Skoči na vsebino

MOTO škornji - izbor, čiščenje, vzdrževanje..


Leteči

Priporočene objave

vožnja- ocena 2/10; poraz!! debel podplat in predel nad nartom zelo oteži zaviranje in prestavljanje (navzgor in navzdol). Ker v gležnju niso dovolj gibljivi, moram premakniti celotno nogo s kolenom navzven, da bi dobil stopalo pod ali nad tačko menjalnika. Trdota desnega škornja pa mi onemogoča, da bi vozil z nogo nad zavoro, kljub temu, da je nastavljena na najnižjo stopnjo.

Tole so enduro pancerji. Katerekoli enduro pancerje bi kupil, bi jim lahko prisodil enako napako, saj niso gibljivi v gležnju. Sicer nimam enakih kot ti, imam pa Alpinestars TECH3. Če si nameraval voziti pa touring škornje, kar bi bilo glede na tip motorja v tvojem profilu bolj smoterno, potem pa si, po moje, naredil napako pri nakupu.

:oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se je pri Alpinestars SMX plus škornju natrgala vezalka.

A kdo ve kje bi dobil zamenjavo?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se je pri Alpinestars SMX plus škornju natrgala vezalka.

A kdo ve kje bi dobil zamenjavo?

lp

Meni isto, mam natrgano že kakšno sezono, pa se vseeno ne da...

Tudi jaz rabim za zamenjavo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enake škornje (Sidi Adventure) sem nabavil tudi jaz.

Do zdaj sem z njimi naredil cca. 1000 km in prvi vtisi so:

-udobje in počutje noge- ocena 10/10

-hoja- ocena 9/10; postale so nekoliko gibljivejše v gležnju, nartu in podplatu, tako je zdaj z njimi možno dokaj normalno hoditi.

-varnost- ocena 8/10; še nisem preizkusil, a menim da je spredni del s prsti nekoliko slabše zaščiten od ostalega.

-vožnja- ocena 2/10; poraz!! debel podplat in predel nad nartom zelo oteži zaviranje in prestavljanje (navzgor in navzdol). Ker v gležnju niso dovolj gibljivi, moram premakniti celotno nogo s kolenom navzven, da bi dobil stopalo pod ali nad tačko menjalnika. Trdota desnega škornja pa mi onemogoča, da bi vozil z nogo nad zavoro, kljub temu, da je nastavljena na najnižjo stopnjo. Tako moram imeti med vožnjo obe stopali razšijeni navzven (kot racman).

:hmm: Zanimivo, kako človeka zmede podplat. imel sem enake težave. Rešil sem jih z menjavo stopalk-tačk. Slučajno sem zlomil eno taco, in v sili originalne z gumi tamponi menjal za aluminijaste. To mi je dalo tistih manjkajočih 5mm, in predvsem so bolj gladke, premikanje čevlja je lažje. .

tisto drugo pa. . . človek naj bi stal na prstih, in ne imel tačke na pol podplata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enake škornje (Sidi Adventure) sem nabavil tudi jaz.

Do zdaj sem z njimi naredil cca. 1000 km in prvi vtisi so:

-udobje in počutje noge- ocena 10/10

-hoja- ocena 9/10; postale so nekoliko gibljivejše v gležnju, nartu in podplatu, tako je zdaj z njimi možno dokaj normalno hoditi.

-varnost- ocena 8/10; še nisem preizkusil, a menim da je spredni del s prsti nekoliko slabše zaščiten od ostalega.

-vožnja- ocena 2/10; poraz!! debel podplat in predel nad nartom zelo oteži zaviranje in prestavljanje (navzgor in navzdol). Ker v gležnju niso dovolj gibljivi, moram premakniti celotno nogo s kolenom navzven, da bi dobil stopalo pod ali nad tačko menjalnika. Trdota desnega škornja pa mi onemogoča, da bi vozil z nogo nad zavoro, kljub temu, da je nastavljena na najnižjo stopnjo. Tako moram imeti med vožnjo obe stopali razšijeni navzven (kot racman).

Jest sem sedaj naredu ca 1000 km s škornji, malenkost sem prilagodil menjalnik in moram rečt, da sem zaenkrat zelo zadovoljen s škornji, kar pomeni, da mi tudi prestavljanje ne povzroča težav, ostalo je pa itak 1a

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po raziskavi trga :book:, probavanju in branju foruma :hmm:, sem danes kupil te škornje, upam da bom zadovoljen. Bom konec sezone povedal moje mnenje. :?

mal čez 6 jurjev km z njimi; nobenih pripomb; udobni k copatki, za hodit bolš k službeni čevlji;mogoče so edino malček vroči (kar pa od vodotesnega škornja itak za pričakovat), zdržal so 5 dni konstantnega dežja BP;

šaltkebl sm za eno ripno prestavu na gor in je vse okej;

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj peto sezono uporabljal Alpinstar SM-X, uporabljeni cca. na 80.000km, in so mi bli se vedno najboljsi nakup moje moto opreme. Čeprav v nesreci mal natrgan desni skorenj. Ker mi je nekoc ponoci na dopustu kapljala voda v skorenj in pol se v enem tednu niso uspeli posusit, so obcasno smrdeli po vlagi. Kupil sem letos dobre usnjene vlozke (20€) in jih zamenjal, in od takrat so bli skornji spet kot novi, vonj le po svezem usnju. Neverjetno kvalitetni skornji, vredni vsakega € (takrat leta 2008 sem dal zanje 170€ v italiji). Prehodil sem v njih res ogromno, obcutek na motorju je dober, v nesreci dso me dobro obvarovali, noben siv ni popustil, usnje se vedno odlicno ohranjeno. Sem jih pa vzdrzeval in mazal z renapurjem. Zal pa, so mi jih na dopustu prejsnji teden ukradli iz sotora. :glare: (sicer mi res ni jasno, kdo bi sou krast zdelane presvicane skornje, so pa ocitno zgledali se predobro) Novi, pa bodo ponovno alpinstar smx. Poskusil sem vec razlicnih modelov, in se vedno so mi samo alpinstarovi kot uliti na nogi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zal pa, so mi jih na dopustu prejsnji teden ukradli iz sotora. :glare:

Ja pizda no. Sam to ni moglo bit na kakšnem motozboru. Še nisem slišal, da bi tam kdaj kaj zmanjkalo, pa smo puščali v šotoru kompletne opreme po cel vikend... Si bil na morju? Al kje? Storilcu privoščim, da mu kakšna mafija pokrade ledvice!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

...še my 5 cents v tole temo - če ima kdo prevelike dvome in misli, da so samo res dragi čevlji (kjer pogosto "pre"plačaš predvsem ime oz. znamko) res dost dobri, naj preizkusi npr. tole: moji letošnji čevlji Forma Freccia

FRECCIA_BLACK_ZOOM.jpg

Po cca 1000km in vožnjo pod jeans kevlar ali pa z usnjem v njih je :yea2: ..sicer ni bil to neki hard-core drive, je pa zadeva zračna in lahka + dobi se jo že za cca 120 eur...

lp :beer2:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fraza je »two cents« ampak to je malo offtopic.

1000km je malo malo za kakršno koli kvalitetno oceno opreme. Glede na to, da pričakujem, da škornji zdržijo vsaj kakšnih 50.000km in so ob tem udobni na motorju in relativno udobni za hojo je 1000km šele prvih par korakov. Seveda kar se tiče izgleda je povsem res, da so tisti za 250 in tisti za 120 eur dokaj podobni. Tu pa se po mojem mnenju tudi vse konča. Osnovni point dobrega motorističnega škornja je, da nudi maksimalen kompromis med zaščito in udobjem, s poudarkom na prvem. Seveda bolj kot gremo v racing vode manj je udobja in veliko več zaščite.

Kar pa se zaščite tiče pa neprimerno bolj zaupam uveljavljenim znamkam z lastnimi razvojnimi centri. Eno je če ti celoten škorenj zdizajniraš za max zaščito, ga potem temeljito stestiraš tako na stezi kot v laboratoriju in daš nato v prodajo. Druga opcija pa je da pogledaš kaj je na trgu vidiš, da so eni dali en kos plastike tja in drugega sem, malo šive obrneš kakšno barvo napleskaš in imaš škorenj, ki ga prodaš za pol cene. Vrednost materiala je tukaj tako smešna nizka, da je vse skupaj še veliko večji nateg kot pa v prvem primeru, ko plačaš razvoj in kvaliteto in seveda nekaj tudi znamko.

Dovolj primerov poznam osebno, ko se je dobra oprema izplačala ali pa tista za pol cene izkazala za povsem neprimerno. Seveda dokler ne fukneš so tudi kopalke čisto ok. Ampak slej ko prej vsak, ki je na motorju malo več kot 1000km vsipa tako ali drugače. Takrat pa dobra oprema naredi ogromno razliko.

Pri zaščiti pač ne sklepam kompromisov in do sedaj se mi je to obrestovalo. Rokavice so vedno zdržale, škornji brez problema zaščitili gležnje, usnje in šivi na kombinezonu opravili nalogo kot morajo (ob prvem znaku, da tega niso več sposobni sem kombinezon zamenjal).

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupujem škornje prvič zdej pa newem nism se še neki velik zanimov pri prodajalcih pa vas najprej uprašam št. škornja mora bit enako kot št navadnega čevlja oz kaj manjše oz večji ?

Pa ce ma kdo za prodat poceni rabljene naj pise zs max 80€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupujem škornje prvič zdej pa newem nism se še neki velik zanimov pri prodajalcih pa vas najprej uprašam št. škornja mora bit enako kot št navadnega čevlja oz kaj manjše oz večji ?

Pa ce ma kdo za prodat poceni rabljene naj pise zs max 80€

probaš, tko kot vsake druge čevlje, ne sme se ti sezuvat, pa tišat tudi ne, pa na motor se usedeš in vidiš, če ti je ok, zdej maš kar nekaj razprodaj, tako da boš že dubu nekaj ugodnega, pa ne špari pri škornjih, kupi si kvalitetne, ker ti bodo dolgo zdržali in nudili visoko zaščito....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...je »two cents« ampak to...

..ker sem škornje dobil tok poceni lahko "častim" kar pet! .)

...glede na to, da pričakujem, da škornji zdržijo vsaj kakšnih 50.000km...je 1000km šele prvih par korakov...

..potovanje dolgo "50 tisoč korakov" se začne s prvim.. se strinjam o vsevečnem delanju kompromisa med udobjem/zaščito ter navsezadnje (roko na srce) tudi nad ceno opreme, vendar "ni vse zlato kar se sveti" (zgolj priznana znamka) ter brez predsodkov brez razloga - stara baba rekla/čula/kazala.. :) ker tako kot si sam rekel:

..bolj kot gremo v racing vode manj je udobja in veliko več zaščite..

..je potrebno vedno delati ene kompromise v življenju, ter se na podlagi: "za kaj bom jaz to potreboval" odločiti kaj pa kako - veliko pa je tudi odvisno od samega tipa motorja, načina vožnje ter same narave uporabe - jaz imam recimo usnjen kombinezon in ostale podobne "neudobne" stvari za vikend, ko se zapodimo, za vsakdan do službe pa kevlar jeans, tekstil..

..seveda dokler ne fukneš so tudi kopalke čisto ok..

..se strinjam - lahko je zadeva v 99,9% super ko si na mopedu, ko se pa znajdeš pod njim pa.. ampak kot sem napisal - odvisno ali si na progi, prosti čas ali pa greš v službo + ali si na sport, naked, tourer, enduro, chopper..

in pač temu primerno tudi prilagajaš opremo, če te pa preseneti.. ima pa tudi sreča svojo vlogo.. :OK:

ps: zgolj moje mnenje, Lp :beer2:

Popravljeno . Popravil Black Shadow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bližnji prohodnosti nameravam kupiti škornje za motor in me zanima če ima kdo škornje znamke Diadora model Extreme? Kakšne so slabe in dobre strani škornja, ter koliko so udobni?

2476962-novinka-2011-dia.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Opazila sem že kar nekaj žensk, ki zaradi manjše postave ali kakšnega drugega vzroka vozijo v motorističnih škornjih z visoko peto. Seveda to niso običajni "štikli". Ker sem sama motoristka manjše postave me zanima če ima katera kakršne koli izkušnje s tem?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opazila sem že kar nekaj žensk, ki zaradi manjše postave ali kakšnega drugega vzroka vozijo v motorističnih škornjih z visoko peto. Seveda to niso običajni "štikli". Ker sem sama motoristka manjše postave me zanima če ima katera kakršne koli izkušnje s tem?

lp

Mnja. No ja. Zdej, če take škornje prodajajo v motoristični trgovini, še zdaleč ne pomeni, da so tut škornji motoristični. Hočem rečt, da bodi pozorna na VARNOST (kar je razlog za nakup moto-škornjev, sicer se lahko vozimo tut v japankah). Pozanimaj se, kaj ti takšno zaščito ti škorenj nudi. Osebno bi rajše malo po prstih skakljal na motorju (in tudi skakljam), kot pa da bi si nabavljal "moto" škornje, s katerimi bi lažje stal na tleh, pri tem pa pozabil na varnost. Imel sem neke touring moto škornje, pa sem padel in grdo zvil oba gležnja, tako da sem 1 mesec sploh nisem mogel hodit, pa še pol sem 3 mesece šepal. Od takrat seveda samo še vrhunska roba na meni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res zanimivo, punca sprašuje punce o škornjih, pa je več moških pametnjakovičev tule kot punc.pa dejte jih pustiti do besede, razen če nekateri nimate kakšnih fetišev.vedno isto :jezen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

NIsem našel nobene primerne teme, po hitrem pregledu. Zanima me, kako čistite škornje? predvsem tisto črnino, ki nastane kot posledica špricanja s ketne... Mi je blo že po 2eh dneh žal, da sem kupil bele. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz jih ne čistim, le vsake toliko obrišem prah če hodim po pesku - imam črne :P

Za odstranitev šmira je najbolj uporabno sredstvo za čiščenje verige - ampak pazi na količino in potem nujno obriši z mokro krpo, saj je to sredstvo zelo agresivno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!