Jump to content

Romunija, Bolgarija, Moldavija in Ukrajina (IZTOK edition)


IZTOK

Recommended Posts

51 minutes ago, IZTOK said:

890 km

Ko čloul nardi tolko po cesti, zastopi muke ježeve od Kmeta po luknah 5000 km od doma (samo opazka, nima veze s teboj ali komerkoli).

Kako boš pa telefoniral? A maš poštne golobe s sabo? ;)

Uživej! :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

bo kupil foun, @IZTOK tebi pa srečno, pa objavljaj čimveč.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, DAMI34 pravi:

bo kupil foun, @IZTOK tebi pa srečno, pa objavljaj čimveč.

Morda bo kupu unga mojga k so mi ga cigoti spi....:lol1:

en mesec nazaj al pa naprej bi biu fouš, ampak v tej vročini pa ne.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Srečno na poti! Tudi jaz sem na balkanski furi a founek je ostal pozabljen doma :(

Link to comment
Share on other sites

Lepo...vidim, da sedaj počasi dojemaš, kar sem pisal o Garminu....za zahodno evropo ok....za Balkan in vzhod....glup ko kurac, razen če se držiš največjih prometnic....bog ne daj, da hočeš it kam srat pa malo skreneš....zjebal si mu pamet do konca. Ampak kot sem že omenil....analogiš (karta), posvet z domačini....ečeprav je treba bit v Romuniji okrog tega zelo previden...po zadnjem posvetu z domačini, sem se kake 4 ure vitlal v breg in na koncu pristal sredi travnih poljan (ma je bilo vseeno luštno)...in Garmin samo za eventuelno potrditev smeri...pa še takrat z rezervo.

Ampak to je čar takšne avanture....pizdarije naredijo zadevo pestro. Drugače je to samo vožnja in nabijanje kilometrine.

Super...čakam nadaljevanje. Pa srečno na "cestah"....

Link to comment
Share on other sites

ps. Kmet je živ in cel doma. Garmina je pa potrebno nadzirat, to že dolgo trdim. 

ps. Na transalpini ima tudi rad prebliske :P

pa srečno

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, BIF pravi:

Lepo...vidim, da sedaj počasi dojemaš, kar sem pisal o Garminu....za zahodno evropo ok....za Balkan in vzhod....glup ko kurac, razen če se držiš največjih prometnic....bog ne daj, da hočeš it kam srat pa malo skreneš....zjebal si mu pamet do konca. Ampak kot sem že omenil....analogiš (karta), posvet z domačini....ečeprav je treba bit v Romuniji okrog tega zelo previden...po zadnjem posvetu z domačini, sem se kake 4 ure vitlal v breg in na koncu pristal sredi travnih poljan (ma je bilo vseeno luštno)...in Garmin samo za eventuelno potrditev smeri...pa še takrat z rezervo.

Ampak to je čar takšne avanture....pizdarije naredijo zadevo pestro. Drugače je to samo vožnja in nabijanje kilometrine.

Super...čakam nadaljevanje. Pa srečno na "cestah"....

Bi se zastopil, ce bi rinil nekam v rovte. Ampak Transafgarasan je cesta prevozna za avtobuse ! Ko pridem nazaj jim bom v balkanski anglescini poslal en prijeten mail :D

Link to comment
Share on other sites

Tudi Igo zabluzi, če planiraš ruto preko Transfagarasana na PC, tudi na najnovejših kartah je tam nekje na sredini prelaza napaka in je ni mogoče splanirati ... ne prodajat Garmina ni nič kriv :D 

Link to comment
Share on other sites

Evo rute za Transalpino in TF.

Pa ne jamrat, če se sredi prelaza spomni obrnit, to je logično da pelješ dalje in si bo počasi premislil.

Ampak meni tale ruta na oregonu, če jo vnesem, ne kaže nobenih obračanj, samo sipaj in vozi.5JA Romunija.gdb

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hja hvala samo kako jo naj preko tablice nalozim v Garmina. Grem odslej z metoto oci na peclje, Gramina pa sploh ne jebem vec. Mimogred, sem prgledal track in kaj je ta huduc naredil. Od Craive do Pitesti vse Ok, potem pa namesto na DN7C kar na DN7, ki je vzporedna a gre po dolini. Saj so bile soteske in reka, pa hidroelektrarne pa sem mislil da je to pac dolina do prelaza, ko se zacne vzpenjat. Samo, da ni bilo pralaza ampak avtocesta.

Ampaj saj je mimo, pa na dopustu sem.

Vceraj se je med potjo vlilo in pobegnem na bencinsko crpalko. Za mano prispeta dva  Sveda, moz in zena. Oba imata Urale. On v olivno zeleni / pesceni barvi in enako jakno ter hlace, ona pa va camo barvi roza / bela ter iste cote. Prav posrecena kombinacija. Sta sla cez Rusijo, Kazahstan in se vracata preko Turcije in Balkana. Oba Urala brez ene napake.

Ko ne bom vec noge cez endura dvignil torej vem, kaj bom vozil.

Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, BIF pravi:

Ni problem v uniformi...problem je v glavi.

ja, če prava glava "nosi" uniformo potem ni problemov.

@IZTOK slike bodo? Me zanima kako je tiste konce videl tvoj fotoaparat?

Link to comment
Share on other sites

@BIF

Tvoj medved se je preselil iz Bosne v Romunijo. Mislim, da sem videl isto kot ti. Ali pa se selijo iz Ukrajine ( Cernobila ) cez Romunijo pocasi k nam.

Link to comment
Share on other sites

Lepo...vidim, da se ti dogaja. Za Transfukašan se ne sekiraj. Če ga ne boš uspel prevozit tokrat, tudi ne bo katastrofe. Če sem čisto odkrit....je zanimivo....osebno pa nisem doživel ravno nekega vrhunca tam gori. Če ga boš napadel kdaj drugič bo tudi v redu. Bolj mi je žal, da si imel slabo vreme s Transalpino....jaz sem imel res srečo, da sem imel božansko vreme in sem si lahko dal duška. Ampak v Karpatih in transilvaniji je pač tako, da moraš imet hudičevo srečo, da ne fašeš dežja. Varno še naprej...drugače pa namesto booking-a poskusi z direktnim "napadom"...soba se vedno najde...običajno po nižji ceni kot preko booking-a.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja, vreme moraš lovit, oziroma met srečo. Moram pa povedat, da jaz osebno nisem opazil nič slabšega obnašanja na cesti, kot pa pri nas ali na kaki jadranki. Je določen folk, ki pač ne ukapira, da se ne parkira sred uwinka in nabira zvončke :( (neglede na državo, kje voziš)

 

Link to comment
Share on other sites

Bo držalo...tudi jaz nisem imel vtisa, da je vozniška kultura kaj pretirano drugačna...tu in tam, kak kratkokurčnik z malo težjo nogo...ampak takih tudi pri nas ni malo. Je pa razlika tam v tem, da če se z motorjem glih ne boš nekomu čez dnevno sobo zapeljal, ali pa kot kegle podrl cel razred osnovnošolcev, te policija ne bo niti pogledala. Bojda imajo podoben befel kot v Albaniji...motoristov se ne dira...tujcev.

Link to comment
Share on other sites

Lepo...Če boš še kaj vozil okrog Transalpine...Alba Julia...meni eno lepših mestec v Romuniji...super filing in dobra karma...lepo urejeno...

Cesta čez Transfargašan je res malo creapy...po moje brazdava od plugov ali tistih ogromnih snežnih frez...ampak se potem navadiš. Sicer pa itak nima smisla tam dirkat...lepše je uživat v razgledih.

Srečno naprej....

 

Link to comment
Share on other sites

Iz Kisnjava picim za Odesso, vracam pa se cez Costanto. Transalpina bo ze pocakala. Ampak drugo leto je Maroko na vrsti in nazaj cez Spansko in Francosko sredozemsko obalo.

Hm, hotel za 50 EUR na noc pa je bar zaprt. Za vogalom pa vinoteka :O Dvakrat ni bilo treba premislit, ze pijem cabernet in mazem po basi in siru iz Krpatov.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav vsem,

vceraj se je meni precej dogalalo. Po tistem, ko sem povecerjal doamce dobrote iz Krpatov in pozlempal celo buteljko, ker je znanec ozirma bolje sodelavec ( delava za multinacionalko in se poznava iz mednarodnih seminarjev ) zamujal sva potem  imela seveda ogled lokalnih znamenitosti - lokalov vseh vrst.

Jutro je bilo turobno in sivo, ne samo vreme ampak tudi moje pocutje. Imel sem namen krenit direktno Brasov - Kisnjev ampak mj je tako sodelavec kot drug motorist v hotelu tole odsvetoval. Ta je bil Ukrajinec z Hondo Gold Wing in on ze ve a ne? Baje je ta cesta zelo prometna, na meji se caka po vec ur. Torej 50 km daljsa pot cez mejni prehid Cahul. Izkazalo se je za dobro, ceste vecji del lepe in prazne. Vecji del po Romuniji je motorna cesta, ki gre skoraj naravnost. Tempomat je bil prava milina. Potem cez lokalno cesto do meje. Tu se vidi prava beda Romunskega podezelja. Cestno obnovo je financirala EU, cesta nova novcata a zal si tile, ki zivijo v teh podrtijah od bajt niti mopeda ne morejo privisciti, kaj sele avta.

Nato meja, sice so pedantni a korektni. Mejni policajki je vleklo po Rusko.Ji dam osebno pa rece "Dokjumentji mashinka" Pol je sla nekam za 15 minut in pride nazaj ter rece " OKj "

Cesta do Kisinjeva najprej slaba, potem pa kar vredu, na koncu pa stiripasovnica in cisto na koncu osempasovnica?!? Komu na cast mi ni jasno, ker prometa je malo.By the way, ceste nic posrane, vozijo pa bolj normalno. Tudi policije je vec na cestah.

Cela Moldavija so ena sama polja in vinogradi. Zemlja crna, kot gozdni humus. Jebemti, pa kako je lahko drzava z taksnimi resursi tako revna?

Pridem v Kisinjev in navalim v prvi hotel, ki mi ga ponudu Garmin. Ja, celo Grarmin je od Romunije naprej delal zanesljivo in vzorno. Nic vec neplaniranih izletov v stranske rovte.

Hotel se nahaja v centru a v stranski in mirni ulici. Najboljsi doslej, res zrihran v nulo. In z odnosom osebja na tem nivoju, cena zmernih 60 EUR. Bi ziher nasel ceneje, vendar imam izkusnje na tem podrocju, ki ji pravijo, da za manj kot pol manj placila spis v zadnji beznici z bolhami. Pa bil sem zjeban in se mi ni dalo... By the way, makina v garazi !

Grem po nasvetu receptorja v restavracijo, ki je baje najboljsa v Kisinjevu.  Odlicno vino, odlicna slastna vecerja, lokal, ki ga bi glede nivoja postrezbe in kvalitete hrane v Sloveniji tudi nasel, a jih ni veliko, cena pa 25 EUR za vecerjo.  Pred lokalom pa plehovje, ki ga v Sliveniji tezko najdes. Ze ob prihodu v Kisinjev sem opazil, da so ta bogati ljubitelji hitrih konjicev, Porscheji se kar naganjajo po vpadnici. Razlke med bogatimi in revnimi so tu ogromne. Nasploh tu v Kisinjevu govorijo Rusko, vsaj osebje hotelov, restavracij in nihovi obiskivalci.

No jutri si bom vzel cas in si ogledal mesto podnevi, saj je do Odesse samo 200 km.

Lp

Iztok

Edited by IZTOK
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!