Skoči na vsebino

Honda CBF 600 S


Tuono 007

Priporočene objave

pred 11 minutami, Borutt pravi:

Ne nižaj motorja, saj si dovolj velika. Z nižanjem motorja se spremenijo nastavitve motorja, katere so takšne z razlogom. Poskusi drugačno tehniko za obvladovanje motorja.  

Res? Ker men govorijo, da če se zniža s kitom za nižanje, da ostane ciklistika (sj se tko reče?) nespremenjena? Zdej pa res ne vem nič več :/ 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, BučkaLina pravi:

Res? Ker men govorijo, da če se zniža s kitom za nižanje, da ostane ciklistika (sj se tko reče?) nespremenjena? Zdej pa res ne vem nič več :/ 

Ti kar daj znižat, če se boš potem počutila bolje, posebej če je originalen kit za znižanje ...

Važno, da se na motorju počutiš dobro !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, map pravi:

Kaj pa kontra, recimo za 2 do 3 cente zvišat. Se to da?

delno že s prednapetostjo zadnje vzmeti, al pa blazino pod rit :D 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Isto velik kot ti in sem pelu CBF z sedežem nastavljenim na najvišji točki. Kamot dosegel do tal...  izredno prijazen motor za vozit. Tak kot so ti že svetoval... prvo poglej če je sedež na najnižji točki. Pol probi naredit nekaj furic. Kilometrina naredi svoje... Če pa še vedno ne bo šlo, pa znižaj motor.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gre za eno drugo stvar. Recimo gledal sem tale motorček, ki mi je neznansko všeč.

http://www.kmc.si/si/yamaha-xv950-r-i27178.shtml

Kuker je videt iz tega videa, zadeva hudičevo hitro drsa v ovinku

recimo fus tretne za ene 2-3 centimetre gor, pa sedež za ene 2-3 cm gor, da ostane razmerje sedež- fustretne enako.  Ali je recimo boljš varjanta komplet zadevo dvignit na zadnjem fedru in v križih (potem trpi videz, ker bi zadnji blatnik prišel višje nad kolesom). Kako recimo bi bilo to izvedljivo. Sprašujem teoretično, zaenkrat nimam namena takega mopeda kupit, me pa zanima.

Popravljeno . Popravil map
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne mi zameriti, če vprašam koliko časa voziš motor. Si že prej vozila manjše motorje ali si šla direkt na tega?
Sprašujem, ker sta tu dve možnosti, ali je motor resnično prevelik zate (pač višina še ne pove vsega, važen je tudi razkorak) ali pa samo še nimaš dovolj kilometrine za seboj, da bi se navadila 'tehnike' s katero obvladovati višji motor.

Ampak kot rečeno - izkušnje. Jaz sem tudi prvič mojega položila na tla, ker je bila cesta na eni strani malo nižja in mi je zmanjkalo tal pod nogami. Od takrat zelo pozorno gledam na površino, prav tako če je cesta dvignjena že samo za cm ali 2 ga rikverc ne morem potisniti, tako da sestopim in ga obrnem na roke. There's no shame in that. :)
Nedvomno je pa na začetku lažje, če z obema nogama trdno stojiš na tleh. Sčasoma, ko se navadiš, te pa to popolnoma nič ne omejuje pri manevriranju motocikla.

Moj nasvet je, da če nimaš izkušenj še malo potrpi in potreniraj, ker se splača. Če ti je pa resnično previsok (kar malce dvomim, saj jih imam jaz 163 in glede na izračune bi na tvojem motorju čisto solidno sedela) ali pa se res počutiš preveč nesigurno, potem pa seveda, znižaj ga. Važno je, da si na motorju sigurna, ne pa da skos cincaš če boš dosegla do tal ali ne.

Če si kje v bližini LJ. te z veseljem povabim na pijačo, kjer ti lahko nazorno povem vse možne načine kako sem s prvim motorjem telebnila po tleh ker sem narobe precenila oddaljenost mojih kratkih nožic od tal... :blush::whistle:

15 hours ago, Scarabeo 500 said:

Takšni škornji znajo precej pomagati k boljšemu občutku. Višja peta in malo odebeljen podplat. :)

type.jpg 

Takšne škornje je sigurno zdizajniral moški. In si jih tudi lahko vtakne nekam...

Popravljeno . Popravil Yoghurt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor nima ravno predispozicij za ovinke in brez velikega vložka časa/denarja/znanja na žalost ne bo šlo. Imaš na netu veliko lepih predelav iz Bolta . Če pogledaš detajle je vloženo kar veliko truda. Recimo za sedež dvignit, pa da zadeva izgleda, moraš izdelat podkonstrukcijo. Daljše vzmetenje je bolj izvedljivo, ampak se verjetno pozna na denarnici.

BTW Poceni alternativa je recimo Yamaha Bulldog. Je že v osnovi bolj dvignjen od tal, boljše zavore...

custom-yamaha-xv950-2-625x416.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...emmm... ciciban.... mislim, da si se malo zmotu.

Tule se pogovarjamo, kolko je katera široka v koraku, pa če se da to kaj popravit...   :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi pripopal eno sliko na temo motor in razkorak... pa se bojim, da me bojo dal na hladno v Banovce :fredyjecar:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, ciciban pravi:

Bi pripopal eno sliko na temo motor in razkorak... pa se bojim, da me bojo dal na hladno v Banovce :fredyjecar:

V Banovcih je topla voda ....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, BučkaLina pravi:

Hm ... a mi prosim poveš, kak se to preveri? Ker ga mam na novo, in ne vem :) 165 cm, tko na križiščih ipd. ni težav, problem ga je zravnat s tačke na makadamu, pa kakšni bregi za obračat ... 

CBF ima možnost nastavitve na tri višine. Snemi zadnji sedež in boš na zadnjem delu prednjega sedeža videla dva šraufa in tudi luknje na nosilcu. Glede na tvojo višino bi na najnižji stopnji morala doseči tla s celimi stopali in ne potrebuješ predelave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, HD-Dyna pravi:

V Banovcih je topla voda ....

Moderatorji dajejo na hladno u une tadruge Banovce... brez tople vode.

pred 13 minutami, Yoghurt pravi:

Otroc. :slap:

Sej se nas boš navadla... al pa obupala :ras:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... misliš v Banan-ovce  ..  :D 

pred 39 minutami, Yoghurt pravi:

Otroc. :slap:

... če imaš težave, pokliči....pridemo tudi na dom...  :P

:lol1:

Tako:

BučkaLina bo danes , ko pride do motorja, preverila, če ima nastavljeno višino sedeža, kot je povedal Igi Pop, če ne, se gre pa k Čarmanu dogovorit glede nižanja motorja. (da ne bo čisto offtopic)  ;)

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, map pravi:

gre za eno drugo stvar. Recimo gledal sem tale motorček, ki mi je neznansko všeč.

http://www.kmc.si/si/yamaha-xv950-r-i27178.shtml

Kuker je videt iz tega videa, zadeva hudičevo hitro drsa v ovinku

recimo fus tretne za ene 2-3 centimetre gor, pa sedež za ene 2-3 cm gor, da ostane razmerje sedež- fustretne enako.  Ali je recimo boljš varjanta komplet zadevo dvignit na zadnjem fedru in v križih (potem trpi videz, ker bi zadnji blatnik prišel višje nad kolesom). Kako recimo bi bilo to izvedljivo. Sprašujem teoretično, zaenkrat nimam namena takega mopeda kupit, me pa zanima.

1. nepotrebna predelava

2. za ta moped so to skrajni nagibi

3. če hočeš hitreje speljati ovinek, presedeš v smeri ovinka, pol riti dol, pa še zgornji del telesa pomakneš v ovinek, komolec k tlom, pa bo moped precej višje pri isti brzini

4. vprašanje kok je težak človek in kaka je prednapetost zadnje vzmeti, 2 klika, pa je drugačna zgodba

5, če pomakneš samo stopalke navzgor, pa sedenje višje, bo tudi težišče motorja višje, kar pomeni, da bodo nakloni večji, sicer pa s premikom tačk rešiš problem drsanja tačk, kaj pa okvir, izpuh?

6. so mopedi, ki niso narejeni za dirkanje ampak za kruzanje in ta je en takih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, ciciban pravi:

Motor nima ravno predispozicij za ovinke in brez velikega vložka časa/denarja/znanja na žalost ne bo šlo. Imaš na netu veliko lepih predelav iz Bolta . Če pogledaš detajle je vloženo kar veliko truda. Recimo za sedež dvignit, pa da zadeva izgleda, moraš izdelat podkonstrukcijo. Daljše vzmetenje je bolj izvedljivo, ampak se verjetno pozna na denarnici.

BTW Poceni alternativa je recimo Yamaha Bulldog. Je že v osnovi bolj dvignjen od tal, boljše zavore...

 

Dve zadevi mi nista jasni. Bučka pravi, da je moped previsok, ti pa ji ponujaš še višjega ali dvignjen sedež:hmm:Praviš da CBF nima predispozicij za ovinke. Kako ne, moj gre do roba gume, več pa ne potrebujem. Za kam pa potem je? Enduro ni, po avtocesti je nad 150 muka. A česa nisem prebral, ali vozim napačen moped, ali sem pa čudak?:hmm:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Voziš čisto vredu motor, pa tudi čuden nisi. Zafural sem jaz, ker nisem citiral forumaša map, ki je spraševal kako dvignit XV950, ki roko na srce nikoli ni bil mišljen za hitro vožnjo čez ovinke. Za zmedo se seveda posipam z pepelom!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno je tak motor (XV 950) res najbolje pri miru pustiti in ga sprejeti takeka kakor je. Vse ostalo je preveč komplicirano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem ga vozil,  sem pa sedel gor. Motor je špica, kvaliteta izdelave dobra. Ko prideš malo v leta ti mogoče začne malo bolj taka vrsta motorizma dišat, ter uživanje. Pa še nekaj. taki mopedi so brezčasni. Kupiš danes, čez 15 let bo novi model isti. Te novodobno oblikovane mašine, pa po obliki pridejo hitro za čas. če isti model motorja postaviš enega zraven drugega, boš takoj vedel, kater je novi kateri je star. To kaj danes misliš da je IN in uber oblikovanje, je čez 2 leti zastarelo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sedež ima vsaj 1 cm viška .... predelaj ga, daj notri gel, naj ti ga ob strani malo zoža in to je to ...

govorim ti iz lastnih izkušenj ... ne nižaj motorja, ker spreminjaš ciklistiko motorja ...

to je moje mnenje, ti pa upoštevaj al pa ne ... :jezik:

v vukojebinah se pa mal postran usedeš in sežeš do tal ... v klancu, na pesku, travi ipd, imajo pa probleme tut tisti, ki konkretno stopijo do tal .... preverjeno ;)

Če ga ne morš v rikverc porint, stopiš z motorja in ga na roke porineš nazaj, če je pa kdo v bližini pa zatul nanga da nj ne gleda ampak pomaga .... štekaš :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maus, s kitom se vseen spremeni ciklistika (glede na to, da se zniža zadaj v amortizerju in spredaj v vilcah?). 

O ne, s motorja pa ne, nisem sigurna na tako tiščanje / obračanje ... ma mrcina le 220 kg (po papirjih).. :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, BučkaLina pravi:

Maus, s kitom se vseen spremeni ciklistika (glede na to, da se zniža zadaj v amortizerju in spredaj v vilcah?). 

O ne, s motorja pa ne, nisem sigurna na tako tiščanje / obračanje ... ma mrcina le 220 kg (po papirjih).. :D

Sej motorja ne prenašaš, dokler je pokonc je lah sam 1kg težak. Mal popaziš. Tudi jaz, kjer je nerodno raje grem dol, pa na roke obračam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!