simonsi Objavljeno Januar 11, 2006 Opozori Objavljeno Januar 11, 2006 (popravljeno) brihtnež simonsi Dobr se tole sliš B) Ti si izjavil, da se da sdi- ja predelat na 110 konjev, tako, da mu našraufaš turbino. Kar pa sploh ni res. Če vzameš nazaj to izjavo bom čisto zadovoljen. ;) Popravljeno Januar 11, 2006. Popravil simonsi
Burnout Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Ampak v končni fazi, naš traktor še zmeraj laufa na kurilca :P :kva2: :lol1: Lp Burnout
hajoktejn Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Danes videl na lastne oči kaj je naredil kurilc na Berlingotu 2.0 hdi; avto se je vlekel kot da bi mu 90% konjev pocrkalo, ( baje so toliko občutljive pumpe, nek senzor alkvapavem ) pa ga je možakar prvič natočil včeraj; tako da kurilc mojga avta ne vidi, razen v kanti. :P
Hanzi Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Kako je sedaj z nafot in "obarvano" nafto ne vem, vem da je bilo pred desetimi leti še tako (obarvana nafta na petrolu, sosed vozil cisterno). Zdaj te privatne firme pa itak gledajo samo po $ in zato zna biti tudi kvaliteta olja precej ?. Sicer pa trakotrji in navadni dizli laufajo bp na kurjača, nekateri turbo dizli tudi ne pogruntajo potegavščine, najnovejšim visoko zmogljivim dizlom ga pa ne bi privoščil, dokler se ne bi prepričal da mu ne more škodit.(da ga vozi nekdo drug ali pa greš na renta car po isti avto in tankaš kurilca :blush:
SiR Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 (popravljeno) Seveda bi vsi spet pr tankanju šparali. Me zanima, kdaj bo kdo prvi potarnal, ko bo fasal kazen in/ali mu bodo zaplenili vozilo. Zgolj v poduk drugim ... Verjetno vsi mislite, da ko tankaš kurilca in potem enkrat nafto, je pa vse ok in sledi kurilčka ni več v sistemu? Japajade... Popravljeno Januar 12, 2006. Popravil SymRu
kp-kp Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Vzorce ponavadi jemljejo iz rezervoarja. Opcija je, da imaš dodaten rezervoar za kurilca. .) Glede turbodizlov pa le tole. Izpušni plini gonijo turbino, katera pod tlakom šiba zrak v motor. Če je prisoten interkuler, le ta zrak ohladi in ga posledično gre še več v motor. Sistem ni nikakor povezan z nafto, temveč samo z ZRAKOM.
SiR Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Vzorce ponavadi jemljejo iz rezervoarja. Opcija je, da imaš dodaten rezervoar za kurilca. .) Ja kaj pa mate to? ah, nič, to je dodaten rezervoar za kurilca ...
kp-kp Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Pa valda ga ne montiraš na streho.
Miki Mauss Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Dobr se tole sliš B) Ti si izjavil, da se da sdi- ja predelat na 110 konjev, tako, da mu našraufaš turbino. Kar pa sploh ni res. Če vzameš nazaj to izjavo bom čisto zadovoljen. ;) Ja seveda ne kar doma v garaži..... Tega menda ja nisem rekel. Sicer pa je osnova vseh tdi jev prav SDI... ali pa D če kdo tko hoče.... hod batov, vrtina celo blok je identičen... tud pumpa je enaka, ima celo isto kataloško št.... tko da.... elektronskega vbrizga pa itak ni vse do PD izvedbe, ki ima 105 km in 4 črpalke za vsak cilinder posebej. Vsa elektronika na 90 in 110 pa krmili izključno delovanje turbine.. Ampak v končni fazi, naš traktor še zmeraj laufa na kurilca :P :kva2: :lol1: Lp Burnout vse laufa na kurilca. Kot je že nekdo rekel, lažje je ljudi preplašit da bo avto crknu kot pa samo s kaznimi strašit. Na mobisuxu sem nekoč o tem sprožil temo in ne boste verjeli kaj vse laufa na cvičk. Vzorce ponavadi jemljejo iz rezervoarja. Opcija je, da imaš dodaten rezervoar za kurilca. .) Glede turbodizlov pa le tole. Izpušni plini gonijo turbino, katera pod tlakom šiba zrak v motor. Če je prisoten interkuler, le ta zrak ohladi in ga posledično gre še več v motor. Sistem ni nikakor povezan z nafto, temveč samo z ZRAKOM. :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: tole poskušam dopovedat....
Motorist76 Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Oky... sam vozil golfa 2 na kurilca... pač malo olja dodal k kurilcu, zaradi etga ker to barvilo je malo grobo... pa seveda ker imel avto 400.000 km pa je pumpa bila malo u k. Pa dal pumpo porihtat pa laufala naprej :) Kar pa se tiče turbine dodajat k navadnim motorjem... no ni problema, tako da izvedljivo, razen za golfa 2 vem da turbo imel močnejše ojnice, kurvelo:) in bate, ter dodatno hlajenje olja, ter zmogljivejšo pumpo za olje, in potem je tudi druga naftna pumpa gore, z regulatorjem za turbino... seveda v današnjih novejših avtomobilih vse to zamenjuje elektronika... tako da čip reši marsikatero zadevo in tudi turbo motorji laufajo na kurilca... omega 2.5 tdi laufa na kurilca, pa vem tudi za novo vectro 2.2 dti Pa lep pozdrav... of topic :) Če pa keremu pumpa crknila za golfa pa imam 1 navadno in dve turbo doma:) plus dele za golfa:))) pa veliko km pa vseeno s čim voziš... aja in dizla več ali manj vsak kupi da ga zgoni do konca... in zato so ponavadi uničeni in ne zaradi kurilca :)))
SiR Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 kupil sem novi A4 TDI, pa me zanima, če lahk na kurilčka gonim, da ceno lizinga skompenziram?
hajoktejn Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Seveda, saj je "isti" kot nafta, barva gor dol, cetanska vrednost gor dol, jasno kupil si ga da ga "zgoniš do konca", seveda moraš pa lizing odplačat, ko boš menjal olje povej, imam veze v Leclercu na blagajni ti bom zrihtal olje ki stane 1,270 SIT ( 5 litrov ), z 3% popustom, pa bo še več za obrok ostalo. :fredy:
SHERIFF Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Me zanima, kdaj bo kdo prvi potarnal, ko mu bodo zaplenili vozilo. Zgolj v poduk drugim ... Japajade.... .)
stenere Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Danes videl na lastne oči kaj je naredil kurilc na Berlingotu 2.0 hdi; avto se je vlekel kot da bi mu 90% konjev pocrkalo, ( baje so toliko občutljive pumpe, nek senzor alkvapavem ) pa ga je možakar prvič natočil včeraj; tako da kurilc mojga avta ne vidi, razen v kanti. :P Po besedah mojga mehanika na hdiju šobe ne zdržijo prav dolgo s kurilcem. Ena šoba je 70 jurjev. bošpumpa je 400 jurjev. :kva2:
chris Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Zdele čez zimo je treba mal pazit, ker bojda kurilc zlo hitr zmrzne... :hmm:
Miki Mauss Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Po besedah mojga mehanika na hdiju šobe ne zdržijo prav dolgo s kurilcem. Ena šoba je 70 jurjev. bošpumpa je 400 jurjev. :kva2: Ja, moj stric ma pa na hadeiji 150kkm pa se ni blo nafte not, pa dela k urca. Dej kolega vpraš če kazga bagra na prikolic okol voz, d je pol kurilc kriu....
Ice Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Men so različni mehaniki isto povedali, kurilc ni samo obarvan ampak je tudi bolj razredčen od nafte. Zatorej stari dizlaši in traktorji, niso preveč občutljivi, čeprav samga kurilca nobeden od mehanikov ne bi nikoli tankal recimo v golf dvojko, ampak vedno mešat pol/pol. Pri novih avtih, pa so šobe ter ostali sistemi veliko bolj občutljivi, kjer že lahko pri slabi nafti pride do okvare, šob, turbin... tudi v traktorje tankajo pol/pol, nastane lahko problem pri šobah. razredcijo? s cim? z v.o.d.o. ??? a kurilna soba na centralni peci je pa polmetrska ali kako? olje ekstra lahko (kar je dandanes standardno kurilno olje) je popolnoma enako plinskemu olju (ali dizlu), katerega tankete na pumpi, z edino razliko v barvi, katero dodajo (kje in kdaj niti ni tako pomembno). ce ga redcijo........ kako se ze temu rece......... aja, goljufanje. kar je tudi tankanje kurilca BTW. :blink: :P .) kupil sem novi A4 TDI, pa me zanima, če lahk na kurilčka gonim, da ceno lizinga skompenziram? ne. ker si ti, ti je prepovedano. ti moras kupiti 100 ROZ supershellhydraspeed bencin, vlivali ti bodo pa navadni dizel. Zdele čez zimo je treba mal pazit, ker bojda kurilc zlo hitr zmrzne... :hmm: zakaj ze? aja, ker v kurilnem olju ni aditiva proti strdenju parafina - katerega bi naj, parafin namrec, ze davno opustili iz dizla, saj obstajajo drugi, boljsi aditivi. in ker kurilno olje vecinoma ne prezimuje pri -10°C ponoci, temvec lepo toplo v kleti ali garazi, kjer tempratura redko pade pod 5°C. toliko o tehnicni plati. legalno ali ne tako vsak sam ve kaj pocne.
mirjana81 Objavljeno Januar 21, 2006 Opozori Objavljeno Januar 21, 2006 nevem zakaj ste nekateri tako nerazumljivi, kakšna je razlika med kurilcem ter nafto, nafta to je luksus, zato plačaš 20% ddv, ker ni življenjsko potrebna kurilc je življensko potreben za ogrevanje ter ti država nabije samo 8% ddv, morajo ga ločit kako ga naj kot po barvi ta barva pa je tako močna ko sem jo dobila na mikico, ter roko jo en teden nisem spravla dol,, no ja miki mause že ve je bolj razjasnjen na tem področju :OK:
Lowrenc Objavljeno Januar 21, 2006 Opozori Objavljeno Januar 21, 2006 Zdele čez zimo je treba mal pazit, ker bojda kurilc zlo hitr zmrzne... :hmm: To je zato, k ni zimski! Ko zamenjajo paleto na črpalkah ni panike!! Poznam človeka, ko je pršu na tehničnega in še ni vedu, d merijo izpuh! Meu je kurilca not in so mu pomerli pline... Kaj je blo?! Tip ki je meru je reku da tko dobrga dizlarja že doug ni pomeru :blink: :blink: OK-nebom trdu, da je lih bolš, če točiš cvička not ampak take velke razlike pa s5 nemore bit!! Taisti človek je po uvedbi ''premikajočih se carin'' začeu točit ''čistaka''-starh je le strah pa čeprou pravi, d ma eno kazen v dobrek, ker se je prej tok na cvička vozu! Mu predlagam dvojni rezervoar? :devil:
Ice Objavljeno Januar 21, 2006 Opozori Objavljeno Januar 21, 2006 da se bo vedelo kaj je kaj - refining crude oil nafta ni dizel ali kurilno olje.
stenere Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 Ja, moj stric ma pa na hadeiji 150kkm pa se ni blo nafte not, pa dela k urca. Dej kolega vpraš če kazga bagra na prikolic okol voz, d je pol kurilc kriu.... Čudno, zdej pa ne vem več. :hmm: na eni strani človek s pozitivno izkušnjo, na drugi pa mehanik, mi že neeekaj let šraufa pežo in citroen avte. Mogoče pa je odvisno od tega, kako pumpo ima, ker mislim da je nimajo vsi od istega proizvajalca.
Lowrenc Objavljeno Januar 28, 2006 Opozori Objavljeno Januar 28, 2006 Kokr jst vem je včasih te pumpe delou samo Bosch! Zato se še zdaj reče Bosch-pumpa... No-prou velik proizvajalcev teh pump ni zato, ker je treba zadevo natančno izdelat to je pa za kšne Kitajce lhk problem :devil:
garfield Objavljeno Januar 28, 2006 Opozori Objavljeno Januar 28, 2006 zuni več kot -5 tko d bo kr nafta oz. plinsko olje :grrr
<=YaMaHa=> Objavljeno Marec 15, 2007 Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 Torej atmosferski dizli lahko prenašajo kurilca kot pogonsko gorivo???Npr.SDI je že preveč sofisticiran al bi se ga še dalo na kurilca vozit???
reesko Objavljeno Marec 15, 2007 Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 Torej atmosferski dizli lahko prenašajo kurilca kot pogonsko gorivo???Npr.SDI je že preveč sofisticiran al bi se ga še dalo na kurilca vozit??? poznam modela k ma SDI pa kurilca fura :D pa mu use dela normalno
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se