Skoči na vsebino

Tehnika in izkušnje vožnje po zadnjem kolesu


Priporočene objave

Objavljeno

Nikoli nisem se vozu po zadnjem kolesu, ker se mi ni zdelo uredu na skuterju, sedaj pa na Suzukiju se ne upam, ker nisem navajen take teže.

prva izkušnja po zadnjem kolesu je bila ena 2 mesca nazaj, ko sem šel na koprsko obvoznico pa z prijateljem voziva v paru, on z Rs 125 jaz pa z gsx pa sem hotu ga samo prehitet pa je šlo samo na zadnjo, od takrat pa sem reku da pazim kako se obrača ročico saj so zelo čudni občutki. Dvignilo pa se je zelo malo, par cm, vendar je občutek zelo različen.

Po parkiriščih sem potem še nekajkrat probal pa je šlo kar je šlo, sam se primeš za belaco pa gre samo

Objavljeno

Tip raztura

Sploh na koncu, ko se vidi kak zmaja z glavo in kako mu je utrip poskoču :)

Objavljeno

mel je zegn da ga ni zmetalo ja

Objavljeno

Pa če dobro gledate levo roko, ga je zjebalo ko je hotel publiki pomahat :D

lp, FReAK.

Objavljeno

totega je zjebala že sama misel da bi se rad po zadnji vozil :krneki:

Mater se mu je vsralo celo cbrko obdržat

Objavljeno

probajte se ucit s kolesom s po zadnjem pelat

z motorjem je lazje .)

Objavljeno

jst sem pa za začetek kar na apn-6 probavu na začetku ko še ni bilo 125!! kake 15m se pa že peljem po zadnjem!! aja me pa zanima kako se furate po zadnem ali stoje ali sede?? :yea1: :yea1:

Objavljeno

probajte se ucit s kolesom s po zadnjem pelat

z motorjem je lazje .)

Lažje in dražje .)

Sploh če te fukne

Objavljeno (popravljeno)

Zdaj pa še mene neki zanima:

Zdej se mal učim furat po zadnjem z Yamaho TT600R, pa me zanima kako je najbolš, da začnem, ker ko grem s 1. mi motor takoj ko dam gas do kraja preveč gor dvigne in se ustrašim pa mal spustim pa spet gas, in tko motor pade dol ker ni več moči, sej pride do blokade! Z 2. se pelejem dlje sam pol ma motor že kr hitrost in spet pade dol! Kako se nej najbolš navadm motor dobit na vago :hmm: , ker se nebi rd sesu po tleh! (btw: z biciklom se pelem tud čez 500 po zadnjem pa se to tud mal ne pozna kot pri težjih motrjih!)

Popravljeno . Popravil Kermi1
Objavljeno

Mal čez vago pejt pa ga z zadnjo bremzo kontroliraj, če ne gre prehitr :)

Teorija rulz. :D

Objavljeno

na ttr sem menjal original 15 44 prenose za 14 46 in je postala kontrola precej lažja, predvsem dvig v 2.

IPB Image

Objavljeno

Zdaj pa še mene neki zanima:

Zdej se mal učim furat po zadnjem z Yamaho TT600R, pa me zanima kako je najbolš, da začnem, ker ko grem s 1. mi motor takoj ko dam gas do kraja preveč gor dvigne in se ustrašim pa mal spustim pa spet gas, in tko motor pade dol ker ni več moči, sej pride do blokade! Z 2. se pelejem dlje sam pol ma motor že kr hitrost in spet pade dol! Kako se nej najbolš navadm motor dobit na vago :hmm: , ker se nebi rd sesu po tleh! (btw: z biciklom se pelem tud čez 500 po zadnjem pa se to tud mal ne pozna kot pri težjih motrjih!)

ti sam gas

parkrat te bo sesulo pol se boš pa že navadu .)

na napakah se učimo!!!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Zdaj pa še mene neki zanima:

Zdej se mal učim furat po zadnjem z Yamaho TT600R, pa me zanima kako je najbolš, da začnem, ker ko grem s 1. mi motor takoj ko dam gas do kraja preveč gor dvigne in se ustrašim pa mal spustim pa spet gas, in tko motor pade dol ker ni več moči, sej pride do blokade! Z 2. se pelejem dlje sam pol ma motor že kr hitrost in spet pade dol! Kako se nej najbolš navadm motor dobit na vago :hmm: , ker se nebi rd sesu po tleh! (btw: z biciklom se pelem tud čez 500 po zadnjem pa se to tud mal ne pozna kot pri težjih motrjih!)

Po mojem mnenju pa tehniki maš čist napačn pristop. Z endurcom se u bistvu nisem nikol vozu, ampak je verjetno še lažje zaradi manjše teže. Jst mam mal močnejši naked - u glavnm:

Pelješ s prvo v enih srednjih obratih, prbiješ gas, spustiš d zaniha (ni muss, ampak ga lažje dvigneš), prbiješ še enkrat po občutku, motor se dvigne, jst osebno čimprej pršaltam v drugo zarad bolše kontrole. Ko maš enkrat v drugi lohk že kr dobr wheelie potegneš. Ko prideš spet do obratov za šaltat (mal morš tut motor poznat d veš kje ma moč), ga morš še mal bl navpično dvignt (sam ne preveč!!! :P ), prešaltaš v tretjo. K maš pa enkrat tretjo na ful pa stvar že pošteno leti, tko d jst sploh nism poskušou naprej. Levo, desno ga uravnavaš z balanco, pa z zgornjim delom telesa, lohk si pa tut s kolenom pomagaš (bl vn, bl not). Za kontrolo prevaganja maš zadn žlajf (sam ne preveč, lohk te v podn zabije - posledično lohk teta rataš :D ) Za pristanek pa balanco NARAVNOST!! Tukaj precej pomaga tut stabilizator krmila (ni pa nujno, se da tut brez čist lepo pristat). Brez šaltanja bi tut šlo sam je bl zajeban, po pravic povedan ne znam, sm pa vidu fante k so se 20 na uro po zadnjem vozil). V glavnm, za navadt levo desno je najbolš bicikl, za ostalo pa po moje brez šaltanja ne boš kej pretirano wheeli-jou. Velik sreče

Lp

Objavljeno (popravljeno)

aja me pa zanima kako se furate po zadnem ali stoje ali sede?? :yea1: :yea1:

stoje, sede, z nogo na sedežu, z obemi v luftu pa z ritjo na sedežu, noge čez balanco... kokr je :P je pa res d z našimi mopedi je precej lažje to delat kukr s cestno kamikazo... na cestnem sem se samo 3x po zadni pelu... use 3x vn iz ovinka nehote :whistle:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Objavljeno

je pa res d z našimi mopedi je precej lažje to delat kukr s cestno kamikazo...

Superbike lenker pa GAS :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ja. Sam gas. Ko padeš, vržeš motor v treske in gledalce v smeh. Naslednje pol ure si glavna tema vaških razgovorov. Če je vredno, lepo prosim. Meni se zdi škoda sprednje "felne", vilic, križev, ležajev in menjalnika za "pet minut slave". Je pa lepo videt nekoga, ki to obvlada in mu ni žal materiala.

Objavljeno (popravljeno)

Če imaš kej pojma, material ne trpi preveč. .)

:yes: Pristanek je lahko čisto mehak. Prestavljanje pa tudi, le motor mora biti čimbolj v vagi :grim

P.S. Gattolina, govoriš spet iz lastnih izkušenj? :yawn:

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno

Ja. Sam gas. Ko padeš, vržeš motor v treske in gledalce v smeh. Naslednje pol ure si glavna tema vaških razgovorov. Če je vredno, lepo prosim. Meni se zdi škoda sprednje "felne", vilic, križev, ležajev in menjalnika za "pet minut slave". Je pa lepo videt nekoga, ki to obvlada in mu ni žal materiala.

Pa a se morš ti čist v vsako temo zapiknit pa začet neki bluzit, pa moralizirat, pa govorit kko je šou uni 280km/h, pa bla bla bla? Krneki ej... Pust folk nej dela wheelije, nej ti bo žou vilc pa feltne, sam kaj mormo vsi to vedt in pol poslušat še nevem kolk cajta...

Včasih folk enostavno zna impresionirat... :BUA:

Objavljeno

Meni se zdi škoda sprednje "felne", vilic, križev, ležajev in menjalnika za "pet minut slave". Je pa lepo videt nekoga, ki to obvlada in mu ni žal materiala.

sej en let bo ze zdržal pol pa itak prodaš :whistle:

Objavljeno

material trpi če ga ne znaš dvignit, še bolj pa če ne znaš mehko pristat s sprednjim kolesom nazaj na asfalt.

zna bit pa zajeban če ima motor črpalko za olje bolj na sprednji strani karterja, da med vožnjo po zadnjem ne ostane brez olja (itak se prej lučka vžge)

v enem letu se pa tud menda že naučiš spodobno dvignit in spustit motor ...

Objavljeno

zna bit pa zajeban če ima motor črpalko za olje bolj na sprednji strani karterja, da med vožnjo po zadnjem ne ostane brez olja (itak se prej lučka vžge)

:nono: Če lučka kaže nivo olja (Yamahe), potem še morda gre. Če pa kaže pritisk olja, pa je takrat, ko lučka zasveti, ponavadi že (pre)pozno.

v enem letu se pa tud menda že naučiš spodobno dvignit in spustit motor ...

:grrr :BUA: :headbang: :slap: :( Jaz (očitno) ne...

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!