Original-One Objavljeno Januar 5, 2007 Deli Objavljeno Januar 5, 2007 (popravljeno) Ne! Mi ga je škoda, pa svojih starih kosti tudi! Tisto ko gre na zadnjega pri speljevanju pa itak ne šteje, kajne! / Popravljeno Januar 5, 2007. Popravil Original-One carmagedon 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andi1 Objavljeno Januar 5, 2007 Deli Objavljeno Januar 5, 2007 (popravljeno) Dragi moji, vsem se opravičujem. Niti na kraj pameti mi ni prišlo, da bodo moje slikce povzročile tako sranje - beri: kreganja in pljuvanja enega po drugem. Sam namreč nikoli nisem in tudi nikoli ne mislim žaliti nekoga drugega le zato, ker ima drugačno mnenje. To je vendar njegova pravica! In če nekdo zahteva, da se moje slikce umaknejo s foruma, bi imel jaz še večjo pravico z zahtevo, da se s foruma umakne tema, ki odkrito podpira in celo poučuje tehniko vožnje, ki je v očitnem nasprotju s prometnimi predpisi in je torej kazniva! Hotel sem le pokazati na možne posledice take vožnje (res, da je primer ekstremen, ni pa nemogoč, kar spomnite se fanta, ki je šel poleti v Luciji po zadnjem v štango od znaka - res pa je, da ni šel na pol, ker je v znak treščil v glavo in je šla na pol 'le' glava) in s tem morda od takih neumnosti odvrniti nekoga, ki se šele odloča, da bi to poizkusil. In če bom prepričal samo enega, sem zmagal in bom zadovoljen! Vem, da sem s tem prispevkom zelo zelo :topic: , za kar se vam še enkrat opravičujem. Kdor si to pač želi, naj se še kar vozi po zadnjem, potem po sprednjem, bojim se le, da se jih potem kar nekaj ne bo več po nobenem. Ali pa po štirih (na vozičku). Lep pozdrav in malo več strpnosti vam želi Andi. Popravljeno Januar 5, 2007. Popravil andi1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
21 Objavljeno Januar 5, 2007 Deli Objavljeno Januar 5, 2007 Dragi moji, vsem se opravičujem. Niti na kraj pameti mi ni prišlo, da bodo moje slikce povzročile tako sranje - beri: kreganja in pljuvanja enega po drugem. Sam namreč nikoli nisem in tudi nikoli ne mislim žaliti nekoga drugega le zato, ker ima drugačno mnenje. To je vendar njegova pravica! In če nekdo zahteva, da se moje slikce umaknejo s foruma, bi imel jaz še večjo pravico z zahtevo, da se s foruma umakne tema, ki odkrito podpira in celo poučuje tehniko vožnje, ki je v očitnem nasprotju s prometnimi predpisi in je torej kazniva! Hotel sem le pokazati na možne posledice take vožnje (res, da je primer ekstremen, ni pa nemogoč, kar spomnite se fanta, ki je šel poleti v Luciji po zadnjem v štango od znaka - res pa je, da ni šel na pol, ker je v znak treščil v glavo in je šla na pol 'le' glava) in s tem morda od takih neumnosti odvrniti nekoga, ki se šele odloča, da bi to poizkusil. In če bom prepričal samo enega, sem zmagal in bom zadovoljen! Vem, da sem s tem prispevkom zelo zelo :topic: , za kar se vam še enkrat opravičujem. Kdor si to pač želi, naj se še kar vozi po zadnjem, potem po sprednjem, bojim se le, da se jih potem kar nekaj ne bo več po nobenem. Ali pa po štirih (na vozičku). Lep pozdrav in malo več strpnosti vam želi Andi. Te podpiram :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brdaus Objavljeno Januar 5, 2007 Deli Objavljeno Januar 5, 2007 Mojster dela vajo, vaja pa vajenca... :hmm: Ali pač? :grrr Vaja dela mojstra, mojster pa vajence :lol1: Jaz se navkljub vsem pritožbam, zakaj se po zadnjem kolesu ni dobr vozit (da trpijo vilice, ketna, gumice grejo hitrejše v maloro,....) še zmeram rad dvignem prvi konec v zrak... Še zdaj se spomnim, ko sem prvič CBRo dvignil... nepopisni užitki :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gattolina Objavljeno Januar 18, 2007 Deli Objavljeno Januar 18, 2007 :grrr Vaja dela mojstra, mojster pa vajence :lol1: Jaz se navkljub vsem pritožbam, zakaj se po zadnjem kolesu ni dobr vozit (da trpijo vilice, ketna, gumice grejo hitrejše v maloro,....) še zmeram rad dvignem prvi konec v zrak... Še zdaj se spomnim, ko sem prvič CBRo dvignil... nepopisni užitki :OK: Lepo za pogledati. Sploh tiste, ki to res znajo. Meni pa je žal motorja, ker res ni razloga, da bi delal škodo sam sebi. Pri naštevanju le-te, si pozabil omeniti menjalnik. :nono: :nono: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MarduK Objavljeno Januar 19, 2007 Deli Objavljeno Januar 19, 2007 Lepo za pogledati. Sploh tiste, ki to res znajo. Meni pa je žal motorja, ker res ni razloga, da bi delal škodo sam sebi. Pri naštevanju le-te, si pozabil omeniti menjalnik. :nono: :nono: Menjalnik, ki trpi toliko oz. manj kot pri grobem pospeševanju (ki ga ti brezskrbno sodeč po tvojih izjavah tudi izvršuješ). Namreč za vzrževanje sile za vožnjo po zadnjem kolesu v vagi rabiš toliko sile kot bi pihal balon. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dani Objavljeno Januar 21, 2007 Deli Objavljeno Januar 21, 2007 Pa ne samo na gumice pa ketno skoz mislit, treba je naret nekaj za dušo! :010 :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jose Objavljeno Januar 21, 2007 Deli Objavljeno Januar 21, 2007 dva modela, ki vožnje po zadnjem ne obvladata glih najbolje :xx: Anonymous_Accident_2BikesClip_16sec.wmv Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fabo Objavljeno Januar 21, 2007 Deli Objavljeno Januar 21, 2007 dva modela, ki vožnje po zadnjem ne obvladata glih najbolje :xx: Sreco sta mela...ja pa ne samo da ne obvladata voznje po zadnjem tud sicer ne znata prevec dobr vozt glede na to kako je eden prletu v druzga in kako nepremisljeno je drug zaviju..... :BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno Maj 29, 2007 Deli Objavljeno Maj 29, 2007 Mene zanima kater motor bi biu najbol primern za stunte, gledu sm predvsem Kawasaki gpz 600 naked Ciljam ne neki taga do 1500eur, pa najbol primer se mi zdi 600ccm, sam nebi pa meu nobene endure al pa kej taga bol naked/sport pa da ga se pol prerihtam, ka mislte ka bi kej prsl prov? Ka je se pol treba nardit da se da lazi pelat vecji zobnik zadi? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HHV Objavljeno Maj 30, 2007 Deli Objavljeno Maj 30, 2007 Mene zanima kater motor bi biu najbol primern za stunte, gledu sm predvsem Kawasaki gpz 600 naked Ciljam ne neki taga do 1500eur, pa najbol primer se mi zdi 600ccm, sam nebi pa meu nobene endure al pa kej taga bol naked/sport pa da ga se pol prerihtam, ka mislte ka bi kej prsl prov? Ka je se pol treba nardit da se da lazi pelat vecji zobnik zadi? Kaj? :blink: Katerega vraga pa si ti hotel napisat? (PišiKaoŠtoSeTiUserePress) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Staycool Objavljeno Maj 30, 2007 Deli Objavljeno Maj 30, 2007 nisem prepričan, ampak po kšnih petih branjih sem razbral sledeče: - hoče motor za se po sprednji/zadnji/srednji/ peljat - cena do 1500€ - noče endure ampak naked ali sport (tipa GPZ 600) - prerihtal bi ga, a ne ve ali bo dovolj če da zadej večji zobnik Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno Maj 31, 2007 Deli Objavljeno Maj 31, 2007 tocn tak ja neki za stunte bi meu :whistle: ka bi blo kej tak primernga Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Maj 31, 2007 Deli Objavljeno Maj 31, 2007 Za stunte ne rabiš več kot 600 ccm, važn je, da motor ni pretežak in da je okreten. Potem lahk namontiraš nekaj dodatnih stopalk, da se prestopaš po motorju, če pa misliš padat, pa še prej stran odvij kak kos plastike oz. namontiraj kako zaščito. Nosilec izza zadnje luči, za "naslanjat" motor nazaj, lahk tud v domači delavnci narediš. Poglej si mal filmčke na netu, tam lahk vidiš kakšen koncept motorjev uporabljajo za stunte. Prenosov ti ni nujno spreminjat, če znaš motor držat "na vagi" maš že dost občutka za težišče&stuff. Kako je s tlakom zraka v gumah, nisem prepričam, tle je bolj odvisno od stunta ki ga izvajaš. Sem in tja poskusim kak trik, ampak moj Bandit 1200 z svojimi 220 kilami ne odpušča precej napak... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno Junij 15, 2007 Deli Objavljeno Junij 15, 2007 (popravljeno) Opazu sm da majo zadaj vsi zlo velike zobnike, kje se dobi to? Za gume sm pa jst tud slisu da je dobr ce mas mal spuscene ne piga motor tak levo desno,kar sm tud na skutrju opazu in je slo velik lazi :trance_33_sleep: Popravljeno Junij 15, 2007. Popravil slovenc46 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JMatic Objavljeno Junij 15, 2007 Deli Objavljeno Junij 15, 2007 najlazi gres na zadnjga takoj ko kupis motor :> ker si bolj nazaj nagnjen ker ni mas filimga...pa das na oreng gas .... pa gre :> cisto nevede :0 sicer potem nikoli vec s tako lahkoto hehe Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Junij 15, 2007 Deli Objavljeno Junij 15, 2007 Opazu sm da majo zadaj vsi zlo velike zobnike, kje se dobi to? Delat ga daš. Ne vem kam pa kako, ampak vem da se da. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Junij 15, 2007 Deli Objavljeno Junij 15, 2007 tut tega je zanimal, kako bi ga vzignu ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
misty Objavljeno Junij 15, 2007 Deli Objavljeno Junij 15, 2007 ne moreš da nebi, anede čeprav ti je bilo že razloženo da odpri/serji v druge teme, ta pa naj ostane za debatiranje o vožnji po zadnjem kolesu. Al se bomo spet pregovarjali da je to del vožnje po zadnjem... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno Oktober 27, 2007 Deli Objavljeno Oktober 27, 2007 Ko sem še imel Yamaho Aerox sem ene parkrat probal, ampak me je malo ravnotežje hebalo (kar na stran me je vleklo). No, raje sem opustil vse, kot da razsipam prednje vilice in plastiko. Kasneje sem s kolesom precej obvladal vožnjo po zadnjem (nič posebnega, neki interšpar city bike). No, Kymcovega 250ccm skuterja pač na zadnjo ni šlo, ker je bil pretežek pa tudi škoda mi ga je bilo. Kakor tudi tistega poprej. ZR-a pa raje ne probavam, ker se že vidim, kako se kotalim po tleh pa .... ja... ugotovili ste, škoda mi ga je. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Oktober 27, 2007 Deli Objavljeno Oktober 27, 2007 Najlažje in najbolj fajn je z močnim kros ali supermoto mopedom. :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Oktober 28, 2007 Deli Objavljeno Oktober 28, 2007 Jest sm izpopolnu svojo MTB wheelie tehniko... Iz 3-4metre na največ okrog 120m, seveda je najlažje v klanček, ampak zdej testiram eno novo metodo. :whistle: Aja, recept? Drkaj sine :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MarduK Objavljeno Oktober 28, 2007 Deli Objavljeno Oktober 28, 2007 Jest sm izpopolnu svojo MTB wheelie tehniko...Iz 3-4metre na največ okrog 120m, seveda je najlažje v klanček, ampak zdej testiram eno novo metodo. :whistle: Aja, recept? Drkaj sine :D Eh, amater :D MTB rekord v boljših časih od ene vasi do druge cca 2km...po glavni cesti v klanec gor, dol, čez ovinke, s precej visoko prestavo (spredaj 2gi zobnik, zadaj 4ti) Recept? prenašanje teže, obračanje balance, doziranje pritiska na pedala, uporaba zadnje zavore... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno Oktober 28, 2007 Deli Objavljeno Oktober 28, 2007 MTB? A pravilno predvidevam da je to mountain bike? Če ja... potem tud meni ni problema kilometer, za dva je pa že kr kriza zaradi hrbta :unsure: :krneki: Najbolj zanimivo je s kakšnega hudega klanca(recimo Jošt - pač, hrib v naši okolici) ko se sam spustiš, pa samo na vsake toliko zagonš da ravnotežje popraviš :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
totalnoAbNormaln Objavljeno Oktober 28, 2007 Deli Objavljeno Oktober 28, 2007 Z BMXom se je fajn po zadni pelat ... ravnotežja-neomejeno, sam na bmxo ti 1x zmanka prestave, bi rad v višjo prešalto, pa je ni :) (morš ptem gonit hitr ko kobilica) ... gre pa z MTB tut fajn, brez problema, tut mal z eno roko :P seveda se je pa najbols z monociklo po zadni koli pelat (enisitknebojoprisligorpress :whistle: ) :winkiss: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se