Skoči na vsebino

Tehnika in izkušnje vožnje po zadnjem kolesu


Gianni

Priporočene objave

Ne! Mi ga je škoda, pa svojih starih kosti tudi!

Tisto ko gre na zadnjega pri speljevanju pa itak ne šteje, kajne!

/

Popravljeno . Popravil Original-One
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi moji, vsem se opravičujem.

Niti na kraj pameti mi ni prišlo, da bodo moje slikce povzročile tako sranje - beri: kreganja in pljuvanja enega po drugem. Sam namreč nikoli nisem in tudi nikoli ne mislim žaliti nekoga drugega le zato, ker ima drugačno mnenje. To je vendar njegova pravica!

In če nekdo zahteva, da se moje slikce umaknejo s foruma, bi imel jaz še večjo pravico z zahtevo, da se s foruma umakne tema, ki odkrito podpira in celo poučuje tehniko vožnje, ki je v očitnem nasprotju s prometnimi predpisi in je torej kazniva!

Hotel sem le pokazati na možne posledice take vožnje (res, da je primer ekstremen, ni pa nemogoč, kar spomnite se fanta, ki je šel poleti v Luciji po zadnjem v štango od znaka - res pa je, da ni šel na pol, ker je v znak treščil v glavo in je šla na pol 'le' glava) in s tem morda od takih neumnosti odvrniti nekoga, ki se šele odloča, da bi to poizkusil. In če bom prepričal samo enega, sem zmagal in bom zadovoljen!

Vem, da sem s tem prispevkom zelo zelo :topic: , za kar se vam še enkrat opravičujem.

Kdor si to pač želi, naj se še kar vozi po zadnjem, potem po sprednjem, bojim se le, da se jih potem kar nekaj ne bo več po nobenem. Ali pa po štirih (na vozičku).

Lep pozdrav in malo več strpnosti vam želi Andi.

Popravljeno . Popravil andi1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi moji, vsem se opravičujem.

Niti na kraj pameti mi ni prišlo, da bodo moje slikce povzročile tako sranje - beri: kreganja in pljuvanja enega po drugem. Sam namreč nikoli nisem in tudi nikoli ne mislim žaliti nekoga drugega le zato, ker ima drugačno mnenje. To je vendar njegova pravica!

In če nekdo zahteva, da se moje slikce umaknejo s foruma, bi imel jaz še večjo pravico z zahtevo, da se s foruma umakne tema, ki odkrito podpira in celo poučuje tehniko vožnje, ki je v očitnem nasprotju s prometnimi predpisi in je torej kazniva!

Hotel sem le pokazati na možne posledice take vožnje (res, da je primer ekstremen, ni pa nemogoč, kar spomnite se fanta, ki je šel poleti v Luciji po zadnjem v štango od znaka - res pa je, da ni šel na pol, ker je v znak treščil v glavo in je šla na pol 'le' glava) in s tem morda od takih neumnosti odvrniti nekoga, ki se šele odloča, da bi to poizkusil. In če bom prepričal samo enega, sem zmagal in bom zadovoljen!

Vem, da sem s tem prispevkom zelo zelo :topic: , za kar se vam še enkrat opravičujem.

Kdor si to pač želi, naj se še kar vozi po zadnjem, potem po sprednjem, bojim se le, da se jih potem kar nekaj ne bo več po nobenem. Ali pa po štirih (na vozičku).

Lep pozdrav in malo več strpnosti vam želi Andi.

Te podpiram :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojster dela vajo, vaja pa vajenca... :hmm: Ali pač?

:grrr Vaja dela mojstra, mojster pa vajence :lol1:

Jaz se navkljub vsem pritožbam, zakaj se po zadnjem kolesu ni dobr vozit (da trpijo vilice, ketna, gumice grejo hitrejše v maloro,....) še zmeram rad dvignem prvi konec v zrak... Še zdaj se spomnim, ko sem prvič CBRo dvignil... nepopisni užitki :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

:grrr Vaja dela mojstra, mojster pa vajence :lol1:

Jaz se navkljub vsem pritožbam, zakaj se po zadnjem kolesu ni dobr vozit (da trpijo vilice, ketna, gumice grejo hitrejše v maloro,....) še zmeram rad dvignem prvi konec v zrak... Še zdaj se spomnim, ko sem prvič CBRo dvignil... nepopisni užitki :OK:

Lepo za pogledati. Sploh tiste, ki to res znajo. Meni pa je žal motorja, ker res ni razloga, da bi delal škodo sam sebi. Pri naštevanju le-te, si pozabil omeniti menjalnik. :nono: :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo za pogledati. Sploh tiste, ki to res znajo. Meni pa je žal motorja, ker res ni razloga, da bi delal škodo sam sebi. Pri naštevanju le-te, si pozabil omeniti menjalnik. :nono: :nono:

Menjalnik, ki trpi toliko oz. manj kot pri grobem pospeševanju (ki ga ti brezskrbno sodeč po tvojih izjavah tudi izvršuješ). Namreč za vzrževanje sile za vožnjo po zadnjem kolesu v vagi rabiš toliko sile kot bi pihal balon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dva modela, ki vožnje po zadnjem ne obvladata glih najbolje :xx:

Sreco sta mela...ja pa ne samo da ne obvladata voznje po zadnjem tud sicer ne znata prevec dobr vozt glede na to kako je eden prletu v druzga in kako nepremisljeno je drug zaviju..... :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Mene zanima kater motor bi biu najbol primern za stunte, gledu sm predvsem Kawasaki gpz 600 naked

Ciljam ne neki taga do 1500eur, pa najbol primer se mi zdi 600ccm, sam nebi pa meu nobene endure al pa kej taga bol naked/sport pa da ga se pol prerihtam, ka mislte ka bi kej prsl prov?

Ka je se pol treba nardit da se da lazi pelat vecji zobnik zadi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima kater motor bi biu najbol primern za stunte, gledu sm predvsem Kawasaki gpz 600 naked

Ciljam ne neki taga do 1500eur, pa najbol primer se mi zdi 600ccm, sam nebi pa meu nobene endure al pa kej taga bol naked/sport pa da ga se pol prerihtam, ka mislte ka bi kej prsl prov?

Ka je se pol treba nardit da se da lazi pelat vecji zobnik zadi?

Kaj? :blink: Katerega vraga pa si ti hotel napisat?

(PišiKaoŠtoSeTiUserePress)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem prepričan, ampak po kšnih petih branjih sem razbral sledeče:

- hoče motor za se po sprednji/zadnji/srednji/ peljat

- cena do 1500€

- noče endure ampak naked ali sport (tipa GPZ 600)

- prerihtal bi ga, a ne ve ali bo dovolj če da zadej večji zobnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tocn tak ja

neki za stunte bi meu :whistle:

ka bi blo kej tak primernga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za stunte ne rabiš več kot 600 ccm, važn je, da motor ni pretežak in da je okreten. Potem lahk namontiraš nekaj dodatnih stopalk, da se prestopaš po motorju, če pa misliš padat, pa še prej stran odvij kak kos plastike oz. namontiraj kako zaščito. Nosilec izza zadnje luči, za "naslanjat" motor nazaj, lahk tud v domači delavnci narediš. Poglej si mal filmčke na netu, tam lahk vidiš kakšen koncept motorjev uporabljajo za stunte. Prenosov ti ni nujno spreminjat, če znaš motor držat "na vagi" maš že dost občutka za težišče&stuff. Kako je s tlakom zraka v gumah, nisem prepričam, tle je bolj odvisno od stunta ki ga izvajaš.

Sem in tja poskusim kak trik, ampak moj Bandit 1200 z svojimi 220 kilami ne odpušča precej napak...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Opazu sm da majo zadaj vsi zlo velike zobnike, kje se dobi to?

Za gume sm pa jst tud slisu da je dobr ce mas mal spuscene ne piga motor tak levo desno,kar sm tud na skutrju opazu in je slo velik lazi :trance_33_sleep:

contentshighchair.GIF

Popravljeno . Popravil slovenc46
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najlazi gres na zadnjga takoj ko kupis motor :> ker si bolj nazaj nagnjen ker ni mas filimga...pa das na oreng gas .... pa gre :> cisto nevede :0

sicer potem nikoli vec s tako lahkoto hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opazu sm da majo zadaj vsi zlo velike zobnike, kje se dobi to?

Delat ga daš. Ne vem kam pa kako, ampak vem da se da. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne moreš da nebi, anede

čeprav ti je bilo že razloženo da odpri/serji v druge teme, ta pa naj ostane za debatiranje o vožnji po zadnjem kolesu. Al se bomo spet pregovarjali da je to del vožnje po zadnjem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Ko sem še imel Yamaho Aerox sem ene parkrat probal, ampak me je malo ravnotežje hebalo (kar na stran me je vleklo). No, raje sem opustil vse, kot da razsipam prednje vilice in plastiko. Kasneje sem s kolesom precej obvladal vožnjo po zadnjem (nič posebnega, neki interšpar city bike). No, Kymcovega 250ccm skuterja pač na zadnjo ni šlo, ker je bil pretežek pa tudi škoda mi ga je bilo. Kakor tudi tistega poprej. ZR-a pa raje ne probavam, ker se že vidim, kako se kotalim po tleh pa .... ja... ugotovili ste, škoda mi ga je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm izpopolnu svojo MTB wheelie tehniko...

Iz 3-4metre na največ okrog 120m, seveda je najlažje v klanček, ampak zdej testiram eno novo metodo. :whistle:

Aja, recept? Drkaj sine :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm izpopolnu svojo MTB wheelie tehniko...

Iz 3-4metre na največ okrog 120m, seveda je najlažje v klanček, ampak zdej testiram eno novo metodo. :whistle:

Aja, recept? Drkaj sine :D

Eh, amater :D

MTB rekord v boljših časih od ene vasi do druge cca 2km...po glavni cesti v klanec gor, dol, čez ovinke, s precej visoko prestavo (spredaj 2gi zobnik, zadaj 4ti)

Recept? prenašanje teže, obračanje balance, doziranje pritiska na pedala, uporaba zadnje zavore...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MTB?

A pravilno predvidevam da je to mountain bike?

Če ja... potem tud meni ni problema kilometer, za dva je pa že kr kriza zaradi hrbta :unsure: :krneki:

Najbolj zanimivo je s kakšnega hudega klanca(recimo Jošt - pač, hrib v naši okolici) ko se sam spustiš, pa samo na vsake toliko zagonš da ravnotežje popraviš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z BMXom se je fajn po zadni pelat ... ravnotežja-neomejeno, sam na bmxo ti 1x zmanka prestave, bi rad v višjo prešalto, pa je ni :) (morš ptem gonit hitr ko kobilica) ... gre pa z MTB tut fajn, brez problema, tut mal z eno roko :P

seveda se je pa najbols z monociklo po zadni koli pelat (enisitknebojoprisligorpress :whistle: )

:winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!