Jump to content

14 topics in this forum

  1. Tomos SM (SuperMoto) 125 1 2 3 4 388

    • 9.7k replies
    • 957.9k views
  2. TOMOS Elektronik 90 1 2 3

    • 52 replies
    • 39.5k views
  3. Tomos 125cc Enduro? 1 2 3 4 7

    • 158 replies
    • 22.6k views
  4. TOMOS CROSS 50 JUNIOR, SENIOR

    • 7 replies
    • 20.6k views
  5. Tomos 125

    • 0 replies
    • 4.5k views
  6. Tomos 125 sm ni iskre

    • 0 replies
    • 2.7k views
  7. Barva za tomosa

    • 0 replies
    • 2.6k views
  8. Tomos apn 6

    • 0 replies
    • 1.1k views
  9. Tomos ali skuter za daljšo pot

    • 19 replies
    • 486 views
  10. Tomos flexer

    • 2 replies
    • 421 views
  11. Tomos ms 125 f replica

    • 0 replies
    • 354 views
  12. Tomks apn 6 razlika 6s

    • 1 reply
    • 215 views
  13. predelava in homologacija.

    • 0 replies
    • 86 views
  14. Tomos SM 125 ŠTEVEC HITROSTI

    • 0 replies
    • 34 views


  • Zadnje objave

    • ChilliPalmer
      Zakaj bi pa sploh placal tako kazen, ce se ne strinjas z njo? Ko ti trgajo z racuna pa lepo...vrati pare.
    • vandrovec
      Saj ni nič več normalno in nekateri v tem nenormalnem času še vedno verjamejo vsem zgodbicam 
    • ukica
      Ko si placal kazen sinse strinjal z njo in si lahko obrises nos s tem listom.
    • WHBross
      Po 10ih letih motorjev in pomankanju časa sem se odločil za drastično spremembo, ki pa se ni izkazala kot tako zelo drastična. Nabavil sem si Burgmana 650, letnik 2017. Ko sem iz Yamahe FZ8 presedlal na Ducati Monster 1200 (ki ga imam še vedno oz ga prodajam), se mi je odprl nov svet. Monster je motor, ki ima dušo, karakter če želite, o perfomansah pa raje ne bi izgubljal besed. Zaradi kroničnega pomanjkanja časa, sem se odločil, da ga, s cmokom v grlu, po štirih letih prodam in presedlam...khhhmmm, ja, na skuterja. Po tem, ko sem se naučil internet na pamet, se posvetoval z različnimi strokovnjaki in kvazi-strokovnjaki, doktoriral iz Avtoneta, sem se nazadnje odločil za preverjeno in sedaj že ikonično enosledno vozilo. Burgman 650 Executive. Preizkusil sem Piaggio-e, Yamah-e, Honda-e, BMW-je, a na koncu me je s celotnim paketom najbolj prepričal ravno Suzuki. Je malce zastarelega videza, tudi uporabniški vmesnik ni ravno tehnološki višek, analogni števci in ključavnica so pri novejših motorjih samo še muzejski eksponati, ampak kaj čmo, pač ni popoln. Tako kot niso popolni C650, TMAX-i 560, Forze 750 in ostala konjenica. Se pa pelje kot bicikl in to kljub 277kg, tudi potegne povsem zadovoljivo, ma kaj zadovoljivo, nad pričakovanji, in tudi na splošno je vožnja zelo tekoča ter udobna. Ima kar nekaj opreme za katero na Monstru sploh nisem vedel, da jo potrebujem. Od viška ne boli glava, pravijo. Skratka, motor, ki se na daljših turah, glede dinamičnosti vožnje, lahko popolnoma suvereno kosa s klasičnimi motorji, poleg tega pa je bistveno, bistveno...a sem že omenil, da je bistveno udobnejši od kateregakoli klasičnega motorja? In nenazadnje, z njim se lahko tudi v fini obleki peljem iz Domžal v Ljubljano v službo, kar je bila z Monstrom misija nemogoče.  Naslednji teden ga bo v roke prijel X-Rider, da mu pregleda kri in ostale vitalne organe, zamenja obutev in da zeleno luč. Vmes se bo tudi že vreme naredilo, potem pa upam, da se kdaj tudi skupaj kam zapeljemo. Pa srečno!
    • thumper
      50% je p****n dim .. 260km s kawo je 2 urci.. če štartaš v soboto ob 4ih so ob 12h gor ni hudič da ne dobiš z motorjem pol ure notr..

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!