Skoči na vsebino

Hyosung GV 250 Aquila


alfonso

Priporočene objave

Zanimam se za nakup tega motorja.Zato me zanimajo vaše izkušne z njim.Je vreden nov 860000 SIT.Ali priporocate kakšen drug motor 125 ali 250 (chooper ali cruiser varjanta)!TNX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od polozaja, v katerem si.

Ce si novopeceni A-350 kategornik in ne mislis 2 leti slin cediti in drugih gledati, ko se na motorjih mimo vozijo, ga kupi, se bos lepo pocasi privadil na motocikliranje.

Imel bos nov motor, z garancijo in tisti dve leti bo delal, ce ga ne bos preforsiral.

Ko ga bos pred preskokom v visje sfere prodajal, pa zanj ne bos ne vem koliko dobil, ampak to pac vstej v ceno novega (vecjega) motocikla, pa bo.

Ce si lastnik dovoljenja z neomejeno kategorijo A pa verjetno ni smiselno kupovati tega. Njegovih omejenih sposobnosti se bos verjetno prevec hitro navelical, prodal pa ga bos za malo denarja.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O Aquili 250 in podobnih motorinih smo razglabljali v sosednjem topicu 1Motocikli/"Kateri motor mi priporocate?".

Preberi

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem novopeceni A-350 kategornik.Zato se še odlocam ali bi dal toliko denarja za Aquilo za dve leti,ko se bom privajal.Ali pa bom kupil Daelima 125 cruiser in ga cez dve leti zamenjal za nekaj mocnejšega.Verjetno bi pri Daelimu manj izgubil??? Kje so pa servisi za Aguilo? Ali mogoce veš kakšna je razlika pri ceni za registracijo med 125 in 250? Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Procentualno (%) bos verjetno izgubil pri obeh enako. Kako pa je s servisi za Hyosunga, je pa vprasanje. Daelima verjetno servisirajo pri zastopniku (Panadria), zato bos imel po moje tam manj problemov. Vsekakor pa je kvaliteta storitev odvisna od posameznih mehanikov. Se glede registracije: mislim, da bos za oba (125 ali 250 ccm) placal enako (ce se ne motim, je naslednji razred sele pri 500 ccm.

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi tak zacetnik. Dobrodosel na cesti.

O zavarovanju poglej v Nasvete (levi navpicni menu na zaslonu)v Zakon & zavarovanje. Odpri stran na dnu zavarovanje, potem pa imas cisto zgoraj desno opcijo za izracune nekaterih zavarovanj.

Jaz sem tudi sel na 125 ccm, ker ga bom po dveh letih predal otroku, ki bo ravno star 16 let.

Saj pravim, po odprtih cestah drvim z 80 do 85 km/h, ampak je lustno.

Pa se "iron but" pocasi pridobivam. Vceraj, za 220 km sem porabil 4,5 ure.

Vse je odvisno od tvojega financnega ozadja. Edino, kar je jasno meni in tebi je, da bos, ko bos dozorel, nabavil nekaj mocnejsega. Zato cim manjse in cim bolj smiselne stroske za prehodno obdobje.

Pa se to, 125 ccm dveh ne bo zmogel prevazati okoli. Razen v mesto na banko ali na pivo. Dlje pa ne.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala,ampak bom raje kupil novega ali pa vsaj takega,da bo še v garanciji! Klinc pri 125 se nikoli ne ve!

BTW: Brrrm dobr razmišljaš.Kolk ima konjev tvoja Gilera in kolk pride nova?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Fonza

Gilerca stane se dandanes 699000 tolarjev. Jaz sem jo uspel zglihati na 670000 tolarjev.

Konjev ima menda 11, ker ima 8 kW.

Ni ne vem kaj, ampak na 100 km porabi le 2,5 do 3 l neosvincene 95tke.

Meni je bilo glavno , da je 4taktno in evropsko in seveda v nadaljevanju otrokoma primerno.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti priporocam nakup mocnejsega motorja Yamaha XT 600 ali Aprilia 65o

Pegaso. Jebi zakone, se bodo itak spremenili konec leta. Ce kljub temu hoces sibkejsi motor, ti predlagam Kawasaki EL252 Eliminator.

LP badfreek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer o kvaliteti hyosunga ne vem prav nic ima pa dalec najugodnejšo ceno, saj sta kawasaki el 252(koncna hitrost podobna kot pri 1100cc choperjih), ki je najmocnejši in virago 250, ki je za nekatere najlepši v tem razredu odlocno predraga potem je še gz250 marauder, ki pa je tudi predrag.

Ce se misliš voziti še kje drugje kot po sloveniji oziram v dvoje si moraš omisliti 250 ccm, saj bi mora 125 prevec tišat in to ne bi bilo zdravo.

Malo se pozanimaj glede garancije in servisov za GV250, ki je po mojem mnenju trenutno najugodnejši, sicer pa za kaj vec info. povprašaj PERVYja, ki ga trenutno testira.

Pozdravljen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja aquilo sem testiral 14 dni in to so moji zakljucki (gre izkljucno za lastno mnenje):

motor je po moci nekje enak ali malo mocnejsi kot virago 250 in obcutno sibkejsi kot kawa 252 ali ZZR 250. ceprav se motor vrti do 10.000 vrt/min. je nad 7000 vrt. glasen, vibrira in ne vlece vec. se pa z priblj. 6500 vrt. da lepo peljat 120 km/h kar je cisto OK za tak motor.

vozi se cisto OK, da se ga nagnit do stopalke, lezi OK, ampak imam malo pomisleke glede izbire sprednje gume ker ima po sredini obliko v spic. zdi se mi da vcasih malo drsi ko ga dobro polozis pri veliki hitrosti (100-120 km/h).vglavnem se vozi kot vsak coper in ni v tem nic slabsi ali boljsi kot konkurenca.

osebno mislim da je razmerje cena/motor dobro in bi na tvojem mestu razmislil o tej varianti.

vozil sem tudi daelim in kymco, ki sta neprimerno sibkejsa (ja se pozna 125 ali 250 motor). pomoje se ti splaca doplacati par jurjev in kupit 250.

glede kvalitete je tezko recti ce je dober ali ne ker na zunaj vse zgleda OK, kaj vec pa se bo videlo ob koncu sezone ko bojo imeli par 1000 km. mislim da ni nic boljsi ali slabsi izdelan od daelima in kymcota.

ce se bo manj kvaril je to lahko posledica tega da ima vecji motor in ga bos manj obremenjeval.

glede cene pa jo bo verjetno boljse drzal kot 125-ice, razen ce se bo zakon spremenil in bodo ukinili omejitev 350 ter uvedli omejitev glede na razmerje teza/moc. takrat lahko vsem 250 pade cena.

odlocitev je tvoja ampak kot je rekel brrrm, z 125 ne mores voziti sopotnika pa tudi pri voznji z 100 ali vec jo bos "zaklal".

kubatura je pac kubatura.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej topic Kymco 125 in Aprilia 125 - tezave! Tam sem dal naslove dveh serviserjev. Vomberger (Kranj) je tudi uradni serviser za Hyosunga (+Mg, +Honda, +...) zato ga poklici, pojdi k njemu, pogoovori se, ... Kolikor ga poznam, zi bo rad in posteno pomagal pri izbiri.

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Alfonz

Ne da bi delal reklamo ali kaj takega, zgolj kot informacija vec:

Gilero uvaza in prodaja Trgoavto Koper, ki je del skupine Mercator, zato lahko motorin z nihovo kartico kupis na obroke, brez dodatnih obresti ali stroskov.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se šel zanimat za Daelima na Panadrijo,pa mi je prodajalec rekel,da je potovalna hitrost chooperjev 90km/h,drugace je prevelik upor zraka (ker je drža na chooperju zelo odprta)in te to zelo utrudi.Pravi da Daelim s 13KM zmore 90km/h tudi s sopotnikom brez problema.

Ker še nimam motoristicnih izkušenj me zanima, kakšno mnenje imate vi o tej njegovi izjavi(upor zraka)?

Hvala, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Sem se šel zanimat za Daelima na Panadrijo,pa mi je prodajalec rekel,da je potovalna hitrost chooperjev 90km/h,drugace je prevelik upor zraka (ker je drža na chooperju zelo odprta)in te to zelo utrudi.Pravi da Daelim s 13KM zmore 90km/h tudi s sopotnikom brez problema.

Ker še nimam motoristicnih izkušenj me zanima, kakšno mnenje imate vi o tej njegovi izjavi(upor zraka)?

Hvala, LP

HA, HA. JA TO JE PRODAJALEC REKEL, KI TI HOCE TO PRODAT. NA COPERJU JE RES UPOR AMPAK SE LAHKO BREZ PROBLEMOV 120 VOZIS IN TO JE TUDI TISTA OK POTOVALNA HITROST. SAJ NI FORA V KONCNI HITROSTI, Z MOTORJEM KI GRE 90 ALI 100 PRI 70 NE MORES VEC NOBENEGA PREHITET KER TRAJA DO 90 MINUTO ALI VEC. Z TAKIM MOTORJEM SI NA CESTI OGROZEN KER VSAK TOVORNJAK VOZI 80 ALI VEC IN TE BODO PREHITEVALI. NE VERJAMI PRODAJALCEM. TAK MOTOR JE ZA STRANSKE CESTE IN Z ENO OSEBO, NE PA ZA KAJ RESNEJSEGA. SE BOS NE MORJE PRIPELJAL BOLJ ZMUCEN OD UMIKANJA IN GLEDANJA V OGLEDALO, PA TESNIH PREHITEVANJ, KOT OD VOZNJE. DRUGACE PA JE RESEN UPOR SELE NAD 160 KM/H TAKO DA BREZ PANIKE.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta izjava je tipicna za prodajalca,ki o motorjih bere samo iz casopisov (in to slabih).res je,da se prvih par tednov navajas na hitrosti in zracni upor,ampak to ni trajni problem.vecji problem je,kot je omenil pervy,promet,za katerega si ti ovira na cesti s takimi motorcki.

raje 250 ali 350,ce mislis dalj casa ostati na istem.ce pa po dveh letih zamenjas,pa preberi se druge poste na to temo (stroski,cene itd.).

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...

Zdravo!

Zanima me, če morda kdo ve, kje pri nas ali morda v avstriji se da dobiti izpuhe za chopperja, namreč sam imam Aquilo 250 in razmišljam o menjavi izpuha, mogoče kdo ve, ali jih pri nas kdo po naročilu izdeluje? Gledal sem že na internetni strani od Louisa nek univerzalni model TOLE kaj menite bi se ob menjavi tega dela izpuha poznalo kaj na zvoku?

Hvala

LP, Vaillante

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Zanima me, če morda kdo ve, kje pri nas ali morda v avstriji se da dobiti izpuhe za chopperja, namreč sam imam Aquilo 250 in razmišljam o menjavi izpuha, mogoče kdo ve, ali jih pri nas kdo po naročilu izdeluje? Gledal sem že na internetni strani od Louisa nek univerzalni model TOLE kaj menite bi se ob menjavi tega dela izpuha poznalo kaj na zvoku?

Hvala

LP, Vaillante

Na zvoku bi se veliko poznal glede na to da je to precej oz skoraj popolnoma odprt izpuh...je pa tud res da ni homologiran... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kaj menite bi se ob menjavi tega dela izpuha poznalo kaj na zvoku?

Hvala

LP, Vaillante

Seveda bi se poznalo, če mene vprašaš še preveč... Kolikor sem jaz videl oz. slišal Aquile 250 z navrtanim izpuhom, ti povem, da raje pusti pri miru. Ta izpuh, ki je pa na sliki je pa sploh čisto prazen - stvar bo nagravžno glasna z zelo neprijetnim zvokom :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zvoku bi se veliko poznal glede na to da je to precej oz skoraj popolnoma odprt izpuh...je pa tud res da ni homologiran... .)

Kar se tiče homologacije, se ne obremenjujem toliko, ker do zdaj na nobenem od motorjev, ki sem jih imel nisem imel homologiranega izpuha .) Tako da potem misliš, da bo zvok bolj globok oz. bolši kot pri serijskih brez dušilcev? Ima kdo morda izkušnje z JJS (Jureš Janez) izpuhi, ker sem na internetu zasledil da izdeluje tudi za chopperje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!