Skoči na vsebino

BMW F 650 GS


Priporočene objave

Objavljeno

Jaz imam na Dakarju Metzeler enduro 4 - super guma, predvsem za asvalt in rahel teren... Dovoljuje ostre nagibe in hitro menjanje smeri... preden zdrsne ti to zelo nazorno "sporoči"...

Nisem siguren če se še ta guma da dobit... drugače pa pravijo da je tourance tudi zakon

Objavljeno

Metzeler Tourance. Pa 8kkm na Super Tenere se ji skoraj da ne pozna :hmm:

Objavljeno

jaz imam na 1150 Metzeler Tourance pa je cist zakon, obraba pa zelo minimalna....

Objavljeno

Mislil sem seveda na Tourance. Res je zakon!

lp

Objavljeno

Pips je naredil s Tourance gumami 22.000 km.

Tudi meni se zdijo to vredu gume, sigurno boljše kot Bridgestone.

Objavljeno

Tourance je zakon. Imam jih na 1200GS in ima jih moja na 650 GS. Verjemi,da sem že veliko gum porabil,pa vendar to je guma ki te ne preseneti ne na suhem in ne na mokrem.Za ta tip motorja žal niso še naredili boljše gume.

Objavljeno

sedaj imam s torurance 13000km pa bodo do 20000 sigurno še zdržale....Še pozimi me ne bojo mogl policaji ztajebavat ker je več kot 5mm profila;)

Objavljeno

A se je kdo že zabaval z dograditvijo vtičnice za 12V na F650GS?

Vsaka informacija obrodošla...

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

A se je kdo že zabaval z dograditvijo vtičnice za 12V na F650GS?

Vsaka informacija obrodošla...

Če imaš v mislih originalno vtičnico (steckdose) od Bmw-ja, je stvar simpatična na pogled in enostavna za montažo. Jaz sem svojo zmontiral v slabe pol ure...

Osebno imam namen v bodoče nabavit še vmesnik za euro-vtiče torej za običajne odjemalce (mobilni telefon, navigacija ipd.) in pa polnilec. Če bo denar kar originalnega, če ne pa kaj podobnega v Louis.de.

Lep pozdrav!

post-10682-1144344489_thumb.jpg

Objavljeno

Nič kaj ne bom težil samo mal me zanima vaše mnenje o BMW 650GS. Nameravam ga nabavit letos spomladi, samo še ne vem čisto točno. Ali pa kakšne alternative?

Popravil/a - Ice on 26/04/2002 21:57:33

Jaz sem si privoščil rabljenega letos in čeprav še nimam veliko kilometrov za sabo z njim, se mi zdi zelo prijeten motorček. Kot motorist začetnik, bi ga priporočil vsem, ki si želijo razvedrila na dveh kolesih. Vsega ima ravno prav, ni pa "ne vem kaj" v primerjavi z ostalimi.

Ti pa sigurno priraste k srcu. :)

Objavljeno

tudi sam imam 650 gs že tretje leto in sem razmišljal, da bi dal gor supermoto gume in felge.

ima kdo kake podobne izkušnje?

hvala za info :worship:

lp, sergej

Objavljeno

en ful dobro ohranjen in sorazmerno malo vožen - naprodaj (od enga mojga prjatla)

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo.

Kaj bi mi priporočali kot začetniku.

F650 ali kle500.

V mislih imam f650 letnik 97, ali kle 500 letnik 98.

Kateri ima bolše vozne lastosti?

Pospeški, udobnost itd. :?

Objavljeno

Odvisno od posameznika kaj mu bolj odgovarja.

JAz sem kolebal med tema dvema in po testni vožnji obeh sem se odločil za KLE-ja.

Malenkost so me prepričali detajli izdelave in v glavnem vozne lastnosti.

Objavljeno

f650 pod 3000min-1 ne dela (ketna cuka)

to je glavn minus ki najbolj najeda pri izi voznji

po mestu recimo mors skoz saltat

ceprav mas 50km, ampak ma masina ful ozko obmocje delovanja

jest mam podobno masino v pegasotu 650 i.e.

in jest nism mel pripomb pri probni voznji

zdej ko pa ga mam in ga vozm drgac kot na probi

mi pa gre to na 'k'

zdej bi velik raj mel kle500

dela ze od 1500 naprej

kar pomeni v 6 enih 30 km/h

pr bmw pa 3000min-1 pomen enih 80km/h

jest zdej motorje z avti primerjam

kaksn bi bil avto ce bi se vrtel na 6000

ampak ga mors skoz vozt nad 3000?

ZANIC

Objavljeno

f650 pod 3000min-1 ne dela (ketna cuka)

to je glavn minus ki najbolj najeda pri izi voznji

po mestu recimo mors skoz saltat

ceprav mas 50km, ampak ma masina ful ozko obmocje delovanja

...

Pri F650 je to lahko res, ker sem vozil Pegasa (isti Rotaxov motor kot F650 ).

Jaz vozim, oziroma sem vozil, ker ga sedaj prodajam, F650GS l.2000 in teh težav ni! Pravzaprav se lahko krasno voziš med 2000 in 3000 obrati. Pri F650GS l.2000 in mlajši so tudi vozne lastnosti zelo dobre in pravi "mojster" moraš bit, da ti motor pobegne nekam, kamor si ne želiš.

Pa še nekaj: Ne vem kako je pri KLE-ju, z BMWjem komaj kaj poznava serviserja - vsakoletni tehnični pregled in to je to.

Objavljeno

pr novejsih BMwjih 650 je to absolutno res

majo cist nov motor, nobene veze s prejsnim

jest nasledn motor

al si ga sam nardim alpa samo tak pride v postev

za kerga se vse informacije na netu dobi

za pegasota se nic ne dobi (zip, null, nada, njente)

Objavljeno (popravljeno)

Kar se tiče zanesljivosti pri KLE-ju v 60 000km ni bilo nič drugega kot redni servisi na 8000km (olje, oljni filter, zavorne ploščice) in menjava olja ter semeringov na vilicah drugega na tem motorju nisem menjal.

Je pa res da ima BMW zelo ozko območje vrtljajev kar se normalne vožnje tiče.

Kar se pospeškov tiče, KLE vleče precej bolj zvezno kot GS.

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno

Kle je boljši od starega GSa medtem kot nov GS (mislim da od 2001 dalje) ma pa svoje prednosti... udoben sedež, veliko navora (boljši pospeški, prednost pri vožnji v dvoje, itd) Oba sta lepo vodljiva , ma pa KLE absolutno podhranjene zavore napram GSu.....

Stil vožnje se tudi razlikuje... KLE se raje vrti in ga je pri hitrejši vožnji treba preganjat v višje vrtljaje, vleče zvezno in bres sunkov.... GSa pa voziš bolj kot (dizla :D ) pa smo spet pri navoru....

Imel sem oba istočasno pri bajti in sicer KLE l.2000 ( cca 30.000 km ) in GS 650 Dakar l. 2002 (45.000 km)

LP

Objavljeno

Ni to sobot dan odprtih vrat pri BMWju v Trzinu, sicer ne za GS, ampak lahko pa imajo kakšnega za testno vožnjo. Vprašat ni greh.

lp

Objavljeno

Ni to sobot dan odprtih vrat pri BMWju v Trzinu, sicer ne za GS, ampak lahko pa imajo kakšnega za testno vožnjo. Vprašat ni greh.

lp

OK. Hvala

Objavljeno

Kdaj je potrebno po priporočilih menjati verigo in verižnike. (f650) :hmm:

Objavljeno

ko je/so znucan/i. to ugotovis tako, da verigo korektno naspanas in pri zadnjem zobniku probas potegniti verigo od veriznika. kaksen mm se se lahko, pri vec menjaj. samo ne pozabi prej korektno napeti verige.

ali ce "jamice" na verizniku (predvsem zadnjega vidis lepo), skozi katere tecejo rolerji verige, niso vec okrogli, temvec elipsasti ali imajo zobi obliko dorsalne (zgornje) plavuti morskega psa.

po kilometrih menjati je bolj nenatancno. nacin voznje, kvaliteta verige in veriznikov itd.

konkretno pri banditu menjam na ca. 20k km. samo kot receno: cirka.

Objavljeno

ko je/so znucan/i. to ugotovis tako, da verigo korektno naspanas in pri zadnjem zobniku probas potegniti verigo od veriznika. kaksen mm se se lahko, pri vec menjaj. samo ne pozabi prej korektno napeti verige.

...

Za BMW F650 GSW/D je to maximalno 4mm.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!