Gasperr Objavljeno Februar 17, 2013 Opozori Objavljeno Februar 17, 2013 (popravljeno) Povsod piše samo, da ''bo v uporabi po 19.JAN.2013'', res pa ne najdem nobenega novejšega članka, ki bi to po tej datumu tudi uradno naznanil. Ime tega zakona je '3DLD (Third Driving Licence Directive)', če bo imel kdo drug kaj več sreče pri iskanju. Sem pa zasledil tole stran: http://www.magireland.org/a2-license-facts/ , s seznamom motorjev ki se lahko vozijo z A2 in tistih, ki se lahko blokirajo na A2. Je pa zanimivo, da je originalen zakon napisan: ''...nor can it be derived from a motorcycle with a power output of more than double that.'' . Pri nas so to prevedli kar kot ''in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo.''. Kaj, a dvakrat, trikrat večja moč je pa lahko? Že res, da je ta argument malo za lase privlečen, ampak vseeno. .) Popravljeno Februar 17, 2013. Popravil Gasperr
macak333 Objavljeno Februar 17, 2013 Opozori Objavljeno Februar 17, 2013 Povsod piše samo, da ''bo v uporabi po 19.JAN.2013'', res pa ne najdem nobenega novejšega članka, ki bi to po tej datumu tudi uradno naznanil. Ime tega zakona je '3DLD (Third Driving Licence Directive)', če bo imel kdo drug kaj več sreče pri iskanju. Sem pa zasledil tole stran: http://www.magireland.org/a2-license-facts/ , s seznamom motorjev ki se lahko vozijo z A2 in tistih, ki se lahko blokirajo na A2. Je pa zanimivo, da je originalen zakon napisan: ''...nor can it be derived from a motorcycle with a power output of more than double that.'' . Pri nas so to prevedli kar kot ''in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo.''. Kaj, a dvakrat, trikrat večja moč je pa lahko? Že res, da je ta argument malo za lase privlečen, ampak vseeno. .) Sej maš še pogoj, da ne presega 0,2 kW/kg.
Gasperr Objavljeno Februar 17, 2013 Opozori Objavljeno Februar 17, 2013 (popravljeno) Že res, sam če tuki govorimo o blokadah. Tut ER6N ima kW/kg ratio prevelik, pa se ga da blokirat za A2. Popravljeno Februar 17, 2013. Popravil Gasperr
NinjaRider04 Objavljeno Februar 17, 2013 Opozori Objavljeno Februar 17, 2013 Že res, sam če tuki govorimo o blokadah. Tut ER6N ima kW/kg ratio prevelik, pa se ga da blokirat za A2. če se veš iti lahko vsakega blokiraš tak ti povem =)..v zakonu in vsigi drugam tak pa tak piše..pol pa pogledaš kaj drugega pa je spet drugačik...dandanes se več nič neve kak je kaj..
macak333 Objavljeno Februar 17, 2013 Opozori Objavljeno Februar 17, 2013 Že res, sam če tuki govorimo o blokadah. Tut ER6N ima kW/kg ratio prevelik, pa se ga da blokirat za A2. Ja potem pa je ta motor no go, če gledamo po zakonu. Ker blokiraš lahka itak večino motorjev.
Gasperr Objavljeno Februar 17, 2013 Opozori Objavljeno Februar 17, 2013 Ja ampak tist kW/kg ratio se verjetno gleda ko je motor blokiran? SS motorji ne pridejo v poštev zaradi prevelike izvorne moči, ne zaradi kW/kg (če zgornje drži).
macak333 Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 Ja ampak tist kW/kg ratio se verjetno gleda ko je motor blokiran? SS motorji ne pridejo v poštev zaradi prevelike izvorne moči, ne zaradi kW/kg (če zgornje drži). Mrbit, meni je težko interpretirat na kaj se točno nanaša. Vem ja, samo sem rekel, da blokiraš ga lahko, sam z A2 pa ga praviloma ne bi smel vozit. I guess we will never know .
rok418 Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 Er6n ga majo v autošolah in ga voziš ko delas izpit za a2 tako da najbrz ga lahko voziš
HyperJack Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 Haha! preden boste vi odkrili toplo vodo in pogruntali kaj dejansko pomeni A2 izpit in vsi njegovi pripadajoči pogoji, boste toliko stari, da boste lahko opravljali že za neomejeno...Sej vem, slabo vreme pa to, ampak pubeci najdite si hobi, bo takoj lažje NinjaRider04, strajnarR, klopko in 1 other 4
macak333 Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 Er6n ga majo v autošolah in ga voziš ko delas izpit za a2 tako da najbrz ga lahko voziš Sam res ja, sm jih že vidu. No kakorkoli že, zakon je povšno napisan.
Lipek Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 mah glej kupil bom nekaj lahkega (pod 140kg) in če je motor na 35kw blokiran, a ma veze če ma 180 kil ali 120? ne razumem te fore ker moč bo itak mel isto... in je zakon debilno napisan in povsod kjer vprašam mi drugače povejo... sicer pa kot sem zasledil kaj se dogaja: KTM hard enduro napisanih ma enih 9kw ma pa dejansko ne vem kolko konjev (čez 35kw)... in nihče ne komplicira nikomur, vsaj slišal še nisem da bi komu
Lipek Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 mah glej kupil bom nekaj lahkega (pod 140kg) in če je motor na 35kw blokiran, a ma veze če ma 180 kil ali 120? ne razumem te fore ker moč bo itak mel isto... in je zakon debilno napisan in povsod kjer vprašam mi drugače povejo... sicer pa kot sem zasledil kaj se dogaja: KTM hard enduro napisanih ma enih 9kw ma pa dejansko ne vem kolko konjev (čez 35kw)... in nihče ne komplicira nikomur, vsaj slišal še nisem da bi komu pa še dejstvo o 400ccm: *Category A2: A motorcycle without side car, of at least 395cc with a power output between 25 and 35 kW (33bhp and 46.6 bhp). No upper engine size limit, but the power to weight ratio must not exceed 0.2kW/kg and it must not be derived from a motorcycle of more than double its power (i.e. less than 70 kW). (http://www.bikerforum.co.uk/topic/32616-list-of-approved-motorcycles-for-new-a2-test-as-from-january-2013/)
Gasperr Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 (popravljeno) No, to za prostornino pa prvič slišim Mogoče jim je bil to prvi predlog ali kaj takega, pa so potem to omejitev opustili. Ne vem, verjamem pa, da vsaj te omejitve zakon sedaj ne vključuje (kot tudi piše v ZVoz-u). Že res da bo izvorna moč ista, ne glede na težo motorja..ampak 35kW na 150kg motorju je pa vseeno malo drugače kot 35kW na 10kg motorju (banalno ekstremen primer, samo za predstavo, seveda). To je fora kW/kg omejitve. Popravljeno Februar 18, 2013. Popravil Gasperr
rok418 Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 zakon je napisan neumno kot še večina zakonovu v naši državi. Bi nardili preprost zakon da z izpitom A2 lahko vozis motorje do 35kw blokirane ali pač ne ne pa neke gluposti kot je to razmerje met kw in kilažo. Zato niti noben prau ne razume kaj lahko s tem izpitom vozi in marsikdo je nesigurn kateri motor si uzet ker nve ce je vozen s tem izpitom.
NinjaRider04 Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 SS motorji pridejo v poštev ,..to samo govorite ker se neveste znajti ,..kot je že hyperjack povedal..treba si najt hobi ..no saj smo eni v službi tak da ni ubadanja s tem
NinjaRider04 Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 aja pa še to..preveč se sekirate za vse take stvari..če boste taki bo še slabše..se vam bo zmešalo..=) relax.
Kras Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 Noben ne odkriva tople vode pa tut se lih ne sekiram preveč, sam ko sm delu izpit sem dobil zraven vozniškega tisti datum in da naj bi bilo kao sprejeto od tega datuma pa do zdaj nič novic. Pomoje je fer da zvemo kak stoji zadeva. Kaj pa, če grem do Trsta pa me kak Taljan rukne pa pol nimaš izpita za A2 in AM pol pa se enostavno jebi kot veš in znaš. Treba mal razpravlat Gasperr 1
Lipek Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 mene res muči ker res ne vem kaj lahko vozim razen tisto s seznama seveda... hočem nek enduro 250(2t)-450cc(4t) in izpit a2 in da se ne vleče kot jajca pač pa se da spodobno pelat (z 35kw, kar mi je ravno dovolj, potem niti neomejeno nebi šel delat) in hkrati biti legalen... ker pa je ta zakon tak glup napisan se sploh sprašujem ali se mi splača iti a2 delat ali si naj raje prišparam nevole če pride do kakega sranja in na koncu ugotovim: o glej, ne bi smel vozit tega... potem mi je isto kot da se vozim brez izpita
macak333 Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 mene res muči ker res ne vem kaj lahko vozim razen tisto s seznama seveda... hočem nek enduro 250(2t)-450cc(4t) in izpit a2 in da se ne vleče kot jajca pač pa se da spodobno pelat (z 35kw, kar mi je ravno dovolj, potem niti neomejeno nebi šel delat) in hkrati biti legalen... ker pa je ta zakon tak glup napisan se sploh sprašujem ali se mi splača iti a2 delat ali si naj raje prišparam nevole če pride do kakega sranja in na koncu ugotovim: o glej, ne bi smel vozit tega... potem mi je isto kot da se vozim brez izpita Sej enduro 450ccm se zih najde, dvomim da ma kakšen čez 70kw, pa blokade tudi obstajajo. Tu poglej če jih imajo http://www.alphatechnik.de/fileadmin/pdf/Verwendungslisten/1-Leistungsaenderungen/08-umruestung35kw_motorrad.pdf oz. na njihovi spletni strani so tudi za 25kW
Gasperr Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 Enduro motorja res ne bi smel met problem najdit v tem rangu.
Lipek Objavljeno Februar 19, 2013 Opozori Objavljeno Februar 19, 2013 ja če hočem 25kw potem res ni problem... a če hočem 35 rabim nekaj težjega kar mi pa ni všeč (teren tukaj je hribovit, tesen in zaraščen, enih 170 kil sem in tja metat ravno ni fajn tukaj)
rok418 Objavljeno Februar 19, 2013 Opozori Objavljeno Februar 19, 2013 Zakaj kompliciras? Si uzames kar dobis pa se bolse da ma majn kw ker mas majnse zavarovanje tudi Si uzames enga hard enduro 450ccm in je stvar resena Dovol moci za use ni tezek in ga lahko vozis z a2 izpitom
Lipek Objavljeno Februar 20, 2013 Opozori Objavljeno Februar 20, 2013 (popravljeno) mogoče me pa samo je** ker si verjetno ne predstavljam kaj je to 25kw na motorju in kaj 35 bi moral nekje sprobat oboje Popravljeno Februar 20, 2013. Popravil Lipek
rok418 Objavljeno Februar 20, 2013 Opozori Objavljeno Februar 20, 2013 Use je odvisno od motorja ce ma motor 35kw in 180kg bo najbrz sou slabse kot pa en 25kw z 110 kg se posebej pri hardenduro ki je teža zelo pomembna Pejdi kam probat al pa ce koga poznas pa bos najbolse razumeu kaj ti bo bolse Jaz sem probau oboje in je za offroad dosti bolse 25kw z blokado kot pa 35 ker so dosti bol okretni
budacki Objavljeno Februar 20, 2013 Opozori Objavljeno Februar 20, 2013 (popravljeno) Use je odvisno od motorja ce ma motor 35kw in 180kg bo najbrz sou slabse kot pa en 25kw z 110 kg se posebej pri hardenduro ki je teža zelo pomembna Pejdi kam probat al pa ce koga poznas pa bos najbolse razumeu kaj ti bo bolse Jaz sem probau oboje in je za offroad dosti bolse 25kw z blokado kot pa 35 ker so dosti bol okretni Hardenduro majo itq vsi zaradi razmerja kw/kg v prometni vpisanih serijsko zelo zelo malo kw. Večinoma vsi pod 15kW. Tudi SXV 550, ki je eden najmočnejših ima zapisanih nekaj čez 10kW, vsi KTMi ravnotako, Husqvarne as well. Popravljeno Februar 20, 2013. Popravil budacki
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se