Skoči na vsebino

Honda CBF 600 S


Tuono 007

Priporočene objave

pred 7 urami, BučkaLina pravi:

Maus, s kitom se vseen spremeni ciklistika (glede na to, da se zniža zadaj v amortizerju in spredaj v vilcah?). 

O ne, s motorja pa ne, nisem sigurna na tako tiščanje / obračanje ... ma mrcina le 220 kg (po papirjih).. :D

Pri meni ni sprememb ali bi celo lahko rekel da je za odtenek boljše ........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, BučkaLina pravi:

Maus, s kitom se vseen spremeni ciklistika (glede na to, da se zniža zadaj v amortizerju in spredaj v vilcah?). 

O ne, s motorja pa ne, nisem sigurna na tako tiščanje / obračanje ... ma mrcina le 220 kg (po papirjih).. :D

sj sm reku, da se spremeni ciklistika motorja ... če vedno predlagam nižanje sedeža in gel notr... 

motor, ko je pokonc ni težek 220 kil ampak le nekaj kil .. ko pride iz vage, pol je pa jeba ... 

js tut ne vzdignem 200 kil, pa ga z lahkoto porivam gor pa dol, dajem na centralno stojalo (moj ga trenutno nima) ... vendar je potrebna vaja ... ni vse v moči .. tehnika je važna ... ja sam tenićar .. štekaš :jezik:

KAWA PAWA :ninja: 

pred 9 urami, Kmet2 pravi:

Pri meni ni sprememb ali bi celo lahko rekel da je za odtenek boljše ........

js nisem reku a se na slabš al na boljš .. napisu sm, da se spremeni ciklistika ... štekaš :ras:

pa zase se brigi :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

sj sm reku, da se spremeni ciklistika motorja ... če vedno predlagam nižanje sedeža in gel notr... 

motor, ko je pokonc ni težek 220 kil ampak le nekaj kil .. ko pride iz vage, pol je pa jeba ... 

js tut ne vzdignem 200 kil, pa ga z lahkoto porivam gor pa dol, dajem na centralno stojalo (moj ga trenutno nima) ... vendar je potrebna vaja ... ni vse v moči .. tehnika je važna ... ja sam tenićar .. štekaš :jezik:

KAWA PAWA :ninja: 

js nisem reku a se na slabš al na boljš .. napisu sm, da se spremeni ciklistika ... štekaš :ras:

pa zase se brigi :P

 

:eek: sej nisem teb repliciral , se ne moreš zase brigat .....:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

:eek: sej nisem teb repliciral , se ne moreš zase brigat .....:)

sj vem .. ampak sem morau enga nazijat ... štekaš :P

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@BučkaLina  ti kar lepo povadi potiskanje motorja ob boku in ko se boš tega navadila, ti ne bo noben problem obračati na pesku, trati ali klancu (no razen, če ti spodrsne... potem bi ga še Schwarzenegger položil na tla). To, koliko ga lahko nagneš se boš kmalu navadila, naj te ne bo strah lahko vzameš koga s seboj... pa saj sem ti cel roman napisala v ZS :blush:, ne bom še tu smetila.


Skratka, nižanje motorja zgolj zato, da ga lahko obrneš na klancu je brezveze, če z vožnjo nimaš težav.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

Evo, danes sem preverla sedež in ni bil najnižje. Tko, da se je danes to uredilo, in je boljše. :) Zaenkrat nižanje res odpade, ker sem s sedežem pridobila tolko, da je celo stopalo na tleh. No, brez vas defenitivno ne bi vedla, da ma nastavitve sedeža, in ne bi prišparala cca 200€ :D :grupni: Hvala :)

maus, ne se razburjat, hehe :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, BučkaLina pravi:

Živjo.

Evo, danes sem preverla sedež in ni bil najnižje. Tko, da se je danes to uredilo, in je boljše. :) Zaenkrat nižanje res odpade, ker sem s sedežem pridobila tolko, da je celo stopalo na tleh. No, brez vas defenitivno ne bi vedla, da ma nastavitve sedeža, in ne bi prišparala cca 200€ :D :grupni: Hvala :)

maus, ne se razburjat, hehe :D 

kavo mi plači :ras: 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Slow pravi:

S 165 cm si Majkl Đordan proti moji s ~155 cm.

:bike: - :quad:

mam pa kakšn cm več :ras:

:P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, BučkaLina pravi:

Živjo.

Evo, danes sem preverla sedež in ni bil najnižje. Tko, da se je danes to uredilo, in je boljše. :) Zaenkrat nižanje res odpade, ker sem s sedežem pridobila tolko, da je celo stopalo na tleh. No, brez vas defenitivno ne bi vedla, da ma nastavitve sedeža, in ne bi prišparala cca 200€ :D :grupni: Hvala :)

maus, ne se razburjat, hehe :D 

Kaj pa jest?:hmm:(kofe)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 5/23/2016 at 7:41 PM, BučkaLina said:

Ker po pogovoru s serviserji, sem dobila toliko različnih informacij, da ne vem, ne kaj je najboljše, ne kaj je najbolj primerno ...

Od serviserjev se ni pa nihče spomnil, da se da pri tem modelu premikati sedež? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, XTR pravi:

Od serviserjev se ni pa nihče spomnil, da se da pri tem modelu premikati sedež? 

Ja več zasluži , če se ne spomni :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Igi, hondo maš? :D Ajde, sok, sej veš, ne morš kawe :D (hecam se, ker sem bla nekoč na kawi :D) 

XTR, ne, nobeeen! Preoblečt sedež ja, da pa ma nastavljiv, pa ne ... sj že cene so govoril tak različne, da so nihal tud za 50 € :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...
Ob 27. maj 2016 ob 8:11, BučkaLina pravi:

Igi, hondo maš? :D Ajde, sok, sej veš, ne morš kawe :D (hecam se, ker sem bla nekoč na kawi :D) 

XTR, ne, nobeeen! Preoblečt sedež ja, da pa ma nastavljiv, pa ne ... sj že cene so govoril tak različne, da so nihal tud za 50 € :)

Brskam po forumu in sem naletel na poste iz lanskega leta. Kako sta s tvojo Hondico, sta obe Ok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Živjo!

Zanima me ali kdo od vas ve (ali je to že naredil) če se da v cbf600 lahko večji akumulator.
Namesto standardnih 6Ah bi dal malo večjega. Letos sem imel malo slabe izkušnje, ko je bilo rahlo mrzlo, in sedaj nisem siguren ali je zaradi slabega akumulatorja ali pač motor ob zagonu porabi toliko toka da v drugo ne obrne več motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 27. 12. 2017 at 8:28 PM, snipex said:

Živjo!

Zanima me ali kdo od vas ve (ali je to že naredil) če se da v cbf600 lahko večji akumulator.
Namesto standardnih 6Ah bi dal malo večjega. Letos sem imel malo slabe izkušnje, ko je bilo rahlo mrzlo, in sedaj nisem siguren ali je zaradi slabega akumulatorja ali pač motor ob zagonu porabi toliko toka da v drugo ne obrne več motorja.

Zdravo,

povej kolk je star ta akumulator ki ga imas trenutno v motorju vsaj ce ves priblizno? Verjetno je to krivo da je akumulator starejsi in bol slab da motor ni zagnal. Druga stvar ali imas motor kje na hladnem ali v garazi tudi to vpliva na zivljensko dobo akumulatorja. Lahko se tudi naredi kot pravijo da je akumulator kap in je enostavno za vstran. To ce lahko das vecji akumulator noter nisem siguren je najbolje da vprasas res na kakem servisu , ker ce nimas nekih dodatnih porabnikov vezanih na motorju kot so gretje roc, dodatne luci,... pomoje ni potrebe po vecjem akumulatorju. Pomoje edin ce kupis kak geliran akumulator ki so bol odporni kot pa navadni so pa tudi drazji od navadnih vsaj 3x...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj,

prostor za akumulator je točno za dimenzioniran za tovarniško predpisan aku. Večjega ne boš spravil noter (preverjeno). Lahko pa poiščeš boljši akumulator z enakimi dimenzijami. Yuasa ja zakon in mislim da se dobi 8,5 Ah. Google?

 

L.p.

Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 01/01/2018 ob 18:47, Hrgota pravi:

Zdravo,

povej kolk je star ta akumulator ki ga imas trenutno v motorju vsaj ce ves priblizno? Verjetno je to krivo da je akumulator starejsi in bol slab da motor ni zagnal. Druga stvar ali imas motor kje na hladnem ali v garazi tudi to vpliva na zivljensko dobo akumulatorja. Lahko se tudi naredi kot pravijo da je akumulator kap in je enostavno za vstran. To ce lahko das vecji akumulator noter nisem siguren je najbolje da vprasas res na kakem servisu , ker ce nimas nekih dodatnih porabnikov vezanih na motorju kot so gretje roc, dodatne luci,... pomoje ni potrebe po vecjem akumulatorju. Pomoje edin ce kupis kak geliran akumulator ki so bol odporni kot pa navadni so pa tudi drazji od navadnih vsaj 3x...

Živjo

Akumulator v motorju je bil še tvoj :D, tako da najbrž sam bolj veš koliko je star.

Najbrž bom kar tega uzel iz eurotona - akumulator.

Ali je kaj razlike če vzamem nek poceni akumulator za 30E, ki ima 85A zagonskega ali pa tega od Exide-a ali pa podobnega od Varte?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, snipex pravi:

Živjo

Akumulator v motorju je bil še tvoj :D, tako da najbrž sam bolj veš koliko je star.

Najbrž bom kar tega uzel iz eurotona - akumulator.

Ali je kaj razlike če vzamem nek poceni akumulator za 30E, ki ima 85A zagonskega ali pa tega od Exide-a ali pa podobnega od Varte?

Več zagonskega toka, lažje vžge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Več zagonskega toka, lažje vžge.

To že, ampak nekako dvomim da starter od motorja pokuri 85A (lahko se pa motim).

Je kdo kdaj opazil razliko med slabsim in bolj kvalitetnim akumulatorjem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz mojih izkušenj z akumulatorji AGM tehnologije na CBF in hornet lahko zatrdim, da je vse približno ena ista figa. Na motorju, ki se je premalo vozil, sta približno v istem času umrla tako nizkocenovnik MiGM, kot renomirani Bosch, katerega naj bi proizvajala Yuasa. Po drugi strani, mi je na motorju, s katerim sem se bolj redno zapeljal, MiGM čisto zadovoljivo služil več let. Trenutno imam dve Yuasi in naj bi še delovali... Če AGM baterija umre pred dvemi leti, je to izključno od neuporabe!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, snipex said:

To že, ampak nekako dvomim da starter od motorja pokuri 85A (lahko se pa motim).

Je kdo kdaj opazil razliko med slabsim in bolj kvalitetnim akumulatorjem?

Jaz sem imel na hornetki težave z MiGM baterijami, zamenjal 3, pa ne zaradi neuporabe. Včasih naletiš na slab izdelek, ki je kljub ustreznim specifikacijam neprimeren za normalno uporabo. Če te zanima pa poišči med mojimi objavami. Načeloma tudi cenejši delajo zadovoljivo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, snipex said:

Živjo

Akumulator v motorju je bil še tvoj :D, tako da najbrž sam bolj veš koliko je star.

Najbrž bom kar tega uzel iz eurotona - akumulator.

Ali je kaj razlike če vzamem nek poceni akumulator za 30E, ki ima 85A zagonskega ali pa tega od Exide-a ali pa podobnega od Varte?

Pozdravljen :)

Ja ta akumulator v tej cbf,ki ki sem jo jaz imel je bil star okoli 3-4 lete ko sem ti jo prodal, torej sedaj je nekje okoli 4-5 let. Meni je normalno užigal in delal kot more. Tudi sam si videl da je lani februarja motor tudi v mrzlem palil ko mina. Je pa res da imam motor na toplem in sem ga vsak vikend če ne vsak drug vikend laufal, kot tudi sedaj to delam z sedanjo cbf-ko. Je pa res da tudi pride zadeva 1x do konca da se izrabi in je potrebno zamenjat. Pomoje ta akumulator iz eurotona bo kr ok zadeva in bo moral služit namenu zopet nekaj let. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!