok, lepo ste se razpisali o ketnah .)

Mene pa zanima, če kdo ganja svojega GSa kaj off road in če ma kdo izkušnje z Touratechovimi ščitniki ?????

post-4383-1109318462.jpg

post-4383-1109318474.jpg

Objavljeno

Z touratechovimi zaščitami motorja sicer ne, pač pa z J&F parts zaščitami za motor za F650. Kupljene pa v TC -ju v Lj. (Ko so bili še na vojkovi). Ti povem, katastrofa. :BUA: Počle so po parih mesecih same od sebe. Zgleda, da so tko slabo zvarjene, da jih full špona, pa motor ima precej vibracij, pa je samo odletel. Motor pa še makadama ni videl, kaj šele teren

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ej kolko mate kaj prevoženih km z malimi gsi oz. dakarji.... in če je kateremu crknila pumpa za hladilno tekočino... Meni je na 42.000 crknila :( kljub rednemu servisiranju in kontroli antifreeza... aja pa motor je 2000 letnik

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!