Anubis Objavljeno Marec 15, 2007 Deli Objavljeno Marec 15, 2007 poznam modela k ma SDI pa kurilca fura :D pa mu use dela normalno pejd no pejd... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Marec 15, 2007 Deli Objavljeno Marec 15, 2007 Torej atmosferski dizli lahko prenašajo kurilca kot pogonsko gorivo???Npr.SDI je že preveč sofisticiran al bi se ga še dalo na kurilca vozit??? kurilc še za v imt-ja ni dober. :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ftp Objavljeno Marec 16, 2007 Deli Objavljeno Marec 16, 2007 Razlika je v tem, da je v kurilnem olju dovoljena količina žvepla bistveno višja kot v dieselskem pogonskem gorivu, kar je škodljivo za vse novejše Common rail motorje. Samo pogonsko gorivo je čistejše. Drugače pa je v bistvu ista stvar. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno Marec 17, 2007 Deli Objavljeno Marec 17, 2007 No ja SDI ni ravno najnovejša tehonologija mašine...pa menda je še precej precej trpežna :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Misek Objavljeno Marec 19, 2007 Deli Objavljeno Marec 19, 2007 Jaz mam pa malenkost drugačno vprašanje. Zadnič mi je prišlo na ugo da neketeri tankao v starejše dizle (pred diza-pumpa sistemom), se pravi z bosh pumpo, kar neko prečiščeno olje od fritez in ali neki takega? Kdo kej pozna zadevo? Uporabnik tega mi pravi da motor precej lepše in tudi tiše teče in da do sedaj ni imel se nobenega problema (naredil cca 50k km) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno Marec 19, 2007 Deli Objavljeno Marec 19, 2007 Bio gorivo. Oljna repica in podobno. In seveda tudi odpadna olja iz prehrambenih obratov. V EU velja usmeritev, da bo potrebno k dieselskemu gorivu naftnega izvora primešati določen odstotek bio goriva. Zato lahko tistemu stricu mirno verjameš, da vozi na fritezno olje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reesko Objavljeno Marec 19, 2007 Deli Objavljeno Marec 19, 2007 pejd no pejd... pa nč...jst sm fotru par let nazaj avto spizdu pa dau kurilca notr da ne bi opazu da manka benz...v SDI...pa ne me jebat da je delu ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
misty Objavljeno Marec 20, 2007 Deli Objavljeno Marec 20, 2007 benza mu sploh ni nč manjkal :P (sej vem kaj si mislu :D) glede bio dizla obstaja že ena tema (hint: iskalnik :D) glede kurilca, osebno poznam en primer golfa k se je fural na kurilca in ni bilo nič narobe (pozabil katera mašina - sdi, tdi, ...) in pa en primer cordobe sdi kjer je šla komplet pumpa. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
janih Objavljeno Marec 23, 2007 Deli Objavljeno Marec 23, 2007 mene so že dvakrat ustavili cariniki in mi pregledali gorivo na mojem golfuII, zato se prav nič več ne ukvarjam s tem ali se splača vozit na kurilca ali pa na normalen dizel, dokler te ne ujamejo ja vožnja poceni, po tem pa :? :( :nono: dvakrat sem bil ustavljen na igu janih Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kalimero Objavljeno Marec 23, 2007 Deli Objavljeno Marec 23, 2007 Jaz mam pa malenkost drugačno vprašanje. Zadnič mi je prišlo na ugo da neketeri tankao v starejše dizle (pred diza-pumpa sistemom), se pravi z bosh pumpo, kar neko prečiščeno olje od fritez in ali neki takega? Kdo kej pozna zadevo? Uporabnik tega mi pravi da motor precej lepše in tudi tiše teče in da do sedaj ni imel se nobenega problema (naredil cca 50k km) Ja se da dobiti prečiščeno gospodinsko olje dizel na to laufa normalno le nekaj moči izgubi za njim pa diši po pomfriju in dunajskih ali pa smrdi po ribah odvisno kakšno olje dobiš je pri nas smrdelo po celi vasi ko smo v traktorje nalili takšno olje :lol1: cena pa je ista kot kurilno olje le da ti carina tu ne more nič pri kurilcu pa je drugače je dokaj drago 120 000 sit (lastne izkušnje) :eek: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se