Skoči na vsebino

Tehnika in izkušnje vožnje po zadnjem kolesu


Gianni

Priporočene objave

:nono: Če lučka kaže nivo olja (Yamahe), potem še morda gre. Če pa kaže pritisk olja, pa je takrat, ko lučka zasveti, ponavadi že (pre)pozno.

a pri vseh yamahah kaže nivo olja? al samo pri tourerjih?

sploh ne vem zakaj bi imel lučko za nivo, razen če yamaha s ten prizna da ga nekateri njeni modeli toliko spijejo da rabijo opozorilno lučko :P

(se mi zdi da je pritisk olja tisti ki je pomembnejši, tudi lučka _bi morala_ začeti svetit takrat ko je še pritiska za neko minimalno mazanje, ne pa ko je že prepozno)

:grrr :BUA: :headbang: :slap: :( Jaz (očitno) ne...

D.

morda pa je tvoj kriterij za "spodobno" višji ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pri vseh yamahah kaže nivo olja? al samo pri tourerjih?

Vem za FZ6, R6, R1 in JFR1300 (vse 2004). Za ostale se pa da videt tule (št. 6 - oil level gauge):

[attachmentid=88514]

sploh ne vem zakaj bi imel lučko za nivo, razen če yamaha s ten prizna da ga nekateri njeni modeli toliko spijejo da rabijo opozorilno lučko :P

Ali pa so prepričani, da oljna črpalka pri njih nikoli ne crkne in da če je olje, je pritisk le-tega tudi... :whistle:

(se mi zdi da je pritisk olja tisti ki je pomembnejši, tudi lučka _bi morala_ začeti svetit takrat ko je še pritiska za neko minimalno mazanje, ne pa ko je že prepozno)

Se strinjam in upam, da temu tudi je tako - a 'ljudska modrost' pravi, da je ponavadi takrat že prepozno. :unsure: Moj prejšnji avto npr. je pri prenizkem nivoju olja že pošteno ropotal, klikal in škrtal - lučka pa je še kar 'modro' molčala... Je pa res, da motor ni bil nič kaj jezen in je po dolitju olja delal kot urica še dolgo...

morda pa je tvoj kriterij za "spodobno" višji ...

:unsure: Takoj, ko si 'ubodem' kak SM ali hard enduro moped, grem pred Mobikrog trenirat (na tisto dolgo, široko ravnico). SVja mi je zaenkrat preveč škoda, da bi si upal trenirat 'resne' wheelie.

D.

post-2208-1166725705_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm probu zzr250 dat na zadnga...sm mogu kr oreng cuknt balanco pa še to je bil v zraku sekundo,mogoče dve...sm pa doživel trd pristanek...nato nisem nikoli več poizkusil(bom pa ko bom imel močnejši motor :winkiss: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem za FZ6, R6, R1 in JFR1300 (vse 2004). Za ostale se pa da videt tule (št. 6 - oil level gauge):

Ali pa so prepričani, da oljna črpalka pri njih nikoli ne crkne in da če je olje, je pritisk le-tega tudi... :whistle:

Se strinjam in upam, da temu tudi je tako - a 'ljudska modrost' pravi, da je ponavadi takrat že prepozno. :unsure: Moj prejšnji avto npr. je pri prenizkem nivoju olja že pošteno ropotal, klikal in škrtal - lučka pa je še kar 'modro' molčala... Je pa res, da motor ni bil nič kaj jezen in je po dolitju olja delal kot urica še dolgo...

:unsure: Takoj, ko si 'ubodem' kak SM ali hard enduro moped, grem pred Mobikrog trenirat (na tisto dolgo, široko ravnico). SVja mi je zaenkrat preveč škoda, da bi si upal trenirat 'resne' wheelie.

D.

tnx danči, pa sem se spet nekaj novega naučil.

PS: ko boš treniral, povej, bi si izposodil igračko za kak krog :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tud mislu da je nevem kaj ko sem ga prvič dobil v roke(Tu se nanaša na cesti motor:D)

Prvo ni in ni šlo, potem je pa kar samo začelo dvignovat, prvo na prehitevanjih potem pa na izhodih z ovinkov, sedaj pa gre že vsepovsod, sam še vedno kakšenkrat trznem ko pocukne ko zmešan pa spustim gas. Skratka nič takega če veš kje je meja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tud mislu da je nevem kaj ko sem ga prvič dobil v roke(Tu se nanaša na cesti motor:D)

Prvo ni in ni šlo, potem je pa kar samo začelo dvignovat, prvo na prehitevanjih potem pa na izhodih z ovinkov, sedaj pa gre že vsepovsod, sam še vedno kakšenkrat trznem ko pocukne ko zmešan pa spustim gas. Skratka nič takega če veš kje je meja

In koliko časa ga "držiš" v zraku?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma malo zaenkrat, mi gre pa vedno boljše... tak cukne pa vleče s prvo, drugo brzino.. Čist začetniško..

V višjih brzinah gre tud brez problema moraš pa met veliko hitrost, za kar pa zdej na začetku nisem najbolj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma malo zaenkrat, mi gre pa vedno boljše... tak cukne pa vleče s prvo, drugo brzino.. Čist začetniško..

V višjih brzinah gre tud brez problema moraš pa met veliko hitrost, za kar pa zdej na začetku nisem najbolj

Malo je relativno :D

v višjih brzinah gre brez problema na zadnjega sam morš met veliko hitrost??? sem te prav razumel?

:lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo je relativno :D

v višjih brzinah gre brez problema na zadnjega sam morš met veliko hitrost??? sem te prav razumel?

:lol1: :lol1: :lol1:

equals to prestave :OK:

Morš razumet nas primorce

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

E vi ste primorci ja, ti si primorc samo uradno, kaj maste vi z morjem :lol: :lol1: :slap:

če smo že pr biohabitatu... pol si ti iz obale in ne primorc... tiho in u kot zdej :krneki: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

djte raj še kj pametnga povedat ne pa ene izjave strelat

zame je najvecji car tist k se zna z apnom pelat po zadnji (to mislm dobesedno ne z nogam po tleh...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

djte raj še kj pametnga povedat ne pa ene izjave strelat

zame je najvecji car tist k se zna z apnom pelat po zadnji (to mislm dobesedno ne z nogam po tleh...)

a frči vela? :? :OK: pa bajk? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

equals to prestave :OK:

Morš razumet nas primorce

so tud na dolenjskem brzine = prestave

postav ti 600cc v recimo 3, 4, ...

sploh pa pri višji hitrosti recimo 200+

Svet buč je zelo pisan in raznolik. S svojimi toplimi barvami in pravljičnimi oblikami nam znajo pogreti srce in razburkati domišljijo.

škoda k je noč čarovnic za letos že mimo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je problem v 3. brizni dvignit ? WTF ? Peljat je zelo tezko ampak druga oprosti sam tud v četrti dvigne ko nič, sam na gas moraš zelo pazit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je problem v 3. brizni dvignit ? WTF ? Peljat je zelo tezko ampak druga oprosti sam tud v četrti dvigne ko nič, sam na gas moraš zelo pazit

Svaka čast. A imaš morda ZELO skrajšano končno prestavno razmerje (zobnika za verigo)? :rolleyes:

Moj 1000cc V2 se z gasom dvigne samo v 1. prestavi (razen ko zapeljem čez kakšno grbino - takrat tudi v 2. ali 3., a to ne velja :) ). S sklopko pa si ne upam poskušat...

D:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Racing bike gor al pa dol v četrti nikol, razen če je res prestavno razmerje total spremenjeno in ima motor pol končno 150.

Ne take klestit naokoli no.

Malo kakšne teste novejših dirkalnih strojev preberite tam omenjajo npr. da se honda ten kate 1000rr dviguje celo v četrti prestavi motor pa ima mimogrede nad 200km na zadnjem kolesu, vse ostalo kar je na njem pa je top of the top sedanje tehnologije.

Njemu pa se stari gsx r 600 za šalo dvigne na zadnjo v četrti pa še na gas mora pazit da ga nazaj ne zvrne, japajade pravljica za lahko noč. :headbang: :headbang: :nono: :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!