Skoči na vsebino

Vzdrževanje, popravila in okvare

Križi in težave, vzdrževanje, nasveti in napotki, vprašanja...


1.030 tem v kategoriji

  1. Yamaha Aerox GP1 problem

    • 10 odgovorov
    • 4,5k ogledov
    • 4 odgovorov
    • 1,3k ogledov
  2. Tomos nastavitev upljinjača

    • 15 odgovorov
    • 31,5k ogledov
  3. Baotian rocky 18 2T ni iskre

    • 0 odgovorov
    • 856 ogledov
  4. Baotian 2T Eagle - pomoč uplinjač

    • 2 odgovorov
    • 723 ogledov
  5. Pusca olje piaggio zip 50 4t 2016

    • 0 odgovorov
    • 607 ogledov
  6. Piaggio Liberty 50 4t ne vžge

    • 0 odgovorov
    • 708 ogledov
  7. Yamaha Aerox

    • 0 odgovorov
    • 839 ogledov
  8. Sym Orbit 3

    • 0 odgovorov
    • 1,2k ogledov
  9. Sym Orbit III

    • 0 odgovorov
    • 863 ogledov
  10. Gilerra Runer 50

    • 2 odgovorov
    • 682 ogledov
  11. Katero Olje menjalnika Gilera 50 L.2018

    • 2 odgovorov
    • 670 ogledov
  12. prižig skuterja z desno zavorno ročico?

    • 5 odgovorov
    • 911 ogledov
  13. sym crox menjava ogledal

    • 0 odgovorov
    • 483 ogledov
  14. Burgman 400 ne vzge

    • 2 odgovorov
    • 653 ogledov
  15. CPI ARAGON ugasnil med vožnjo

    • 1 odgovor
    • 570 ogledov
  16. Tomos Colibri

    • 3 odgovorov
    • 2,1k ogledov
  17. Tomos APN 6S

    • 6 odgovorov
    • 3,1k ogledov
  18. Aprilia SR5o

    • 0 odgovorov
    • 465 ogledov
  19. VESPA S 50 4T MOTORNO OLJE

    • 1 odgovor
    • 675 ogledov
  20. Tomos flexer

    • 0 odgovorov
    • 566 ogledov
  21. Zdrobljen magnet 12v 80w Tomos

    • 2 odgovorov
    • 981 ogledov
  22. Gilera Runner 50

    • 2 odgovorov
    • 891 ogledov
  23. Vespa PX 50

    • 0 odgovorov
    • 415 ogledov
  24. Aprilija 50 rs 2000l

    • 1 odgovor
    • 456 ogledov


  • Zadnje objave

    • kawamoto
      ENkrat gre osu na lED
    • Kugelschreiber
      Petek je bil dan za klepetanje, samo kratek a sladek krogec. Prva svetla tocka dneva je bil prelaz Riedberg. Balderschwang-Obersdorf. Waw. Samo waw lahko recem.    Pred tem smo spili pijaco v Lindavu. Pac cist turisticno obmorsko mesto, s tlakovanimi ulicami, nepopisnim vrvezem, stojnicami s plastiko, sladoledarnami in trajektno luko. Le da ni na morju, ampak na Bodenskem jezeru. Druga nadstandardna cesta pa je Furkajoch. To ni svicarski prelaz Furka, ampak hrib v Predarlski regiji (Voralberg) v Avstriji. Ne vem ce sem 10x u zivljenju ustavil za narest fotko.     takale kraca, od oka. Cca 220je navrglo.   Vceraj pa po liniji najmanjsega odpora domov. Reschenpass, Careza, san Pellegrino, passo Valles, ker je bil ravno na poti, Agordo in v Bellunu na AC do doma.  Od spusta proti meranu  je zacelo palit, žgat. vrocina je trajala do doma. Okrog palmanove je pokazalo 36°C, od med cca 13:00 do 17:00 ko sva parkirala, se je vrtelo med 33 in 35°C. Danes vec al manj regeneriram na kavcu.  4 dnevi, 1600km, aprilči, stara dama, je obrnila 109000. Se mi zdi da gre za kak mesec v garazo. Taka vrocina je men prehuda. Ni uzitka.  Ps: v petek so zaradi podora zaprli Stelvio. 
    • Snečer
      https://www.facebook.com/share/r/19D8dcNvNU/
    • gusar
      ENkrat oženen, v drugo poročEN
    • mohimm
      Morda komu pridejo prav informacije; 800 mt & kitajski kovčki. Preden sem naročal sem dolgo "cvikal", pa zaenkrat izgleda ok.  Iskal sem samo stranske, za tiste 3 poti na leto ko bi šel kam dlje. Nisem si pa upal ravno najcenejše varjante iz aliexpressa. Original so mi sicer najlepši, ampak nekako mi cenovno in pa možnost nakupa samo vseh treh ni bila OK. Shad/Givi/Sw-motech,... bi bili osnovni plastični ~500€ skupaj z nosilci, višji rank pa približno enaki ceni orignal kompletu + grši Kompromis je bil stric Wang, s katerim so na internetu OK izkušnje. za ~ 470€ kovčki z nosilci, izgleda pa pač tipičen alu kvadrat.  Ob naročilu je bil dobavni rok 4-6 tednov. Po enem tednu so mi sporočili da zamujajo zaradi vdrtega kovčka, in čakajo novo pošiljko. Poštar je prinesel konec petega tedna od naročila. Nič vdrtega, kvaliteta morda nekoliko nižja od priznanih znamk, ampak na prvi vtis "good enough".  Nosilci OK, malenkost bolj tečna namestitev od oirignalnih (seveda brez priloženih navodil ), ampak brez posebnosti. Predvidevam da so kovčki "standardni" in potem samo prilagajajo nosilce/podložke nosilcev. Priložene slike, ker nisem nikjer našel pred nakupom, kako izgleda namestitvena stran kovčkov. Širina na motorju je nekje 95 cm. Po par vožnjah (ne preveč obteženih) se ne pozna ogromno na samo obnašanje motorja pri nromalni vožnji skozu ovinke. Pri 160+ kljub stabilizatorju krmila začne nihati; ni najboljši občutek.  So še 2 (morda 3 stvari) ki me res motijo na motorju:   - bobnenje/vrtinčenje okrog čelade nad ~80km/h predvsem za višje rasle(in ostale). Nižje vetrobransko pomaga, in je zadeva malenkost boljša (če dodam še podaljšek stekla se tok vetra še nekoliko umiri) ampak je še vedno res moteče na daljših vožnjah. Kakršnkoli smiseln in delujoč predlog bi bil zelo zaželjen.  - original ketna potrebuje večkratno nastavljanje, ( QS pa je res občutljiv če ni nastavljena).  Občasno med prestavljanjem dol s sklopko sam doda gas (največkrat 3-2), ponavadi pred kakšno seprentino ko se voziš malo bolj dinamčno, in je skrajno nevarno in cukajoče. Predvidevam, nisem pa 100%, da je isto povezano s ketno ker se dogaja bolj pogosto takrat ko ima tudi QS težave. Ketno bom verjetno predčasno menjal, in upam da se izboljša.      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!