Skoči na vsebino

Tehnika in izkušnje vožnje po zadnjem kolesu


Priporočene objave

Objavljeno

tnx

pa na dolgem mostu je ql asvalt?

sicer pa s tm motorjem, k ga mam zdej tega ne bom sprobavu

upam da bom drug let nabavu drug motor, pa ga bom še mal spedenu za te namene (zaščite za plastike...), pol pa nadrku use trike U NUUULO :OK:

Objavljeno

kaki debilni kometarji... :?

Objavljeno

Brihtči prvo in zadnje kolesno vozeči.

Pod prvo si pojdite malo pogledati mojstre tega početja. Ni treba glih Fajfatovga Kristjana lovit po svetu, tudi še kje drugje so kakšni nastopi. In na svoje presenečenje boste opazili, da sploh ni potrebno toooooliko prostora za vragolije zganjati. Je pa treba seveda imeti kaj pameti. S prepihom med ušesi, te vse preveč rado zanaša!

In še to. Najprej obvladajte z BMX-om ali gorskim, potem se pa na motor spravljajte. Ker pač "nije žvaka za seljaka"!

Objavljeno

pridte do mene pa vam pokazem fajn plac

noben te ne bomotil :grrr

Objavljeno

Tehnika vožnje po zadnjem kolesu (na cesti)!!!...

Oglejte si post o takšni tehniki vožnje na dravskem mostu v Dravogradu.

Rubrika; On the Road Off Road - Črni forum 21.07.2006.

Še bolj žalostno pa je, da ni osamljeni primer (na cesti)...

Objavljeno

po zadnjem - zadnjič, mslim da me ta tehnika nikakor ne zanima, velik jih je že šlo po zadnjem na zadnjo vožnjo, zato tisti, ki mslite da se znate voziti po zadnjem biciklu, ne delajte tega na cestah, pred lokali, skozi križišča in pa še kje, najte sio prazne ceste brez dreves in ostalih ovir, aja tam pa ni publike

janih

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

1. vprašanje

Prestavljanje v višjo prestavo v zraku..? kako?

danes mi je ratal prvič v drugo šaltat..se mi zdi, da takoj ko ga "vržeš" na zadnjo oz. kako sekundo ali 2 potem že "šaltaš"..? Edino tako sem ostal v zraku s sprednjim kolesom, drugače, če probam tam pri ene 11-12k/rpm "šaltat" pade moped dol oz. sploh noče prešaltat? Če pa prekmalu "šaltaš" spet pade dol?

seveda sem to probaval na eni prazni ravnini brez prometa

lp

Popravljeno . Popravil Original-One
Objavljeno

trik je; v prvi ga spravš v vago pol pa šaltaš

(teorijajeizipress) B)

Objavljeno

Samo ,da vas spomnim,dober motorist z veliko izkušnjimi se je pred Novomeško policijsko postajo z vožnjo po zadnjem kolesu smrtno ponesrečil (bil je celo posnet iz stacijonirane kamere na policijski postaji).Bil sem že trikrat očividec padca z vožnjo po zadnjem kolesu,pazite kaj počenjate in ne še drugih učit kako dvignete motor,namreč ko imaš motor z veliko KW,se velikokrat dvigne pa čeprav si tega sploh ne želiš. :OK:

PS Že tako pravijo,da nam manjkajo dva (koleščka),po enem je pa še slabše-VERJEMITE :OK:

Objavljeno

brumer, moraliziranje & stuff naj ostane zunaj te teme ;) hvala

original-one, jaz te teorije z vago ne znam spravit v prakso zato ponavadi ko ga v prvi dvignem ga "počasi" dvigujem proti vagi in ko je _nekje_ blizu, šaltam v drugo. Ponavadi malenkost pade dol ampak poln gas ga reši :D

V vagi pa ne upam šaltat. Sem ga enkrat s prvo spravil čez vago pa ni bilo prijetno :(

Objavljeno (popravljeno)

brumer, moraliziranje & stuff naj ostane zunaj te teme ;) hvala

original-one, jaz te teorije z vago ne znam spravit v prakso zato ponavadi ko ga v prvi dvignem ga "počasi" dvigujem proti vagi in ko je _nekje_ blizu, šaltam v drugo. Ponavadi malenkost pade dol ampak poln gas ga reši :D

V vagi pa ne upam šaltat. Sem ga enkrat s prvo spravil čez vago pa ni bilo prijetno :(

Sej jst ga v vagi sploh pomoje še nisem imel oz. sploh nevem kako to občutiš v praksi.. :? Do zdej vedno samo prva do blokade :devil:

Včeri sem pa mal probaval in je ratalo prešaltat, vendar samo enkrat tako, da je ostal v zraku, je pa res, da je moped malenkost padu ampak sem ga v drugi potem "rešil" in spet dvignil mal višje.To se dogaja tam pri 8-10k/rpm..Se mi zdi, da je 600 malo bolj zapleten, ker nima navora in hiter "dol pade"..

Kaj pa recimo v drugi s sklopko?

Misty: Ga šaltaš potem še v višje prestave al kako?

Ker recimo, če ga takoj, ko ga "vržeš" na zadnjo šaltaš v drugo, kako potem v tretjo?

Just asking, bo druga zaenkrat zadost :)

lp

Popravljeno . Popravil Original-One
Objavljeno

simpl, kot že ime pove, ko je čez vago motor sam leze nazaj, takrat moraš spustit gas oz. še pritisnit zadnjo bremzo da ga spustiš dol (na pravo stran). Sam sem to izvedel na hard, ko je šel motor proti vagi sem prvo pritisnil do konca, potem pa na hitro šaltal v drugo, motor je pa samo vrglo dosti čez vago. Kaj točno me je takrat rešilo ne vem.

en nasvet, malo spusti zadnjo gumo in zmehčaj zadnji amortizer ;)

VENDAR SAMO ZA VOŽNJO PO ZADNJEM, ne potem v ovinke tiščat z takim motorjem (sej vem da ti to veš, sam če bo kdo drug tole poskušal)

v drugi s sklopko pri original prestavnem raje ne poskušaj, škoda sklopke

aja, pa ketna pri vožnji po zadnjem tud trpi, glej da nimaš preveč našponane

v tretjo se mi zdi da ga nisem še šaltal, ni bilo nikoli dost dolge ravnine, na AC pa ne hodm s tem namenom.

Je pa tko, ko dobiš občutek za vago lahko delaš svega in svašta, vendar mej pripravljene rezevne moviestar plastike ta cajt, ko se boš učil. (thisisjustfriendlyadvice)

Objavljeno

meni pa gre anka v četrti na zadnje, :grim

sicer pa vozim po tazadnjem samo po potrebi..

Objavljeno

Ker ima senzor na prenosih

Objavljeno (popravljeno)

Pomoje ni tolko problem pri šaltanju iz prve v drugo kot je najti optimalno vago motorja, ker če ga imaš dobro na vagi ti tud dol tako hitro ne pade, ampak to znajo le pravi mojstri, tud na ms se taki najdejo :D :D

Jaz tega ne testiram ker mi je škoda da bi ga bzv razsul. .) .)

Zgleda pa hudoo to pa priznam!! :OK:

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno (popravljeno)

lušno se je vozit po enem ja, lušno. Bodisi ena ali druga kola.

najraje in zelooo pogosto pa se postavljam na predno kolo v križiščih. :blush: :wub: B)

edit;

aja, saj res; kako pa ga spravit na zadnje??!! Pelaš 3tjo brzino na 8000rpm pa sam gasa.

Ja ja, saj vem, motorje tabrave treba met, motorje, jaja :lol1: :lol1: :lol1:

Popravljeno . Popravil krava
Objavljeno

lušno se je vozit po enem ja, lušno. Bodisi ena ali druga kola.

najraje in zelooo pogosto pa se postavljam na predno kolo v križiščih. :blush: :wub: B)

Ma ja sej,tam, kjer je publika, drugače je brezveze in škoda mopeda, če ni gledalcev

Objavljeno

no evo dans sm se mal igrov z apn-ko

sj u drugo ga še šaltam sam k me pol u stran vrže pa se ne morm pelat lepo naravnost :?

Objavljeno

no evo dans sm se mal igrov z apn-ko

sj u drugo ga še šaltam sam k me pol u stran vrže pa se ne morm pelat lepo naravnost :?

oh sej ravnotežje levo-desno ni problem... pr telih 50cc je bl problem moč...k morš skoz u ''vagi'' vozt, drgač na ravnin hmal dol padeš...

Objavljeno

Mene pa nekaj drugega zanima..

Kaj se zgodi, če ob spuščanju motorja iz zadnje spustiš motor tako, da bilanca ni prav poravnana, ampak da pristaneš s prvo gumo malce postrani. Kako velika šansa je, da bo motor padel v resonanco nihanja in te stresel dol? Sem namreč videl že par takih filmčkov na netu..

Velikokrat me mika, da bi šel na kako parkirišče in malce probal po zadnji.. Ampak se zmer bojim, da nebi v zraku avtomatsko lovil ravnotežja tudi s premikanjem bilance in da mi nebi motor padel dol na naporavnano sprednjo gumo..

Objavljeno

Ne smeš se preveč za belanco držat in seveda pazit, da je guma naravnost ob pristanku.

Če pa guma pade postrani imaš samo malo shimmija, če ne pa po gasu. :OK:

Probavaš pa lahko tudi na križiščih. :photo:

Objavljeno

na križišču to počneš potem ko že znaš. Probavaš pa tam kjer ni nobenega folka oz. čim manj.

PS: spet mal provociram :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!