Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
robberrt

Gume za Offroad, Motocross, Enduro, Dualsport..

Recommended Posts

franc

Dimenzija gume je 4.10-18

Koliko je to široka guma? Koliko je to v zapisu npr.: 130/80R18?

Enih 100/polna višina (ne vem 90-100)-18

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Videl na forumu, baje idealna za suhe razmere (pesek, kamenje) in neuporabna v blatu (nekaj takega ti piše tudi v "reklami").

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
robivitez

Aha. Sem se odločal med tole in mitasko E-09. Potem bom izbral slednjo. Mogoče ve kdo, kje bi se jo dalo ugodno dobit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pdavid113

mam problem kopujem gumo za crosspa bi vprašal kere ferme majo trjše gume?   :glare:

Share this post


Link to post
Share on other sites
svobodnaptica01

Da obudim tole temo od mrtvih.. 

Iščejo se pnevmatike za hard enduro motor, s katerimi se bo dalo prevzit TET Slo-Albanija-Slo in traso Albania rally ali Albania Raid, od cesar mi pac rata dobiti traso. Skupaj torej cca 6000 km, minimalno asfalta, pa nekaj dni brezprtljaznega uzivanja. Ima kdo kak predlog ali je še vedno najboljša varianta poslat dol še en set pnevmatik oz jih kupit dol (v tem primeru dobrodošle info o tem, kje se jih v Albaniji dobiti)?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
Ob 3/23/2018 ob 8:41, svobodnaptica01 pravi:

Iščejo se pnevmatike za hard enduro motor, s katerimi se bo dalo prevzit TET Slo-Albanija-Slo in traso Albania rally ali Albania Raid

2016 sva z mojo na poti proti MNE preveč radirala gume. Zvečer sem postavil vprašanje na njihoven forumu kje kupiti novo gumo. Odgovor sem dobil v slabi uri Podgorica v Moto Magnus. Dopoldan sem se že vozil z novo gumo Contiescape. Cena pa nižja kot pri nas za enako gumo.

IMG_3466.thumb.JPG.129a179af1f02549b98e9e0807453dd8.JPG

Tale "ekipa" bi bila tudi mogoče dober vir informacij...

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
hondazok

Dodajam tehnične podatke in statistiko po lastnih izkušnjah za METZELER TOURANCE NEXT. Guma je namenjena za 90% asfalta in 10% ofroada. Prvič sem na cestni motor nataknil enduro cestni profil. Skratka guma je odlična na asfaltu in dobra na makadamu. Zelo dobra tudi v dežju. Glede na prejšnje cestne gume (Michelin PR2,3) ni bistvene razlike, vsekakor pa je boljša na makadamu. Dimenzija gum  150/70/17 69v in 120/70/17 58W.  Obraba zadnje gume:

Pri            0 km    profil  9,0 mm

pri     1.000 km   profil  8,0 mm

pri     2.000 km   profil  7,4 mm

pri     3.000 km   profil  7,1 mm

pri     4.000 km   profil  6,9 mm

pri     5.000 km   profil  6,7 mm

gibanje profila je + - 0,1 mm na celotnem obsegu gume

Obraba sprednje gume:  Nova 4,0 mm profila, po 5.000 km 2,8 mm profila. 

280420171480.jpg

280420171481.jpg

Edited by hondazok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

Imam vprašanje cestnih štoflc gum. Nabavil sem maxxis M6006:

TM916000.jpg

Guma je točno to, kar rabim, zaplete se v dežju: kakor je vsaj malo mokro, gre zadnja guma čisto po svoje, kot bi bil na ledu.

Pravzaprav se po dežju sploh ne upam več peljati, če pa že, pa full počas.

Je to praksa pri vseh štoflc gumah, al sam pri moji?

Pa je guma ful mehka...ne vem če bo zdržala 4000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sahbazz

Hidenau k60 scout ki jih imam tudi bojda ne blestijo v dežju, ampak razen na kakšnih hudo zliyzanih delih asvalta mi še ni spodrsnila (sam jst sem itak bolj pussy pri vožnji po dežju in ne pretiravam).

P.S. Po moje je tole napačna tema za debato o gumah...sam povem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
Ob 21. 12. 2018 ob 18:12, motolover pravi:
Ob 21. 12. 2018 ob 17:43, Buschi pravi:

Je to praksa pri vseh štoflc gumah, al sam pri moji?

Pri vseh

Tudi s štoflc gumami se da pelat po mokrem asfaltu brez drame. Je pa treba vedeti, da taka guma na mokrem asfaltu ne tolerira grobosti. Zavira, pospešuje in nagiba se lepo nežno in ni drame. Lih prejšnji vikend sem na Rabu odpelal par mokrih asfaltnih transferjev na Metzeler MC360 MidSoft motokros gumah, ki so neglede na ime prekleto trde. Nobene drame ni bilo. Se pa ovinkov seveda nisem loteval s supermoto tehniko.

Edinkrat ko je zadnja štoflc guma letela počez kot po ledu je bilo v Taru. Na točki, ko se je z blatnimi gumami prišlo na moker in blaten asfalt, ob prekomerni rabi ročke za gas. Sam tam bi ko po ledu šla bilokaka guma.

Te gume so pač kompromis, ki mora nekak delovati na različnih podlagah. Če se to upošteva, ni težav. Če se ne, je pa lahko hitro kaka drama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi
Ob 21. 12. 2018 ob 23:11, Sahbazz pravi:

Hidenau k60 scout

Vozil sem navadnega K60, na 125-tki še,  pa se ne spomnem, da bi guma na dežu plesala. Se jih pa izogibam, ker baje pri večji hitrosti trga čepe:

 

IMG_8344.jpg

Ob 21. 12. 2018 ob 23:11, Sahbazz pravi:

P.S. Po moje je tole napačna tema za debato o gumah...sam povem.

Naslov teme je:

Gume za Offroad, Motocross, Enduro, Dualsport...

 

Sej to kar vozima midva, XT 660 spada pod dualsporte.

Edited by Buschi

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 17 minutami, Buschi pravi:

Naslov teme je:

Gume za Offroad, Motocross, Enduro, Dualsport...

Je zdaj ko sem prestavil iz Grand Enduro teme :)

 

pred 17 minutami, Buschi pravi:

Vozil sem navadnega K60, na 125-tki še,  pa se ne spomnem, da bi guma na dežu plesala. Se jih pa izogibam, ker baje pri večji hitrosti trga čepe:

Previdno s takimi reporti. Marsikje sem videl pritožbe tudi prek E-09... da pokajo (tekalna površina, ne karkasa), čepi letijo stran in podobno. Valda če pa ljudje gumo, ki je namenjena pretežno vožnji po neasfaltni površini pol gonijo 160+ po avtocestnih transferjih na 250+ kilskih kravah. Meni je sicer zadnjo E-09 na 690 zelo zdelovalo, sam kaj drugega pričakovat ob konstatni na počez vožnji iz ovinka po makedamih in kolovozih ni. Zelo zdelovalo = hitra obraba in cefranje štoflov. Dol odletel pa ni noben.

Osebno dualsport/off gume ne bi nikoli tiščal preko kakih 120 km/h, sploh pa ne bi z njimi tolkel AC kilometrov par ur skupaj. Za to so na voljo precej bolj primerne gume. Pa nisem lih Dakar rally dirkač... eni mogoče mislijo da so.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

TKC 80 je bolj cestna guma in meni se ni zdela kakšna pretirana drama v dežju (dejstvo pa je, da nimam izkušenj s "pravimi" cestnimi gumami, da bi lahko ocenil razliko) .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
ofc

Za Maroko rabim gume za 690r. Nekaj malega asvalta, ostalo pač sipine, pesek, skale, makadam...kakšen predlog? Trša guma..Razmišljam o novi Michelin Tracker, pa sem prebral, da moram paziti glede dimenzije...? Mogoče mitas MC23, E09,...kakšen predlog?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Michelin desert race? Niso poceni, so pa namenjene točno taki podlagi. Drugače pa tudi E09 ni švoh za trdo podlago. Al pa mogoče E12/E13 kombinacija, sam tisto je mehkejše od E09.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 57 minutami, ofc pravi:

Za Maroko rabim gume za 690r. Nekaj malega asvalta, ostalo pač sipine, pesek, skale, makadam...kakšen predlog? Trša guma..Razmišljam o novi Michelin Tracker, pa sem prebral, da moram paziti glede dimenzije...? Mogoče mitas MC23, E09,...kakšen predlog?

Koliko kilometrov je v planu?

Je pa tracker po občutku medium, in je za skale in makadam super. Je pa to daleč od trde gume. Računam, da mi bo zdržala cca 3000 km.

dsc3759-2.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ofc

Hvala obema!! Kako je pa z dimenzijami, a je res 'drugačna' 140 in ne bi pasalo na 690(ne vem prevelika, preširoka)?? Moram drugačno dimenzijo izbrat?

V planu je cca.1500km

Edited by ofc

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 34 minutami, ofc pravi:

Hvala obema!! Kako je pa z dimenzijami, a je res 'drugačna' 140 in ne bi pasalo na 690(ne vem prevelika, preširoka)?? Moram drugačno dimenzijo izbrat?

V planu je cca.1500km

Jaz imam spredaj 80/100-21 in zadaj 120/90-18. Vrhunske gume... 87,00 € za komplet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 4 urami, ofc pravi:

Hvala obema!! Kako je pa z dimenzijami, a je res 'drugačna' 140 in ne bi pasalo na 690(ne vem prevelika, preširoka)?? Moram drugačno dimenzijo izbrat?

Jaz sem na 690 zadaj vozil 140 gumo. Večinoma kr E09. Na 640 mam pa spredaj (iz spomina) E13 90/10-21 in zadaj E12 140/80-18 - taiste dimenzije bi mogle iti bp na 690. Ne vem zakaj 140 ne bi šla gor, sej je v original specifikaciji uporabljena 140 guma. Dostikrat je razlika v širini med 120 in 140 minimalna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Original zadnja guma za 690 je bila svoj čas Metzeler enduro 3 Sahara dimenzij 140/80-18. Na 690 Enduro R letnik 2014 sem mel zadaj montirano E-09 140/80-18. Tako da ne vidim razloga zakaj katera koli druga guma v tej dimenziji ne bi šla gor. Edino če te zanima specifično Michelin Tracker - te gume ne poznam. Sam res dvomim da je širša od E09/E12 v isti dimenziji.

Kaj maš pa zdaj gor?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • vandrovec
      Potem pa primerjaj VW e-up in npr. najcenejšo Dacio Sandero ali Fiat Tipo, Clio....je e-up že konkurenčen, doseg, udobje, ....verjamem, da nekoč bo, ker je taka politična odločitev. ...tudi Tesla za 60 k  ni ravno za vsakodnevne vožnje v službo, posebno ne za naše povprečne plače. Trenutno se tega ne splača kupovat, ker je vse skupaj šele v razvoju, klasični so pa skoraj maksimalno izpopolnjeni.
    • DAMI34
      vrečo cementa je spustil na tla  
    • Bmflar
      Kako ? Prosim razloži.
    • Bmflar
      JAsno da res, sicer smo pa navajeni delAT
    • Bmflar
      Kokr dnarja mečejo skozi okno in v kanto je strošek za dirkališče zam+nemarljiv, samo volje ni ... Spraute me u parlament, pa bo akcija
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!