Skoči na vsebino

Motocikli 125ccm

Odkrijte razburljiv svet 125ccm motornih koles - od starih do novih modelov, izkušnje, predelave, preizkusi in reševanje težav. Pridružite se nam!

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Registracija 125ccm vs. 250ccm 1 2

    2. obnova cilindra

    3. Honda Shadow 125 (2005) 1 2 3

    4. puša za cilinder

    5. Tomos 125cc Enduro? 1 2 3 4 7

    6. problem honda vt shadow 125

    7. Peugeot XR-7 1 2

    8. Ktm sx 125 cross 1 2 3 4 5

    9. SprintPULSER 125

    10. Glede predelave MZ-ja

    11. KROS 125CCM 1 2 3 4 5

    12. policija

    13. olje v menjalniku

    14. Beta RE 125 4T

    15. Utekanje yamahe xt125x

    16. Rieju SMX 125 Street

    17. Motocikli 125ccm na OBALI!

    18. cross motorji-kopije

    19. SKUTER JONWAY 125CC

    20. RIEJU 125 SMX-2007

    21. katera 125-ka 1 2

    22. Oprema na supermoto 125ccm




    • Zadnje objave

      • Satao
      • Snečer
        Sestava nazaj. Nastavitev verige, čiščenje. Čakam še sprednje pakne, nato spremni. Jutri še malo krivine počistim in prezračim zadnjo zavoro. Orodje za zanetat imam od te firme: https://www.louis.de/artikel/craft-meyer-kettentrenn-und-vernietwerkzeug-fuer-d-i-d-und-saito/10002556?filter_article_number=10002556 Vrhunsko, rekreativna roka skoraj s prve zadene toleranco    
      • Snečer
        Orodje za zanetanje, uporaba šublerja. Nova varnostna šelna, vse premerjeno. Stara ketna še niti ni tako slaba.     Zadnje pakne.  
      • Snečer
        Nato odtegovanje sprednjega verižnika, ki je lahko nočna mora pri nekateri. K sreči je šlo odtegnit s Hofer moment ključem in rekreativno roko. Za blokiranje verige sem uporabil vrtno orodje  lopato, vrhunsko orodje.   Nasadni ključ 27, podaljšani Matador 6 robni (v ozadju je čakal kompresor, a ni bilo potrebe Vmes še menjava olja in filtra.   Stari verižnik na oko kot nov, montaža izvedena po knjigi.  
      • Snečer
        Jesenski remont: gume: tokrat Mitas Touring force, prejšnje TKC 70 so držale le 14869km (se nisem odločil, da še enkrat pojadram z njimi), 236 EUR s premontažo zavorne obloge: menjava po 37000km, isto Brembo sintrane, čeprav stare vidim, da so še kot nove, 110 EUR veriga: menjava po 39120km, spet D.I.D. ZVMX + JT sprocket, Kettenmax.de , plus nova varnostna šelna, 159 EUR olje Motul 7100 + hiflo krom filter, 32 EUR delo: neprecenljivo     Čiščenje zavor, pakne še veliko mesa, za nekaj sezon Titan vodilo brezhibno.  
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!