AlenStimec Objavljeno April 10, 2005 Opozori Objavljeno April 10, 2005 Zivijo ! Na BMW F650 sem upravil servis na 20.000 km. Standardna rutina...sem menil. Prvo kar sem opazil po servisu je, da je motor po vzigu ko sem hotel dat v prvo prestavo ZELO cuknil...kdaj pa kdaj tudi crknil.. ko se je segrel pa je delal b.p. Na servisu so mi rekli, da je krivo olje, da ki se mora utec to cca tam 500 Zdaj imam po servisu cca 300km in sem opazil, da mi motor ne Crkuje..cuka ob prestopu v prvo. AMPAK da mi na visokih obratih sklopka drsi. Kolega mi je rekel, da je njemu tudi drsela..in da je cez cas nehala ko se je olje udelalo... Kaj mi lahko kdo kaj vec o tem pove..namrec rad bi sel na servis z kakimo argumenti. thx Alen
DESMOSEIDICI Objavljeno April 10, 2005 Opozori Objavljeno April 10, 2005 a nebi pocaku da motor dobi 500-600km kakor so ti rekli pa potem govoril ce bo se mel tezave pa pisi
Zoolo Objavljeno April 11, 2005 Opozori Objavljeno April 11, 2005 Mogoče bi pa vprašanje vseeno zastavil v TEMI KI JE ŽE ODPRTA o F650? Ledeni? Klonk?
AlenStimec Objavljeno April 11, 2005 Opozori Objavljeno April 11, 2005 Zivijo ! Na BMW F650 sem upravil servis na 20.000 km. Standardna rutina...sem menil. Prvo kar sem opazil po servisu je, da je motor po vzigu ko sem hotel dat v prvo prestavo ZELO cuknil...kdaj pa kdaj tudi crknil.. ko se je segrel pa je delal b.p. Na servisu so mi rekli, da je krivo olje, da ki se mora utec to cca tam 500 Zdaj imam po servisu cca 300km in sem opazil, da mi motor ne Crkuje..cuka ob prestopu v prvo. AMPAK da mi na visokih obratih sklopka drsi. Kolega mi je rekel, da je njemu tudi drsela..in da je cez cas nehala ko se je olje udelalo... Kaj mi lahko kdo kaj vec o tem pove..namrec rad bi sel na servis z kakimo argumenti. thx Alen
Brihta Objavljeno April 11, 2005 Opozori Objavljeno April 11, 2005 (popravljeno) Men se je to zgodil takoj po servisu. K sm hotu spelat iz servisa mi je crknu. Pol cez 5 km je blo pa vse spet po starem. Popravljeno April 11, 2005. Popravil Brihta
D.J. Objavljeno April 11, 2005 Opozori Objavljeno April 11, 2005 pozanimaj se katero olje so ti dali notri (po možnosti kak motul 300V comp).. našteti simptomi ponavadi pomenijo slabe lamele sklopke ročica sklopke (na balanci) mora imet par mm lufta ko ni stisnjena ulaufavanje olja se sliši zelo..no koment
mrki Objavljeno April 12, 2005 Opozori Objavljeno April 12, 2005 Mogoče neumno, pa vseeno! Prijatelj se je zadnjič pripeljal z GS-om in klel da sklopka drsi...pa jaz malo gledam in ni bilo nič drugega, kot da se mu je ščitnik prstov zataknil v špranjo ročice sklopke. Preveri :grim
tato Objavljeno April 12, 2005 Opozori Objavljeno April 12, 2005 Tudi jaz sem mel take probleme! Problem je bil v olju! Zamenjal lamele,pa tapravo olje not in zdaj je O.K.!
andrej Objavljeno April 12, 2005 Opozori Objavljeno April 12, 2005 koristno bi bilo še če bi napisal s katerim oljem konkretno si imel probleme. bi povedalo več kot "tapravo olje not".
tomaž Objavljeno April 12, 2005 Opozori Objavljeno April 12, 2005 Napiš še ker servis je to, pa ker mehanik, da bomo vedeli kam ne hoditi!
simonsi Objavljeno April 12, 2005 Opozori Objavljeno April 12, 2005 Pri menjavi sklopke je nenapisano pravilo, da naj bi se lamele namakale v olju vsaj 24 ur. Ker serviserji nimajo časa se s tem ukvarjat, imajo pol stranke iz začetka mal probleme s sklopko, ki pa se rešijo sami od sebe.
AlenStimec Objavljeno April 12, 2005 Opozori Objavljeno April 12, 2005 Glede Znamke olja ne bi vedel tocno povedat, ker sem ime pozabil. na www.f650.com je opisanih XX varjant zakaj clatch lahko z razlicnim oljem zdrsava... danes bom sel na eno furco tam eno 200km..pa bo 500 km po servisu, pol pa ce se zadeva ne utece zavijem jaj*a serviserju. Fora je v tem da je ta servis pooblascen BMW servis?!?!? javim cimprej. Alen
bmw Objavljeno April 12, 2005 Opozori Objavljeno April 12, 2005 Glede Znamke olja ne bi vedel tocno povedat, ker sem ime pozabil. na www.f650.com je opisanih XX varjant zakaj clatch lahko z razlicnim oljem zdrsava... danes bom sel na eno furco tam eno 200km..pa bo 500 km po servisu, pol pa ce se zadeva ne utece zavijem jaj*a serviserju. Fora je v tem da je ta servis pooblascen BMW servis?!?!? javim cimprej. Alen ← in o katerem servisu je tukaj govora???????
AlenStimec Objavljeno April 13, 2005 Opozori Objavljeno April 13, 2005 O katerem servisu je tu govora... Ker zivim v tujini in je motor tudi tu...je servis BMW tuj. Tako da vam ni straha, da bi ga nasli :)
Primy22 Objavljeno April 14, 2005 Opozori Objavljeno April 14, 2005 Pozdravljeni! Prejsnji teden sem sel na testno voznjo z telim BMW jckom. Moram rect da mi je kar vsec glede na to ker mi je rekel prodejalc, da mi ne bo, ker vozim Suzukija RF600. Je ze res da je cisto drug motor. En cilinder-kosilnica. Ampak lepo tece. Lepo potegne. Ko das v prv prestavi gas, se celo lahko dvignes na zanje kolo brez kakega napora. V glavnem lusno.
Primy22 Objavljeno Maj 8, 2005 Opozori Objavljeno Maj 8, 2005 Kupil BMW ja GS 650 Dakar!!! Letnik 2001. A je ze kdo delal servis na tem motorju doma?? Jst sem se spravil in imal tezave:) A je kak trik (ventil), karkoli... kako dobiti olje iz rezervoarcka, ki je zgoraj pri akumilatorju? Namrec iz karterja mi je olje lepo ven steklo - kak liter. Liter in pol pa lepo ostane not. No zrihtal sem tako da sem odsraufal rezervoarcek za olje in zlil ven - kot iz kantice:) V glavnem olje je zamenjano filter tudi, ampak se mi zdi, da bi BMW lahko imel to mal lepse pogruntano. Ce gdo ve pravi postopek bi mu bil zelo hvalezen ce bi ga napisal... Ali ima kdo kak sportni izpuh na svojem GS-u? Ali se vsi vozite u originalnim?? Akrapovic se mi zdi da ga ne izdeluje, sem pa nasel npr Arrow izpuh ki naj bi pasal na GS-a. ???
pikec Objavljeno Maj 8, 2005 Opozori Objavljeno Maj 8, 2005 http://faq.f650.com/ Vse kar rabiš za šraufanje.... srečno!
Pips Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 pozdravljeni!v servisni knjizici mi pise,da je po 40k.potrebno zamenjati primarne tesnilne mansete glavnega valja spredaj in zadej.pri Avto aktivu mb,pooblascenem uvozniku in serviserju me vodja servisa prepricuje,da se ta zamenjava manset NE dela preventivno in so zato moje zahteve neobicajne.zanimajo me vase izkusnje in mnenja lp.
Lobo Objavljeno Junij 27, 2005 Opozori Objavljeno Junij 27, 2005 Novo servisno knjižico in navodila (v SLO jeziku) lahko dobite pri Avto Aktivu v LJ za manj kot 5000 Sit. GS in Dakarji (novi) imajo nameščeno Did-ovo verigo. Preverite ceno nove verige v SLO, potem iščite v tujini. Pri Luisu stane veriga za Yamaho DT 125 RE z O-ringi 117 eurov, pri Stupidu v MB pa sem enako dobil za 18.500 Sit. Razlika v ceni ni mala, pa še bližje mi je bilo. Za GS je cena verige pri Luisu 119 evrov. Obljubili so mi, da mi bodo zrihtali verigo tudi za Dakarja, ko bo potrebno (cena zaenkrat ???).
mato Objavljeno Julij 15, 2005 Opozori Objavljeno Julij 15, 2005 Pred časom je bilo nekaj govora o F650GS verigah, nihče pa ni napisal kje konkretno je kupil verigo za ta motor in kako je bilo z montažo. DID veriga, ki jo za ta motor prodajajo pri LOUIS-u, je nedeljiva (Endloskette - to piše v katalogu). Cena je ugodna (119 EUR), zanima pa me konkretno ali jo je že kdo dal mehaniku zmontirat in kako se je mehanik na to odzval?!
Lobo Objavljeno Julij 18, 2005 Opozori Objavljeno Julij 18, 2005 Pred časom je bilo nekaj govora o F650GS verigah, nihče pa ni napisal kje konkretno je kupil verigo za ta motor in kako je bilo z montažo. DID veriga, ki jo za ta motor prodajajo pri LOUIS-u, je nedeljiva (Endloskette - to piše v katalogu). Cena je ugodna (119 EUR), zanima pa me konkretno ali jo je že kdo dal mehaniku zmontirat in kako se je mehanik na to odzval?! ← Pošlji PM Pips-u. On je pred mesecem zamenjal verigo na GSu. Kupil jo je pri Louisu, DID, nedeljiva. Torej to, za katero sprašuješ.
mato Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 pozdravljeni!v servisni knjizici mi pise,da je po 40k.potrebno zamenjati primarne tesnilne mansete glavnega valja spredaj in zadej.pri Avto aktivu mb,pooblascenem uvozniku in serviserju me vodja servisa prepricuje,da se ta zamenjava manset NE dela preventivno in so zato moje zahteve neobicajne.zanimajo me vase izkusnje in mnenja lp. ← Pips, v navodilih piše tudi, da je potrebno na 20.000 zamenjat filter za goriv. Na servisu (Trzin) sva se z mehanikom zmenila, da bova "špekulirala" in ga ne bova zamenjala. K temu je botrovalo tudi dejstvo, da morot praktično nikoli ne vidi makedama. Menda ga bomo menjali na 40.000. Hočem reči, da se kake stvari včasih ne zamenja, čeprav v navodilih tako piše. Je pa vseeno čudno, da navodila pravijo "menjaj preventivno", mehanik pa tega ne naredi. Mene osebno to ne bi pretirano skrbelo. Še vedno iščem odgovor na vprašanje o verigi! Poslal PM Pipsu.
Zdrawc Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 iščem zadnja fostrasterja za BMW F650 l99, al pa vsaj levega
Andrej666 Objavljeno Julij 29, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 Jaz imam pa nek problem z elektriko... in sicer kar naenkrat je bil akumulator prazen (ceprav je prejsnji dan bilo vse ok), motor ni vzgal (itak). Ko sem priklopil na kable je vzgal v prvo brez problema, vendar je tud crknilo vse v istem momentu ko sem odklopil kabel. Se komu mogoce kaj sanja kaj bi utegnilo bit narobe? Da se mal pripravim ze na stroske vnaprej :BUA:
Lobo Objavljeno Julij 31, 2005 Opozori Objavljeno Julij 31, 2005 Jaz imam pa nek problem z elektriko... in sicer kar naenkrat je bil akumulator prazen (ceprav je prejsnji dan bilo vse ok), motor ni vzgal (itak). Ko sem priklopil na kable je vzgal v prvo brez problema, vendar je tud crknilo vse v istem momentu ko sem odklopil kabel. Se komu mogoce kaj sanja kaj bi utegnilo bit narobe? Da se mal pripravim ze na stroske vnaprej :BUA: ← Mogoče mrknil akumulator :hmm: Odnesi ga do prvega avtoelektričarja in naj ti ga preveri.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se