Skoči na vsebino

Japonski

Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha


57 tem v kategoriji

  1. Kawasaki KX

    • 5 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  2. Honda CBR 125R ali Honda XV 250

    • 23 odgovorov
    • 3,3k ogledov
  3. Yamaha supermoto

    • 6 odgovorov
    • 2,3k ogledov
    • 15 odgovorov
    • 4,3k ogledov
  4. Deli za Suzukija DR 125

    • 1 odgovor
    • 1,6k ogledov
  5. Problem z verigo - Yamaha Virago 250

    • 4 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  6. Kawasaki KDX 125

    • 5 odgovorov
    • 2,7k ogledov


  • Zadnje objave

    • pik1
      BOli me, kolk je uRA
    • pik1
      . ... klasika  ... pr nas gresta takoj na stol, če kdo ustane iz njega, pa četud ni na soncu 
    • kawamoto
      KUkr sm uro premakni, ne BO
    • Rossi
      Vsekakor je odgovor NE. Upam na vec akcije z njegove strani v bodoce, do zdaj je blo bol medlo... Navijaci Rossija. Nekomu tu hrejo tako v nos, da je pripravljen 200x klikniti, da pokaze statement. Bogi...
    • DAMI34
      Izbira je prepuščena kupcu. Nikakor pa ne obstaja samo eno in pravo dejstvo: 400-500ccm je nartabeltabulši. Lahko je za tisto kar iščeš. Lahko ti odgovarja, pa vendarle ne odgovarja vsem enako. Za guzanje po blatu zna biti tudi kroska optimum. In nič ni narobe, če si vezan na budget, ter posežeš po tem kar je žepu primerno. Vseeno pa se je potrebno zavedati omejitev, ki jih nudi. To sem zapisal, namreč dejstvo vedno obstaja, da je budget vzmetenje slabše od dragega, dobrega, semiaktivnega. Da en zavorni disk prime manj kot dva itd.. Koneckoncev gledam tudi jaz za drugi motor nekaj v rangu 400-500ccm. Seveda bom še vedno imel enga od 900ccm. Celo med tem kar imam (ktm790adv, norden 901) je razlika, ko se vozim v dvoje. Ko sem sam, je skoraj zanemarljivo. ps. velik vozim stoje, tako da prdnem bp pss. maš pa v rangu 450ccm kar nekaj ponudbe in konkurence    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!