Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

Ne, poškodba stara en mesec.

Prometna s tem motorjem. Motor brez praske, Buši 4 zlamane kosti v podplatu.

Se bere v temi Slaba volja.

  • Žalosten 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 12/17/2023 at 8:03 PM, Buschi said:

Kakorkoli, mamo koga tle na forumu, ki je nižal tenerejko?

Sedaj je tako, da z konicami prstov obeh nog dosežem do tal: torej kateri set za nižanje vzeti?

Oj, jaz imam dogbone bila moja znižana mislim da 40mm sem dal nazaj original..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni.

Moja Yamaha ima problem, ko je celo noč na dežju. Se ne prižge.
Vglavnem bom na hitro opisal. Motor se vedno ok prižge, tudi na -8, do sedaj ni bilo problemov.
Bil sem na dogodku ta vikend in motor je bil prvo noč delno pod streho, ampak je deževalo in pihalo, tako da je deževalo po njem. Zjutraj ga nisem mogel prižgati. Zaganjač je vrtel ampak je izgledalo kot da nima iskre.
Priklopili smo ga tudi na "štrom", češ da je prazna baterija, kar se je izkazalo da ni tako. Rešitev je bila to, da smo motor postavili blizu ognja za 10-15 minut. Nato je motor oživel.
Ko se agregat je ogrel je tisti dan normalno vžigal, brez problema. Nato je sledila druga noč, ponovno je deževalo. Ponovno zjutraj motor ni želel oživeti, samo zaganjal se je. Ob motor se je postavil mali kalorifer in pokrili dekno čez. Po cca. 10 min je motor oživel... Do zdaj sem se vedno vozil po dežju veliko, po snegu... Nikoli ni bilo problemov. Motor imam pod streho. Zdaj je bil prvič celo noč na dežju.
Vedno smo greli desno stran motorja, z kaloriferjem v višini sklopke... Dobil sem namige, od vode v konektorju, svečka,...

Ali je kateri od vas imel podobno situacijo?
Prosim za mnenja, hvala!

Lp, M

  • Žalosten 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

43 minutes ago, marcc said:

Pozdravljeni.

Moja Yamaha ima problem, ko je celo noč na dežju. Se ne prižge.
Vglavnem bom na hitro opisal. Motor se vedno ok prižge, tudi na -8, do sedaj ni bilo problemov.
Bil sem na dogodku ta vikend in motor je bil prvo noč delno pod streho, ampak je deževalo in pihalo, tako da je deževalo po njem. Zjutraj ga nisem mogel prižgati. Zaganjač je vrtel ampak je izgledalo kot da nima iskre.
Priklopili smo ga tudi na "štrom", češ da je prazna baterija, kar se je izkazalo da ni tako. Rešitev je bila to, da smo motor postavili blizu ognja za 10-15 minut. Nato je motor oživel.
Ko se agregat je ogrel je tisti dan normalno vžigal, brez problema. Nato je sledila druga noč, ponovno je deževalo. Ponovno zjutraj motor ni želel oživeti, samo zaganjal se je. Ob motor se je postavil mali kalorifer in pokrili dekno čez. Po cca. 10 min je motor oživel... Do zdaj sem se vedno vozil po dežju veliko, po snegu... Nikoli ni bilo problemov. Motor imam pod streho. Zdaj je bil prvič celo noč na dežju.
Vedno smo greli desno stran motorja, z kaloriferjem v višini sklopke... Dobil sem namige, od vode v konektorju, svečka,...

Ali je kateri od vas imel podobno situacijo?
Prosim za mnenja, hvala!

Lp, M

Kolega je mel ta problem.  
 

45E4C282-03E6-40F1-A377-8BF4EBF80C0A.jpeg.59c916a67486b7e47260a8282ea0b3a2.jpeg

 

nekje okrog ABS modula pravi.  Morda je za pogledat tudi na tvoji.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, nimam ABS, ampak imam namen naslednji vikend odstraniti rezervoar, plastike in preveriti elektriko.
Mogoče bom kaj našel...

Hvala še enkrat za info!

 

Lp, M

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vžigalna tuljava, kabli, kapica svečke, ecu (ali kar že ima) . Meni to dela Ktm, če ga preveč "vneto" čistim (curek pod desno plastiko) , na vreme pa ni občutljiv.

Glede na to, da tvoj rabi le par minut, da se posuši, bi jaz "stavil" na porozen kabel svečke.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prižgeš motor vzameš takšno pršilko in popršiš vodo po predelih, ki bi bili lahko problem...

Prilka.webp.fcfd54e8b8da29b292a0d279fc944cb7.webp

Ko krepa osušiš s fenom...

Po potrebi večkrat ponoviš. Zna bit zamudno, deluje pa sigurno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... še bolje, če daš motor @DAMI34 za peljat... pa gre z njim mal šnorklat pod kak most..  :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame so amfibije :P 

Sej potem sem ga precej razdrl, pa vse powedejal, tut kompljuter (cca 7000km je imel), sedaj ima 28kkm, smo kontrolirali ventile, pa sem pregledal še svečke (od vsega zalivanja sem pričakoval kar zeleno vse skupaj) pa ni bilo panike, oziroma normalne.

Perem ga redno, močim tudi, ker imam ene 4 prehode vode na moji potki ukul bajte.

Če moped tega ne zdrži, ja pol je problem. Kot piše Mina, po vsakem pranju presušit, če pereš z vapom naj bo od daleč in ne ga rinit pod plastike in v motor, jaz bi tudi menjal očitne zadeve (kable do sveč najmanj). Pa ko je suh ga obvezno presprejam z maxiblillom. Ena mala zaščita pred vdorom vode, oziroma je lažje potem čistit, ker je motor masten.

Za slab vžig znajo biti tudi krivi konektorji relejev. Pač vse, kjer se lahko nabere kondenz in vpliva na prevodnost toka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, MiNa said:

Prižgeš motor vzameš takšno pršilko in popršiš vodo po predelih, ki bi bili lahko problem...

Prilka.webp.fcfd54e8b8da29b292a0d279fc944cb7.webp

Ko krepa osušiš s fenom...

Po potrebi večkrat ponoviš. Zna bit zamudno, deluje pa sigurno.

če je slab kabl od svečke...naredi to ponoči. :D 

 

na oldiju sm si enkat hotel pogret roko, ulivalo ko iz škafa. Tlačim prstke med rezervar in glavo, vidim vse zvezde, jo uzamem ven... Mraz, naliv, veter, toča pa še mal elektrošoka. Krasna fura je bla :)  Po tem sem videl zakaj trokira in dratovje menjal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!