Skoči na vsebino
IZTOK

Romunija, Bolgarija, Moldavija in Ukrajina (IZTOK edition)

Priporočene objave

GO_Tomi    1631
GO_Tomi
51 minutes ago, IZTOK said:

890 km

Ko čloul nardi tolko po cesti, zastopi muke ježeve od Kmeta po luknah 5000 km od doma (samo opazka, nima veze s teboj ali komerkoli).

Kako boš pa telefoniral? A maš poštne golobe s sabo? ;)

Uživej! :)

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
tonystx    1305
tonystx
pred 7 urami, DAMI34 pravi:

bo kupil foun, @IZTOK tebi pa srečno, pa objavljaj čimveč.

Morda bo kupu unga mojga k so mi ga cigoti spi....:lol1:

en mesec nazaj al pa naprej bi biu fouš, ampak v tej vročini pa ne.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
BIF    2468
BIF

Lepo...vidim, da sedaj počasi dojemaš, kar sem pisal o Garminu....za zahodno evropo ok....za Balkan in vzhod....glup ko kurac, razen če se držiš največjih prometnic....bog ne daj, da hočeš it kam srat pa malo skreneš....zjebal si mu pamet do konca. Ampak kot sem že omenil....analogiš (karta), posvet z domačini....ečeprav je treba bit v Romuniji okrog tega zelo previden...po zadnjem posvetu z domačini, sem se kake 4 ure vitlal v breg in na koncu pristal sredi travnih poljan (ma je bilo vseeno luštno)...in Garmin samo za eventuelno potrditev smeri...pa še takrat z rezervo.

Ampak to je čar takšne avanture....pizdarije naredijo zadevo pestro. Drugače je to samo vožnja in nabijanje kilometrine.

Super...čakam nadaljevanje. Pa srečno na "cestah"....

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
DAMI34    66684
DAMI34

ps. Kmet je živ in cel doma. Garmina je pa potrebno nadzirat, to že dolgo trdim. 

ps. Na transalpini ima tudi rad prebliske :P

pa srečno

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
IZTOK    1020
IZTOK
pred 1 minuto, BIF pravi:

Lepo...vidim, da sedaj počasi dojemaš, kar sem pisal o Garminu....za zahodno evropo ok....za Balkan in vzhod....glup ko kurac, razen če se držiš največjih prometnic....bog ne daj, da hočeš it kam srat pa malo skreneš....zjebal si mu pamet do konca. Ampak kot sem že omenil....analogiš (karta), posvet z domačini....ečeprav je treba bit v Romuniji okrog tega zelo previden...po zadnjem posvetu z domačini, sem se kake 4 ure vitlal v breg in na koncu pristal sredi travnih poljan (ma je bilo vseeno luštno)...in Garmin samo za eventuelno potrditev smeri...pa še takrat z rezervo.

Ampak to je čar takšne avanture....pizdarije naredijo zadevo pestro. Drugače je to samo vožnja in nabijanje kilometrine.

Super...čakam nadaljevanje. Pa srečno na "cestah"....

Bi se zastopil, ce bi rinil nekam v rovte. Ampak Transafgarasan je cesta prevozna za avtobuse ! Ko pridem nazaj jim bom v balkanski anglescini poslal en prijeten mail :D

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
boych    1036
boych

Tudi Igo zabluzi, če planiraš ruto preko Transfagarasana na PC, tudi na najnovejših kartah je tam nekje na sredini prelaza napaka in je ni mogoče splanirati ... ne prodajat Garmina ni nič kriv :D 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
IZTOK    1020
IZTOK

Hja hvala samo kako jo naj preko tablice nalozim v Garmina. Grem odslej z metoto oci na peclje, Gramina pa sploh ne jebem vec. Mimogred, sem prgledal track in kaj je ta huduc naredil. Od Craive do Pitesti vse Ok, potem pa namesto na DN7C kar na DN7, ki je vzporedna a gre po dolini. Saj so bile soteske in reka, pa hidroelektrarne pa sem mislil da je to pac dolina do prelaza, ko se zacne vzpenjat. Samo, da ni bilo pralaza ampak avtocesta.

Ampaj saj je mimo, pa na dopustu sem.

Vceraj se je med potjo vlilo in pobegnem na bencinsko crpalko. Za mano prispeta dva  Sveda, moz in zena. Oba imata Urale. On v olivno zeleni / pesceni barvi in enako jakno ter hlace, ona pa va camo barvi roza / bela ter iste cote. Prav posrecena kombinacija. Sta sla cez Rusijo, Kazahstan in se vracata preko Turcije in Balkana. Oba Urala brez ene napake.

Ko ne bom vec noge cez endura dvignil torej vem, kaj bom vozil.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
BIF    2468
BIF

Lepo...vidim, da se ti dogaja. Za Transfukašan se ne sekiraj. Če ga ne boš uspel prevozit tokrat, tudi ne bo katastrofe. Če sem čisto odkrit....je zanimivo....osebno pa nisem doživel ravno nekega vrhunca tam gori. Če ga boš napadel kdaj drugič bo tudi v redu. Bolj mi je žal, da si imel slabo vreme s Transalpino....jaz sem imel res srečo, da sem imel božansko vreme in sem si lahko dal duška. Ampak v Karpatih in transilvaniji je pač tako, da moraš imet hudičevo srečo, da ne fašeš dežja. Varno še naprej...drugače pa namesto booking-a poskusi z direktnim "napadom"...soba se vedno najde...običajno po nižji ceni kot preko booking-a.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
DAMI34    66684
DAMI34

Ja, vreme moraš lovit, oziroma met srečo. Moram pa povedat, da jaz osebno nisem opazil nič slabšega obnašanja na cesti, kot pa pri nas ali na kaki jadranki. Je določen folk, ki pač ne ukapira, da se ne parkira sred uwinka in nabira zvončke :( (neglede na državo, kje voziš)

 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
BIF    2468
BIF

Bo držalo...tudi jaz nisem imel vtisa, da je vozniška kultura kaj pretirano drugačna...tu in tam, kak kratkokurčnik z malo težjo nogo...ampak takih tudi pri nas ni malo. Je pa razlika tam v tem, da če se z motorjem glih ne boš nekomu čez dnevno sobo zapeljal, ali pa kot kegle podrl cel razred osnovnošolcev, te policija ne bo niti pogledala. Bojda imajo podoben befel kot v Albaniji...motoristov se ne dira...tujcev.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
BIF    2468
BIF

Lepo...Če boš še kaj vozil okrog Transalpine...Alba Julia...meni eno lepših mestec v Romuniji...super filing in dobra karma...lepo urejeno...

Cesta čez Transfargašan je res malo creapy...po moje brazdava od plugov ali tistih ogromnih snežnih frez...ampak se potem navadiš. Sicer pa itak nima smisla tam dirkat...lepše je uživat v razgledih.

Srečno naprej....

 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
IZTOK    1020
IZTOK

Iz Kisnjava picim za Odesso, vracam pa se cez Costanto. Transalpina bo ze pocakala. Ampak drugo leto je Maroko na vrsti in nazaj cez Spansko in Francosko sredozemsko obalo.

Hm, hotel za 50 EUR na noc pa je bar zaprt. Za vogalom pa vinoteka :O Dvakrat ni bilo treba premislit, ze pijem cabernet in mazem po basi in siru iz Krpatov.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
IZTOK    1020
IZTOK

Pozdrav vsem,

vceraj se je meni precej dogalalo. Po tistem, ko sem povecerjal doamce dobrote iz Krpatov in pozlempal celo buteljko, ker je znanec ozirma bolje sodelavec ( delava za multinacionalko in se poznava iz mednarodnih seminarjev ) zamujal sva potem  imela seveda ogled lokalnih znamenitosti - lokalov vseh vrst.

Jutro je bilo turobno in sivo, ne samo vreme ampak tudi moje pocutje. Imel sem namen krenit direktno Brasov - Kisnjev ampak mj je tako sodelavec kot drug motorist v hotelu tole odsvetoval. Ta je bil Ukrajinec z Hondo Gold Wing in on ze ve a ne? Baje je ta cesta zelo prometna, na meji se caka po vec ur. Torej 50 km daljsa pot cez mejni prehid Cahul. Izkazalo se je za dobro, ceste vecji del lepe in prazne. Vecji del po Romuniji je motorna cesta, ki gre skoraj naravnost. Tempomat je bil prava milina. Potem cez lokalno cesto do meje. Tu se vidi prava beda Romunskega podezelja. Cestno obnovo je financirala EU, cesta nova novcata a zal si tile, ki zivijo v teh podrtijah od bajt niti mopeda ne morejo privisciti, kaj sele avta.

Nato meja, sice so pedantni a korektni. Mejni policajki je vleklo po Rusko.Ji dam osebno pa rece "Dokjumentji mashinka" Pol je sla nekam za 15 minut in pride nazaj ter rece " OKj "

Cesta do Kisinjeva najprej slaba, potem pa kar vredu, na koncu pa stiripasovnica in cisto na koncu osempasovnica?!? Komu na cast mi ni jasno, ker prometa je malo.By the way, ceste nic posrane, vozijo pa bolj normalno. Tudi policije je vec na cestah.

Cela Moldavija so ena sama polja in vinogradi. Zemlja crna, kot gozdni humus. Jebemti, pa kako je lahko drzava z taksnimi resursi tako revna?

Pridem v Kisinjev in navalim v prvi hotel, ki mi ga ponudu Garmin. Ja, celo Grarmin je od Romunije naprej delal zanesljivo in vzorno. Nic vec neplaniranih izletov v stranske rovte.

Hotel se nahaja v centru a v stranski in mirni ulici. Najboljsi doslej, res zrihran v nulo. In z odnosom osebja na tem nivoju, cena zmernih 60 EUR. Bi ziher nasel ceneje, vendar imam izkusnje na tem podrocju, ki ji pravijo, da za manj kot pol manj placila spis v zadnji beznici z bolhami. Pa bil sem zjeban in se mi ni dalo... By the way, makina v garazi !

Grem po nasvetu receptorja v restavracijo, ki je baje najboljsa v Kisinjevu.  Odlicno vino, odlicna slastna vecerja, lokal, ki ga bi glede nivoja postrezbe in kvalitete hrane v Sloveniji tudi nasel, a jih ni veliko, cena pa 25 EUR za vecerjo.  Pred lokalom pa plehovje, ki ga v Sliveniji tezko najdes. Ze ob prihodu v Kisinjev sem opazil, da so ta bogati ljubitelji hitrih konjicev, Porscheji se kar naganjajo po vpadnici. Razlke med bogatimi in revnimi so tu ogromne. Nasploh tu v Kisinjevu govorijo Rusko, vsaj osebje hotelov, restavracij in nihovi obiskivalci.

No jutri si bom vzel cas in si ogledal mesto podnevi, saj je do Odesse samo 200 km.

Lp

Iztok

Popravljeno . Popravil IZTOK

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se


  • Zadnji brskalci   0 članov

    No registered users viewing this page.



  • Podobna vsebina

    • DAMI34
      Avtor DAMI34
      Vem, da je že kar nekaj potopisov, ali pa dogodivščin v tej smeri, bom dodal svojo/našo (Kmet+Kmetica in Dami+Damica), mogoče komu pride prav, mogoče bo lahko izluščil zanimive pointe, ali pa se bo samo zabaval ob prebiranju. Okvirni plan je bil zlo guglsko približen, čeprav sem rute zrisal tudi za Garmina (brez AC), nekje od oka 3.500-4000kmjev.

      dan1. do etno sela v Bjeljini cca 650km
      Kot rečeno, če že vsi hodijo v Romunijo moramo pa še mi, da si končno ogledamo najlepšo cesto ali pa obe na svetu. Da nam ne bo dolgčas na poti opalim še nekaj zanimivosti kar z gugla. Evo in tako je bil poletni dopust splaniran. Kmet, Kmetica, jaz in moja, 4 kalibri in 2 nakrcana mopeda, da ne bo dolgčas.

       
      Kmetu dam v roke Garmin in mu povem, naj ga za božjo voljo vsaj malo kontrolira...pajade, že ko smo padli na Hrvaško se je z njim skregal in smo bluzili po nekih "bližnjicah". Nekaj časa sem pregledoval zemljevid, iskal kje je zgrešil, nakar sem se po stimulaciji ženskega oddelka vdal v usodo....in gre kamor pač gre. Razn mene tako al tako ni nihče nič prostestiral, verjetno zato, ker sem samo jaz vedel, kam točno, no pravzaprav približno gremo

      Kljub porodnim težavam garmin branja (jebiga Kmetu garmin govori v pretekliku, meni pa samo "vozite prehitro") se spet znajdemo na asfaltni podlagi in kruzamo dalje, dokler v popoldanskih urah ne prispemo v Bjeljino. Žal gneča, poroke in turisti, vendar nam k sreči najdejo prostor v popolnoma novem hotelu, kjer se smestimo. Medtem motorje pospraviva v privat garažo. Moram pohvaliti osebje, ker bi pričakoval sitne ljudi, pa so nam šli na roko in uredili motovarovanje.


      se nadaljuje.......
       
       
       
    • Desert Soul
      Avtor Desert Soul
      Motodruščina, pozdravljeni!
      Takole je: na slovenski trg je končno prišel logistični ponudnik, s katerim se lahko z vso podporo tudi vi, običajni motoristi, ki vas zanimajo reliji in podobna tekmovanja v tujini, udeležite tovrstnih dogodkov. Soliranje in iskanje navez v tujini ni več potrebno. Če pustimo ob strani Dakar, ki je stroškovno res v višavah, so nam na voljo drugi podobni eventi s podobnim doživetjem in celo boljšim vzdušjem. Tudi na Dakarju je samo 30, 40 vrhunskih voznikov, nekje zadaj pa se vozita tudi dedek z vnukinjo. Za veselje. In za porabo presežka prihodka od domače ogromne firme.
      Večji del voznikov je torej relativno dobrih, a niso le Despresi in Come. In mnogo vas je v Sloveniji, ki bi se ne le dobro imeli, temveč tudi naredili viden rezultat na mnogih relijih.
      Predstavljam vam spisek relijev, na katerih bo ekipa Desert Soul prisotna v letu 2016. Spisek se bo s prihajajočimi dogovori še dopolnjeval:
      Reli Tuareg. Maroko, 5. - 12.3.2016. 7 dni dirke, skupaj 1.800 km, od tega 400 km sipin v dveh etapah. Predviden strošek, skupaj s štartnino, letom in asistenco je okrog 3.000 eur. Možna je udeležba tudi z navadnim enduro motorjem prostornine cca 450 do 700 cm3. Reli je sestavljen iz hitrostnih preizkušenj in navigacijskih etap, na katerih je potrebno do kontrolnih točk priti v časovnem okviru, utegnejo pa biti tudi navigacijsko zanimive. Skratka, na navigacijskih etapah ni "tiščanja gasa". Če zgrešite kontrolne točke ali do njih prispete prepozno, vam pripišejo kazen v obliki časovnega pribitka, niste pa diskvalificirani in lahko z dirko naslednji dan nadaljujete. Povezava.
      Gibraltar Race. Atene - Gibraltar, 28.5. - 12.6.2016. Prva izvedba 9.000-kilometrske etapne dirke, na kateri bo približno 40% razdalje prevožene po terenu, 60% pa po asfaltu. Reli prečka tudi Slovenijo (samo transfer brez hitrostne preizkušnje in brez spanja). Ta transferjih je potrebno do kontrolnih točk priti znotraj časovnega okvirja, torej ne prehitro in ne prepozno (kazenske točke dobite v obeh primerih). V primeru diskvalifikacije vas ravno tako ne pošljejo domov, temveč nadaljujete vožnjo po isti trasi za tekmovalci v obliki raida vse do Gibraltarja. Če bo število udeležencev zadostno, se boste do Aten in z Gibraltarja lahko peljali z našimi asistenčnimi vozili. Predvideni okvirni strošek, brez bencina in hrane, bo prav tako okrog 3.000 eur (1.900 eur štartnina, cca. 1.000 eur - odvisno od števila tekmovalcev v ekipi - asistenca). Spi se načeloma v šotorih v paddocku, lahko pa tudi najamete sobo. Na tem reliju se bodo najverjetneje najbolje izkazali motorji z večjo prostornino (>700 cm3), tudi dvocilindraši. Najprijetnejša podrobnost pa je, da ne potrebujete nobene posebne navigacijske opreme, le navigacijsko napravo (gps) in štoparico! Povezava.
      Rally Breslau Balkan. Bolgarija, 10. - 17.9.2016. Preverjen in tradicionalen reli tipa cross-country. 7 dni vožnje, predvideni skupni strošek pa bo nekaj pod 2.000 eur. Povezava.
       
      Za nobenega od relijev ni potrebna dirkaška licenca, na vseh relijih pa boste začutili ekipnega duha ter postali del dirkaškega reli sveta, ki ste ga do sedaj spremljali le prek televizije in spleta. Na omenjenih relijih sodelujejo tudi ekipe, ki so redni udeleženci najznamenitejšega off-road relija Dakar.
      V ekipi Desert Soul poskrbimo za vso logistično asistenco, prevoz motorjev ali štirikolesnikov na lokacijo relija in z nje, svetujemo pri pripravah na reli in pomagamo pri iskanju morda še manjkajoče opreme, predvsem pa na samem tekmovanju naredimo vse, da se lahko tekmovalci posvetite izključno enemu cilju: varno in čimbolje pripeljati do konca relija!
       
      Si upate končno uresničiti svoje dolgoletne sanje? 

















       

    • kawatapi
      Avtor kawatapi
      Živjo,
      sem Tomaž iz Kopra. Motorist že celo življenje (od 10 let dalje), imam jih 39. Veliko sem prepotoval na motorju in brez....skoraj zmeraj z družbo. Kolegi letos nekam trokirajo in punca je noseča....in mislim, da bom preko foruma našel kake somišljenike. Zamislil sem sem pot po Romuniji....odvisno od časa pa tudi skok v Bolgarijo. Kar sem prebral je samo stimulans za iti na pot.
      No, če ima še kdo take želje se z veseljem odzovem.
       
    • Wolfman
      Avtor Wolfman
      Čez par dni se z motorjem odpravljam na delovni dopust v Ukrajino in grem preko Madžarske, Romunije, Moldavije do Odese.
      Ceste preko Madžarske sicer nekoliko poznam nisem se pa vozu še preko Romunije, Moldavije in Ukrajine.
      Če ima kdo izkušnje iz teh destinacij glede cest in vsega ostalega nej mal podrobno napiše o njih.
       

  • Forum

×