Skoči na vsebino

Disk


Petzl

Priporočene objave

a kdo pozna ksnga proizvajalca diskov, ki ma diske za runner over-size z DISTANCNIKOM!! vem da ma to TJT, ampak nazalost se ni dobavljiv v sloveniji, vem da ma braking tut nekej over-size, sam baje obstaja distancnik samo za runner 125/180.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kdo pozna ksnga proizvajalca diskov, ki ma diske za runner over-size z DISTANCNIKOM!! vem da ma to TJT, ampak nazalost se ni dobavljiv v sloveniji, vem da ma braking tut nekej over-size, sam baje obstaja distancnik samo za runner 125/180.

Malossi kolk se mi zdi tud ma nekega oversize.Drugace pa kontaktiraj |MHR|-ja na ircu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa de zadeneš lih MHRa morš bit tut neki cajta gor.  :D

ja to je res ja... samo mislim da on ne more dobit TJT (kot sm slisu od enga kolega), TJT je pa zaloga nula v slo in nemciji, edin v spaniji majo te diske...sam spanija :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to je res ja... samo mislim da on ne more dobit TJT (kot sm slisu od enga kolega), TJT je pa zaloga nula v slo in nemciji, edin v spaniji majo te diske...sam spanija  :lol1:

lahko ti ga jst prnesem drugu letu,k gremo na maturanca med prvomajskimi u španijo-sam ne zamert če bo kej po alkoholu dišal :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zkaj pa po alkoholu. A ga boš pucu z alkoholom al kaj? :blink: :P :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko ti ga jst prnesem drugu letu,k gremo na maturanca med prvomajskimi u španijo-sam ne zamert če bo kej po alkoholu dišal :P

hehe, racunam nate, ce ga do takrat nam dobu :OK: , se bom spomnu pred 1. majem :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zkaj pa po alkoholu. A ga boš pucu z alkoholom al kaj?  :blink:  :P  :lol1:  :lol1:  :lol1:  :lol1:

počak na maturanca pa boš vidu zakaj :P :lol1:

hehe, racunam nate, ce ga do takrat nam dobu  :OK: , se bom spomnu pred 1. majem  :naughty:

no dobr :lol1: pol smo zmeneni :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je zdaj s tem? A je nujno, da če daš za par milimetrov večji disk v premeru gor, da moraš imet distančnike na nosilcu???? Ali ima še kaj tolerance?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je zdaj s tem? A je nujno, da če daš za par milimetrov večji disk v premeru gor, da moraš imet distančnike na nosilcu???? Ali ima še kaj tolerance?

jap, nujno je, ker v nasprotnem primeru ti zavorna celjust ne bi pasala na vilice, je vse do mm natancno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Čuj langus ka maš ti runnerco če jo maš pol maš pr scooterkitu oversize tjt disk z distančnikom premera 250 cena pa je okol 30 k drugač pa pa piš na scooterkit pa upraš.Se mi zdi da ga majo kr sm zadnič biu tam pa sm vidu da majo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe seveda ga majo, ker sm ga jest narocu :OK: , samo je bil problem da je distancnik narobn :fight2: , tko da mi zdej na scooterkitu novga delajo :afro1: , bomo vidl kako bo potem s tem, bom porocov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam distančnik pa disk bom pa jst probu kr je reku on pr scooterkitu da mi ga zmontira gor pa da vid če je vse gut pa kaka je kej zavorna pot.Tak da ga bom mogoč probu no nevem pa še čist točno. :D :hmm:

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je vseskp kr solidno prjel, ceprov samo cez polovico diska, pa mal ropota disk po luknjah k je floping... logicno, ti sam glej da mi naus diska pregreu :hmm: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede over size diskov je takole.

po besedah davida je tjt disk slabe kvalitete,predvsem pa distančnik ki ni pravilno narejen. Sam imam 250mm oversize disk od BRAKINGA seveda mam runnerja 125.

sam disk bi se dalo po mojem dobit za okol 100euru, glede distančnika, ki ni težka stvar za narest pa bi en uredu strugar z cnc strojem računal max 5k z materialom vred.

sicer pa je tud dobra varianta da se opusti over size disk (ki je za po cesti skoraj preveč:)) in se določeni .) odločijo zanj samo zaradi racing izgleda dejansko pa ga ne rabijo) in se osredotočit na drugo varianto ki je dost cenejša učinek pa zelo dobr.

original disk se zamenja z wave diskom BRAKING (45euru) (ta disk je enakega premera kot original tako da ni treba nobenih distančnikov), doda se dirkalne ploščice kot so MHR ali APracing (cca 20 -30 euru), ter seveda se zamenja originalno gumijasto cevko z novo žičnato ( 350-400sit = 10 cm + nastavki za na konnec cevi cca 2k kos)(tisto ko zgleda kovinska od zunaj upam da veste, naprimer kot jih ima yamaha AEROX- sedaj ne mislim reči da ima aerox super zaviranje, seveda mu te cevke zelo pomagajo, vendar cevke niso vse.

Z temi deli se zaviranje izbolša za cca 30% in ne samo v zairanju samem temveč v kontroliranju zaviranja. Saj sami veste da zavore ne delajo samo on /off , predvsem morajo bit dovolj stabilne v zaviranju in zelo občutljive na pritisk ročic, to omogoča predvsem žičnata cevka, ki se pri hudi uporabi ne širi po debelini kot gumijasta zato ima stalen pritisk in s tem je zaviranje zmeraj enako ne glede na uporabo zavor.

nazadnje pa še to:

za izbolšanje zavor se je treba odločit če se res TO potrebuje. nesmisel je dajat dirkalne zavore pa over size diske na skoraj original skuter oziroma lažje predelan 70ccm.Seveda so zavore zelo pomembne in morajo vedno brezhibno delovati, vendar so dirkalne zavore za vsakdanjo rabo neprimere, ker dirkalne zavore so narejene za učinkovito zaviranje pri hudih situacijah, kot so na dirkah kjer se zavira v zadnjem trenutku in pri velikih hitrostih in je zato treba za dobro delovanje zavor primerno ogreti zavore, kar pa postane težko v mestni vožnji.

seveda za tiste ki hočejo vrhunsko dirkalno zaviranje, pa je over size disk + dirkalne ploščice, žičnata cevka in predvsem radialna ročka od zavore so skoraj obvezni, sam to je že pretiravanje sploh pa na skuterju :P

jaz moje sem povedal, odločitev je v vaših rokah ajd ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede over size diskov je takole.

po besedah davida je tjt disk slabe kvalitete,predvsem pa distančnik ki ni pravilno narejen. Sam imam 250mm oversize disk od BRAKINGA seveda mam runnerja 125.

sam disk bi se dalo po mojem dobit za okol 100euru,  glede distančnika, ki ni težka stvar za narest pa bi en uredu strugar z cnc strojem računal max 5k z materialom vred.

sicer pa je tud dobra varianta da se opusti over size disk (ki je za po cesti  skoraj preveč:)) in se določeni  .) odločijo zanj samo zaradi racing izgleda dejansko pa ga ne rabijo) in se osredotočit na drugo varianto ki je dost cenejša  učinek pa zelo dobr.

original disk se zamenja z wave diskom BRAKING (45euru) (ta disk je enakega premera kot original tako da ni treba nobenih distančnikov), doda se dirkalne ploščice kot so MHR  ali APracing (cca 20 -30 euru), ter seveda se zamenja originalno gumijasto cevko z novo žičnato ( 350-400sit = 10 cm  + nastavki za na konnec cevi cca 2k kos)(tisto ko zgleda kovinska od zunaj upam da veste, naprimer kot jih ima yamaha AEROX- sedaj ne mislim reči da ima aerox super zaviranje, seveda mu te cevke zelo pomagajo, vendar cevke niso vse.

Z temi deli se zaviranje izbolša za cca 30% in ne samo v zairanju samem temveč v kontroliranju zaviranja. Saj sami veste da zavore ne delajo samo on /off  , predvsem morajo bit dovolj stabilne v zaviranju in  zelo občutljive na pritisk ročic, to omogoča predvsem žičnata cevka, ki se pri hudi uporabi ne širi po debelini kot gumijasta zato ima stalen pritisk in s tem je zaviranje zmeraj enako ne glede na uporabo zavor.

nazadnje pa še to:

za izbolšanje zavor se je treba odločit če se res TO potrebuje. nesmisel je dajat dirkalne zavore pa over size diske na skoraj original skuter  oziroma lažje predelan 70ccm.Seveda so zavore zelo pomembne in morajo vedno brezhibno delovati, vendar so dirkalne zavore za vsakdanjo rabo neprimere, ker dirkalne zavore so narejene za učinkovito zaviranje pri hudih situacijah, kot so na dirkah kjer se zavira v zadnjem trenutku in pri velikih hitrostih in je zato treba za dobro delovanje zavor primerno ogreti zavore, kar pa postane težko v mestni vožnji.

seveda za tiste ki hočejo vrhunsko dirkalno zaviranje, pa je over size disk + dirkalne ploščice, žičnata cevka in predvsem radialna ročka od zavore  so skoraj obvezni, sam to je že pretiravanje sploh pa na skuterju :P

jaz moje sem povedal, odločitev je v vaših rokah  ajd ;)

lepo povedano! :notworthy: :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Langus sam tja grem pa bom vidu če so že kej skup spacal.sam ko je danes dež :cry: .

Ko nebo deža grem probat to tvojo stvar. :yea2: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj pa še enačbe za izračun zavorne moči da ne bo ostalo pri "izkustvenih" 30%

p.s. Pinjas, v eni sapi omenjaš da ni problem izdelati distančnik za disk, po drugi strani pa omeniš da je disk slabe kvalitete, ker ima napačen distančnik. Kje si našel povezavo? Naj da nekdo kakšen link da vidim ta disk. Distančnik je po moje najmanjši problem, večji problem je verjetno v tem, da Runner 50 nima dvobatnih zavornih čeljusti. Je pa zanimivo, da pišeš IMENA FIRM Z VELIKO ZAČETNICO, je to kakšna posebna psihološka finta ali še en nov diler na forumu?

Popravljeno . Popravil dule3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!