Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
ZINGA

Kawasaki KMX125 => KMX 200. Možno ali samo sanje?

Recommended Posts

ZINGA

Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

Ojla!

Kaj si pa delu da ti je zaribu???Kawl ne zariba kr tko :evil: :evil: Jst sem ga mel pa sem mel 25k km pa je delu k ura(pa skoz sem ga gonu).

Po moje je najbols ce das res od KMx-a 200 bat noter ,cilinder pa povrti al pa kaksnega rabljenga kup od 200-tke.Pol bo sele trgal!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Ja, dovolj debel sveder moraš imeti in roke z vrtalnim strojem ti ne sme postrani vleči. Zato je bolje, če vrtalni stroj vpneš v stojalo. :wink: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

po moje ti ležaji ne bojo dolg zdržal pri 200ccm :?: (povprašaj na kakih KMX forumih)

raje kupi rabljen cilinder ali tega obnovi, ni spet tolk drago, je pa odvisno, koliko časa bi rad še vozil ta lep motorček

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki
Ja, dovolj debel sveder moraš imeti in roke z vrtalnim strojem ti ne sme postrani vleči. Zato je bolje, če vrtalni stroj vpneš v stojalo. :wink: :lol:

pa sveder morš dat prej nabrusit :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Da ne boš plačal preveč, je dovolj, da ti sveder nabrusijo le na robovih rezil in ne po celih rezilih, ker je na sredini (v cilindru) itak že luknja. :P :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZINGA

KK ste pametni, pa neki experti.... :P ka mislite da se celinder doma na pormašino al pa PILOOO brusi?? pa sm mislo d mi bi lahk kj pomagali.... ma kir kak dober naslov od kakega KMX foruma??

brez zamere :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

potem,da si tukaj prisoten sklepam,da imas dostop do interneta; s tem pogojeno imas tudi dostop do raznih ISKALNIKOV...... n´est paz?! ....sestej 2 in 2 in ce si zelo brihten dobis vsoto 4..... :twisted:

ce ti se vedno ni jasno,kaj sem mislil povedati... ni prepovedano uporabljati tistega "piscaja" med rameni,kateri vecinoma sluzi kot stender za klobuk. :twisted: :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

Piz... ste bedni.Povrtu sem mislil da ga das nekomu ki ima struznico in to obvlada!!Nevem no..pri nas se uporablja -Sem dal povrtat iz xxx na yyy ccm....Pa ne se neumne delat ker vsak normalen je to razumel tko kot je treba :evil: :evil: :evil: Eni se tudi ob crto na asvaltu spotaknejo....pa ne mislim vas :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZINGA

brusit- ja. to je obvezn. sam se splaca pol cilinder tud galvanizirat za tako ceno? al tud lepo laufa brez tega?

:drinking:

Share this post


Link to post
Share on other sites
cypena

A imaš sedaj Nikasil "oblogo" po stenah cilindra? Baje, da se lahko da kromasto pušo vstavit v cilinder ampak potem motor precej slabše vleče.

Mogoč bi pa Gidl kej več vedel in ti znal svetovati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Če maš original cilinder pol je aluminijast, pa s hard kromom.

V tem primeru to sranje ven podrejat pa gus pušo noter~20000sit,

ali pa obnoviš hard krom to pa je od 40000sit navzgor.

Hard krom se bolj vrti pa več moči, manj se greje, samo je pa dražji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!