Skoči na vsebino

Kurilc -> nafta ???


elbarto

Priporočene objave

No, kdo TOČNO ve kako?

BČ-BR odpade.

H2SO4 že imam primerno, merilno tehniko tudi, rabim pa še precizno recepturo.

Pri takih cenah nafte se splača, spljoh če naštimaš malo več km na leto.

še enkrat, brez nabijanja.

El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kurilno olje zelo uspešno razbarvajo uv žarki, torej sonce. Rabiš stekleno posodo, ki naj bi bila široka 10 cm (v širši ne pridejo uv žarki skozi) krat x, krat y pač kolikor želiš volumna in seveda dosti sonca. Poleti je liter v steklenici rešen v cca dveh do treh dneh.

Le pogumno :OK:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej zate Elbarto:

Za razbarvanje... recept :Kurilno daste v 10 litersko plastenko od mineralne vode,nato na sonce za tri dni,pa skozi filterski papir in v rezervoar.

Barvilo razpade pod vplivom uv žarkov.Isto dosežeš z medicinsko uv žarnico proti bakterijam.

Nekaj citatov iz foruma avtomobilizem.com

-----------------------------------------------------------------

dizl ni enako kurilc

slabše dizelsko gorivo (ki ima manjšo cetansko vrednost) obarvajo in prodajo kot kurilca

kadar tega goriva ni dovolj, obarvajo dizelsko gorivo(z normalno cetansko vrednostjo)

stari dizli (golf 2, 3, kšne alfe 33...) ne potrebujejo tako visoke cetanske vrednosti zato lahko delujejo na kurilca ali dizla

novejši motorji pa žal ne (cetanska vrednost) in zato v primeru uporabe kurilca klenkajo

ko tankaš kurilca pa ne veš kolikšno cetansko vrednost ima, ker to nikjer ne piše (vrednost je dovolj visoka za uporabo v pečeh)

torej tistih 20 sit/liter vas lahko stane motorja - ali se splača????

-------------------------------------

Kurilc pri starejših avtomobilih (brez turbine) Če točite kurilca menjavajte filter 2-3 krat letno.

Če te dobijo....

Kazen, če te dobi carina znese nekje okol 100-300 tisočakov in poberejo tablce. Nato odvoz vozila z avto vleko, ker če se odpelješ te ponovno ustavjo, ker znajo it za teboj. Nato sledi pač čiščenje vseh vodov goriva in ponovni pregled. Če je OK dobiš tablce nazaj drugače si pa brez. Če te dobijo večkrat se meniš naprej z sodnikom za prekrške.

razlika... nafta: vsebnost žvepla do 0,05%. kurilc 0,2%. To pomeni, da je slovenski kurilc enak

kvaliteti hrvaške nafte

Za kurilca pa so kazni:

fizične osebe 100-300 k

s.p. 1-2,5 MIO

podjetja tudi do 10MIO

Nečistoče in barvilo v kurilcu negativno vplivajo na mazanje in

abrazijo pretočnih kanalov in ventilov, spremembe v izpušnih plinih pa

negativno vplivajo na delovanje turbo polnilnika ker že sama barva v njem deluje kot polirna pasta v naftni pumpi, ki ima zaradi doseganja izredno visokih tlakov tolerance izdelave tudi 0,001 mm.in emisijo izpušnih

plinov.

Kaj se dizelčkom zgodi, če se napijejo požveplanega kurilnega olja si lahko preberete na:

http://24ur.com/naslovnica/slovenija/20040...361.php?Ari=1i4

http://www.volkswagen-canji.co.yu/6_info/o...orivo_ubija.htm

Lep dan!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne priporočam eksperimentov s H2SO4, razen če ti bosch pupme ležijo po policah :wacko:

To z UV se pa dobro sliši-bere :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a bi sa lahko napisu še vir, od kje ta info, al pa vsaj v kaj preide kurilc po sončenju..če se razbarva, bi moral preiti v rumenkasto-rjavo barvo (barva dizla), kaj pa cetani, še vedno ostanejo nižji?

drugače že obstaja opcija dobit biodizel ampak naj bi zarad prehitrega procesa pridelave bil zelo nekvalitetno narejen, defekt pumpe--to mnenje se je razvilo med uporabniki in množico (BČ-BR)

sem pa bral, da biodizel deluje zelo čistilno na dovodni in filterni sistem, zato je treba v nekajtedenskih intervalih pogosto menjat filter, ker zaradi nesnage pride do mašenja - nepopolna obveščenost uporabnikov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali UV svetloba kaj vpliva (negativno) na lastnosti, kvaliteto, kemično sestavo dizelskega goriva ne vem, mislim pa da ne cetansko vrednost ne more glih vplivat. Barva pa se izloči v obliki nekakšnih trdnih delcev, zato je treba gorivo prefiltrirat - kot sem že napisal je vir Avtomobilizem.com. Torej navidezno ima spet pravo barvo, vprašanje pa je če s katerim koli postopkom izničiš vse sledi, da je kdaj koli to bil kurilc, oz. ne vem kakšno metodo uporablja policija za preverjanje pristnosti dizelskega goriva. Mislim da ne pogledajo sam tako barvo mal na uč, ampak majo tud neke testerje :?

Tole prihaja pa iz ust zaposlenih na petrolu, ampak ne unih izza blagajne. Še nekaj let nazaj (cca 5) je bila razlika med kurilcem in dizlom za promet samo v dodani barvi. Danes pa načeloma je razlika, torej nafta ki ne ustreza vsem predpisom glede kemične sestave (žveplo) se obarva za kurilca, ustrezna nafta gre v naše avtomobile. Dejstvo pa je da enim avtomobilom škodi, drugim ne. Pri starejših ne-turbinskih dizlih ni nobenga problema, pa tud vsi TDI-ji so ponavad laufal BP. Vem da tud v najnovejše dizle s C-R tehnologijo tankajo kurilca pa jim lepo laufa, ker so mel pač očitno srečo in so dobil kolikor toliko kvaliteten kurilc v cisterno, sam dologoročno pa to za motor vsekakor ni isto kot nafta, ker barva je še vedno prisotna (bolj sajasti izpušni plini, ventili, turbina :? ).

Da ne bom sam govoru kaj je un pa ta reku, naj povem, da sem tud jest pred kratkim sprobal kurilca v novem dizlu s C-R tehnologijo 2.0 150KM (5l na prazen tank je bla sila :D ). Rezultat: kurilc mu ni glih pasal, postal je bolj glasen, oz. je bolj na trdo - traktorsko laufal, bi rekel, da je to klenkanje, pa tud kakšna dimna zavese se je uzad prkazala pri full gasu pri nižjih obratih, drgač da bi kej slabš šlo pa nisem opazu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred prbl 2 leti sem v zapuščini naletel na sod čudnega dizla, temne barve, ne rdeče in ko sem ga nesel kolegu na bencinsko, je notri namočil neko merilno napravo, podobno tisti za merit stopnjo alkohola v žganjekuhi, in je reku, uporablji, to je dizel, kurilc ima drugačno vrednost (ne vem česa)

po moje cariniki kontrolirajo samo barvo (iz rezervarja ali iz ventila pri filtru), če pa je vse skupaj dvomljivo, pa mogoče opravijo zgornjo analizo ali kaj več

nekje sem še zasledil, da lahko 2 deci kurilca obarva 200 l nafte na rdeče

to varjanto s sončenjem bomo vsekakor sprobal v stilu izumitelja polža, če se res izloči barva, pol je OK, si pač tankal na hrvaškem, kjer imajo slabše gorivo :rolleyes:

kot zanimivost...s kurilcem v tanku ti na tehničnem pregledu izpušnih plinov tega ne ugotovijo (terenec, 3.0 TDI, l 94), siguren info iz 1. roke; to je za tiste, ki ste ponesreči točili rdečega, pa hočete popravit svojo napako, čiščenje rezervarja in dovodnih lajtng pa je lahko €€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še jaz nekaj dodam :? ,kolega vozi passata tdi(100)pa še avto ni vido druga kot kurilca pa ima zdaj avto 150 tisoč.Brez problemov.pa tud HDi-i pa JTD-i letijo na rdečko brez muke.Tak,da ne vem če oz.kolko slabše je kurilno olje od dizla. Glavno,da gre! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V srednji šoli smo mel prfoksa, ki se je res spoznal na avtomobile in te stvari in je trdil, da nafta in kurilc nista povsem enaka. Spominjam se kmeta, ki je novi traktor FEND natočil kurilca in traktor ni šel. Ne spominjam se, da bi bila kakšna večja okvara.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... traktorsko laufal, bi rekel, da je to klenkanje, ...

Če se ne motim lahko do klenkanja pride samo pri bencinskih motorjih, to je takrat, ko se zmes zraka in bencina vžge preden jo uspe vžgati iskra na svečki. Princip delovanja dizla je v bistvu klenkanje saj gorivo zagori takoj, ko pride v stik z vročim zrakom v zgorevalnem prostoru. Sicer pa ja vem :topic:

Popravljeno . Popravil rude
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Današnji dizlači majo okol 1500 barov pritska nafte, pumpa-šoba pa še celo čez 2000 barov, mi kurilc ne zgleda lih primeren, ker če je slabše kakovosti ne zna bit dobr za motor.

Pa dizli delajo na klenkanje. Malo pred tdc (pa še en mini vbrizg pred glavnim) se špricne nafta, ki jo bat še dodatno stisne in pol se to vse skupej vžge.

Ni problem samo v barvi. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

no ja moj kolega , prevaža nafto ter kurilno , rekel je da ima naročene naprimer 10000 litrov kurilnega ter 10000 litrov nafte, prvo pelja nafto nato pa vrže neko barvilo ter to je kurilno, razlika je samo v barvi

prepovedana uporaba pa je zato, ker je kurjava življensko pomembna ter ne morejo imeti tako velike trošerine na kurilnem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja moj kolega , prevaža nafto ter kurilno , rekel je da ima naročene naprimer 10000 litrov kurilnega ter 10000 litrov nafte, prvo pelja nafto nato pa vrže neko barvilo ter to je kurilno, razlika je samo v barvi

prepovedana uporaba pa je zato, ker je kurjava življensko pomembna ter ne morejo imeti tako velike trošerine na kurilnem

ja, res je.......meni je isto rekla snežilka na petrolu.....pa Zoolo-tu tudi......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi smo meli AUDI A6 2.5 TDI pa je prejšnji lastnik tankal kurilca, problemi so bili počene glava, hin so bili vse šobe za vbrizg, kadil je kot tomo vinkovič , pa tudi turbini so bli šteti km, tak da smo ga raje prodali, predn bi šla še turbina. Če imate novješe avte ne takat tega škoda avta, stare dizle (mercedes, golf, opel itd..) pa kr tankajte samo ne se prek mej vozit ker radi pregledujejo starejše modele (sem imel 240D 2x čez mejo 2x preverli) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi smo meli AUDI A6 2.5 TDI pa je prejšnji lastnik tankal kurilca, problemi so bili počene glava, hin so bili vse šobe za vbrizg, kadil je kot tomo vinkovič , pa tudi turbini so bli šteti km, tak da smo ga raje prodali, predn bi šla še turbina.

Tole me spominja na... vidiš, zdaj pa maš kurja očesa na podplatih, pa bradavice na rokah, pa štrleča ušesa, pa krive noge, pa kljukast nos - in to vse samo zato, ker si si ga na roke metal, ko si bil še majhen.

Bohvej, kaj je tale bivši lastnik s tem Audijem še vse delal, pol je pa kurilc za vse kriv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ni vse kurilc je pa večina, po besedah skupine mehanikov pri pooblaščenem servisu (nekaj malega je tudi krivo da je bil steran v 0)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prej je bilo ravno obratno - "kurilc" ni nic drugega kot "pobarvana nafta". ergo lahko brez problema vozis kurilca, samo carinska uprava te bo potem drugace gledala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. Če pa ne bi država tako ali drugače prestrašla lastnike dizlov, bi se v državni blagajni nabralo premalo keša. Bolj kot denarna kazen zaleže;"Avto se ti bo pokvaru." In še lažje in enostavnejše je manipulirat z množico, da živi v strahu za svoj kos pleha, kot pa opravljati kontrole na terenu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men so različni mehaniki isto povedali, kurilc ni samo obarvan ampak je tudi bolj razredčen od nafte. Zatorej stari dizlaši in traktorji, niso preveč občutljivi, čeprav samga kurilca nobeden od mehanikov ne bi nikoli tankal recimo v golf dvojko, ampak vedno mešat pol/pol. Pri novih avtih, pa so šobe ter ostali sistemi veliko bolj občutljivi, kjer že lahko pri slabi nafti pride do okvare, šob, turbin... tudi v traktorje tankajo pol/pol, nastane lahko problem pri šobah.

Eden zgoraj je napisal: (no ja moj kolega , prevaža nafto ter kurilno , rekel je da ima naročene naprimer 10000 litrov kurilnega ter 10000 litrov nafte, prvo pelja nafto nato pa vrže neko barvilo ter to je kurilno, razlika je samo v barvi).

No v glavnem ta tip zna delat za petrol, zato pa vsak avtoprevoznik pravi, da ma petrol najslabšo nafto in nikoli ne tankat na petrolu, razen če je nujno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej zate Elbarto:

Za razbarvanje... recept :Kurilno daste v 10 litersko plastenko od mineralne vode,nato na sonce za tri dni,pa skozi filterski papir in v rezervoar.

Barvilo razpade pod vplivom uv žarkov.Isto dosežeš z medicinsko uv žarnico proti bakterijam.

Nekaj citatov iz foruma avtomobilizem.com

-----------------------------------------------------------------

dizl ni enako kurilc

slabše dizelsko gorivo (ki ima manjšo cetansko vrednost) obarvajo in prodajo kot kurilca

kadar tega goriva ni dovolj, obarvajo dizelsko gorivo(z normalno cetansko vrednostjo)

stari dizli (golf 2, 3, kšne alfe 33...) ne potrebujejo tako visoke cetanske vrednosti zato lahko delujejo na kurilca ali dizla

novejši motorji pa žal ne (cetanska vrednost) in zato v primeru uporabe kurilca klenkajo

ko tankaš kurilca pa ne veš kolikšno cetansko vrednost ima, ker to nikjer ne piše (vrednost je dovolj visoka za uporabo v pečeh)

torej tistih 20 sit/liter vas lahko stane motorja - ali se splača????

-------------------------------------

Kurilc pri starejših avtomobilih (brez turbine) Če točite kurilca menjavajte filter 2-3 krat letno.

Če te dobijo....

Kazen, če te dobi carina znese nekje okol 100-300 tisočakov in poberejo tablce. Nato odvoz vozila z avto vleko, ker če se odpelješ te ponovno ustavjo, ker znajo it za teboj. Nato sledi pač čiščenje vseh vodov goriva in ponovni pregled. Če je OK dobiš tablce nazaj drugače si pa brez. Če te dobijo večkrat se meniš naprej z sodnikom za prekrške.

razlika... nafta: vsebnost žvepla do 0,05%. kurilc 0,2%. To pomeni, da je slovenski kurilc enak

kvaliteti hrvaške nafte

Za kurilca pa so kazni:

fizične osebe 100-300 k

s.p. 1-2,5 MIO

podjetja tudi do 10MIO

Nečistoče in barvilo v kurilcu negativno vplivajo na mazanje in

abrazijo pretočnih kanalov in ventilov, spremembe v izpušnih plinih pa

negativno vplivajo na delovanje turbo polnilnika ker že sama barva v njem deluje kot polirna pasta v naftni pumpi, ki ima zaradi doseganja izredno visokih tlakov tolerance izdelave tudi 0,001 mm.in emisijo izpušnih

plinov.

Kaj se dizelčkom zgodi, če se napijejo požveplanega kurilnega olja si lahko preberete na:

http://24ur.com/naslovnica/slovenija/20040...361.php?Ari=1i4

http://www.volkswagen-canji.co.yu/6_info/o...orivo_ubija.htm

Lep dan!

NI RES!!!!

Nafta se skladišči skupaj- ko gre v cisterno za razvoz na črpalko se doda zelena za pogon in rdeča za ogrevanje.

Pobje dejte se zresnit. Turbina nima nobene veze z motorjem samim.... Primer je golf III d ki ima 64 kljuset, na identičen motor dodaš turbino in dobiš 90 konjski TDI. Če ima pa še intercooler in pa nekoliko boljšo turbino, pa nenadoma postane vse skup 110 konjski TDI. Kaj ima tle turbina z gorivom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NI RES!!!!

Nafta se skladišči skupaj- ko gre v cisterno za razvoz na črpalko se doda zelena za pogon in rdeča za ogrevanje.

Pobje dejte se zresnit. Turbina nima nobene veze z motorjem samim.... Primer je golf III d ki ima 64 kljuset, na identičen motor dodaš turbino in dobiš 90 konjski TDI. Če ima pa še intercooler in pa nekoliko boljšo turbino, pa nenadoma postane vse skup 110 konjski TDI. Kaj ima tle turbina z gorivom?

Ja fajn bi blo ja, da turbino gor natakneš pa imaš 110km :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja fajn bi blo ja, da turbino gor natakneš pa imaš 110km :lol1:

kaj pa je to z čipi na dizlih ? .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa je to z čipi na dizlih ? .)

Ne boš verjel ampak tud 64 KM ima računalnik - posledično čip. Da se ga predelat na 75 KM.

Kr se pa čipov tiče, brihtnež simonsi, gre pri tuningu za spremembo režima delovanja turbine in krmiljenja wastegate ventila, ki prioritetno krmili delovanje TURBINE in ne motorja. Posledično turbina proizvaja več tlaka, zato ima ima motor več moči in turbina manj življenjske dobe. 90 KM ima tako z lahkoto 110 (a še vseen je tamala turbina brez keramičnih ležajev in se bolj "matra" pri delovanju)

Na isti način je audijev 1.8 t lahko 125 KM (no turbo), 150 KM, 180 KM in 225 KM, zadnja dva imata intercooler.

Popravljeno . Popravil Miki Mauss
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!