Skoči na vsebino

Skuterji, mopedi in kolesa z motorjem

  • Filtriraj teme po forumu
    1. vžig

    2. Little Fish registracija

    3. Tomos Flexer 1 2 3 4 17

    4. PROBLEM Z TOMOSOM FLEXERJOM

    5. Blokada

    6. Solex 3800 1 2

    7. NAKUP RIEJU

    8. TOMOS CTX 80

    9. pomoc

    10. Sym Orbit 2

    11. 25 km/h skuter

    12. Tomos mini zbirka

    13. Tomos Colibri A5




    • Zadnje objave

      • maus
        E Še to, pol si pa zmaGU
      • DAMI34
        Počasi bo potrebno reči bobu bob. TET naj bi bil legalen. Zato se popravlja, spreminja itd..in ravno pred kratkim sem gledal tet slo, kje je trasa od Idrijske bele okrog klavž itd..in je ni več bilo. Ker sem jo že večkrat prevozil, tudi letos, me je prav začudilo, zakaj je ni več. No zdej vem. Na yutubi je pa itak vse. In zakaj ne bi bilo? Poleg tega je TET skupnost zavezana naslednjemu: https://transeurotrail.org/tet-code-conduct/ seveda si vsak marsikaj lahko razlaga po svoje , sam to je že druga zgodba. Dokler se vozim legalno lahko snemam vse, žal je pa vedno več znakov prepovedi vožnje, tudi po lepih makedamskih cestah.  Trans Euro Trail® subscribes to the following Code of Conduct:   Use only vehicular rights of way and respect signs Motorcycles and riders must be road-legal, licensed and insured. Keep to the defined way across farmland as wheels can damage crops and grass – they are someone’s livelihood. Give way to walkers, horses and cyclists by stopping and switching off engines as necessary on narrow trails and slowing down, giving a wide berth and avoiding sending gravel and dust flying on wider ones. Leave gates as you found them so as to safeguard stock. Travel at a safe speed taking regard of conditions and visibility – the TET® is not and should never be regarded as a racetrack. Ride quietly and use the throttle with discretion as noise does offend. Do not travel in large groups – six or less is the ideal. Respect the countryside and those who live, work and play in it. Remember that trails can be fragile and susceptible to erosion especially when wet. Please consider a detour. Acknowledge the presence of other trail users with a friendly wave and a smile – it doesn’t cost anything! If you witness dangerous or irresponsible behaviour on the trails and it safe to do so, we would ask you to have the moral courage to have a chat – you might just sow a seed that will flourish. Ride within your and your bike’s capabilities. Contribute to the viability of rural communities by spending your money with local businesses.
      • skalar36
        Če se lahko spomneš, kolikšna je bila cena, ter če je res bila WR250R, da ni bila F, ker je med njima velika razlika. Ker sam res pogosto spremljam oglase, je že dolgo nisem zasledil. Se je prodajala nekaj let nazaj ena res vrhunska za 3200, pa jo je enka kolegica kupila, pa mi je noče prodat. Redke so v slo, zelo redke. Pa ni tok hard kot misliš. Čist super motor za kamorkoli. En znanec ima KLXa  230. Pa je tud fajn motor za tvoj namen. On ima 80k kilometrov, pa dela kot prvi dan. So pogledal ventile pred kratkim, vse BP. Drugih problemov ni imel. Vozi se v službo z njim in po izletih. Izbire maš dost, sam skoz bolj se strinjam z Damijem, al pa Elvisom  Preslyem: "A little less conversation, a little more action, please" 
      • franc
        Malo pazite kaj delate in še posebno kaj objavljate, ker razni idioti s svojimi objavami in idiotizmi povzročajo škodo nam vsem. Pred dnevi je bilo na TV ravno to. En od idiotov je na tubi razlagal kako lahko kampiraš na klužah in seveda sprožil vsesplošno zgražanje. Posledično so dosegli, da se je trasa TET morala spremeniti (tako so vsaj poročali na TV) , pa seveda enačijo TET z nezakonitimi vožnjami v naravnem okolju (za kar jim, ti idioti, dajejo obilno gradiva) . Kot, da ne bi imeli zadosti svojih idiotov, nam sedaj delajo škodo s svojimi objavami še tuji. lp
      • RobiRoberto
        Vandrovec še enkrat bom zasmetil tvojo temo z odgovorom kateri se ne nanaša na tvoje vprašanje, ampak na moj "daljnoročni" spomin, kateri izgleda da bo zaradi moje poškodovane glave kar "dolgoročna pridobitev" zaradi moje prometne nesreča z mopedom leta 2009. V Idriji sta bili vsaj dve "čežetki", ena 175 in druga 250, in 250-ko sem sigurno malo peljal tudi jaz ("osemdesetih let") prejšnjega tisočletja. Pripeti fotografiji mislim da sta iz "malih oglasov".
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!