Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
robberrt

Gume za Offroad, Motocross, Enduro, Dualsport..

Recommended Posts

metalc

no jst bi pa nucu spredno in zadno gumo za kawasaki klr 650,pa da je primerna tud za potereni(blat,šudr,itd)pa za po asfalti

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

no jst bi pa nucu spredno in zadno gumo za kawasaki klr 650,pa da je primerna tud za potereni(blat,šudr,itd)pa za po asfalti

ta ma odzadi 17 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bladzo

Sam sem uporabil TKC 80 in so se obnesle odlično!! Brez težav se da z njimi peljati po avtocestah tudi z večjo hitrostjo (preko 150 km/h), pri tem pa obraba ni nič posebnega. Zadnja bo brez večjih težav zdržala preko 6000 km mešane vožnje (asvalt, off road)! Pozorni bodite le na skalnatih predelih, saj jo lahko hitro raztrgate. Na pesku pa boste itaq prej odnehali sami, kot pa bodo zmogle gume (s takimi kravami!!)

Evo, še malo nostalgije...

post-570-1158416030_thumb.jpg

post-570-1158416056_thumb.jpg

post-570-1158416081_thumb.jpg

post-570-1158416104_thumb.jpg

post-570-1158416136_thumb.jpg

post-570-1158416389_thumb.jpg

Edited by bladzo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Irencko

a slučajno gdo prodaja gume za 250 kub crossko lahko rablene,ampak še kokar tok dobre!

prosim še za ceno :?

hvala ž vnaprej :OK:

papa!

Share this post


Link to post
Share on other sites
inamaze

Jaz sem vedno vozil Mitaske. Cenovno zelo ugodne pa za take gasilce kot sem jaz čist OK.

LP

Leteči

Pravilno razmišljaš. :? Mitas :BUA: je res za gasilce.Privošči si eno pravo gumo, da vidiš kakšna je razlika?!

Resda vsak hvali svojega konja,ampak jaz sem presedlal (iz mitasa) na AVON. :yea2: Na mitasu si, kot da si "bos"- ni oprijema, na Avonu pa krenem iz garaže(hladna guma), pa grabi kot da je ogreta, da ne govorimo na mokrem - je oprijem še boljši (glede na razmere seveda). Pa še eno lastnost ima Avon, po sredini je struktura gume trša kot na strani, tako da je obraba sredine manjša-preverjeno.!

Definitivno priporočam Avon :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
GULI

Pravilno razmišljaš. :? Mitas :BUA: je res za gasilce.Privošči si eno pravo gumo, da vidiš kakšna je razlika?!

Resda vsak hvali svojega konja,ampak jaz sem presedlal (iz mitasa) na AVON. :yea2: Na mitasu si, kot da si "bos"- ni oprijema, na Avonu pa krenem iz garaže(hladna guma), pa grabi kot da je ogreta, da ne govorimo na mokrem - je oprijem še boljši (glede na razmere seveda). Pa še eno lastnost ima Avon, po sredini je struktura gume trša kot na strani, tako da je obraba sredine manjša-preverjeno.!

Definitivno priporočam Avon :OK:

Preberi naslov teme

Gre se za hard enduro oz. cross gume

Res je pa da so bolj cestne mitaske za en ku...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Pravilno razmišljaš. :? Mitas :BUA: je res za gasilce.Privošči si eno pravo gumo, da vidiš kakšna je razlika?!

Resda vsak hvali svojega konja,ampak jaz sem presedlal (iz mitasa) na AVON. :yea2: Na mitasu si, kot da si "bos"- ni oprijema, na Avonu pa krenem iz garaže(hladna guma), pa grabi kot da je ogreta, da ne govorimo na mokrem - je oprijem še boljši (glede na razmere seveda). Pa še eno lastnost ima Avon, po sredini je struktura gume trša kot na strani, tako da je obraba sredine manjša-preverjeno.!

Kot je že predhodnik napisal je govora o off road gumah. Nč bat za na cesto mam na svoji helgi Metzeler Tourance oziroma Karoo za kaj bolj umazanega :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

edine gume za offroad so michelin enduro comp. potem ni daleč, daleč nič.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GULI

Mene pa zanima kakšne mate kej dimenzije zadnjih gum.

Jest mam doma še eno staro XT 600 na kero bi rad dal cross gume, problem je ker mislim da gume širše od 120 ne bom mogu zbasat na ta motor, vsaj Dunlop trialmax ni šla.

Mal sem iskal po cenikih po internetu pa nisem najdu 120/??/17. 18'' ali 19'' maš vse dimenzije za 17'' pa bolj slabo.

Zanima me metalc kaj maš zaene gume na klr 650 k maš verjetno 17'' zadaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

ima mogoče kdo že kaj izkušenj z novo Metzeler Karoo T :hmm:

[attachmentid=94832]

post-5241-1175499867.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Povsem nova guma ki naj bi bila konkurenčna TKC80.

Namenjena predvsem voznikom 50:50 se pravi nek kompromis med terenom in cesto.

Kolikor sem bral mnenja po forumih so uporabniki kar zadovoljni čeprav je glede na to da je noviteta precej težko dobiti kakšne teste ali informacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
brilliance

Zdravo ..

Da malce obudim temo.

Jaz pa bi vprasal glede obutve, za malo majnse endurote.

Zadaj:

Michelin Sirac R 130 / 80-17 65T

Spredaj:

Michelin Sirac F 90 / 90-21 54T

Majnsi enduro, imam v mislih Tuarega 125 Wind.

Letos ga imam namen spustit v osrednjo dalmacijo, pa je potreben

nove obutve.

Lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

A pa ti rabiš gume za teren al cesto?

Sicer pa najbolje, da vprašaš v temi "gume-pnevmatike"

Edited by hajoktejn

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamkabozja
ima mogoče kdo že kaj izkušenj z novo Metzeler Karoo T :hmm:

[attachmentid=94832]

Na mojem Tigru so v zimskem casu montirane gume Metzeler Karoo. Dobro se vozijo po snegu in terenu. Ce je prevec spolskega blata bos imel z veliko enduro kar nekaj preglavic. Velike endure niso narejene za off road tekmovanje. Mislim da sem v dveh zimah(od Decembra do Maja) naredil malo manj kot 4000 km v bolj pocasnem zmrznjenem ritmu. Obraba zadnje gume je bila okoli 2mm. Ce se vozis po slabih kolovozih je tak tip gume svetlobno leto boljsi kot enduro cestne gume (Turance, Anakee, ...). Jaz sem neznansko uzival! :D

Mamkabozja

Share this post


Link to post
Share on other sites
mack

V maroku smo malo po pesku in po asvaltu naredili 4 000km, sedaj sem jih spet gor dal in imajo za seboj cca 6000km pa jih bojo še 2000km pregonile da bojo za na odpad! TKC bmw 1200gs adv, skozi v dvoje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Evo jaz isto zadovoljen z TKC 80. Naredile cca. 8000 km in bi se še dalo kakega tisočaka porinit na njih. Isto kot Mack vedno v dvoje od tega 70% tudi polno naložen motor.

Ne moreš verjet kaj je 250kg motor sposoben z takšno gumo narediti na terenu, pesek, makadam, kamen, asfalt, blato. Povsod brez težav edino bolj po jajcih je treba it po mokri cesti.

Razmišljam celo da bi to postala celoletna obutev za mojo Varaderko. Sicer pa so sedaj na vrsti še Karoo T da jih stestiramo :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
robivitez

Dimenzija gume je 4.10-18

Koliko je to široka guma? Koliko je to v zapisu npr.: 130/80R18?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      nekaj nabijaš s tem tvojim teoretiziranjem.. kaj bi bilo če bi bilo pa če bi pa zakaj ne..  dejstva so pa taka kot so..poglej si lestvico - so tam trditve in razlage na istem mestu.. če gre zarco na poltovarniškega ducatija si bo naredil še eno bolečino. gigi nima neomejenega budgeta.. ima pa "neomejenega " petronas, ki je imel l.2016 nekih 5x toliko čistega dobička kakor ducati bruto prodaje (55000 enot po 20000e je 1.100.000.000 oz.1.1mrd)..  l.2018 je petronas zaključil z 26mrd čistega (honda recimo 8.7mrd). petronas ni autsajder v motošportih...v sbk so tekmovali z motorjem , ki so ga sami naredili .dosegli l-2004 eno drugo in eno 3 mesto kar ni bilo slabo glede na to , da so proti 1000ccm ostalih tekmovali z 900cc.
    • Darko3g
      Ko sem prebral samo besedilo, sem si predstavljal nekaj takega  
    • Snečer
      o novem traceru700 govorimo
    • farang
      Eeeeeem, mam Tracer 700 letnik 2018, in ima spredaj nastavljivo samo šipo, tolk o tem. Res da za 7 jurjev nimam kej dost jamrat, sam sorry, ne more se v nobeni stvari primerjat z BMW, pa še katerim drugim proizvajalcem ne (KTM, Ducati, Triumph...). Karkoli primeš ti da vedet da sediš na budget motorju.  Da ne bo pomote, meni je ok, sicer je ne bi kupil, ampak nikoli pa ne bom rekel da je to isto dober motor kot BMW F850GS al pa ne vem, KTM 790 Adventure ipd..   
    • sergini
      Če pogledamo vozni park na naših cestah bi človek reku, da so plače odlične. Po mojem skromnem mnenju so politiki, direktorji in šefi (no, vsaj večina njih) uničili kar se je včasih prakticiralo in se kar dobro obnese (pa to nima veze s kakim komunizmom ali kaj podobnega), to je pripadnost. Jaz ne morem delati v podjetju, če ne čutim pripadnosti. Da bi hodil 2-5-10 let nekam samo zato, da nekaj počnem? Ne hvala. Za folk, ki prihaja k nam, sem istega mnenja. Če ti ni všeč tukaj (sistem, jezik, folk...), pokaj naprej ali pa nazaj.   Pa, da še malo dregnem mojstra Nejca... za takšne poteze pa res ne rabimo državnih mej odpret in navabit par tisoč folka brez dokumentov in nelegalnim prestopom, da popestrimo nam manjkajoči kader ane? Ali pa si res iz Luzerna, tukaj v Slo (po možnosti pa v Lj) pa oddajaš stanovanje in s tujim lulčkom (da me Alla ne da na hladno spet zaradi opolzkih besed) po koprivah mal tolčeš in nas malo prc prc v glavo v tej temi 😜. Kdo ste vi, ki boste vabili nove migrante? Ker v naslednjem postu pišeš kaj delajo slovenci...torej, kdo ste vi oziroma ti?  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!