Skoči na vsebino

BMW F 650 GS


Andrej666

Priporočene objave

Mogoče mrknil akumulator :hmm:

Odnesi ga do prvega avtoelektričarja in naj ti ga preveri.

Sem ga odpeljal potem do stromarja da je mal pogledu... akumulator zanič, + tega se računalniku neki blede ko ne zna vec regulirat štant-gas... cim spustim gas crkne. Mogoc bo z novim akumulatorjem kej bols :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga odpeljal potem do stromarja da je mal pogledu... akumulator zanič, + tega se računalniku neki blede ko ne zna vec regulirat štant-gas... cim spustim gas crkne. Mogoc bo z novim akumulatorjem kej bols  :hmm:

če imaš isti računalnik kot pri mojem motorju, je zadeva enostavna.....

priklopi akumulator,nato pa odklopi minus pol (maso)....parkrat obrni ključ za kontakt na ON, nato na OFF....in to parkrat....nato nazaj priklopi akumulator in zadeva bi morala pobrati tapravo mapo v EPROM....če ne pomaga,servis....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi lahko kdo potrdi da se da tega BMWeja pelat v 5 prestavi od 2000min-1 obratov naprej.

Berem teste in reklame in baje se to da. In to celo z mal vec gasa kot samo standgas.

Lahko da to velja samo za t'novga, z i.e.

hocm razbit mit o povezavi stevila cilindrov in o tem kako se da motor z nizkimi obrati pelat.

:topic: (in s tem mitom zrihtat moj moped - :SS pegaso 650 i.e., zivi od 3500 naprej :slap: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelješ se že lahko s takimi obrati v peti, vprašanje pa je kako? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj pravim da se to pelje, :grim

sam to ni vožnja, :grrr

če hočeš vozit z takimi obrati, mašina mima nobene prožnosti, boš hotel mal potegnit, boš moral dve brzini dol šaltat ne kar eno,

sicer pa z tako vožnjo ne nardiš nič, poraba se bo prej povečala, kot zmanjšala

tud krosa se pele z 3000 obrati sam to spet ni nič, če veš kje so pravi obrati za tak motor

moj fotr ma oldtajmer traktor Holder 2 taktni diesel, ta že laufa pa pri 300 obratih, sam ko se hočeš pa peljat mu pa morš obrate nabit...

za tak motor ti obrati za vozit sigurno niso !

Popravljeno . Popravil Zdrawc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi lahko kdo potrdi da se da tega BMWeja pelat v 5 prestavi od 2000min-1 obratov naprej.

Berem teste in reklame in baje se to da. In to celo z mal vec gasa kot samo standgas.

Lahko da to velja samo za t'novga, z i.e.

hocm razbit mit o povezavi stevila cilindrov in o tem kako se da motor z nizkimi obrati pelat.

:topic: (in s tem mitom zrihtat moj moped -  :SS pegaso 650 i.e., zivi od 3500 naprej :slap: )

Se da, če nimaš dirkaških ambicij. Pri ta starem modelu f650 je pod 3000 zelo tresel in zaradi teh vibracij ni bilo možno vozit z manj obrati. Pri novem je to možno.

Popravljeno . Popravil ftp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se da, če nimaš dirkaških ambicij. Pri ta starem modelu f650 je pod 3000 zelo tresel in zaradi teh vibracij ni bilo možno vozit z manj obrati. Pri novem je to možno.

TO TO TO sm hotu slisat oz. hotu povedat

moj (pegaso) se pele kot t'star f650 :SS :SS :SS

a t'nov f650 pa pravte da je cist drgac :eek: (to mi deli)

se ga da kje sposodt za testno voznjo (1 ura minimum,recimo)

more bit kavica umes :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Report o mojem Dakarju.

Kupljen 07/2002 (izdelan 2001). Tehnounion je prav takrat izgubil zastopstvo za BMW in so prodajali robo iz zaloge. Tako sem ga dobil malo ceneje. Prej sem že probal F650GS-e od kolegov a Dakarja še ne (saj je samo malo višji .) ). Ker so mi ga ponudili in predvsem, KER MI JE BIL VŠEČ, sem ga tudi vzel.

Višina sedeža mi je prav pasala (sam sem 193cm visok) vendar nog še zmeraj nisem spravil v tiste vdolbine, ki bi naj bile temu namenjene. Moja boljša polovica je bila nad višino sedeža manj navdušena (ona je 178cm) in mi je to pokazala pri prvi samostojni vožnji, ko ga je na parkirišču kar po tleh vrgla. No, moram priznati, da je govora peščenem parkirišču z rahlim naklonom. Se mi je kar srce trgalo. A je motor tako narejen, da ni bilo nobene škode, razen nekaj prask na zaščitnih plastikah in utežeh balance. Aja, moji Lady tudi ni bilo nič :) Kakšen teden kasneje sem ga tudi jaz malo hitreje položil na asfalt. To se ponavadi rado zgodi ko sestopiš z motorja in kar greš, brez, da bi prej tačko dol dal. Število prask na plastikah se je tako povečalo.

Vožnja mi je kar dobro šla. Dakar je bil moj prvi motor in eden od razlogov, da sem se odločil za nakup je (poleg tega da mi je bil všeč) tudi ta, da so ga vsi hvalili kako primeren, da je za začetnike. In imeli so prav. Motor je lepo vodljiv, ima prav zadosti moči, da imaš veselje, a ne toliko, da bi se neumnosti prehitro dogajale. Mi je oprostil kar nekaj začetniških napak, kot je npr. premočno zaviranje z zadnjim kolesom. Meni se je zdelo kot, da ga je začelo počasi zanašati in sem zavoro spustil. Mogoče sem imel samo srečo, a še sedaj imam občutek, da se to ni dogajalo bliskovito. Vibracije so malo nerodne na dolgih vožnjah, pa tudi v rokah jih čutiš. Če voziš brez rokavic še toliko prej. Mene je sicer vedno bolj rit bolela kot pa, da bi imel hude težave zaradi vibracij. Pa Dakar nima slabega sedeža, a kot pravi Ceco, po 500km vse kar ni usnje, ožuli. Lady sem samo enkrat peljal na morje z motorjem. Ker sva oba bolj močna (100+80kg) je Dakarček trpel, jaz pa še bolj, zato sem s to prakso takoj nehal (keine Freude am Fahren). Potem me je Dane nakuril, da smo šli na motozbor na Hvar. Dol je šlo prav lepo. Če se ne voziš po avtocesti in ekipa ne divja je ta motorček pravi užitek tudi za daljše izlete. A na poti nazaj nas je pral dež 90% cele poti. Dakar ti ne daje skoraj nobene zaščite, kar je pa mene še posebej motilo je špricanje vode med balanco in inštrument ploščo, ki deloma izniči zaščito sprednje šipce. Po ene petih urah vožnje po dežju je umrl merilnik hitrosti. Le ta je naslednji dan, ko se je motor posušil, čudežno oživel.

Pri BMW-ju sem stalno jamral kako dragi so servisi. A ker nisem upošteval, da imajo drugi krajše servisne intervale, nisem pogruntal, da so cene nekje, v povprečju klase. Se posipam s pepelom za vse izjave v tej smeri :(

Spet Dane. Sedaj v BiH. Me je nakuril, da sva šla lazit z motorji čez ene hribe kjer jaz še peš ne bi šel. Kar dolgo sem vlekel :devil: za roge. Potem mu je pa dopi..., ko smo se spuščali s hriba. Na strmem klancu, cesti polni peska, v ostrem ovinku sem zelo brihtno stisnil prvo zavoro. Prednje kolo se je vkopalo, motor je šel na stran, jaz pa v špago, da mi ne bi na nogo padel. Pri tem sem levo nogo naslonil na cev izpuha. Seveda sva bila v kratkih hlačkah in majčkah (saj je bilo +40 stopinj) in sem tako staknil hvalevredno opeklino. Dakar jo je odnesel s polomljenim zadnjim smerokazom, rahlo vdolbino na desnem izpušnem loncu in kupom novih prask na zaščitnih plastikah. Nauk št. 1 - F 650GS ima 200 kil (tistemu, ki ni jasno, koliko je to, naj ga dvigne in mal nese okrog). Nauk št. 2 - ne počni stvari, ki jih ne obvladaš, če obstaja minimalna možnost, da bo rezultat zdravju škodljiv.

Poleti, ko se vklopi ventilator hladilnika, na tem motorju ni najbolj prijetno saj ves topel zrak fašeš direktno v noge. To definitivno ne deluje dobro na umirjenost voznika v mestni vožnji.

Na avtocesti hitrosti večje od 120km/h niso več prijetne saj je vetrna zaščita slaba, motor je občutljiv na bočni veter pa še ogledala ti zračni tok lepo zapira. Ogledala so neprimerna in vsem lastnikom priporočam da jih zamenjajo s kvalitetnejšimi. Jaz tega nisem naredil in sem se vsakič obkladal z "emotivnimi besedami" ko mi je zaprlo ogledalo in nisem več mogel voziti tako kot sem hotel, ker nisem videl kaj se dogaja za mano.

Poraba je bila vseskozi okoli 5l/100km.

V 20.000 prevoženih kilometrih nisem zamenjal niti ene stvari razen: žmigavca (šel pri padcu), uteži balance (izgubljena nekje na brezpotjih Učke) in zajle sklopke (pri 18000km, ker sem sam tako hotel). Verigo sem, kolikor je bilo mogoče, mazal po vsakem tankanju (350 km). Mehanike se nisem dotikal, ker o tem nimam pojma. Motor sem pa redno servisiral na pooblaščenih servisih kjer so menjali tisto kar mora biti zamenjano po servisni knjižici.

Skratka - Dakar je primeren tako za začetnika kot za bolj izkušenega. Rad ima cesto, a se makadama niti najmanj ne boji. Za bolj hard enduro podvige je pa preobilen. Je trpežen motor s stroški uporabe na ravni V-Stroma 650. Ima nekaj višjo ceno kot drugi motorji v njegovi klasi jo pa kot rabljen tudi uspešno drži. Da se ga uporabiti za kakšne solo ture a se na avtocesti ne počuti najbolje. Za dva, če sta močnejša, je v redu za krajše relacije - na daljših voznik preveč trpi. Še vedno je lep motor, ki vozniku nudi obilo veselja v vožnji.

Evo toliko od nekdanjega lastnika in še zmeraj neizkušenega motorista in mehaničnega aberveznika.

Ko sem Dakarčka peljal na zadnjo vožnjo, sem se pri sestopanju rahlo opekel na cevi izpuha (spet v sandalih in kratkih hlačkah). Sem imel tak feeling, kot bi me zvesti pes rahlo ugriznil v slovo :cry: Moj Dakar gre k Danetu, ki je odgovoren za večino njegovega in mojega trpljenja :whistle: Dane ga bo pošlihtal, katalizator mu bo dol vtrgal in ga lepo odpeljal v Afriko. Saj so že pri BMW-ju vedeli kam spada.

Obema želim veliko varnih in užitka polnih kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj boš pa zdaj ti nabavu? Pa ne R1200GS??? :kva2:

Zgolj informativno me zanima :krneki:

Bi pogledal profil. V-Strom 650 že čaka name v Kranju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Report o mojem Dakarju.

......

odpeljal v Afriko. Saj so že pri BMW-ju vedeli kam spada.

Obema želim veliko varnih in užitka polnih kilometrov.

Hojla Fritz!

Si pa dobro opisal, se vidi, da imaš veliko cajta :grim

Samo, da ne bo dakarček pod Danetom zdaj duše spustil nekje v "rodni" domovini.

LP

Grega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Hojla Greg, sem pozabil sem not pogledati po dopustu. Kako se bo Dakarčku godilo, ne vem. To da Dane z mašinami ni najbolj nežen veva oba, a jih za razliko od naju tudi sam in samo z Leathermanom :grrr popravi. V kratkem pričakujem kakšno sliko od njega in kak komentar kako se ta, predvsem za evropske ceste mišljena mašinca, obnese v vroči in prašni Afriki. Glavno je to, da ne bo več doživljal motoristične abstinenčne krize sredi večnega sonca in praznih cest/kolovozov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fritz je lepo opisal svoje življenje z Dakarjem.

Sam bi dodal tole: Glede na to, da imam ABS imam manjše probleme pri hitrem zaviranju. Padcev na srečo še nisem prakticiral (slabe izlušnje iz mladosti!). Na avtocesti se da lepo peljat tja do 150 km/h, potem pa je treba malo pazit. Po števcu gre do 170 km/h. Je pa Dakar zakon za makedamske ceste.

Glede na to, da nama sinova DTjka na skupnih furah hodi malo švoh, ne vem, če ne bo še en Dakar počasi pri bajti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Lobo. Čeprav mi je tudi novi moped zelo všeč bo Dakar ostal za zmeraj v srcu. Me veseli, da si tudi ti zadovoljen z njim. Kaj te pa tako matra pri hitrem zaviranju + ABS? Jaz ABS-a nisem imel in sem pri močnem zaviranju vedno imel bukov feeling ob tem, kako se motor spredaj pogrezne. Ob najbolj kritičnem zaviranju mi je v zadnji fazi balanco v levo potegnilo (60-70 km/h in bremz do konca). A ker sem to samo enkrat naredil, ne vem, če sem bil jaz glavni dejavnik tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fritz narobe si me razumel. Mislil sem, da zaradi ABS ni takšnih problemov pri zaviranju kot si napisal (zato imam manjše probleme kot ti). Seveda če to počneš po pameti. Pri nagibu motorja nad 17 stopinj pa ABS tako več ne opravlja svoje funkcije.

Je pa res, da na makedamu ali pesku moraš znat bremzat. In to predvsem z zadnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Good, sem očitno napak razumel.

Ja, da je treba na makadamu in pesku z zadnjo bremzat in to znat sem se na precej boleč način naučil. Še en primer, da je treba voziti po svojih sposobnostih in ne po tem kako vozi tisti pred tabo.

Z DT-jke na Dakarja bo pa velik skok. Čeprav je Dakarčk (vsaj zame) neprimerno bolj udoben od hard enduro strojčkov je tu 80+ kg več, ki se na terenu še kar poznajo.

:topic: Me je pa ob branju tvoje obrazložitve - zakaj se tako držiš na sliki z motorjem - skoraj razgnalo od smeha. 1A :OK:

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na makedamu ni nevem kakšne razlike med Dakarjem in DT. Vsaj dokler ti ni treba obračat motorja zaradi katastrofe na cesti. Pozna se edino to, da je BMW veliko močnejši. Razlike v teži pa skoraj ne opaziš.

Bolj hudič je na brezpotjih. Tu pa je DT okretnejši. Pa tega ni veliko. Kaj hočeš. Leta so tu in je treba malo po pameti vozit in bolj po cestah.

Je pa ogromna razlika v udobju sedeža med motorjema. DTjev je kot okrogla drva. Samo za mazohiste.

Zaenkrat s sinom voziva tako, da 50 - 100 km vozi en Dakarja, drugi pa DTja. Potem pa menjava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ja všeč mi je ta moj GS,samo...

Komaj čakam da pride nov.Upam da bo imel kakšnega konja več,saj se prav matram ko se vozim za mojim. Od kar ima tanovega 1200 GS,ga res težko sledim. Drugače pa nimam pripomb saj se počutim res odlično na njem. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A mi kdo lahko svetuje pri nakupu prednje gume.... Trenutno imam Bridgestonko pa je že bolj pri koncu pa me je tudi že neprijetno presenetila v vožnji dveh....bolj zaprt ovinek (gladek asvalt)-cca 50 kmh jo je odneslo tako da sem se komaj z nogo ujel. Je kakšna alternativa za gladek asvalt (slovenska obala) - trajnost gume zame ni kriterij pri nakupi le oprijem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Metzeler ali Dunlop. Mišelinka se mi je pošteno zamerila v mokrem.

Metzeler! Jaz jih imam na moji F650GS že drugo sezono - zelo dobre na suhem in mokrem asfaltu pa tudi hladno vreme jim ne šodi (mislim, da ima v sebi nekaj silice).

Zastopnik je Motor-Jet:

http://www.motorjet.com/?metzeler-motoplasci

Zraven je tudi cenik.

lp

Popravljeno . Popravil bplay
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede nasvetov glede nabave gume bi prosil da ste bolj natančni pri oznaki. Za metzeler menim da mislite na Tourance. Res bi želel solidno prednjo gumo za bolj gladek in hladnejši asvalt.

Vsem iskrena hvala za nasvete saj izkušnje največ pomenijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!