Jump to content

Recommended Posts

Posted

Razdrl sem mojega stalkerja, dam dol celinder, pa bat. pa vidim da je bat mal odkrušen navrhu, se pravi sm si reku da morem kupit novga....ampak danes sem sel do serviserja pa je reku da je original bat 39,9 in da se celinder brusi najvec do 40,8, moj bat pa je 41,8 se pravi da je kar za 1mm prevec zbrušen celinder, oz je noter prevlek bat.

Bat zgleda da je nakakšen L bat, ker ima zgornji batni obroček čisto pri vrhu, pa še tiste nogice spodi ma krajse od originalnega bata. :hmm: in zdej niti onmu serviserju, še manj pa men ni jasno kk je mozno da je bil noter nek cuden bat... ker ima drugacne tiste nogice ki zapirajo in odpirajo kanale zato tudi ni prave kompresije itd. itd.?!

Zdej mi pa povjte ka mi priporocate... Kupil bi nov bat, ampak ce je nek cudn pol ga ne morem, zdej sem pa studiral da bi kr 70 kit kupu, sam pol je treba se izpuh menjat,pa sem takoj na 50k.

Glede kita bi vzel DR-ja ker je poceni, in nocem da bom vsak dans sravfal doma ko se bo kej sfu***. Uglavnem hocem 70 kit da motor ne bo ne vem kk navit, pa da mi ne bo treba nevem kaj vse menjat.... razen izpuha in pa ostalih stvari(fedrce, kontrastna, valjcki, jermen).

Posted

ej sej baje se da delat tud bate po naročilu... sam poveš kašnga hočeš in tazga ti nardijo... vem pa ne kje se to dela. tko sm jst slišu no... nism pa sigurn... ajd!

Posted

Kupi polini kit, navaden gus, je poceni (25k) pa še boljša kvaliteta verjetno kot pa DR. Z izpuhom pa lahko malo počakaš, saj ni nujno da takoj menjaš še izpuh.

Posted
ej sej baje se da delat tud bate po naročilu... sam poveš kašnga hočeš in tazga ti nardijo... vem pa ne kje se to dela. tko sm jst slišu no... nism pa sigurn... ajd!

Ja količine nad 1000 komadov :)

Sem enkrat že probaval <_<

Posted

izpuha ti ni potrebno menjat! ;)

najbol zdrav za skutrja je ce das not 70kit ostalo je pa cisto vse original! ;) zakaj? zato ker mas velik vec moci v nizkih in srednjih obratik, zlo solidno koncno hitrost, zlo solidne pospeške in zlo mejhno obrabo celindra + skuter ne bi velik vec kuru kot ti zdaj ;)

tko da v tvojem primeru je najbol vzet malossi gus celinder (na sloskuter.cjb.net sm ti napisu zakaj in navedu primer ;)

Lp, Boris

Posted
ej sej baje se da delat tud bate po naročilu... sam poveš kašnga hočeš in tazga ti nardijo... vem pa ne kje se to dela. tko sm jst slišu no... nism pa sigurn...    ajd!

cene od 500 do 1000 evrov pri enem narocenem komadu, mogoce pri tako manjsi dimenziji nekaj manj, pa ne kaj dosti. treba je nardit kalup, ga vliti, pol gre pa se na struznico, pa rabis se obrocke, zegerja, sornik, itd..

Posted

u hudo navadn gus da je 25 k! to bom pa se jst razmislu! ej pa to se ti pol tut masina mn pregreva ne? :hmm:

Posted

ne, bolj :)

Posted

bolj? jst sm mislu pa da se manj!

Posted

bassko, samo predvidevam, da imaš ti runnerco?

če imaš, te bo kit prišel več kot 25k. ti rabiš vodno hlajenega. stalker ima pa zračno.

Posted

aja kok pa bi pol prsu!?

Posted

tak je, guss kiti so vodno hlajeni 40-45k , zračno hlajeni pa 30-35k (s tem mislim na polini in malossi) :)

Posted
tak je, guss kiti so vodno hlajeni 40-45k , zračno hlajeni pa 30-35k (s tem mislim na polini in malossi) :)

Jao, kaj spet se je podražlo ?

Še vredi, da sn jaz dobo vse tak poceni :D

In da picikl spet gre tak kot v najlepših časih ...... :devil: :naughty: :kva2: :afro1:

Posted

ja ne take so cene pri nas, v italiji je seveda dosti ceneje

P.S. kaj si te naredo da ga spet žene tako se spodobi :D

Posted

mhr replica alu stane v italiji nekaj okrog 180€ = 45.000sit ;)

ker pa je to aluminijast celinder, ki veliko bolje oddaja toplto se ti bo celinder grel na podobni temperaturi kot originalni celinder ;)

Posted
izpuha ti ni potrebno menjat! ;)

najbol zdrav za skutrja je ce das not 70kit ostalo je pa cisto vse original! ;) zakaj? zato ker mas velik vec moci v nizkih in srednjih obratik, zlo solidno koncno hitrost, zlo solidne pospeške in zlo mejhno obrabo celindra + skuter ne bi velik vec kuru kot ti zdaj ;)

tko da v tvojem primeru je najbol vzet malossi gus celinder (na sloskuter.cjb.net sm ti napisu zakaj in navedu primer ;)

Lp, Boris

Izpuh bi vsekakor menju, ker itq dobim rablenga zxa okrog 15k.

no js sm se odlocu da bom kupu 70 kit gus, verjetno malossi, al pa polini.!

sam zdej nisem povsem preprican ker nekdo mi je pa reku da ce dam sam 70 kit pa izpuh da morem fergazer dat 17.5 cene bo zaribu ker bo dobu premal bencina(mesance)! zdej pa ne vem.

ena varijanta je tud da kupim originaln celinder pa se lepo vozim, pa bo vse najdlje laufalo!!! :hmm:

Posted

alu kita pa nocem, ker ce bo zaribu ga ne mislim stran vrzt! :kva2:

Posted

ne ni nujno da kupiš gor 17,5 fergazer, drugače pa če gus kit lepo uporabljaš bi mogo met življenjsko dobo podobno kot orginal cilinder .)

Posted
alu kita pa nocem, ker ce bo zaribu ga ne mislim stran vrzt! :kva2:

zakaj pa bi zaribal? ob pravilni montaži in uporabi te možnosti skoraj ni

Posted

nima ti kaj ribnat vredi zmontire pa dobro einfare jaz mam zaj že 1500km z kitom (polini alu) pa orginal fergazer pa laufa tak kot mora samo ga zdaj nameravam menjat premalo moči v nizkih vrtljajih v višjih pa tak trga

Posted

ja, samo na zračnih nevem kak je kaj dobro met visokovrteč kit :hmm:

Posted

Mi o volku... Obstaja možnost da ti ribne, če maš prehud izpuh in motor dosega velike obrate, potem je 12-tka včasih premalo, meni je danes bila :xx:

Posted

u jebemu kaj je pikno?? :( ob takih trenutkih sem vesel da mam gor 19ko, čeprav je za obični gus to nepotrebno, lahko vsaj mirno spim

recimo .)

Posted

kaj to je tudi mozno? hvalabogu da ta tedn dobim 17.5 Oki kaj pa bos zdaj anredo? :cry: :cry:

Posted

z :OK: dej dobim originalen kit od stalkerja, za enkrat pol ko bo pa dnar pa kupim 70gus!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!